Modelism - RHC Forum: Rock Crawling si Trail Trucks - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 55 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

Rock Crawling si Trail Trucks

#1081 Useril este offline   Bugatti 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 613
  • Inregistrat: 06-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2013 - 07:35 PM

Salutare,

Frumos modelul, prisi, ce electronica ai pe ea si cum se comporta cu ea, tractiune, viteza, etc.

Mercic.
...
0

#1082 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 10 October 2013 - 09:04 PM

Esc-ul e cel cu care a venit masina ca am luat-o RTR,e un AXIAL AE-2 de 106A cu drag brake.

Motorul l-am schimbat cu unul de 35T,ea venind cu 20T.

Pinioanele sunt aceleasi 20t pinion si 80T spur.

Se misca foarte bine dupa mine.Ca si top speed cred ca undeva la 10-12 km/h,merge nitel mai repejor decat la pas.e destul cat sa descarce cauciucurile de noroi.

La catarat sta si mai bine cu motorul asta,trage ff fain jos,mult mai bine decat cu motorul stoc.


If it is to be it is up to me
0

#1083 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 10 October 2013 - 09:42 PM

Cred ca la un crawler intrebarea e mai degraba cit de incet merge, nu cit de repede :) pe linga faptul ca vrei control la viteza foarte foarte mica, viteza mare nu se impaca cu sasiele cu punti rigide si cursa mare la suspensie

Pentru viteza vezi rock racer (sau cind nu te vede nimeni iei scx10-le, deblochezi diferentialele - apropo 500k a fost o alegere ok pentru mine, daca ar exista 1000k as pune din ala - pui un 18t sau mai tare si gata, ai un rock racer un pic mai gratios decit o caramida cu roti)

Ceva imi spune ca eu personal nu-s prieten cu vitezele mici, deja ma gindesc serios sa scap de scx10 si sa ma duc spre un kit de exo

Aceasta postare a fost editata de DanB: 10 October 2013 - 09:43 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#1084 Useril este offline   STR82Hell 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 15-June 13

Postat 10 October 2013 - 10:13 PM

Si eu care adun bani sa iau un scx10 sa nu fi singur la drum si tu imi spui ca vrei sa scapi de el;))
Cum vine asta?
0

#1085 Useril este offline   pralaboss 

  • Ionis25
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 12-March 13
  • Gender:Male

Postat 10 October 2013 - 10:18 PM

ca tot se vorbeste de cuplu viteze motoare si transmisii,eu sunt f incantat de ideea de a monta o transmisie R2 de la RC4WD cu pinioane de otel si carcasa de aluminiu,aceasta avand un cuplu de 10:1 to 30:1-mi se pare ca lucreaza extraordinar cu un motor de 35 T pt crawling sau chiar si trail...cauta ti si voi un filmuletz de utube sa va face ti o idee cum suna piesa (atasez o poza cu transmisia),apropo merge si pe axial...dati-va cu parerea

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF3690.jpg

0

#1086 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 11 October 2013 - 07:39 AM

Ca mi-am adus aminte

Pentru scx10/wraith exista cutie cu doua viteze http://store.rc4wd.c...cho_p_2463.html

A incercat-o cineva? Suna bine ideea (crawling si un pic de alergat in acelasi timp fara sa schimbi motorul), pina cind ajungem la partea cu pretul.
USER BANNED BY ADMIN
0

#1087 Useril este offline   pralaboss 

  • Ionis25
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 12-March 13
  • Gender:Male

Postat 11 October 2013 - 09:06 AM

transmisia o stiu destul de bine,numai ca iti trebuie statie cu 3 canale...in momentul cand o montezi normal ca ai treapta de greu si viteza dar nu stiu daca merita investitia adusa in tara costul ei se ridica la mult mai mult.dupa parerea mea mai bine transisia aia R2 care am pus o eu mai sus are un cuplu extraordinar...
0

#1088 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 11 October 2013 - 09:26 AM

Daca vrei cuplu extraordinar... nu e suficient un motor brushed asa mai decent cu foarte multi T sau un sistem sensored cu multi T si un pinion mic? Cind il aduci din motor/raport sa aiba o viteza maxima de gen 5-7kmh, nu are suficient cuplu sa urce "pe perete"? (nu stiu la brushed, dar la brushless vorbim de peste 100W de putere, cu randament de gen 80-90%, asta ca sa miste o masina de citeva kg)
USER BANNED BY ADMIN
0

#1089 Useril este offline   pralaboss 

  • Ionis25
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 12-March 13
  • Gender:Male

Postat 11 October 2013 - 09:43 AM

un motor cu f multi T va avea o viteza f f mica si nu e de preferat,cand spun cuplu ma refer la raportul din transmisie care pot cu tarie sa spun ca face tot in ceea ce priveste miscarea automodelului,cunosc f bine si transmisia de axial si stiu cu ce se mananca,in final vreau sa arat in comparatie cu transmisia de axial care daca nu ai un esc dedicat crawlingului niciodata nu ti va oferi acea afinitate in functie de cum o accelerezi.poate stiti la ce ma refer.de exemplu eu am fost f multumit de esc ae2 de la axial honcho care desi nu e nu stiu ce chiar iti ofera o oarecare multumire daca vrei sa urci incet si cu indemanare un oarecare obstacol,ei transmisia R2 de exemplu are un raport extrem de bine gandit ..cu un motor de 35 ori de 27 T ifi ofera si cuplu si o viteza decenta pt a face crawling sau trail...e un atl nivel pot sa zic si crede tima ca am studiat indelung ca sa pot sa fac o diferenta intre ele...voi ce ziceti???
0

#1090 Useril este offline   pralaboss 

  • Ionis25
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 12-March 13
  • Gender:Male

Postat 11 October 2013 - 09:47 AM

o transmisie R2 cu un esc nu f scump si cu un motor brushed ,poate da un rezultat mai bun decat un tekin de exemplu cu nush ce motor brushless..deci cu cheltuiala mai mica asta incerc sa spun,nu fac eu nush ce reclama acuma la transmisia respectiva dar incerc doar sa arat ca ce poate face o combinatie detul de buna fara cheltuiala mare....
0

#1091 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 11 October 2013 - 11:13 AM

ae-2 daca chiar vrei sa faci treaba cu el, il programezi de pe computer prin castle link

In bunul obicei castle creations, ma gindesc ca se poate programa inclusiv curba de acceleratie... a testat cineva? (inca nu am ae-2)
USER BANNED BY ADMIN
0

#1092 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 11 October 2013 - 02:05 PM

Va salut, ma tot uit prin acest topic si nu inteleg o treaba: ce este mai bine, sa cumpar un kit, rtr sau sa ma apuc de construit de la zero?

Imi puteti recomanda va rog un crawler? Ma intereseaza pt o distractie in casa, la o iesire la iarba verde. Nu ma intereseaza viteza, vreau doar sa se catere, modele mai am nitro, electrice, off- drift, dar ramura asta la crawlere chiar nu am probat-o. Nu vreau chinezarii, dar nici sa dorm pe pres la usa.
La ce anume tre sa fiu atent cand caut un crawler, la diffuri, motorizare, plastic, metal?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1093 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 11 October 2013 - 02:48 PM

Crawlerele sunt in general de 2 feluri (cred):

1. cele de competitie care arata ca un paianjen cu 4 roti;
2. scaler-ele care incearca sa arata ca o masina adevarata.

Cred ca prima decizie asta e. :)
Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#1094 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 11 October 2013 - 03:28 PM

Daca iti place sa surubaresti si vrei electronica/motorizare custom, kit. E un pic de lucru pina faci masina pornind de la o cutie plina de piese si surubele... dar si satisfactia...

Daca vrei sa-l scoti din cutie si sa iesi la joaca, rtr
USER BANNED BY ADMIN
0

#1095 Useril este offline   pralaboss 

  • Ionis25
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 12-March 13
  • Gender:Male

Postat 11 October 2013 - 04:14 PM

eu iti recomand un crawler RTR il scoti din cutie si te joci.ca stii cum e iti iei unul Kit pana surubalesti pana pui aia pana mai vopsesti iti piere cheful de joaca...acuma depinde de ce vrei neaparat crawler sa te cateri cu el sau iti doresti ceva scale sa arate ca unul mare foi de arc sasiu aluminiu punti scale etc..pot sa te ajut cu unul daca te intereseaza...id meu ioan_bungau numai bine !
0

#1096 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 11 October 2013 - 05:18 PM

Vezi postareaZeus, la 11 October 2013 - 02:05 PM, a spus:

Va salut, ma tot uit prin acest topic si nu inteleg o treaba: ce este mai bine, sa cumpar un kit, rtr sau sa ma apuc de construit de la zero?

Imi puteti recomanda va rog un crawler? Ma intereseaza pt o distractie in casa, la o iesire la iarba verde. Nu ma intereseaza viteza, vreau doar sa se catere, modele mai am nitro, electrice, off- drift, dar ramura asta la crawlere chiar nu am probat-o. Nu vreau chinezarii, dar nici sa dorm pe pres la usa.
La ce anume tre sa fiu atent cand caut un crawler, la diffuri, motorizare, plastic, metal?
Primul aspect il reprezinta bugetul,nu stim de la cat in sus iti ramane presul de la usa prieten peste noapte.


Doi la mana,dupa cum a mai punctat bine un coleg trebuie sa te gandesti daca vrei ceva scale,sa-l mai bibilesti sa-i mai faci una alta sau un crawler care e un sasiu minimal cu roti si care stie sa se catare muuult mai bine ca un scale.

Internetul e plin de informatie,plus ca ramane si aspectul cu gusturile fiecaruia.

Dupa putine sapaturi macar ai putea sa te orientezi catre unele modele dupa care poti sa mai ceri pareri....e mai bun X sau Y pentru ce vreau sa fac?

Aceasta postare a fost editata de prisi: 11 October 2013 - 05:20 PM

If it is to be it is up to me
0

#1097 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 12 October 2013 - 08:58 AM

Multumim momentan pt sfaturi,
imi plac cum arata cele scale, dar... prefer ceva pt catarat.
Deci orientarea mea se duce spre un "paianjen", cele gen venom creeper, ma gandesc ca daca ma satur de catarat, il pot face scale, dar invers nu prea.
Imi place cum arata wraith, doar ca si pretul e pe masura, scx10 arata foarte bine dar nu cred ca se catara mai bine ca un venom sau ceva de genul.
Foarte fain este axial xr10, partea naspa e ca vad doua motoare pe el, dar nu prea gasesc modelul la noi, ca sa nu mai spun ca as prefera ceva la care sa mai gasesc si cate o piesa din cand in cand.
O suma de inceput ar fi de 200-300 euro.
Este bun kit-ul, ai satisfactie la bibileala si ajungi sa cunosti si modelul din ce e facut. Nu inteleg de ce sunt mai scumpe kiturile decat rtr-ul.
Ca si modele, xr10, wraith, scx10, cam acestea sunt modelele ce mi-au atras atentia.

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 12 October 2013 - 09:01 AM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1098 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 12 October 2013 - 09:46 AM

Huh? Care kit e mai scump decit aceeasi masina dar varianta rtr? Punem de-o afacere, cumparam rtr, vindem separat roller si electronica => profit
USER BANNED BY ADMIN
0

#1099 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 12 October 2013 - 10:14 AM

SCX10 e o platforma foarte faina de lucrat pe ea dar e cu roti de 1.9.Nu prea poti face catarare sau chestii mai extreme inafara de trail cu el.Am vazut si cu 2.2 dar mie unu nu imi place aspectul unei 'tiribombe'.

Xr10 e un crawler ff reusit.Piese gasesti in state cate vrei si de care vrei,si eu de acolo o sa iau cand o sa cada ceva la masina mea.Astepti putin dar asta e,bine ca se gasesc la discretie.

Despre wraith iti pot spune multe daca esti interesat de model.Mie imi place maxim insa nu prea poti sa-i schimbi multe la aspect,tot acel cadru tubular ramane.Poti sa-i faci o groaza de modificari sa-l faci dupa gusturile tale.

Daca te orientezi spre crawler atunci xr10 e varianta castigatoare din punctul meu de vedere.


If it is to be it is up to me
0

#1100 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 12 October 2013 - 01:12 PM

Vezi postareaprisi, la 12 October 2013 - 10:14 AM, a spus:



Daca te orientezi spre crawler atunci xr10 e varianta castigatoare din punctul meu de vedere.

Si unde gasesc asa ceva?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1101 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 12 October 2013 - 01:57 PM

Da un anunt la cumparari,poate gasesti pe cineva care vrea sa se desparta de utilaj.

Daca nu de pe ebay. Xr10 are avantajul ca are motoarele pe punti si ai centru de greutate fff jos.


De la axial mai sunt si alte modele de crawlere,doar ca au motorizarea in sasiu si transmisia se face prin cardane.Aici apare fenomenul de twist daca folosesti arcuri f moi care sa permita un flex mare al puntilor.....etc

Sunt multe de discutat la capitolul asta,dar eu as zice ca la catarat nu au multe masini sansa in fata la xr10.


Aceasta postare a fost editata de prisi: 12 October 2013 - 02:00 PM

If it is to be it is up to me
0

#1102 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 12 October 2013 - 02:07 PM

si in romania la : http://www.radio-modele.ro/automodele-rc/automodele-masinute-telecomanda-motor-electric/off-road/automodel-electric-offroad-axial-scx10-trail-honcho-rtr.html
http://www.radio-modele.ro/automodele-rc/automodele-masinute-telecomanda-motor-electric/off-road/automodel-electric-offroad-axial-scx10-jeep-rubicon-rtr.html

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 12 October 2013 - 02:09 PM

mai fac o baie!
0

#1103 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 12 October 2013 - 08:04 PM

Am mai lucrat cate ceva la garaj,scara,paleti de transport si un compresor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: garaj (4).jpg
  • Imagine atasata: garaj (1).jpg

If it is to be it is up to me
0

#1104 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 12 October 2013 - 08:06 PM

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: garaj (6).jpg

If it is to be it is up to me
0

#1105 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 October 2013 - 05:05 PM

despre xr10 ca nu il bate nimic , asta ramane de discutat .ax10 este tot o masina super dde la axial . nu poti compara o masina cu 2 motoare individuale pe punti sau cardane . daca sunteti curiosi ce si cum rasfoiti topicu in fata ca daca catalinoiu nu a postat pe tema asta atuncia nimeni . eu personal mas duce pe un ax10 pe care il pot face crawler si daca vreau il schimb scale .
WHEELY KING or what ?
0

#1106 Useril este offline   Bugatti 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 613
  • Inregistrat: 06-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2013 - 08:50 PM

Salutare,

Am si eu o intrebare, daca vreau sa trec la sistem 4 link sa inlocuiesc upper links in forma de ''Y'' , imi puteti spune si mie ce dimensiuni au upper links.
Am gasit undeva niste dimensiuni insa nu sunt sigur;

Lower links - 6 x 106
Upper links - 6 x 98

Am vazut ca se poate si

Lower links - 6 x 91
Upper links - 6 x 80

...dar nu stiu sigur care dimensiuni sunt ok, de aceea apelez la cunostintele voastre.
Mentionez ca am un scx 10.

Multumesc.
...
0

#1107 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 16 October 2013 - 09:42 PM

Daca mai ai Y original e simplu.faci 2 linkuri sa fie de lungimi egale si sa fie din pivot pana in pivot masurata pe o latura a Y-ului.
If it is to be it is up to me
0

#1108 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 October 2013 - 03:12 PM

Ma gandesc ori sa cumpar unul roller, kit sau rtr, ori sa fac eu unul, sunt sigur ca daca incep sa fac un crawler, nu o sa iasa ca unul din fabrica, mai ales ca nu am vazut nici unul in realitate si nici nu stiu cum anume functioneaza.
Apelez la voi si anume, daca aveti cumva niste schite, link-uri, eventual o schita cu cote la sasiu si nu numai, mi-ar fi de mare ajutor, sau unde anume sa intru sa vad cum anume functioneaza un crawler, am un roller de offroad si poate reusesc sa il modific in crawler.
Am observat ca la crawler nu e ca la auto normal, puntea la crawler fata, este dintr-o bucata, la rollerul meu, diferentialul este stabil, iar planetarele se misca sus si jos. Diferentialele la crawler e mai bine sa le blochez decat sa fie libere?
Sau defapt mai bine spus, "se poate face un crawler dintr-un roller offroad?"

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 17 October 2013 - 03:14 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1109 Useril este offline   Bugatti 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 613
  • Inregistrat: 06-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2013 - 05:44 PM

Vezi postareaprisi, la 16 October 2013 - 09:42 PM, a spus:

Daca mai ai Y original e simplu.faci 2 linkuri sa fie de lungimi egale si sa fie din pivot pana in pivot masurata pe o latura a Y-ului.

pai difera sistemul de prindere pe diferential de la sistemul Y la sistemul 4 links, este putin probabil sa aibe aceeasi dimensiune
am facut doua link-uri din aluminiu cu dimensiunea de 80 + capetele de bara, la dimensiunea asta imi inclina diferentialul mai mult decat normal si imi sacadeaza la rulaj, o sa jonglez cu +/- la dimensiunea de 80 sa vedem cum ruleaza
oricum, multumesc frumos pentru sfat :drinks:
...
0

#1110 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 17 October 2013 - 10:19 PM

Vezi postareaBugatti, la 16 October 2013 - 08:50 PM, a spus:

Salutare,

Am si eu o intrebare, daca vreau sa trec la sistem 4 link sa inlocuiesc upper links in forma de ''Y'' , imi puteti spune si mie ce dimensiuni au upper links.
Am gasit undeva niste dimensiuni insa nu sunt sigur;

Lower links - 6 x 106
Upper links - 6 x 98

Am vazut ca se poate si

Lower links - 6 x 91
Upper links - 6 x 80

...dar nu stiu sigur care dimensiuni sunt ok, de aceea apelez la cunostintele voastre.
Mentionez ca am un scx 10.

Multumesc.



4 links este pt a reduce torqtwistu
primul lucru pr care il faci este sa schimbi acel suport , faci una pe care sa poti prinde capetele de la lnkuri . dupa aceea tii cardanu drept , adica sa nu fie inclinari , sa stea cat mai drept , masori distanta intre prinderi si faci linkurile . poti folosii rod ends .


Zeus . diferentialele la crawler trebuie sa fie blocate , altfel nu o sa iti traga toate rotile odata , da cu acest lucru maresti raza de intoarcere a masinii . nu este greu de a construi un crawler , eu mi-am facut una din punti de wk si transmisie de axial . puntile trebuie sa fie rigide , adica dintr-o bucata nu cu brate basculante . daca vrei sa iti construiesti tu o masina dintr-un off road , inceraca sa plochezi bratele incat sa nu lucreze individual , si asa vei reusii .

tinand cont ca se apropie un concurs la cluj , am sa ma apuc si eu de lucrat un pic la masinuta si am sa postez niste poze cu actualul vehicul pe care l-am construit .
WHEELY KING or what ?
0

Arata acest topic


  • 55 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro