oameni buni
noi astia mai incepator am vrea sa stim cum se face rodaju?
astept pareri
mersi.
Pagina 1 din 1
cum se face rodaju opini sa pareri
#2
Postat 11 September 2006 - 09:44 AM
Salut!
1. Inainte de toate speli motorul. Mai exact: scoti bujia si toba si folosind combustibil torni in motor prin toate orificiile si il speli.
2. Reasamblezi motorul, mai putin bujia si il alimentezi (amorsezi) cu combustibil. Atentie, pui o carpa pe chiuloasa sa nu iti sara combustibil in ochi. Dai la demaror pana ce motorul pulverizeaza prin chiuloasa combustibil. (pulverizat = particule foarte fine de combustibil)
3. De regula, motorul are carburatorul setat din fabrica pentru operatiunea de rodaj. Asta inseamna ca nu trebuie sa umbli la reglaje decat dupa ce consumi cateva rezervoare. Asa ca, alimentezi bujia si dai la demaror. Teoretic ar trebui sa porneasca din prima.
4. Lasi motorul sa mearga la relanti 2 rezervoare. Verifica tot timpul temperatura motorului, nu trebuie sa depaseasca 60-70 de grade celsius.
5. Continui sa rodezi motorul inca 3-4 rezervoare, dar de aceasta data cu modelul pe pista. Accelerezi motorul pana la maxim 25-30% in reprize lungi. La fiecare rezervor pus cresti maxima la acceleratie, adica mai adaugi 5%. Verifici temperatura motorului sa nu depaseasca 70-80 de grade.
6. Dupa ce ai consumat cele 2 + 4 rezervoare trebuie sa treci la reglajul carburatorului. Este o operatiune care iti recomanda sa o faca cineva care se pricepe.
Succes!
1. Inainte de toate speli motorul. Mai exact: scoti bujia si toba si folosind combustibil torni in motor prin toate orificiile si il speli.
2. Reasamblezi motorul, mai putin bujia si il alimentezi (amorsezi) cu combustibil. Atentie, pui o carpa pe chiuloasa sa nu iti sara combustibil in ochi. Dai la demaror pana ce motorul pulverizeaza prin chiuloasa combustibil. (pulverizat = particule foarte fine de combustibil)
3. De regula, motorul are carburatorul setat din fabrica pentru operatiunea de rodaj. Asta inseamna ca nu trebuie sa umbli la reglaje decat dupa ce consumi cateva rezervoare. Asa ca, alimentezi bujia si dai la demaror. Teoretic ar trebui sa porneasca din prima.
4. Lasi motorul sa mearga la relanti 2 rezervoare. Verifica tot timpul temperatura motorului, nu trebuie sa depaseasca 60-70 de grade celsius.
5. Continui sa rodezi motorul inca 3-4 rezervoare, dar de aceasta data cu modelul pe pista. Accelerezi motorul pana la maxim 25-30% in reprize lungi. La fiecare rezervor pus cresti maxima la acceleratie, adica mai adaugi 5%. Verifici temperatura motorului sa nu depaseasca 70-80 de grade.
6. Dupa ce ai consumat cele 2 + 4 rezervoare trebuie sa treci la reglajul carburatorului. Este o operatiune care iti recomanda sa o faca cineva care se pricepe.
Succes!
RHCForum - Webmaster
#5
Postat 11 September 2006 - 11:48 AM
Corecta observatia lui Leo!
La motoarele electrice este mai simplu.
Un motor nou sau reconditionat (colector strunjit si perii noi) se rodeaza timp de 3-5 minute la o turatie mica. De regula alimentezi motorul din 2 celule sub C.
Foarte important: daca ai strunjit colectorul este musai sa-i schimbi si periile.
La motoarele electrice este mai simplu.
Un motor nou sau reconditionat (colector strunjit si perii noi) se rodeaza timp de 3-5 minute la o turatie mica. De regula alimentezi motorul din 2 celule sub C.
Foarte important: daca ai strunjit colectorul este musai sa-i schimbi si periile.
RHCForum - Webmaster
Arata acest topic
Pagina 1 din 1