stiganas, la 29 January 2013 - 05:54 PM, a spus:
El e prezentat ca un fel de hotliner dar nu cred ca se incadreaza nici macar la categoria warmliner.
Daca nu e hotliner/warmliner, atunci ce e? :rolleyes: Cum zboara al tau? Se angajeaza rapid la viteze mici?
stiganas, la 29 January 2013 - 05:54 PM, a spus:
...
De plida eu am:
KD A22-20L Brushless Outrunner Motor cu elice camprop 10x6 si urca foarte bine.
Folosesc o baterie de 2200mah si consuma vreo 20A.
Motoarele de 28mm outrunner se duc pana in maxim 300-400W la KV-uri nu prea mari. La HK asta e cam cel mai puternic:
http://www.hobbyking...ner_1000kv.html
Turnigy2836 Brushless Outrunner 1000kv
si e bun pentru planoare ca are turatie mica, ar merge cu un 11x6, poate chiar 12x6. Eu il am pe cel de 1200Kv si intradevar poate 300W.
Multumesc pentru sugestii, o sa vad daca o sa cumpar de la HK in curand o sa-l iau pe ala, daca nu, ma gandesc la un ROXXY 2834/12 cu 12x6.
Acumulator o sa folosesc si eu de 2200 mAh - surplus de heli :).
Men, la 29 January 2013 - 08:28 PM, a spus:
Ca utilizator vechi de Brilliant imi permit cateva sfaturi, din experienta proprie:
1. inlocuieste sistemul de prindere al aripii cu suruburi metalice astfel
- nu montati piulitele captive
- majorati gaurile in care ar trebui montate acestea si formati un filet M4 sau M5 cu un tarod. Pentru asta dublati pe spate cu placaj gros, si succesiv, folosind pulbere de fibra de sticla cu superglue, formati filetul
- majorati corespunzator gaurile in aripa
- montati suruburi de platic
Cam asa este prinsa aripa:
Prinderea de la bordul de atac:
http://imageshack.us/a/img402/1880/imag1155.th.jpg
http://imageshack.us/a/img5/9149/imag1161.th.jpg
Prinderea de la bordul de fuga:
http://imageshack.us/a/img707/1856/imag1156.th.jpg
Placajul + gaurile filetate:
http://imageshack.us/a/img839/3194/imag1157ij.th.jpg
http://imageshack.us/a/img210/6866/imag1160gv.th.jpg
Daca am timp, o sa-i pun niste suruburi de plastic, pentru ca intradevar in caz de crash o sa fie mult de reparat la aripa...
Men, la 29 January 2013 - 08:28 PM, a spus:
...
2. copiati piesa de placaj care tine carlinga. Ea se va rupe la prima aterizare dura cand acumulatorul va zbura pe acolo. Va trebui inlocuita
3. Generati o "rampa de lansare" pentru acumulator, in asa fel incat acumulatorul sa zboare afara prin/cu carlinga, nu prin motor.
...
Acumulatorul o sa fie prins cu velcro, pana acum nu mi-a zburat nici unul desi am avut multe aterizari "fortate" la viata mea :lol:
BogdanStancu, la 29 January 2013 - 08:31 PM, a spus:
...si terminati cu diedrul ala, da rau la reputatie... :sorry:
Din manual nu inteleg daca are poliedru :lol: sau nu, poate-mi traduce cineva punctele 10 si 11 din
manual sau ce este relevant despre asta, pentru ca google translate nu prea merge.
Piesele de montare ale aripilor arata asa:
http://imageshack.us/a/img843/2584/imag1162p.th.jpg
http://imageshack.us/a/img831/5871/imag1163t.th.jpg
Mihai_supy, la 29 January 2013 - 07:21 PM, a spus:
Asteptam impresii de la primul zbor, ca-mi cam face si mie cu ochiul...
Nu cred ca o sa se intample in februarie, pentru ca trebuie sa termin alt proiect pana la sfaritul lui februarie, si toate weekend-urile o sa fie ocupate.
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 30 January 2013 - 04:31 PM