Turbine Termice Informatii, cum functioneaza, dezbaterii
#31
Postat 28 March 2011 - 11:08 AM
#32
Postat 28 March 2011 - 02:13 PM
#34
Postat 28 March 2011 - 09:30 PM
#36
Postat 28 March 2011 - 09:56 PM
in al doilea rand: nu imi vine sa cred, vb despre o cutie cu ulei :pardon:
in al treilea rand: in momentul cand ne vom intalni voi aduce si eu ceva care daca nu unge turbina macar sufletul :)
nu imi vine sa cred ca mai exista si asa oameni buni :good: , dupa ce vad la televizor am crezut ca au disparut de mult din Romania. :D
am sa va scriu um mesaj pe privat :good:
#37
Postat 16 May 2011 - 04:15 PM
rog sa cititi
Citeaza
Salut! am si eu o mini-turbina
Salut, ma bucur ca mai are cineva in Romania asa ceva :-) eu de vreo 2 ani lucrez la proiectarea si constructia unei turbine de conceptie si constructie proprie, si dupa cum o sa vezi pe channelul meu daca te uiti sunt FOARTE aproape...turbina e gata doar ca am nevoie de niste accesorii pt. rulare optima si in siguranta. In total ma costat undeva la 2600 ron si are 5.2 kg, ~ 5.5 kg cu starter o tractiune maxima calculata de 38 kgf si 147.38 cp la ax la 90000rpm cu un consum de ~50L/h in regim maxim sustinut. Intentionez sa produc o versiune mai mare ( pe la 50kgf ) vara asta si daca ai fii deacord sa sponsorizezi proiectarea a 2 astfel de turbine. Dupa testare una din ele o sa ti-o dau tie. O turbina cu gaz la marimea asta costa 12-14000 $ cu toate accesoriile dar avand toate relatiile si cunostiintele mele proiectarea si constructia va costa cam 3000 ron pe unitate + pompe, valve, regulatoare si alte cele, durata de proiectare va fi de 1-2 luni si de executie 1 luna.
Prima a durat 2 ani din mai multe motive, in primul rand financiare...am bagat in piese toata alocatia, bani de craciun, pasti, ziua mea si pensia bunicilor + ca mi-a luat cam un an sa intaleg toate principiile care guverneaza constructia unei turbine cu gaz de asemenea nu cunosteam atelierele din zona care au aparatura necesara prelucrari la precizie maxima a pieselor.
O sa incerc ca pana la sfarsitul luni sa duc RTJ80 la 60% din putere daca fac rost de niste bani si ulterior la 100% cu o turbina de evacuare noua.
Te rog sa ma contactezi la 0721004077 daca vrei sa discutam ca e mai usor asa, sau sa imi dai un apel si te sun eu.
Citeaza
initial crezuzem ca e scam dar nu e....
filmuletze aferente
se mai gasesc si altele. l-am intrebat pe scurt de ce piese mai are nevoie ptr a finaliza proiectul,clar ca el nu isi poate permite piesele la varsta de 16 ani.
Citeaza
Cea din video o alimentez printr-o pompa speciala cu amestec motorina + 3 % ulei motor in 2 timpi. La pornire am o butelie GPL dar acum mi-am luat si adaptat o lampa mica cu rezerva gaz 330g pt ea. Prin impeller te referi la compresorul centrifugal? e piesa stoc de turbosuflanta si turbina de la evacuare e radial flow tot de turbosuflanta, si NGV-u e diferit de astea mici cu turbina evacuare axiala. Axul(shaftul) e din 2 bucatii, unul de la turbina evacuare modificat si infiletat intr-o extensie pt compresorul centrifugal.
Am MARE nevoie de accesorii (motor starter brushed 700, mecanismul ambreaj si carcasa cu montare pe conul de admisie, un fadec ar fi SUPER dar nu imi permit, acumulatorii NiMH si alte cele). O varianta similara poate servi drept generator de gaze utilizand o turbina colectoare, printr-o reductie cuplata la o elicie in config turboprop. Turbina actuala ar produce ~120-130 cp la ax iar o turbina de 50 kgf ~150-180
Sunt increzator in performanta turbinei actuale RTJ80 doar ca sunt intr-o criza financiara accentuata si nu am cu ce sa imi cumpar accesorile pt ea.
Citeaza
cer celor care vor sa il ajute ..... poate ca cineva are un motor 700 sa il doneze nu e o avere eu o sa ii mai dau cate ceva ce ii mai trebuie
aveti numarul lui de telefon sunati-l intrebati-l AJUTATI-L ptr ca un asa om trebuie ajutat mai ales ca acum e la o varsta cand se formeaza.
e pacat ca un tanar cu asa talent sa nu poate sa isi indeplineasca visul doar ptr ca ii sta in cale o suma de bani(nu prea mare) pe cand noi spargem si dam de pamant cu sume mult mai mari.
vreau si sper ca cu voi impreuna ii vom face rost de un fadec ca altfel nu prea are sanse turbina aia sa mearga, iar fadecul este o aparatura care nu si-o va putea face rost. o sa revin acum sunt la lucru si nu pot scrie mai multe
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 16 May 2011 - 04:16 PM
#39
Postat 02 June 2011 - 09:33 AM
a ajuns tot lovit roata de roata dar nu a fost spart.
asa ca m-am apucat sa testez turbina pe diesel am setat niste parametri in ecu legat de pompa, diesel e mai vascos (mi ia comunicat producatorul)
si dai bice.. deci merge fara probleme aceiasi turatie nu iti dai seama ca e pe diesel si mirosul e identic .... eu nu inteleg...
in fine producatorul o zis sa bag doar 3% ulei fata de 5% cat e pe kero(din motiv ca in diesel ar fi ceva ulei adaugat) eu am bagat 3.5% . nu a scos fum alb sa arate ca ar fi prea mult ulei dar nici nu imi dau seama daca e prea putin..
acuma nu o mai testez dar la urm zbor pe falcon pun 4 % ulei
PE SCURT: daca mentioneaza producatorul ca merge pe diesel atunci merge.....nu o sa am stres cu kero :(
#40
Postat 26 July 2011 - 04:04 PM
wren 44 turbo prob modificat cu schuebeler HST 94 costuri vreo 5000 eur :clapping:
turbineWithAFan.JPG (61.16K)
Number of downloads: 142
#41
Postat 06 September 2011 - 01:05 PM
hmmm la intrebarea cum stam cu turbinele HK ?
raspunsul
Citeaza
DPEESKKTJK826201118745.jpg (86.57K)
Number of downloads: 104
abia astept sa iasa.... sunt sigur ca vor aduce mai multi oameni in lumea jeturilor + ca nu vor fi praf turbinele ca altfel are reputatia turniky de suferit deci va fi ceva de ele (oricum as astepta sa apara si sa o testeze altii cred ca doar de la versiunea x vor merge curat)
#42
Postat 06 September 2011 - 01:26 PM
Dat fiind faptul ca produsele vor fi comercializate de HK, ma duce cu gandul la faptul ca vor avea niste preturi, care vor reprezenta definitia definitiei notiunii de dumping ... . Ma intreb cum vor rezolva problema cu indesatului chinezului care sa invarta la palele turbinei ... ?!
Astept cu interes dezvoltarea si aparita acestora pe piata!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#43
Postat 06 September 2011 - 01:36 PM
Aici daca se intampla ceva ..... fie arunca toate palele in cel de le testeaza la banc caz in care " il aruncam " pe nefericit fie pe cei de casca gura pe langa el .... deci grija mare !
P.S.
Cand e de sanatate .... nu ma prea bucura dumping-ul - avem noi si asa destul dumping in sistemul romanesc de sanatate !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 06 September 2011 - 01:37 PM
#44
Postat 06 September 2011 - 02:16 PM
Pe de alta parte, daca e sa mori ... mori si cu gatu' retezat de o turbina din asta la "super-pret", da' poti sa mori si ca-ti cade satelitu'n cap sau ... mai rau, te calca Trabantu'. Din cate stiu eu, numarul celor din clanul McLoud din satu' McLoud, judetu' McLoud, care cica erau nemuritori si nu crapau decat numa' daca li se reteza gatu' e limitat la ...1, iar noi astilalti toti, am ramas datori cu o singura moarte, nu cu mai multe ...
Este drept ce spui cu sistemul de sanatate, da' daca ar fi sa aleg, as prefera sa raman infirm ca mi-a bubuit turbina la "super-pret", made in china, decat ca mi-a zdrobit picioarele pe trotuar fiind, o beizadea cu bemveu X6 ... . Beizadeaua, as fi tentat s-o caut si s-o "dojenesc" iar pe langa infirmitate, as mai infunda si puscaria, in vreme ce turbina la super-pret ...
Judecand dupa urmele pe care mi le-a lasat in perete si pe tavan o elice din aia APC si motoarele electrice brusheles pot fi introduse la categoria "arme letale" fara teama de a gresi.
Aeromodelismul, nu mi se pare a fi o pasiune lipsita de pericole ... pentru cei cu inima mai ... slaba si cu dorinta vadita de a apuca 100 de ani, sahul cred ca este mult mai potrivit.
Deocamdata, discutam discutii, triscutii, mutiscutii, cel mai bine e sa asteptam sa vedem ce iese pe piata si rezultatele celor care fac pe cobaii si testeaza pe pielea lor aceasta turbina. Parerea mea!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#45
Postat 06 September 2011 - 02:30 PM
compressor, shaft, si turbina sunt facute in GERMANY (partile critice defapt) restul e chinezarie autentica...
pretul va fi la 60% decat concurenta jetcat (cel putin acela e targetul propus)
#46
Postat 06 September 2011 - 02:56 PM
#47
Postat 06 September 2011 - 03:30 PM
problema lor e una juridica.....acum .. cum spunea anthony there to many stupid rich kids out there...pana acum ca si idee este ca trebuie sa vezi un filmuletz inainte de cumpara turbina la finalul filmuletzului ti se tipareste un cod si apoi o poti adauga in cos si cumpara ...prin asta vrea sa oblige useri sa inteleaga cum functioneaza si metodele de precautie pe care sa le adopte....si evident ca ei nu isi asuma nici o responsabilitate....mai au probleme si cu USA ca acolo trebe sa ai "waiver" ca sa poti zbura jeturi... oricum o sa vedem ceva sange ....
#48
Postat 06 September 2011 - 07:10 PM
Vreau totusi sa atrag atentia ca ... made in germany, nu mai este de mult altceva decat o ... reclama, calitatea devenind realmente o himera. Mitul e ... mit, iar realitatea e realitate. Nu cred ca e topicul, timpul si locul sa pornim o astfel de discutie, da' zic eu ca e bine sa avem in vedere acest aspect si sa nu punem botu' la vrajeala, precum guvizii la momeala (nah ca fac si versuri ... ) Eu personal, nu mai pot cu ... "e nemteste dom'ne, gata s-a terminat cu problemele" ... si o luam de unde vreti voi, detergenti, termopane, vopseluri, burghie, scule de prelucrare prin aschiere, etc.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#49
Postat 14 September 2011 - 08:53 AM
Citeaza
Compressor and bearings from Germany.
Most parts produced by a famous turbine factory. There are three very famous (EURO, US) brands that are produced in China. Telling you which ones would be like shooting myself in the face.
Quality guaranteed!
Our target price is at around 60% of current US pricing for Mexican units
na turbine in mexic fac doar jet central...cea din poza pare una intre 8-12 kg
daca luam una de 8Kg de la jet central =2650$ iar el zice aprox 60% ...sincer ma asteptam undeva la 1000$ sper sa iasa mai ieftin 1500$ (deja ma pun sa strang) :lol:
#50
Postat 21 September 2011 - 11:56 AM
Toate bune,
#52
Postat 22 September 2011 - 09:40 AM
Iamzoli, la 22 September 2011 - 08:21 AM, a spus:
nu exista nici un site in Ro de genu jet central unde sa se poata gasi mai multe tipuri de turbina, nu prea este cerere in ro(economia ii devina)
Economia dar si lipsa unor piste adecvate ... ar fi masochism sa ai un model de peste 10.000 euro si sa il zbori prin sleaurile patriei .... de aceea si colegii care deja poseda asa ceva nu apar prea des la zbor .
P.S.
Nu merge link-ul pus dar ideea este ca NU sunt in Romania pe STOC turbine ... ti le aduce la comanda .... asta poate face fiecare la randul sau .
#53
Postat 22 September 2011 - 05:20 PM
Numai bine.
#54
Postat 22 September 2011 - 05:25 PM
http://www.sierra.ro...-70-p4673p.html
Aceasta postare a fost editata de adrian82: 22 September 2011 - 05:26 PM
#55
Postat 23 September 2011 - 05:07 PM
#56
Postat 23 September 2011 - 05:48 PM
adrian82, la 22 September 2011 - 05:25 PM, a spus:
http://www.sierra.ro...-70-p4673p.html
mdaaa. eu am luat vre-o zece .. din fiecare clasa !
P.S.
Ma uit zilnic pe site-urile de profil de la noi ... am vazut cand au fost postate dar cu stoc ZERO si asa au ramas - este lansata oferta ca cine doreste poate fi ajutat si va primi daca lanseaza comanda o astfel de turbina !
#57
Postat 24 September 2011 - 08:43 AM
#58
Postat 07 November 2011 - 11:13 AM
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 07 November 2011 - 11:13 AM
#59
Postat 09 November 2011 - 11:26 AM
#60
Postat 09 November 2011 - 11:57 AM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.