Modelism - RHC Forum: Acumulatori "fierbinti" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Acumulatori "fierbinti" Nu e vorba de "8989..."

#1 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 June 2003 - 08:51 AM

Poate are cineva o idee...
Micul meu model pe care fac scoala are urmatoarea problema: Nu zboara decat ca 5 minute. Proba asta am facut-o cu un acc NiCd de 600mAh si cu unel NiMH tot de 600mAh. Aseara, la locul stiut (Tineretului) am probat unul de 1000 fiind sigur ca o sa ma plictisesc in aer. Ei bine, nu... Tot ca 5 min. Inca ceva: la aterizare acc este incalzit puternic (poti sa tii mana pe el dar frige rau).
Am incercat sa fac decolarile cu motorul in plin si apoi sa zboor cu turatie redusa. Nu am cronometrat exact dar impresia mea e ca nu a tinut cu mult mai mult: poate 20% in plus. Motoru este Speed 280 iar controller-ul este un RSC 110µP BEC.
Cele descrise mai sus duc cu gandul la un consum mare de curent. De unde ar putea fi? Motorul se invarte liber, nu este cu nimic infranat. Credeti ca e controller-ul de vina? Inca ceva: nu am putut seta in emitator cursa de acceleratie decat asa: prima treime nu se intampla nimic, apoi crestrea turatiei se produce in ca 5-6 trepte, nu e liniar.

In eventualele sugestii de teste va rog sa tineti seama de faptul ca (din pacate) motorul este lipit de model cu poliuretan, deci nu pot dezlipi firele, nu am acces. Poate se poate face ceva la nivelul alimentarii sau catre receptor. Acolo am acces.

Multumesc anticipat celor care isi vor bate capul cu problema mea
Stima
Men
0

#2 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2003 - 09:04 AM

In principiu acc. NiCd si NiMh la aceeasi capacitate (600mA/h) ar trebui sa "tina" diferit, in sensul ca cei NiCd se comporta mai bine.
Ca acumulatorii sunt "fierbinti" nu este o problema majora, (depinde bineinteles totusi temperatura lor), de regula cind se descarca rapid (5 min.) acestia se incalzesc in jur de 50 grade C.
RSC110 poate comuta cel mult 10A, si este suficient pentru motorul Power 280, care, si in scurt consuma max. 7A.(deci cel mai defavorabil caz).

Parerea mea este ca totul este in regula.
Poti incerca cu niste acc. de propulsie cu o capacitate mai mare (1000mA/h) si atunci timpul de zbor se v-a schimba considerabil.

Din cite stiu la regulator se seteaza automat in pozitia neutra a mansei si este PROPORTIONAL nu in trepte. Incearca totusi de la cineva, orice controller.

Numai bine.

Aceasta postare a fost editata de leo: 26 June 2003 - 09:15 AM

Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#3 Useril este offline   Virgil 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 June 2003 - 09:35 AM

Vezi verifica legaturile dintre accu-variator si variator-motor, mufele sa faca contact, iar contactele de la mufe sa fie curate si sa faca legatura calumea !! poti sa ai pierderi serioase la legaturi.

Dupa aceea incearca sa setezi statia sa ai "cursa mai lunga" la mansa motorului sau vezi daca poti sa setezi din varioator.

Daca nu te descurci cauta un coleg cu experienta sa-ti verifice modelul.....si sa te ajute sa-l reglezi.....
Virge
mai am si eu cate o idee
http://www.rhcforum....c/32151-virgil/
0

#4 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 26 June 2003 - 12:16 PM

Leo vezi ai tu dreptate dar asa repede sa se descarce?
Eu zic ca este posibil sa aibe un consumator mare ca din cate imi aduc aminte cu ceva timp in urma la aero sa discutat de timpul de zbor si nu-mi aduc aminte sa fi spus cineva ca zboara asa putin mai ales ca motorul nu este asa puternic.
Eu te sfatuiesc ca dupa ce faci tiate verificarile din mesajeje de mai sus daca mai ai probleme sa pui un ampermetru pe acumulator si sa pasori cat consuma toata jucaria dasigur fara sa decolezi :D .
Problema nu este de la acumulator ca iti face aceiasi chestie si cu alti.
Daca consuma mult deconecteaza pe rind din consumatori si vezi care consuma exagerat. Dupa ce afli care este consumatorul principal incearca sa gasesti unul la fel si sa incerci cu el iar dupaia fa comparatia si asa afli ce este de vina asta in cazul in care nu iei legatura cu un meseriasi care sa stie ce este de vina.

Bafta GIGI

......daca vrei til desfac dar inapoi nu stiu sa-l fac http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
0

#5 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 26 June 2003 - 09:51 PM

Buna
,incearca si un sfat de la un batrin:
schimba elicea incearca una cu pas mai moale caci daca motorul se invirte usor legaturile sint in regula atunci numai incarcarea provocata de elice poate duce la un asemenea consum.
Din ce descrii tu acc diferiti ca valoare dar consumati la fel numai elicea (incarcarea motorului) poate fi cauza. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :D
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#6 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 26 June 2003 - 10:27 PM

"pas mai moale " :D :huh: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif :( :D
0

#7 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2003 - 08:54 AM

Mutumesc tutror celor care au raspuns "durerii" mele...
Voi efectua testele sugerate si va voi tine la curent.
In primul mesaj am uitat sa specific ceva: Motorul este deparazitat cu un set de 3 condensatori de 100 si respectiv 47 nF legati intre poli si masa respectiv intre poli. In plus, pentru ca asa scrie prin carti, am incercat sa folosesc ferita livrata cu condensatorii (set complet Robbe) dar, datorita grosimii firelor de alimentare a motorului, nu a fost posibil. Asa ca am umblat la chestiile vechi si am folosit o ferita care arata eliptic, si are 2 gauri alturate, gauri prin care am trecut cate un fir al motorului. Poate fi asta o cauza a curentului mare consumat?

Cu stima
Men
0

#8 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 27 June 2003 - 12:40 PM

bogdanut, la 26 Jun 2003, 22:27, a spus:

"pas mai moale "

Bre aici sunt importante informatiile nu cuvintele asa ca fiecare se exprima cum ii vine numai sa ajute pe cine are nevoie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif .

Cred ca este o idee buna cu elicea dar sa verifici ce este de verificat sa nu dai banii de pomana si poate mai apar idei/experti.
0

#9 Useril este offline   Virgil 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 27 June 2003 - 12:58 PM

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_24.gif chestia aia eliptica de ferita poti sa o scoti linistit nu te prea ajuta, decat cu ceva greutate in plus la model. In schimb lasa condensatorii pe motor asa cum a indicat producatorul. Sper ca condensatorii sunt legati astfel: cate unul de 47nF legat intre una din bornele motorului si carcasa (adica intre + si carcasa; si intre - si carcasa), iar cel de 100nF intre cele 2 borne de alimentare (adica intre + si -).
Verifica vizual sau mai sigur daca ai cu un aparat de masura, firele de alimentare sa nu ai cumva vreun scurtcircuit sau ceva atigere ......
In al doilea rand chestia cu elicea s-ar putea sa fie viabila daca nu ai probleme cu partea electrica .... :lol: dar ca sa o schimbi si sa nu dai banii pe geam cauta asa cum ti-am spus un coleg cu experienta sa te ajute sa o alegi ... nu o lua dupa ureche ca asa si ca o fii .....!!!!
Bafta si spor la treaba :lol:
Virge
mai am si eu cate o idee
http://www.rhcforum....c/32151-virgil/
0

#10 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 27 June 2003 - 01:07 PM

Men daca nu reusesti mai asteapta putin si cand vine Marinaru din concediu roagal pe el sa te ajute.
Mergem intr-o zi la el la club si vedem ce se intimpla s ne dam cu parerea la o berica http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
0

#11 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 June 2003 - 01:18 PM

Marfa!!
Daca mai ajung la un rezultat, il postez aici. daca nu, il vizitam pe Marinaru'. Cand vine?
Partea cu berica e valabila, indiferent cat si cine consuma acumulatorii. Sunt marimi independente...

Stima noastra si consideratia
0

#12 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 27 June 2003 - 01:29 PM

Vine pe la junatatea lui August Asa ca incearca sa rezolvi problema si atunci ne mai ramine sa rezolvam cu berica http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .
0

#13 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 27 June 2003 - 01:31 PM

Daca vi maine in Tineretului poate ne vedem acolo sa ne dam cu parerea ci cu aparatul de masura ca eu stau prin apropiere.

Aceasta postare a fost editata de GIGI: 27 June 2003 - 01:31 PM

0

#14 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 30 June 2003 - 08:35 AM

Ce se intampla daca nu e deparazitat motorul ? Afecteaza rau receptia ? Eu nu am decat condensatorul dintre + si - .
DT
0

#15 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 June 2003 - 09:53 AM

In principiu este recomandat montarea a 3 condensatori, dar practic si unul este de ajuns, rolul este de deparazitare, pentru a nu apare tensiuni alternative in circuitul de alimentare ( simplist sting "scinteiile", prin descarcarea componenetei alternative la masa ).

Necesitatea lor este mai mare cu cit este mai mare consumul prin motor si de starea periilor si a colectorului.

Receptorul este afectat de obicei. Daca se alimenteaza receptorul separat din acc. de receptie , fenomenul de regula dispare.
Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#16 Useril este offline   andrixnet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 16-June 03

Postat 01 July 2003 - 11:32 AM

Men, la 26 Jun 2003, 08:51, a spus:

Poate are cineva o idee...
Micul meu model pe care fac scoala are urmatoarea problema: Nu zboara decat ca 5 minute. Proba asta am facut-o cu un acc NiCd de 600mAh si cu unel NiMH tot de 600mAh. Aseara, la locul stiut (Tineretului) am probat unul de 1000 fiind sigur ca o sa ma plictisesc in aer. Ei bine, nu... Tot ca 5 min. Inca ceva: la aterizare acc este incalzit puternic (poti sa tii mana pe el dar frige rau).

in plus. Motoru este Speed 280 iar controller-ul este un RSC 110µP BEC.

Cateva sugestii:

1) ce fel de acumulatorul sunt cei pe care i-ai folosit? De modelism sau de uz general? Marime R6 sau R14?

Stiu ca gasesti acumulatori R6, NiCd de 800mAh la ###### la vreo 39k rolei bucata respectiv NiCd de 1000mAh facuti de GP la Vitacom cu vreo 55k rolei.

Cei de la GP nu stiu cum se comporta la consum mare.
Cei de la ###### stiu ca erau destinati pt. emitator de telecomanda, unde consumul nu e urias.

2) acumulatorii tai sunt montati in cutie?
Sunt montati in serie cu sertizare?
Sau te-ai chinuit sa-i lipesti cu cositor? (idee foarte proasta, sorry)

3) cablurile de contact intre acumulatori si motor sunt dimensionate corespunzator?

4) variatorul este bun? Adica ai verificat daca nu are scurgeri de curent cand ar trebui sa fie cu motorul oprit? Ai verificat curentul mediu consumat din acumulatori cu motorul in functiune, la diferite turatii? (cu un ampermetru, desigur)

5) acumulatorii sunt incarcati uniform, cat mai complet? Acumulatorul incarcat cel mai putin, sau cu capacitatea cea mai mica, da durata de functionare a pachetului. Daca i-ai imperecheat tu, ai incercat sa vezi cat de apropiate sunt capacitatile?

6) ai incercat sa conectezi motorul direct la acumulatori si sa-l tii in regim de lucru maxim, la punct fix, sa vezi cat timp te tine pachetul? (urmarind tensiunea si curentul?)

7) Esti sigur ca elicea nu e supradimensionata pentru tipul asta de motor ? (fie prea mare, fie pas prea mare) si motorul lucreaza permanent in fortaj, consecinta consum prea mare.

:o esti sigur de incarcatorul tau? ca iti incarca complet acumulatorii la capacitate?
Eu ma joc
0

#17 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 01 July 2003 - 12:17 PM

Hai Andrixnet ca ai bagat omu-n ceata cu atitea explicatii.
Aici este problema de EXPERIENTA.
Tu ai zis foarte bine acolo dar la inceput oricum nu-ti iese chiar daca spui ca este tot in regula.
Cel mai usor este sa mearga la cineva experimentat dar nu strica sa se chinuie si el ca asa invata dar sa nu strice ceva.
Cred ca a primit destule sfaturi cat sa-si prinda urechile.
0

#18 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2003 - 09:26 AM

Salutare!
Am fost plecat din Bucuresti cateva zile..

@Gigi: Ce zici, rezolvam cu problema "ailalta" vineri sau sambata? Cred ca voi fi la Tineretului... Oricum mai vorbim (0722-384682 sau 0788-378063)
@Andrixnet: Multumesc pentru preocupare!!! Incerc sa raspund, macar in parte intrebarilor tale:
Am 2 pack-uri: unul este NiMH de la Graupner 600mAh, 7 celule. Asta s-a incazit cel mai tare, atat de tare incat a crapat folia in care sunt "oblojiti". In ceea ce priveste incarcarea, trebuie sa marturisesc ca am gresit la prima incarcare si i-am incarcat cu un aparat Multiplex care, de fapt, nu stie sa incarce decat NiCd. Apoi i-am incarcat cu Simprop Intelli Control v2 de imprumut. Acum am eu un incarcator Simprop IC v3. Este ciudat ca nici unul din cele 2 incarcatoare nu detecteaza sfarsitul incarcarii. Mereu il opresc manual, pe la 630-650mAh. Credeti ca sunt deja "prajiti" de la incarcatorul NiCd?
Celalat pack este tot "original": Multiplex 600mAh, 6 celule NiCd. Asta se comporta absolut la fel: timp scurt de zbor, incalzire puternica, nu se detecteaza sfarsitul incarcarii, cu toate ca am incecat cu diversi curenti de incarcare: 100, 300, 600mA.
Incarcatorul (cel putin asta v3) pe care il am acum, e nou, eu l-am desigilat. Seiseaza sfarsitul incarcarii pe alte pack-uri de ex. de 1000 mAh.
Am intentie sa confectionez o "scula" ajutatoare pentru masurat curentul consumat (asa cum s-a sugerat, la sol): 2 mufe mama-tata cu un fir continuu intre ele si, pe polul celalat, 2 capete la care se racordeaza ampermetrul. Se inercaleaza intre ac si variator. In momentul cand am rezultate, le comunic aici. Mai duraeza un pic pentru ca mai am o problema pe care o avem toti: TIMPUL LIBER.

Inca o data mutumiri celor care s-au intersat de problema mea

Stima si consideratia
Men
0

#19 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 03 July 2003 - 03:39 PM

Bre menmaine trebuia sa plec din Buc. dar am aminat plecarea pana simbata asa ca printre picaturi poate ne intilnim vineri prin Tineretului. Oricum te sun sa vorbim.
0

#20 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 July 2003 - 06:50 PM

OK cu vineri! Da' mai la drum de seara, ca ne tampeste caldura...
Vorbim la telefon sau MI

Stima si consideratia
0

#21 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 July 2003 - 12:08 PM

Salutare!
Revin, cum am promis.
Intre timp am masurat curentul consumat cu "scula" speciala descrisa mai sus. Rezultatul a fost "ravisant":
Cu un pack incarcat ca lumea NiCd 6 celule, 600mAh (intre timp incarcatorul ii detecteaza sfarsitul incarcarii) curentul consumat cu motorul turat la max a fost:

12 Amperi

Cred ca in conditiile astea, ORICE pack reactioneaza termic. Intrebarea fireasca este: DE CE asa mult? E regulatorul de vina? Cum pot sa-l probez? Sau motorul?

Curentul consumat la turatie minima (relanti, daca putem vorbi de asa ceva la un motor electric) a fost de ca. 300mA.

Astept sugestiile voastre
Multumesc
Stima si consideratia
Men
0

#22 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 July 2003 - 04:56 AM

Men,

Determinarile tale nu sunt in masura sa te bucure prea tare! Doispe amperi la Speedul tau 280 cu elicea Gunther e exagerat de mult! Nici chiar daca ai fi avut o elice cu pasul prea mare nu ar fi trebuit sa-ti suga chiar atat din acumulatori. La 6V, cu o elice 6''x4", tre sa suga cam 4A. Speedul meu 400 suge aproape 8A.

Cum zice si Andrixnet, incearca sa dai motorul jos (poti sa-l lipesti oricand inapoi) si sa-l conectezi pe direct la acumulatori, sa masori curentul. S-ar putea sa ai bube la controller sau vreun contact prost.

Deasemenea, daca motorul si/sau controllerul nu sunt aerisite bine, consumul de curent creste, dar nu chiar in aceste limite.

Consum mare de curent (dar nu chiar asa de mare) poti sa ai si daca timmingul la motor e prost sau e setat pt. reverse. Dar, by default, Speedurile astea vin din fabrica setate cu timmingul pe forward (cazul tau).

Verifica totusi, ca nu cumva sa fi montat elicea cu intardosul inspre in fatza. Partea cu inscrisurile in relief tre sa fie inspre coada aeromodelului.

... just in case.

Desi asta nu ar duce decat la randament execrabil al elicei, nu la consum asa de exagerat al motorului. Aici miroase a bubu de electrica...

Florin
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#23 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 09 July 2003 - 02:33 PM

Dar faci doar un strap de la motor la accu si nu trebuie sa desfaci motorul.
0

#24 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2003 - 08:00 AM

Salutare!!!
Conform furnizorului este vorba despre un Speed 330 (nici eu nu stiam). Acest motor, conform specificatiilor, ar putea sa traga 9,5A. Cu un regulator mai "intelegator" ar putea ajunge la 12 A. Solutia este schimbarea, in prima instanta, a motorului cu un Speed 280 si cu acelasi regulator. Daca tot "trage" curent ca nebunu', e clar ca e regulatorul busit si trebuie inlocuit. Asa mi s-a spus de la furnizorul kit-ului si al celorlalte componente. Astept sa importe motorul corect.

Multumiri celor preocupati de problema

Stima si consideratia
Men
0

#25 Useril este offline   andrixnet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 16-June 03

Postat 10 July 2003 - 10:10 PM

Men, la 10 Jul 2003, 08:00, a spus:

Salutare!!!
Conform furnizorului este vorba despre un Speed 330 (nici eu nu stiam). Acest motor, conform specificatiilor, ar putea sa traga 9,5A.

9.5A in sarcina la eficienta maxima?
sau 9.5A cu rotorul blocat.

De exemplu la un speed 280 specificatiile zic 1.5A la eficienta maxima, vreo 4A cu rotor blocat.
Iar eu l-am masurat la 3A fix, cu o elice Graupner 6x4 si alimentat de la 6 celule NiCd de 750mAh Varta.
Eu ma joc
0

#26 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 11 July 2003 - 01:00 PM

Bre la tine este o problema mai grava ca nu are cum sa ia atit.
La 12A iti ia foc firele. Pai nici electromotoril de la masina nu ia atit :lol: .
Si asta ar insemna sa ai un acumulator de camion si atunci nu se mai ridica avionul.
0

#27 Useril este offline   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2003 - 06:18 PM

Salutare!!

@Andrixnet: Habar n-am! Atat mi-a scris: "curent maxim consumat". Dar oricum e eun consum enorm.
@Gigi: Ai dreptate: e chestie mai grava. Intre timp am masurat consumul la un Speed 400 cu regulator Rondo (din ala, in spatele motorului) si trage max 7 amperi la "eficienta maxima" ( la "blana"). Eu raman la parerea mea ca Speed 330 nu poate fi mai dracos decat Speed 400 si nu poate consuma atat in regim maxim. Eu cred ca regulatorul este busit dar nu am cum sa probez asta...

Stima si consideratia
Men

P.S.: Trebuie sa mentionez atitudinea altruista a furnizorului. Chiar nu ma asteptam ca anumite probleme delicate cum este aceasta sa se rezolve in acest mod amiabil si elegant, in Romania de azi. Daca toate relatiile comerciale s-ar desfasura asa, cred ca ma trai 100 de ani fara RK si am fi mai fericiti...
0

#28 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2003 - 07:31 PM

Men, la 11 Jul 2003, 18:18, a spus:

anumite probleme delicate cum este aceasta sa se rezolve in acest mod amiabil si elegant, in Romania de azi

Adicatelea cum s-au rezolvat, nene? Zi-ne si noua!

Florin
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#29 Useril este offline   andrixnet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 16-June 03

Postat 11 July 2003 - 08:57 PM

Men, la 11 Jul 2003, 18:18, a spus:

Salutare!!

@Andrixnet: Habar n-am! Atat mi-a scris: "curent maxim consumat". Dar oricum e eun consum enorm.

Il tii din patent cu rotorul blocat, si alimentezi direct din acumulatori, fara regulator. Masoara curentul.

Ref speed 330 si 400, s-ar putea ca sa fie curenti consumati apropiati (diferente de 1-2A), dar sa fie alta eficienta, turatia, detalii din astea.
Eu ma joc
0

#30 Useril este offline   andrixnet 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 195
  • Inregistrat: 16-June 03

Postat 11 July 2003 - 09:00 PM

GIGI, la 11 Jul 2003, 13:00, a spus:

Bre la tine este o problema mai grava ca nu are cum sa ia atit.
La 12A iti ia foc firele. Pai nici electromotoril de la masina nu ia atit :D .
Si asta ar insemna sa ai un acumulator de camion si atunci nu se mai ridica avionul.

Eu stiu un acumulator de masina de 12V care in specificatii e spus ca e capabil de pana la 400A sarcina sustinuta (desi evident, timp scurt).

Iar la masina aia, un Citroen diesel, demarorul suge te te zvanta.

Si la o amarata de Dacia, cu acumulator de 55Ah, chiar a stat cineva cu demarorul continuu vreo 4 ore??? (ca daca n-ar consuma nici 12A, cam asa iese, minim.. :lol: )
Eu ma joc
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu