Pagina 1 din 1
compatibilitate
#4
Postat 10 September 2006 - 08:46 AM
Smaller and more easily relay switches in round design, for the direct assembly to the driving motor.
The contact rating of 15 A is sufficient for most engines of the 500er and 600er power series with direktantrieb.
With integrated receiver current supply (BEC) as well as alternatively with and without EMK brake (BRAKE).
Integrated engine screening.
Technical data:
Operating voltage: 8.4 (7 numerical controls) volts
Plug system: AMP
Dimensions: ø 37 x 28 mm
Weight: 27 g
Equipment: ' BEC, PCO, POR
BRAKE=FRANA
Specificatie:NU ARE REVERS
The contact rating of 15 A is sufficient for most engines of the 500er and 600er power series with direktantrieb.
With integrated receiver current supply (BEC) as well as alternatively with and without EMK brake (BRAKE).
Integrated engine screening.
Technical data:
Operating voltage: 8.4 (7 numerical controls) volts
Plug system: AMP
Dimensions: ø 37 x 28 mm
Weight: 27 g
Equipment: ' BEC, PCO, POR
BRAKE=FRANA
Specificatie:NU ARE REVERS
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 10 September 2006 - 08:48 AM
...tabula crasa, mortua est!
#6
Postat 10 September 2006 - 11:41 AM
ar merge cu un motor 400/45? imi poate da cineva de talii despre acest motor, pt ca de unde vreau eu sa fac comanda nu da nimic
Aceasta postare a fost editata de iulica_ff: 10 September 2006 - 11:46 AM
#10
Postat 10 September 2006 - 12:17 PM
Parerea mea e ca nu merge pe un 600. La mine 550 trage 18-20 Amperi minim. Un 600 in priza directa e cam tot pe acolo. La 400/480 cred ca face fata cu brio. Si e de aero, la auto sau navo nu cred ca merge fara revers.
Costel
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 10 September 2006 - 12:18 PM
35 MHz, canal 60,62,78.
#11
Postat 10 September 2006 - 12:19 PM
de regula, pornesti de la model; vezi ce putere are nevoie, alegi motorul, alegi regulatorul.
spun asta pentru ca oscilezi intre 600 si 400 ori astea sunt clase diferite pentru modele diferite.
daca vrei sa folosesti regulatorul (ordinea de mai sus nu este obligatorie), pe el poti pune un motor de cel mult 12A, adica majoritatea celor din seria 400.
pentru 600 trebuie sa ai cel putin 25A pe regulator, mai bine 30.
la imperechere, alegi un regulator capabil sa asigure curentul nominal al motorului plus un 10% pentru siguranta. nu lua in calcul capacitatea momentana (cea data pentru perioada limitata) ca este pentru situatii atipice si daca ai atins curentul ala, regulatorul are nevoie de o perioada "linistita" pentru a reintra in parametrii termici.
de asemenea trebuie sa ai in vedere numarul de celule pentru motor si numarul maxim de celule acceptat de regulator. un alt aspect ar fi tipul celulelor; ca daca vrei si NiCd si LiPo trebuie ca regulatorul sa stie tensiunea minima pentru ambele tipuri de celule. s.a.m.d
mai vezi documentatia de pe forum ca daca pierzi timp cu ea, economisesti bani...
bizu
spun asta pentru ca oscilezi intre 600 si 400 ori astea sunt clase diferite pentru modele diferite.
daca vrei sa folosesti regulatorul (ordinea de mai sus nu este obligatorie), pe el poti pune un motor de cel mult 12A, adica majoritatea celor din seria 400.
pentru 600 trebuie sa ai cel putin 25A pe regulator, mai bine 30.
la imperechere, alegi un regulator capabil sa asigure curentul nominal al motorului plus un 10% pentru siguranta. nu lua in calcul capacitatea momentana (cea data pentru perioada limitata) ca este pentru situatii atipice si daca ai atins curentul ala, regulatorul are nevoie de o perioada "linistita" pentru a reintra in parametrii termici.
de asemenea trebuie sa ai in vedere numarul de celule pentru motor si numarul maxim de celule acceptat de regulator. un alt aspect ar fi tipul celulelor; ca daca vrei si NiCd si LiPo trebuie ca regulatorul sa stie tensiunea minima pentru ambele tipuri de celule. s.a.m.d
mai vezi documentatia de pe forum ca daca pierzi timp cu ea, economisesti bani...
bizu
#12
Postat 10 September 2006 - 05:54 PM
Despre motorul de 400:
http://www.gws.com.tw/english/product/powe...stem/edp400.htm
Dar este pentru aero. Sper sa nu ma bag ca musca in lapte.
http://www.gws.com.tw/english/product/powe...stem/edp400.htm
Dar este pentru aero. Sper sa nu ma bag ca musca in lapte.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1