Am o CHINEZARIE:
EXTRA 330 L, kit RTF 3D
Anvergura 960mm
Lungime fuselaj 897mm
Greutate zbor 620g
Supr. aripii 19,33 dm/p
Incarcare alara 32g/dm p
Motor B 2025 KV 4000 in-runner reductor 1:8 elice 13 x 6,5
PROBLEME:
Foarte instabil (se angajeaza pe neasteptate, intrand in picaj spiralat ,asemanator cu vria).
Poate fi de la pozitia CG (nu se precizeaza pozitia acestuia). Poate fi de la o asimetrie (torsiune )
Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? CE SETARI SA FAC LA ELEROANE , PROFUNDOR, DIRECTIE ?
Statia i-mi permite orice setare.
MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE MA SFATUESC ( fara sa faca misto )
EGI
Pagina 1 din 1
AJUTOR
#5
Postat 19 June 2007 - 03:00 PM
PENTRU MELSOFT
MULTUMESC pentru amabilitate si pentru sfaturile trimise prin MI.
O sa ma ocup de model dupa 1 iulie, pana atunci nu am timp.
EGI
MULTUMESC pentru amabilitate si pentru sfaturile trimise prin MI.
O sa ma ocup de model dupa 1 iulie, pana atunci nu am timp.
EGI
#6
Postat 19 June 2007 - 11:12 PM
De ce nu ati postat sugestiile direct pe forum? Poate vor mai fi utile pe viitor si altor modelisti.
#8
Postat 21 June 2007 - 07:29 AM
Salutare,
Asta il am si eu si din pacate am patit exact aceleasi probleme ca si tine...angajare , vrie, CRASH... am schimbat chiar si motorul am bagat un brushless fara reductor, 2827/34 cu elice corespunzatoare, dar tot la fel se comporta, sad.gif Am reusit sa-l zbor totusi, dar eu cred ca e vorba de aripa, pentru ca e ranforsata ea cu fibra de carbon, dar carbonu e lipit doar cu banda dublu adeziva si nu intepenita pe aripa k lumea. Acum nu mai am timp nici macar sa-l mai lipesc, darmite sa mai si zbor, k sa te pot ajuta cu alte sfaturi. O sa te tin la curent cu ce am mai facut cu el... pana atunci spor la zbor!
Ai grija ca statia aia originala de pe el e ciudata rau, am zburat duminica cu un alt model si l'am facut tandari... sad.gif Incearca sa ranforsezi aripa k lumea, sa schimbi servourile si da-i bataie! Apropo, nu ai indoit deja axul de la reductor? Eu am incercat sa-l dezdoi, a mers de vreo cateva ori, apoi s'a dus roata dintata, a inceput sa se invarte in gol, apoi am zapacit si motorul... astept vesti bune de la tine, spor la zbor inca 1 data...
Asta il am si eu si din pacate am patit exact aceleasi probleme ca si tine...angajare , vrie, CRASH... am schimbat chiar si motorul am bagat un brushless fara reductor, 2827/34 cu elice corespunzatoare, dar tot la fel se comporta, sad.gif Am reusit sa-l zbor totusi, dar eu cred ca e vorba de aripa, pentru ca e ranforsata ea cu fibra de carbon, dar carbonu e lipit doar cu banda dublu adeziva si nu intepenita pe aripa k lumea. Acum nu mai am timp nici macar sa-l mai lipesc, darmite sa mai si zbor, k sa te pot ajuta cu alte sfaturi. O sa te tin la curent cu ce am mai facut cu el... pana atunci spor la zbor!
Ai grija ca statia aia originala de pe el e ciudata rau, am zburat duminica cu un alt model si l'am facut tandari... sad.gif Incearca sa ranforsezi aripa k lumea, sa schimbi servourile si da-i bataie! Apropo, nu ai indoit deja axul de la reductor? Eu am incercat sa-l dezdoi, a mers de vreo cateva ori, apoi s'a dus roata dintata, a inceput sa se invarte in gol, apoi am zapacit si motorul... astept vesti bune de la tine, spor la zbor inca 1 data...
#9
Postat 26 July 2007 - 01:38 PM
asa e modelul e foarte scurt si actionarea profundorului duce la ruperea filonului de aer ..rezultand "angajarea"
sfaturi:
-redu foartemult cursa pe profundor -si mare grija cu utlilizarea lui
-inlocuieste servoul de pe eleroane cu unul mai puternic sau 2 independente
-cel mai des se angajeaza la viteze mici .iar viteza limita este foarte mare-deci ..fara zboruri la viteza mica
sfaturi:
-redu foartemult cursa pe profundor -si mare grija cu utlilizarea lui
-inlocuieste servoul de pe eleroane cu unul mai puternic sau 2 independente
-cel mai des se angajeaza la viteze mici .iar viteza limita este foarte mare-deci ..fara zboruri la viteza mica
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Arata acest topic
Pagina 1 din 1