HPI RS4 Evo3+
#1
Postat 26 January 2011 - 10:58 PM
Sunt curios sa aflu parerea cuiva care a avut-o sau care a vazut-o, ma refer la cineva caruia i-au trecut mai multe modele prin maini.
As dori sa stiu daca e de tinut, pt ca ma tenteaza foarte mult sa o "upgradez", insa nu stiu daca merita investitia.
In principiu, e vorba de upgrade-uri la unele parti din aluminiu, mai rezistente, alte amortizoare, reglabile, alte elemente de transmisie mai rezistente, si in final o alta statie, in 2.4. Toate astea nu le-as face pentru curse, ci sa o fac mai rezistenta, sa aiba un comportament mai bun, si de ce nu, ca sa umblu in ea.
Si o ultima intrebare, in legatura cu piesele din aluminiu, se pot face cumva la CNC, dupa un anumit model? sunt incepator, deci nu aruncati cu pietre..
#2
Postat 26 January 2011 - 11:48 PM
paul_e88, la Jan 26 2011, 10:58 PM, a spus:
Sunt curios sa aflu parerea cuiva care a avut-o sau care a vazut-o, ma refer la cineva caruia i-au trecut mai multe modele prin maini.
As dori sa stiu daca e de tinut, pt ca ma tenteaza foarte mult sa o "upgradez", insa nu stiu daca merita investitia.
In principiu, e vorba de upgrade-uri la unele parti din aluminiu, mai rezistente, alte amortizoare, reglabile, alte elemente de transmisie mai rezistente, si in final o alta statie, in 2.4. Toate astea nu le-as face pentru curse, ci sa o fac mai rezistenta, sa aiba un comportament mai bun, si de ce nu, ca sa umblu in ea.
Si o ultima intrebare, in legatura cu piesele din aluminiu, se pot face cumva la CNC, dupa un anumit model? sunt incepator, deci nu aruncati cu pietre..
Hpi este o firma buna, mai ales pentru inceput, bineinteles ca nu se compara cu firmele care scot modele speciale pentru competitie.
Singura chestie ce merita sa iei este statia in 2.4, sa bagi multe piese de aluminiu pentru un model cu care nu participi la cuncursuri mi se pare bani aruncati, + ca daca pui multe piese din metal este cam naspa ca la lovituri nu flexeaza ca plasticul ci se tranba si nu o mai poti aduce cum era inainte de impact, eventual cand strici ceva la ea inlocuiesti cu ceva mai bun, dar incepand cu una te asigur din proprie experienta ca vei vrea un model si mai bun.
#3
Postat 27 January 2011 - 12:03 AM
Ma gandeam strict la "shock towers", "knuckle arm-urile", si inca una sau doua..nu le stiu corespondentele din romana..
Intr-adevar poate sunt bani aruncati, dar imi place sa "mesteresc" la ea, eu am vrut sa o iau chiar kit, dar n-a fost sa fie..
Ca statie, probabil va fi Ansmann Sanwa W3, Sanwa Mx-Sport sau Futaba T-2PLG, toate in 2.4, oricum un model simplu sa isi faca treaba..din cate am vazut ar cam fi la fel toate. Vreo parere personala?
#4
Postat 27 January 2011 - 12:17 PM
paul_e88, la Jan 27 2011, 12:03 AM, a spus:
Ma gandeam strict la "shock towers", "knuckle arm-urile", si inca una sau doua..nu le stiu corespondentele din romana..
Intr-adevar poate sunt bani aruncati, dar imi place sa "mesteresc" la ea, eu am vrut sa o iau chiar kit, dar n-a fost sa fie..
Ca statie, probabil va fi Ansmann Sanwa W3, Sanwa Mx-Sport sau Futaba T-2PLG, toate in 2.4, oricum un model simplu sa isi faca treaba..din cate am vazut ar cam fi la fel toate. Vreo parere personala?
Nu stiu, toate in 2.4 sunt bune, inafara de LRP a avut un prieten si tot avea interferente... Posteaza la topicul " Pune o intrebare primeste raspuns "
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 27 January 2011 - 12:18 PM
#5
Postat 27 January 2011 - 02:31 PM
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#6
Postat 27 January 2011 - 04:06 PM
criss, asta cautam, un posesor care s-a mai lovit de eventualele probleme.. :(
Zi-mi detalii te rog despre acele tije reglabile, ca nu imi dau seama despre ce vorbesti, si evident si despre celelalte de care ai zis.
Acele cupe sunt de fapt cupele in care intra bratele de transmisie pt rotile spate?
Flansa cu rulment cu sens unic iar nu stiu care este..
Poate ai putea sa postezi si o poza cu masina dupa modificari..si niste recomandari de unde as putea sa iau si eu aceste piese, ca nu vreau sa raman cu masina in brate in caz ca pica ceva..
De curse nu cred ca e cazul inca, a mea e complet stock, si din cate zici s-ar parea ca urmeaza sa mai pice cateva piese..poate dupa modificari, sa fie competitiva..
#7
Postat 27 January 2011 - 07:54 PM
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#8
Postat 28 January 2011 - 03:45 PM
Despre port-fuzete din grafit, nu am gasit nici in afara si nici in tara, exista varianta de aluminiu pe care probabil ca voi merge..
O sa postez update-uri pe masura ce schimb cate ceva la ea, poate o sa mai fie cineva interesat..
#9
Postat 29 March 2011 - 12:41 PM
Eu am acest model de la craciun. Nu am exdperienta prea mare, dar am observat deja unele neajunsuri, cum ar fi stabilitatea proasta la viteza mare, manevrabilitatea redusa, etc. Nici de stabilitatea in reglaje a motorului nu sunt prea multumit. Eu i-am montat un termometru permanent pentru un control mai riguros al temperaturii (http://######/dispoz...rii-p-2418.html), un drift control (http://www.autorc.ro...uto-p-2321.html), dar mai ales diverse piese de sasiu, care cred ca ii vor imbunatati performanta (http://kayhobbies.at...6ccc0c9b19b51eb). Pe ultimele le-am comandat pe mail, am platit cu PayPal, si a mers excelent! Nu trebuie sa te sperii ca nu iti primeste comanda din Romania. Am luat legatura cu firma si mi-au spus ca in adresa sa trec in loc de Romania, Slovenia, pentru ca ei expediaza automat la adresa de PayPal. Am mai luat si un set de suruburi (http://rc-schrauben....HPI-Nitro-3-Evo), care de asemenea imi sunt de folos. Peste iarna am folosit o bujie mai calda, care a usurat pornirea, si a mers bine, dar nu am dus-o la blana, ffindca era in rodaj. Acum merg cu bujie rece. Daca ai si tu informatii, te rog sa mi le comunici. Succes!
#11
Postat 30 March 2011 - 07:06 PM
HGV, la 30 March 2011 - 10:01 AM, a spus:
Revin la cele spuse ieri despre ceea ce am facut eu, si postez cateva poze spre exemplificare.
cind iesim sa le miscam???
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#12
Postat 31 March 2011 - 01:14 PM
#13
Postat 31 March 2011 - 06:55 PM
HGV, la 31 March 2011 - 01:14 PM, a spus:
tot acolo am iesit si eu ultima oara...iar in week-endul asta sint si eu ocupat,sint de acord sa mergem in timpul saptaminii...zi o zi si ne vedem acolo :)
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#14
Postat 02 April 2011 - 02:43 PM
Eu i-am schimbat pana acum statia si receptorul cu unele in 2.4, i-am adaugat suporti(turnuri) de aluminiu pentru suspensia fata si spate, si portfuzete de aluminiu pe spate.
Le-am luat si pe cele de pe fata, impreuna cu fuzetele, dar sistemul de prindere este foarte prost si au un joc enervant incat performanta mi s-a parut mai proasta decat cea stock.
HGV, nu stiu daca si la tine e asa jocul acela, dar foarte probabil avem aceleasi piese. Oricum nu e bine sa ai aluminiu pe aluminiu, mai bine era daca investeai in rigidizari in zonele cu probleme..
Am o intrebare in legatura cu servoul de directie. L-a schimbat cineva pana acum? Sau stie cineva un upgrade/alternativa mai buna pentru el?
Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 02 April 2011 - 02:46 PM
#15
Postat 03 April 2011 - 05:03 PM
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#16
Postat 03 April 2011 - 09:25 PM
crisss, la 03 April 2011 - 05:03 PM, a spus:
Am uitat sa mentionez ca i-am adaugat si eu foamuri, pentru ca rotile stock erau slabe ca aderenta, 30mm pe spate si 26mm pe fata, insa cele de pe spate ating de suportul bateriilor, de care voi scapa de indata ce comand upper deckul de carbon, care ar mai trebui sa rigidizeze putin toata treaba si sa faca loc. Sper doar sa tina transmisia la foamurile astea, ca nu am apucat sa incerc.
Lipsa de echilibru stanga dreapta poate reusesti sa o rezolvi prin foamuri(30 spate si 26 fata), amortizoare mai tari pe fata (eu i-am pus distantierele care au venit cu ea, de 4mm, pe fata) si eventual niste sway-bar-uri - toate astea daca te referi la stabilitate in curbe. Altfel, pt linii drepte as incerca sa obtin un raport al greutatilor apropiat stanga/dreapta, si as pune toe-in pe fata de 1 grad.
De ce zici ca suportii amortizoarelor din dural nu fac diferenta? Eu am varianta din aluminiu si ar trebui sa fie destul de rigida, cel putin la fel de rigida ca cea de carbon, singurul dezavantaj fata de carbon este greutatea, dar nu ma ingrijoreaza asa mult.
Despre servo, o sa il schimb si eu probabil cu unul de metal, dar caut unul rapid dar si puternic. Nu acum insa, mai am altele prioritare de facut la ea..
Mai puneti poze daca aveti cu ele, o sa pun si eu de indata ce mai adaug ceva la ea, nu prea-mi place imaginea stock.. :)
Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 03 April 2011 - 09:25 PM
#17
Postat 04 April 2011 - 08:39 AM
Eu am gasit, la recomandarea cuiva de pe forum, urmatoarea indicatie teoretica referitoare la convergenta rotilor fata:
EFECTELE SETARII GEOMETRIEI ROTILOR
Geometria rotilor din fata
Mai mult TOE-IN (rotile din fata mai inchise spre fata)
· Mareste subvirarea (micsoreaza supravirarea)
· Micsoreaza acuratetea directiei la intrarea in viraj
· Face automodelul mai „nervos”
· Masina este mai dificil de condus
Mai mult TOE-OUT ( rotile din fata mai deschise spre fata)
- Micsoreaza subvirajul (mareste supravirajul)
- Mareste acuratetea directiei la intrarea in viraj
- Mareste stabilitatea in linie dreapta
- Masina este mai usor de condus
Referitor la o iesire, se pare ca vremea se strica saptamana asta. Oricum, eu voi posta aici numarul meu de telefon, pentru ca sunt foarte curios sa vad si eu pe viu ce ati mai facut voi la modelele voastre. Tel. 0722505705. Cu respect,
Vlad
#18
Postat 04 April 2011 - 09:30 AM
Front Toe-in
Stabilizes the car in the straights, and coming out of turns.
It smoothes out the steering response, making the car very easy to drive;
Front Toe-out
Increases turn-in steering a lot.
But can make the car wandery on the straights;
Never use more than 2 degrees of front toe-out!
Rear Toe-in
Stabilizes the car greatly. It makes the rear end 'stick', but more toe-in makes the difference between sticking and breaking loose bigger.
Rear Toe-out
Rear toe-out is never used. It makes the rear of the car very, very unstable.
Masina deja vine cu rear toe-in 1-2 grade, nu stiu daca ati observat, eu o voi regla si pe fata imediat ce imi iau bratele reglabile si o sa o testez sa vad cine are dreptate. Insa ce spun ei aici are mai mult sens din punctul meu de vedere. Plus ca la orice cautare de google, toe-in-ul te avantajeaza in linie dreapta.
HGV, la planetare pe ce varianta mergi?
#19
Postat 04 April 2011 - 09:55 AM
#20
Postat 04 April 2011 - 11:16 AM
In orice caz, eu o sa incerc ambele variante, toe-in si toe-out, pt ca am vazut ca intr-adevar nu e stabila la viteze mai mari. E adevarat ca nici nu am testat-o pe o suprafata complet plata si tot sarea si pierdea aderenta, dar voi vedea.
Vezi ca piesele de la GPM de transmisie s-ar zice ca sunt slabe, se vor indoi relativ repede. Eu o sa merg pe varianta e-bay, cu setul de 6 complet..
#21
Postat 25 April 2011 - 08:41 AM
paul_e88, la 04 April 2011 - 11:16 AM, a spus:
In orice caz, eu o sa incerc ambele variante, toe-in si toe-out, pt ca am vazut ca intr-adevar nu e stabila la viteze mai mari. E adevarat ca nici nu am testat-o pe o suprafata complet plata si tot sarea si pierdea aderenta, dar voi vedea.
Vezi ca piesele de la GPM de transmisie s-ar zice ca sunt slabe, se vor indoi relativ repede. Eu o sa merg pe varianta e-bay, cu setul de 6 complet..
#22
Postat 28 April 2011 - 05:05 PM
Mi-au venit si mie piesele de upgrade la masina, pot sa zic ca upperdeckul de carbon face toti banii, elimina multe elemente de plastic, nu numai suportul bateriei, ci si piesele de plastic intermediare care uneau deckul vechi cu diferentialele, si acum vine direct intre diferentialul fata si cel spate - in mod sigur rigidizeaza masina. Plus ca ti se dau si doua oringuri ce se pun intre upperdeck si rezervor si care amortizeaza socurile pentru a nu face spuma combustibilul. Si in plus, motivul pentru care m-am decis sa il iau a fost ca lasa mai mult loc pt roata spate, eu trecand la foamuri care sunt mai late pe spate si atingeau de suportul bateriei, se vede si in poza ca taiasem din suport.
Mai am sa schimb transimisia toata cu elementele Heavy Duty stock de pe RS4 18SS pe care le-am luat, cele facute de Hot Bodies, adica planetarele spate, cardanele fata si spate si niste cupe, dar nu am reusit pentru ca nu am avut vaselina si nici silicon sa umplu diferentialele dupa. Oricum, fata de planetarele GPM, cele de la Hot Bodies sunt mai bune si sper sa tina..
I-am mai luat ambreiaj racing si turnbuckleuri reglabile pentru toe-in/toe-out si camber si sper ca in viitor sa reusesc sa ii pun si disc de frana din fibra, pentru ca cel de plastic este slabut..
http://img855.imageshack.us/img855/4329/dscn0971.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/8114/dscn0973c.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/2185/dscn0975g.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3246/dscn0976x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/9264/dscn0983h.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/1662/dscn0985w.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8568/dscn0986w.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/3793/dscn0987z.jpg
Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 28 April 2011 - 05:07 PM
#24
Postat 02 May 2011 - 12:49 PM
Vreau sa comand in continuare ceva piese de upgrade la Kayhobbies.at
De exemplu, au niste servouri digitale la preturi foarte bune. Aruncati si voi o privire pe oferta lor si, daca va intereseaza ceva, poate ne combinam la comanda pentru a optimiza costul transportului (21 Eur penru un pachet de pana la 3,5 kg). Sunt foarte seriosi si promti cu livrarile. Eu am luat deja de 2 ori de la ei si am primit comanda in aprox. 1 saptamana. Daca va hotarati, dati-mi de stire pe mail sau la tel. 0722505705.
Vlad
paul_e88, la 28 April 2011 - 05:09 PM, a spus:
#25
Postat 03 May 2011 - 07:55 AM
Vlad
paul_e88, la 28 April 2011 - 05:05 PM, a spus:
Mi-au venit si mie piesele de upgrade la masina, pot sa zic ca upperdeckul de carbon face toti banii, elimina multe elemente de plastic, nu numai suportul bateriei, ci si piesele de plastic intermediare care uneau deckul vechi cu diferentialele, si acum vine direct intre diferentialul fata si cel spate - in mod sigur rigidizeaza masina. Plus ca ti se dau si doua oringuri ce se pun intre upperdeck si rezervor si care amortizeaza socurile pentru a nu face spuma combustibilul. Si in plus, motivul pentru care m-am decis sa il iau a fost ca lasa mai mult loc pt roata spate, eu trecand la foamuri care sunt mai late pe spate si atingeau de suportul bateriei, se vede si in poza ca taiasem din suport.
Mai am sa schimb transimisia toata cu elementele Heavy Duty stock de pe RS4 18SS pe care le-am luat, cele facute de Hot Bodies, adica planetarele spate, cardanele fata si spate si niste cupe, dar nu am reusit pentru ca nu am avut vaselina si nici silicon sa umplu diferentialele dupa. Oricum, fata de planetarele GPM, cele de la Hot Bodies sunt mai bune si sper sa tina..
I-am mai luat ambreiaj racing si turnbuckleuri reglabile pentru toe-in/toe-out si camber si sper ca in viitor sa reusesc sa ii pun si disc de frana din fibra, pentru ca cel de plastic este slabut..
http://img855.imageshack.us/img855/4329/dscn0971.jpg
http://img62.imageshack.us/img62/8114/dscn0973c.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/2185/dscn0975g.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/3246/dscn0976x.jpg
http://img706.imageshack.us/img706/9264/dscn0983h.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/1662/dscn0985w.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8568/dscn0986w.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/3793/dscn0987z.jpg
#27
Postat 03 May 2011 - 12:57 PM
crisss, la 03 May 2011 - 11:47 AM, a spus:
#28
Postat 03 May 2011 - 02:03 PM
Astea ar fi singurele solutii din fabrica pentru ea, nu stiu daca exista alte solutii. Din fabrica cred ca e de 2 grade.
Deckul de carbon permite in pozele pe care le-am facut eu un acumulator in linie, iar daca se elimina suportul pentru receptor, adica acea parte mai coborata a deckului care poate fi desurubata, cred ca incape si un hump pack. Oricum eu o sa merg pe acumulator in linie, ajuta si la un centru de greutate mai jos.
In locul tau nu as mai aduga piese de aluminiu, chiar si cele pe care le ai nu aduc nici un avantaj, ci chiar dezavantaje, din cauza greutatii lor, mai ales in cazul deckului.
Si cele mai pacatoase sunt bratele de aluminiu, care se vor indoi sigur in urma unui impact..
Vroiam sa va intreb, a incercat cineva sa participe cu masina asta la vreun concurs oficial din Romania? Stiu ca e slaba ca masina de competitie, de fapt nici nu e asa ceva, dar as fi curios cum ar sta in comparatie cu altele..
#29
Postat 03 May 2011 - 04:22 PM
paul_e88, la 03 May 2011 - 02:03 PM, a spus:
Astea ar fi singurele solutii din fabrica pentru ea, nu stiu daca exista alte solutii. Din fabrica cred ca e de 2 grade.
Deckul de carbon permite in pozele pe care le-am facut eu un acumulator in linie, iar daca se elimina suportul pentru receptor, adica acea parte mai coborata a deckului care poate fi desurubata, cred ca incape si un hump pack. Oricum eu o sa merg pe acumulator in linie, ajuta si la un centru de greutate mai jos.
In locul tau nu as mai aduga piese de aluminiu, chiar si cele pe care le ai nu aduc nici un avantaj, ci chiar dezavantaje, din cauza greutatii lor, mai ales in cazul deckului.
Si cele mai pacatoase sunt bratele de aluminiu, care se vor indoi sigur in urma unui impact..
Vroiam sa va intreb, a incercat cineva sa participe cu masina asta la vreun concurs oficial din Romania? Stiu ca e slaba ca masina de competitie, de fapt nici nu e asa ceva, dar as fi curios cum ar sta in comparatie cu altele..
incercam sa ne vedem? asta ca sa avem ce repara apoi... :D
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#30
Postat 04 May 2011 - 07:47 AM
Am vrut sa particip in aprilie la o cupa organizata de AutoRC, dar din pacate nu s-au adunat suficienti concurenti la clasa 1/10.
As vrea sa mai incerc ceva, si anume: sa pun amortizoare de 60 pentru a mari garda la sol la aprox. 22 mm. (basculele pe care le am pe masina permit aceasta cursa. Astfel ma pot da cu masina pe terenuri ceva mai accidentate (raliu). De asemenea, vreau sa incerc sa-i adaptez si bare stabilizatoare pe fata si spate. Voi incerca cu bare de 1,5 mm si de 2 mm grosime. Ce parere aveti?
Despre o intrunire, abea astept! Din pacate, vremea iar ne joaca feste! Poate se drege saptamana viitoare. Daca va hotarati la vreo actiune, dati-mi si mie de veste! (tel.0722505705)