Rock Crawling si Trail Trucks
#1082
Postat 10 October 2013 - 09:04 PM
Motorul l-am schimbat cu unul de 35T,ea venind cu 20T.
Pinioanele sunt aceleasi 20t pinion si 80T spur.
Se misca foarte bine dupa mine.Ca si top speed cred ca undeva la 10-12 km/h,merge nitel mai repejor decat la pas.e destul cat sa descarce cauciucurile de noroi.
La catarat sta si mai bine cu motorul asta,trage ff fain jos,mult mai bine decat cu motorul stoc.
#1083
Postat 10 October 2013 - 09:42 PM
Pentru viteza vezi rock racer (sau cind nu te vede nimeni iei scx10-le, deblochezi diferentialele - apropo 500k a fost o alegere ok pentru mine, daca ar exista 1000k as pune din ala - pui un 18t sau mai tare si gata, ai un rock racer un pic mai gratios decit o caramida cu roti)
Ceva imi spune ca eu personal nu-s prieten cu vitezele mici, deja ma gindesc serios sa scap de scx10 si sa ma duc spre un kit de exo
Aceasta postare a fost editata de DanB: 10 October 2013 - 09:43 PM
#1085
Postat 10 October 2013 - 10:18 PM
#1086
Postat 11 October 2013 - 07:39 AM
Pentru scx10/wraith exista cutie cu doua viteze http://store.rc4wd.c...cho_p_2463.html
A incercat-o cineva? Suna bine ideea (crawling si un pic de alergat in acelasi timp fara sa schimbi motorul), pina cind ajungem la partea cu pretul.
#1087
Postat 11 October 2013 - 09:06 AM
#1088
Postat 11 October 2013 - 09:26 AM
#1089
Postat 11 October 2013 - 09:43 AM
#1090
Postat 11 October 2013 - 09:47 AM
#1092
Postat 11 October 2013 - 02:05 PM
Imi puteti recomanda va rog un crawler? Ma intereseaza pt o distractie in casa, la o iesire la iarba verde. Nu ma intereseaza viteza, vreau doar sa se catere, modele mai am nitro, electrice, off- drift, dar ramura asta la crawlere chiar nu am probat-o. Nu vreau chinezarii, dar nici sa dorm pe pres la usa.
La ce anume tre sa fiu atent cand caut un crawler, la diffuri, motorizare, plastic, metal?
#1093
Postat 11 October 2013 - 02:48 PM
1. cele de competitie care arata ca un paianjen cu 4 roti;
2. scaler-ele care incearca sa arata ca o masina adevarata.
Cred ca prima decizie asta e. :)
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#1094
Postat 11 October 2013 - 03:28 PM
Daca vrei sa-l scoti din cutie si sa iesi la joaca, rtr
#1095
Postat 11 October 2013 - 04:14 PM
#1096
Postat 11 October 2013 - 05:18 PM
Zeus, la 11 October 2013 - 02:05 PM, a spus:
Imi puteti recomanda va rog un crawler? Ma intereseaza pt o distractie in casa, la o iesire la iarba verde. Nu ma intereseaza viteza, vreau doar sa se catere, modele mai am nitro, electrice, off- drift, dar ramura asta la crawlere chiar nu am probat-o. Nu vreau chinezarii, dar nici sa dorm pe pres la usa.
La ce anume tre sa fiu atent cand caut un crawler, la diffuri, motorizare, plastic, metal?
Doi la mana,dupa cum a mai punctat bine un coleg trebuie sa te gandesti daca vrei ceva scale,sa-l mai bibilesti sa-i mai faci una alta sau un crawler care e un sasiu minimal cu roti si care stie sa se catare muuult mai bine ca un scale.
Internetul e plin de informatie,plus ca ramane si aspectul cu gusturile fiecaruia.
Dupa putine sapaturi macar ai putea sa te orientezi catre unele modele dupa care poti sa mai ceri pareri....e mai bun X sau Y pentru ce vreau sa fac?
Aceasta postare a fost editata de prisi: 11 October 2013 - 05:20 PM
#1097
Postat 12 October 2013 - 08:58 AM
imi plac cum arata cele scale, dar... prefer ceva pt catarat.
Deci orientarea mea se duce spre un "paianjen", cele gen venom creeper, ma gandesc ca daca ma satur de catarat, il pot face scale, dar invers nu prea.
Imi place cum arata wraith, doar ca si pretul e pe masura, scx10 arata foarte bine dar nu cred ca se catara mai bine ca un venom sau ceva de genul.
Foarte fain este axial xr10, partea naspa e ca vad doua motoare pe el, dar nu prea gasesc modelul la noi, ca sa nu mai spun ca as prefera ceva la care sa mai gasesc si cate o piesa din cand in cand.
O suma de inceput ar fi de 200-300 euro.
Este bun kit-ul, ai satisfactie la bibileala si ajungi sa cunosti si modelul din ce e facut. Nu inteleg de ce sunt mai scumpe kiturile decat rtr-ul.
Ca si modele, xr10, wraith, scx10, cam acestea sunt modelele ce mi-au atras atentia.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 12 October 2013 - 09:01 AM
#1099
Postat 12 October 2013 - 10:14 AM
Xr10 e un crawler ff reusit.Piese gasesti in state cate vrei si de care vrei,si eu de acolo o sa iau cand o sa cada ceva la masina mea.Astepti putin dar asta e,bine ca se gasesc la discretie.
Despre wraith iti pot spune multe daca esti interesat de model.Mie imi place maxim insa nu prea poti sa-i schimbi multe la aspect,tot acel cadru tubular ramane.Poti sa-i faci o groaza de modificari sa-l faci dupa gusturile tale.
Daca te orientezi spre crawler atunci xr10 e varianta castigatoare din punctul meu de vedere.
#1101
Postat 12 October 2013 - 01:57 PM
Daca nu de pe ebay. Xr10 are avantajul ca are motoarele pe punti si ai centru de greutate fff jos.
De la axial mai sunt si alte modele de crawlere,doar ca au motorizarea in sasiu si transmisia se face prin cardane.Aici apare fenomenul de twist daca folosesti arcuri f moi care sa permita un flex mare al puntilor.....etc
Sunt multe de discutat la capitolul asta,dar eu as zice ca la catarat nu au multe masini sansa in fata la xr10.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 12 October 2013 - 02:00 PM
#1102
Postat 12 October 2013 - 02:07 PM
http://www.radio-modele.ro/automodele-rc/automodele-masinute-telecomanda-motor-electric/off-road/automodel-electric-offroad-axial-scx10-jeep-rubicon-rtr.html
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 12 October 2013 - 02:09 PM
#1105
Postat 13 October 2013 - 05:05 PM
#1106
Postat 16 October 2013 - 08:50 PM
Am si eu o intrebare, daca vreau sa trec la sistem 4 link sa inlocuiesc upper links in forma de ''Y'' , imi puteti spune si mie ce dimensiuni au upper links.
Am gasit undeva niste dimensiuni insa nu sunt sigur;
Lower links - 6 x 106
Upper links - 6 x 98
Am vazut ca se poate si
Lower links - 6 x 91
Upper links - 6 x 80
...dar nu stiu sigur care dimensiuni sunt ok, de aceea apelez la cunostintele voastre.
Mentionez ca am un scx 10.
Multumesc.
#1108
Postat 17 October 2013 - 03:12 PM
Apelez la voi si anume, daca aveti cumva niste schite, link-uri, eventual o schita cu cote la sasiu si nu numai, mi-ar fi de mare ajutor, sau unde anume sa intru sa vad cum anume functioneaza un crawler, am un roller de offroad si poate reusesc sa il modific in crawler.
Am observat ca la crawler nu e ca la auto normal, puntea la crawler fata, este dintr-o bucata, la rollerul meu, diferentialul este stabil, iar planetarele se misca sus si jos. Diferentialele la crawler e mai bine sa le blochez decat sa fie libere?
Sau defapt mai bine spus, "se poate face un crawler dintr-un roller offroad?"
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 17 October 2013 - 03:14 PM
#1109
Postat 17 October 2013 - 05:44 PM
prisi, la 16 October 2013 - 09:42 PM, a spus:
pai difera sistemul de prindere pe diferential de la sistemul Y la sistemul 4 links, este putin probabil sa aibe aceeasi dimensiune
am facut doua link-uri din aluminiu cu dimensiunea de 80 + capetele de bara, la dimensiunea asta imi inclina diferentialul mai mult decat normal si imi sacadeaza la rulaj, o sa jonglez cu +/- la dimensiunea de 80 sa vedem cum ruleaza
oricum, multumesc frumos pentru sfat :drinks:
#1110
Postat 17 October 2013 - 10:19 PM
Bugatti, la 16 October 2013 - 08:50 PM, a spus:
Am si eu o intrebare, daca vreau sa trec la sistem 4 link sa inlocuiesc upper links in forma de ''Y'' , imi puteti spune si mie ce dimensiuni au upper links.
Am gasit undeva niste dimensiuni insa nu sunt sigur;
Lower links - 6 x 106
Upper links - 6 x 98
Am vazut ca se poate si
Lower links - 6 x 91
Upper links - 6 x 80
...dar nu stiu sigur care dimensiuni sunt ok, de aceea apelez la cunostintele voastre.
Mentionez ca am un scx 10.
Multumesc.
4 links este pt a reduce torqtwistu
primul lucru pr care il faci este sa schimbi acel suport , faci una pe care sa poti prinde capetele de la lnkuri . dupa aceea tii cardanu drept , adica sa nu fie inclinari , sa stea cat mai drept , masori distanta intre prinderi si faci linkurile . poti folosii rod ends .
Zeus . diferentialele la crawler trebuie sa fie blocate , altfel nu o sa iti traga toate rotile odata , da cu acest lucru maresti raza de intoarcere a masinii . nu este greu de a construi un crawler , eu mi-am facut una din punti de wk si transmisie de axial . puntile trebuie sa fie rigide , adica dintr-o bucata nu cu brate basculante . daca vrei sa iti construiesti tu o masina dintr-un off road , inceraca sa plochezi bratele incat sa nu lucreze individual , si asa vei reusii .
tinand cont ca se apropie un concurs la cluj , am sa ma apuc si eu de lucrat un pic la masinuta si am sa postez niste poze cu actualul vehicul pe care l-am construit .