Blade mCP X... Flybarlesssss !!! noul model de la E-Flite, Collective Pitch
#211
Postat 26 February 2013 - 07:17 PM
Am redus un pic curba de pitch la 10 - 90 in IU2 si tine mai bine coada. Flipurile parca nu ies tocmai drepte, e drept ca nici nu l-am trimat deloc.
Abia astept packurile de la HK, ma enerveaza sa tot incarc.
Daca mai e careva astept pareri setari etc.
Si fiindca am prins drag de micro, ieri am comandat si un MQX, vine maine.
sursa CKADO
#212
Postat 26 February 2013 - 08:03 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#216
Postat 26 February 2013 - 10:51 PM
Primus, la 26 February 2013 - 10:34 PM, a spus:
Nu ajunge marfa in 48 de ore nici cu transport platit extra! Dar ajunge suficient de repede, oricum. Si la preturi stau OK, intr-adevar.
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#218
Postat 08 March 2013 - 05:24 PM
http://www.youtube.c...&v=9tepRkHuuTQ#!
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#219
Postat 19 April 2013 - 06:50 PM
#220
Postat 19 April 2013 - 08:47 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#226
Postat 22 May 2013 - 09:03 PM
Problema mea e urmatoarea: dau drumul la statia, alimentez heli-ul, astept cateva secunde apoi incep sa ii dau power, rotorul din coada porneste primul, apoi cand ar trebui sa porneasca si motorul principal ledul albastru incepe sa licare si toate servo-urile se ridica brusc in sus apoi coboara la loc, si tot asa, motorul principal nu se invarte deloc. Asta se intampla cu maneta de power undeva la 30%, daca cresc putin peste incepe sa se invarta si motorul principal, dar din cand in cand se tot opreste pentru o fractiune de secunda si palpaie ledul albastru.
Banuiesc ca e dusa placa principala?
#227
Postat 22 May 2013 - 09:14 PM
TheSSeuS, la 22 May 2013 - 09:03 PM, a spus:
Problema mea e urmatoarea: dau drumul la statia, alimentez heli-ul, astept cateva secunde apoi incep sa ii dau power, rotorul din coada porneste primul, apoi cand ar trebui sa porneasca si motorul principal ledul albastru incepe sa licare si toate servo-urile se ridica brusc in sus apoi coboara la loc, si tot asa, motorul principal nu se invarte deloc. Asta se intampla cu maneta de power undeva la 30%, daca cresc putin peste incepe sa se invarta si motorul principal, dar din cand in cand se tot opreste pentru o fractiune de secunda si palpaie ledul albastru.
Banuiesc ca e dusa placa principala?
de obicei face asa cind sint acumulatorii dusi.
incearca cu un acumulator nou!
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 22 May 2013 - 09:14 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#228
Postat 23 May 2013 - 08:12 AM
Daca deconectez unul dintre motoare atunci heli-ul functioneaza ok. Am inlocuit motorul din coada si tot asa face, deci nu e el de vina. Motorul principal e nou, are doar cateva zboruri, nu cred ca e nici el problema.
#229
Postat 23 May 2013 - 08:31 AM
Verifica programul din statie, daca nu s-a strecurat o eroare, sau mai bine fa-i program nou.
Schimba bateria si vezi ce se intampla.
Cam astea ar putea fi, in lipsa unei defectiuni a placii de baza...sper sa nu fie problema.
#231
Postat 23 May 2013 - 03:44 PM
- baterie terminata (chiar daca mai are capacitate, rezistenta interna a crescut mult prea mult)
- conexiune proasta intre baterie si placa (fir aproape rupt, mai ales unde e lipit pe placa)
- electronica defecta
#232
Postat 24 May 2013 - 08:46 AM
Asa m-am gandit si eu, aseara am luat toate cele 6 packuri si le-am testat, face la fel. Ar trebui sa pun un filmulet sa vedeti mai bine problema. Pe masura ce misc levierul de throtle, porneste motorul din coada, apoi cand ar trebui sa inceapa sa se invarta usor motorul principal, toate 3 servo-uri ridica concomitent platoul ciclic, dupa care revin pe pozitia initiala, dupa care iar urca, iar revin, de parca s-ar reseta placa 3in1, becul de pe ea palpaie. Daca tin levierul in pozitia asta face asa la infinit. Daca continui sa cresc turatia peste acest prag incepe sa se invarta si rotorul principal si se tureaza din ce in ce mai tare pana aproape de turatia maxima, cand reapare problema.
Ma gandesc si eu ca nu are destul curent, dar atunci parca nu se explica de ce poate sa urce totusi in turatii daca depasesc respectivul prag.
Am taiat aseara izolatia din jurul mufei in care intra bateria, conexiunea e zdravana, lipitura e lucioasa si toate firele sunt prinse. La conexiunea intre fir si placa nu am putut sa ma uit, pentru ca e ingropata intr-un silicon alb, dar am sa il dau jos diseara.
Imi pare rau de problema, mi se pare aiurea sa trebuiasca sa-mi iau alt elicopter, un mainboard costa doar cu cativa euro mai putin decat un kit BNF.
Am analizat toate piesele de pe mainboard si nu pare niciuna umflata sau dusa.
#234
Postat 24 May 2013 - 10:09 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#235
Postat 24 May 2013 - 10:27 AM
La mine se comporta aproape la fel cu 2 acumulatori, cu 2 merge 1 - 2 minute - taie motoru cu intermitente si trage brusc stanga iar cu 3 acumulatori achizitionati recent functioneaza perfect.
(PS:Cu oricare din cei 4 acumulatori defecti cand porneste motorul principal, imi scade intensitatea luminoasa a ledului de pe placa aproape la jumatate.)
#236
Postat 06 July 2013 - 10:57 PM
Prima concluzie: nu cu dx4e, e pacat de nervi si de crash-uri. Sint convins ca dupa ce inveti sa zbori te descurci si pe o telecomanda modesta, da' nu vad sensul.
Prima victima majora: swash-ul. Acuma e fixat cu super glue, sirma, ata, cit sa stea in hover pina vine alt swash. De coada nu zic nimic, nu e stock, e tija, si cind sare, o pun la loc, cind se rupe, o scurtez... micutul zboara, nu se uita la detalii de gen nu e chiar drept motorul de coada.
Prima intrebare: se gaseste vreun feathering shaft compatibil dar mai ieftin sau mai rezistent? N-am testat inca daca mai e drept dupa ce l-am dat de covor dar din cite citesc, se cam indoaie la crash-uri.
Prima lectie: e suficient sa se roteasca main gear pe ax (nu tre sa coboare, doar sa se roteasca fata de semn) si incep vibratiile.
#237
Postat 03 August 2013 - 09:34 PM
http://www.wheelspin...co.uk/i/121559/
E Flite Blade mCP X 2 - BNF (2 Batteries Included)
Web Price: £69.90
Transportul e 35 de euro pe curier asa ca nu se merita doar o bucata
#238
Postat 26 February 2014 - 10:17 AM
Am proasta experienta cu 3 acumulatori nano-tech care au cedat mai repede decat cei doi originali eflite . Nu pot spune ca au fost forjati prea mult, deci dezamagirea e totala. Probabil si faptul ca statia este DX4i si timpul de zbor e dupa ureche, uneori pana cand sistemul failsafe al elicopterului intra in functiune si reduce turatia, acumulatorii au cedat, insa in acelasi regim au zburat si cei originali si vad ca inca merg. Va rog, daca aveti cunostinta de niste acumulatori buni si nu exagerat de scumpi asa cum am vazut aici . Prefer o sursa din tara deoarece la valori mici , costa mai mult transportul daca ii aduc de afara. Va multumesc anticipat.
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#239
Postat 27 February 2014 - 04:50 PM
Radubv, la 26 February 2014 - 10:17 AM, a spus:
Am proasta experienta cu 3 acumulatori nano-tech care au cedat mai repede decat cei doi originali eflite . Nu pot spune ca au fost forjati prea mult, deci dezamagirea e totala. Probabil si faptul ca statia este DX4i si timpul de zbor e dupa ureche, uneori pana cand sistemul failsafe al elicopterului intra in functiune si reduce turatia, acumulatorii au cedat, insa in acelasi regim au zburat si cei originali si vad ca inca merg. Va rog, daca aveti cunostinta de niste acumulatori buni si nu exagerat de scumpi asa cum am vazut aici . Prefer o sursa din tara deoarece la valori mici , costa mai mult transportul daca ii aduc de afara. Va multumesc anticipat.
in tara la pasarea phoenix- well 200ma/30C-super!
si dupa trei ani inca merg.
dar nano-tech ,dezamagire totala -zboara bine dar nu mai mult de un sezon
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 27 February 2014 - 04:52 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#240
Postat 28 February 2014 - 01:48 PM
luci25gold, la 27 February 2014 - 04:50 PM, a spus:
si dupa trei ani inca merg.
dar nano-tech ,dezamagire totala -zboara bine dar nu mai mult de un sezon
Multam frumos de pont. Le vazusem si eu , dar nu stiam cum se comporta si nu erau pe stoc, acum vad ca au revenit
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||