Help cessna 182
#1
Postat 08 July 2011 - 08:22 PM
Am incercat sa fac un loop cu ea si poc' dead stik cand era pe spate (cam la 10 m altitudine ) botu-n jos si Kaboom - axul de la motor rupt in 2 si aripa sparta . Aripa am reusit s-o fac dar motorul nu prea mai are sanse de viata ... daca as putea sa-l repar ar fi super ( nu ca nu as avea bani de altul numai 55 ron :)) ) daaar vreau sa stiu daca se poate monta un motoras mai puternic (ex .Motor BL Outrunner FC 2835/ 10 (rear mount) )
Cel vechi avea tractiunea maxima de 650 iar eu aveam 550 si dadea semne mari de slabiciune :(
Multzan' :drinks:
#3
Postat 10 July 2011 - 06:24 PM
Flavy, la 10 July 2011 - 05:55 PM, a spus:
Eu unu sunt de parere ca este prea greu si tot odara foarte puternic pentru ea,eu am patit acelasi lucru si am pus un motor :
Motor TowerPro 240918T, Brushless Outrunner, 1000kv / 180W
Specificatii produs:
Masa: 65 grame
Alimentare la: 2-3 celule LiPo
Curent de mers in gol: 0.9 A
Kv: 1000
Diametru ax: 3mm
Curent randament maxim: 15.5 A
Curent maxim consumat: 20 A
Putere maxima: 180W
Elice recomandata: 8*.3.8 sau 8*6
si trage foarte bine
#5
#7
Postat 11 July 2011 - 12:21 AM
Multzan' antecepat :drinks:
#9
Postat 11 July 2011 - 06:11 AM
Flavy, la 11 July 2011 - 12:21 AM, a spus:
Multzan' antecepat :drinks:
Daca nu ai rupt si elicea atunci cand sa rupt axul motor ramane sa schimbi decat motorul.Regulatorul vechi este ok cat si acumulatorul.Pentru o putere mai mare ar fii ok daca ai lua un 3s-1300mA.
#10
Postat 11 July 2011 - 09:18 AM
Si un lipo' de 1800 merge daca nu il cumpar pe asta =-=-=-=-=-=> acumulator lipo 1300 mah
#11
Postat 29 August 2011 - 09:05 AM
Mi-am luat o teapa cu o Cessna de pe net..(rusine celui care mi-a dat modelul)..si dupa o zi de reparatii..s-a dovedit un avion foarte dragut..
Motorul..i-am schimbat axul...care costa doar 6 lei..(la "pasarea" lui Kele...), si mai aveam doi acumulatori Kipom 2S de 860mah. Aripa am reparat-o cu doua resturi de tije de carbon ingropate in aripa, adeziv poliuretanic monocomponent si nitel scoci negru pe deasupra...Elice ...GWS 8x6 e perfecta...e usoara si nu-i de mai indoaie axul. Trenul de aterizare l-am refacut complet cu sarma de 2mm. e mai rigid, avionul cam topaie, dar nu se mai indoaie la fiecare aterizare mai brusca...
In concluzie..un avion super docil..(pana la o limita)...zboara foarte previzibil...aterizeaza superb, nu e chiar "windproof" adica nu-i prea place cu vant...dar merge...Pentru acrobatii..trebuiesc schimbate echiile....sunt mult prea firave....dar ..cel putin al meu face o vrie superba...dar iese la timp..daca iei mana de pe joistick-uri..si ai ceva inaltime...Nu prea vrea sa zboare pe spate....decat cu motorul in blana...pentru tonouri...e ok..dar cu mult palonier...
Rulajul la sol...merge...dar daca ar fi avut roata de bot orientabila poate ar fi fost si mai frumos...
Concluzia....daca stiam ca e asa dragut..imi luam avionul asta de nou...!!!
#12
Postat 03 September 2011 - 08:58 PM
motor Tower pro 2408-21T (care se cam incalzeste pe la vre-un 40-45 de grade estimat ochiometric/pielo-metric)
ESC HK 18A
Elice 90x60
Acumulatori: Nanotech 2200mAh 3s si unu rosu care nu stiu cine l-a facut tot lipo 3S dar de "numai" 1800mAh
Radiocomanda E-Sky X'Tal 0404D in 35Mhz, care "stie" elevon mix (nu ca l-ar folosi la Cessna ...) si dual rate. Radiocomanda este alimentata de un lipo 2S de 1800mAh care ... nu prea stiu cat de bine este, pentru ca in mod normal ea se alimenta la 8 baterii AA (adica 12V) in vreme ce lipo 2S da cand e incarcat "doar" 8,4V. Am verificat dupa o zi de functionare tensiunea pe lipo si de la 8.4V a scazut la 7.96V, ceea ce zic eu ca e ... bine, dar nu stiu cum diferenta respectiva de tensiune afecteaza emisia in sine.
In rest, in aceasta echipare, avionul se comporta frumos atat pe vant de 13-16kmh, cat si fara vant. Poate ca elicea e cumva totusi cam prea mare pentru motor, insa ... pana in octombrie la salariu, n-avem alta alternativa.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#13
Postat 03 September 2011 - 09:05 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#14
Postat 04 September 2011 - 04:40 PM
PaunFD, la 03 September 2011 - 09:05 PM, a spus:
:drinks: :good: chiar bine fata de a mea,cu baterie de 2200 grame,motor de 80 de grame,cam 100 de grame de lipici de toate natiile si ampenaje de balsa am ajuns la aproape 800 de grame.Daca slabeam motorul(1300 grame cu 10x6)sub jumate o lua in jos rau de tot.Dar in maxim hehee.... :pardon:
superb,pacat ca a cedat aripa. :excl: :excl:
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#15
Postat 04 September 2011 - 07:18 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma