Modelism - RHC Forum: Creatiile noastre..... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

Creatiile noastre.....

#271 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 21 March 2007 - 05:23 PM

M-am uitat si eu pe pozele alea de pe picasa si sfatul meu e sa nu incerci sa lansezi racheta aia mai micuta (glontu de tanc :lol:) sau daca vrei neaparat sa o zbori cred ca are nevoie de o greutate considerabila dat fiind ca e foarte scurta.

La cealalta nu comentez nimic legat de tub sau metodele tale de fabricat tuburi pt. ca dupa cum am mai zis nu ma pricep la fibre, rasini, etc.....

dar ce mi se pare ciudat este dimensiunea exagerata a ampenajelor. Ampenajele asa mari nu fac decat sa-ti mareasca coeficientul de frecare iar la viteze mari ma indoiesc ca o sa-ti reziste.
In plus racheta o sa fie vulnerabila in fata palelor de vant care o pot inlatura de pe traiectorie foarte usor datorita suprafetelor laterale extrem de mari.

In poza 21 ampenajul se vede usor indoit la colturi..... mi se pare mie sau sunt din carton ampenajele?

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 21 March 2007 - 05:28 PM

0

#272 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 21 March 2007 - 05:27 PM

Inca o chestie..... Unde vrei sa pui tu sistemul de recuperare ca din cate vad motorul ocupa aproape 75% din fuselaj?

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 21 March 2007 - 05:37 PM

0

#273 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 21 March 2007 - 09:05 PM

Lasand la o parte o seama de detalii care vi se par foarte curioase sau "neconventionale", trebuie remarcat volumul de munca si pasiunea pentru rachete.
Din tot ce am putut vedea in fotografii, reiese lipsa unei munci sau educatii sistematice in acest domeniu, mai precis lipsa unui profesor sau instructor care sa ajute la lamurirea unor aspecte esentiale. Este foarte de apreciat cel care incerca sa rezolve de unul singur aceasta problema(care in aceasta activitate si la varsta adolescentei, reprezinta aproape un handicap) desi continuarea in acest fel nu garanteaza si succesul.
Eu cred ca in timp, si ca sa zic asa, cu sprijinul celor de pe forum baiatul asta ar putea sa realizeze lucruri frumoase in domeniu.
Fiti pe pace, in momentul cand va avea in mana materiale, rasini si tehnologii "adevarate" va renunta el singur la metodele de acum, dar va ramane cu o experienta valoroasa pe care altii nu o vor avea.
Ii doresc succes si aiba puterea de a asculta mai des si parerea altora.
0

#274 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 March 2007 - 09:19 PM

O intrebare
Combustibilul pe baza de zahar are prostul obicei de a se lipi de orice atinge in timp ce este pasta(si se dolidifica acolo) si cand zic orice ma refer la sticla, teflon, otel, lemn, hartie, folie de Al. am incercat sa "ung"matritele de hartie in care torn cu vaselina dar nu sunt multumit de rezultate.
vre-o recomandare?
Dex
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#275 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 March 2007 - 10:04 PM

Ceara dizolvata in benzina usoara adica de aia de brichete ca nu pute asa de tare.Pe vremuri se gaseau in fiole nu stiu acum.Da cred ca e cam inflamabila la temperaturile alea.Eventual sa lasi sa se evapore benzina prima data.

Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 21 March 2007 - 10:07 PM

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#276 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 March 2007 - 10:10 PM

mda benzina usoara si combustibil topit la vreo 150 de grade celsius..numa buna combinatia....
ceva cu care sa nu fie riscu' sa "decolez" nu stiti?
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#277 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 21 March 2007 - 10:37 PM

Problema “demulantului” este comuna celor care folosesc rasini. Aici e vorba de o substanta calda, la care vaselina, selacul sau ceara nu rezista bine. In plus nu vrei sa apara vreo influenta negativa asupra stratului superficial care sa dauneze aprinderii, si in plus combinatia “grasimi + azotat + caldura = b.u.m.”
Ar fi solutia sa incerci sa gasesti demulant pe baza de silicon (spray sau lichid) se intalnesc la masinile sau matritele de injectat materiale plastice, dar se poate gasi si la magazine de piese auto, unelte/scule.
Banuiesc ca ai nevoie de suprafetele cilindrice libere, deci nu tine metoda cu o invelitoare din hartie sau plastic care sa ramana lipita permanent, asa cum uneori se foloseste la corpuri de racheta.
Eu am folosit cu succes- numai la rasini- acel strat de protectie dar facut din mylar, cu sau fara (mai bine) stratul metalizat. Dupa intarirea rasinii, plasticul acela se poate desprinde destul de usor, chiar daca se rupe, nu ai treaba cu el.
0

#278 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 March 2007 - 10:52 PM

intrebare
cum lipesc mylar-u de tubu meu de carton in care torn?
mi s-a mai sugerat sa incerc cu scotch(nu whisky mai...) voi incerca sa vad ce iese
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#279 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 21 March 2007 - 11:04 PM

Mi-am adus aminte acum, am folosit f. mult in Ro un spray si solutie antiaderenta impotriva stropilor de sudura. Nu se lipea un strop macar si alea chiar au temperatura... Se gaseste sigur la cei care comercializeaza aparate de sudura si accesorii.
Daca matrita / tubul tau e din carton, nu faci mare branza cu nici un demulant, ar trebui o suprafata neporoasa, oglinda, metal sau plastic.
Mylar-ul se lipeste cu orice lipici mai vascos (nu aracet), chiar cu epoxi sau miere pentru ca nu trebuie nici o rezistenta, doar sa stea pe peretii interiori ai matritei pana torni tu marmelada.
0

#280 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 22 March 2007 - 07:15 AM

A as avea si eu o sugestie.Eu cand turnam comb in matrite de carton ,inainte de a face matritele dadeam cu banda scotch tot cartonul si apoi faceam matrita.Si dupa aia desfaceam tubu si aveam o buc de comb lucioasa si perfecta.
Fiber glass is the best!!!!
0

#281 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 22 March 2007 - 07:30 AM

Da am si eu o intrebare:daca as pune la capatul motorului un cap exploziv care sa faca poc si sa imi arunce parashuta?Pun o poza sa vedeti cum mama gandit:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1174541418.jpg

Fiber glass is the best!!!!
0

#282 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 22 March 2007 - 09:32 AM

Tza rocket, la 22 Mar 2007, 07:30, a spus:

Da am si eu o intrebare:daca as pune la capatul motorului un cap exploziv care sa faca poc si sa imi arunce parashuta?Pun o poza sa vedeti cum mama gandit:

Motoarele comerciale folosesc cap exploziv pentru aruncarea parasutei. Intre batonul de combustibil si capul exploziv exista un segment de material intarziere (arde incet pe o durata proportionala cu lungimea segmentului respectiv).

Ideea este buna.

MIG-29
0

#283 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 22 March 2007 - 10:50 AM

Pai cred ca asa o sa fac ca altfel nu vad cum.Deci racheta am terminato azi (mio sosit conu din lemn de la strungar)si motoru il fac in weekendu urmator,cand ma duc undeva la iarba verde sa topesc comb ca in casa nu imi permit.
Fiber glass is the best!!!!
0

#284 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 22 March 2007 - 03:36 PM

D-nu Tza,
La ce te-ai gandit tu se aplica de cand lumea pe milioane de motoare,
in mai multe variante. Ca sa mearga treaba la sigur, cauta sa pui in bucata aceea de combustibil o substanta care sa intarzie arderea cat mai mult timp, pentru ca ai nevoie de 6-10 secunde de intarziere inainte de catapultare. Portiunea aceea de intarziere trebuie sa adere foarte bine la pereti, altfel presiunea din motor o scoate afara.
0

#285 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 22 March 2007 - 03:47 PM

Uite un desen standard.
Cel mai bine este ca pastila sa aiba o substanta care face fum mult astfel ca racheta sa se vada pe intreaga traiectorie, si de aceea pastila trebuie sa aibe un volum un pic mai mare.

Fisiere atasate


0

#286 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 22 March 2007 - 04:03 PM

racheta din imagine am creat-o cu scopul de a-mi testa motorul acela reincarcabil de care am mai vorbit si sitemul de recuperare.

Spuneam ca la respectivul motor ( un G inferior) aveam probleme de etansare. pentru urmatorul static am incercat sa etansez cu un strat de silicon de temperatura. sper ca sambata sa fac testul si sa postez rezultatele si un filmulet.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1174572182.jpg

0

#287 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 22 March 2007 - 04:07 PM

Vopseaua e un rosu metalizat care nu se vede bine in poza, dar "pe viu" arata excelent.
Chestia aia alba e sigla proiectelor mele(seria FLR..:D). .. nah..m-am prostit si eu....:D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif

Conul e facut dintr-un capac de deodorant cu bila niveea :D in care am turnat ciment pentru greutate. Nu am avut nici timpul nici banii sa-mi fac un con de lemn pe strung asa ca am incercat un alt profil de con care mi-a fost la indemana. Oricum nu ma intereseaza performantele la racheta asta dat fiind ca e creata special pentru teste.


am atasat o poza cu sigla

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1174572444.jpg

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 22 March 2007 - 04:16 PM

0

#288 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 22 March 2007 - 04:51 PM

Mr. F, la 22 Mar 2007, 16:07, a spus:

Vopseaua e un rosu metalizat care nu se vede bine in poza, dar "pe viu" arata excelent.  rmantele la racheta asta dat fiind ca e creata special pentru teste.


am atasat o poza cu sigla

Poti incerca sa-ti testezi balistic motoarele si anume montezi motorul pe un model GREU reducand astfel viteza si inaltimea atinsa si deci reducand forta de rezistenta la inaintare. Din altitudinea obtinuta (mica) poti scoate performanta motorului (impulsul; forta de tractiune daca este constanta se afla usor).

Mentionez asta deoarece ai zis ca nu te intereseaza performanta modelelor si banuiesc ca esti interesat mai mult de motoarele de racheta

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 22 March 2007 - 04:51 PM

0

#289 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 22 March 2007 - 07:28 PM

MIG-29, la 22 Mar 2007, 16:51, a spus:

ai zis ca nu te intereseaza performanta modelelor
MIG-29

1. sa nu se inteleaga gresit...nu ma intereseaza performanta MODELULUI ACESTA...:D.. :D
2.atata timp cat nu pot calcula exact inaltimea maxima atinsa cred ca este mult mai exact sa folosesc standul meu chiar daca nu are precizie foarte mare.
3.cand spun teste ma refer in special la sistemul de recuperare.Alt test care vreau sa-l fac este sa incerc sa ridic o incarcatura oarecare (probabil un ou) la o inaltime prestabilita si pe urma sa o recuperez intacta. Incarcatura va sta intr-o capsula in varful rachetei

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 22 March 2007 - 07:41 PM

0

#290 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 22 March 2007 - 11:32 PM

Quote:
"........la o inaltime prestabilita "

Vedea-te-as !!
Cumpar patentul! ;)

Aceasta postare a fost editata de liviu123: 22 March 2007 - 11:34 PM

0

#291 Useril este offline   bala 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 22-March 07

Postat 22 March 2007 - 11:54 PM

Tza rocket, la 22 Mar 2007, 07:30, a spus:

Da am si eu o intrebare:daca as pune la capatul motorului un cap exploziv care sa faca poc si sa imi arunce parashuta?Pun o poza sa vedeti cum mama gandit:

Incearca sa faci diametrul conului mai mare decat diametrul fuzelajuluisi in acelasi timp conul sa fie mai usor decat partea de jos a motorului asfel cand racheta va ramane fara combustibil frecarea cu aerul va trage conul si parasuta.
0

#292 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 23 March 2007 - 12:44 AM

Bine ai venit pe forum.
Cat despre ideea sugerata, mai gandeste-te....
Lucrurile sunt mai complicate decat crezi. Ceea ce spui nu are legatura cu realitatea constructiei rachetelor mici sau mari.
Probabil ai vrut sa spui "....varful (mult) mai GREU decat restul rachetei, astfel incat dupa incetarea tractiunii motorului, datorita frecarii (probabil) mai mari, partea inferioara s-ar detasa de varful care tinde sa inainteze din inertie.
Presupuniand ca asa ar sta lucrurile, "desfacrera" (ipotetica) a parasutei s-ar face imediat dupa incetarea functionarii motorului, deci foarte jos si la viteza f. mare. Praf si pulbere se alege de racheta, parasute si ce o mai fii pe acolo.
Un fenomen asemanator poate apare la unele rachete de amatori sau chiar modele mai mici care au ajuns la inaltimi mai mari, peste 700 m sa zicem, dar asta e alta poveste care apare din alte motive, oricum e un lucru nedorit care se evita prin constructie adecvata.
0

#293 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 23 March 2007 - 07:41 AM

Bine spus liviule.Ca mie mi so inamplat.Deci o fost stabila racheta ,dupa ce o mers 50 de m io zburat conu de la loc fiindca o fost prea usor.
Fiber glass is the best!!!!
0

#294 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 23 March 2007 - 02:01 PM

liviu123, la 22 Mar 2007, 23:32, a spus:

Quote:
"........la o inaltime prestabilita "

Vedea-te-as !!
Cumpar patentul! ;)

ma rog......o inaltime APROXIMATIV prestabilita...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ..oricum intelegi ce vreau sa spun..:D ;)

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 23 March 2007 - 02:02 PM

0

#295 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 23 March 2007 - 03:45 PM

Quote
"Bine spus liviule.Ca mie mi so inamplat.Deci o fost stabila racheta ,dupa ce o mers 50 de m io zburat conu de la loc fiindca o fost prea usor. "

Nu pentru ca a fost prea usor, poate din contra. La tine si la altii de fapt este si o alta problema care ar trebui corectata cat mai repede.
Varfurile au "gatul" adica partea cilindrica care intra in corp, prea scurt. Adaugand jocul pe care-l lasati la montarea varfului, toata chestia asta duce la o instabilitate a varfului care poate duce la aruncarea lui.
E o intreaga teorie despre cat de greu sau usor trebuie sa intre conul in corp. La rachetomodele- si multe din rachetele lansate de voi sunt cam tot din categoria aia, varfurile se monteaza usor, ca sa iasa f. usor. E adevarat ca ele au cateva grame greutate deci nu au treaba cu inertia.
Daca varful e mai greu, aveti grija sa nu intre chiar lejer in corp si sa aiba gatul macar jumatate din diametru.
La HPR problema e altfel, de obicei se zice ca daca tii racheta de varf, nu trebuie sa se desprinda dar acolo incarcatuta de catapultare este de de o suta de ori mai multa ca la modele.
In plus, la altitudini mari, presiunea exterioara este mai scazuta decat cea din corpul rachetei si diferenta e suficienta sa scoata afara parasuta si varful. Impotriva acestui fenomen este o masura f. simpla: se da o gaura sau doua in corp pentru egalizarea presiunii.
Tot ce am scris eu aici nu sunt"povesti". Daca nu se tine cont de ele, riscul unei ejectari premature este mare.
0

#296 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 24 March 2007 - 09:11 PM

Saluatre!

Stiti rachetuta mea :Death Bullet sau glont de tank sau cum vreti voi ,cu trei motoare home made ,cu bp de circa 50 N.Pai cam ce so intamplat azi a fost de asteptat.Racheta sa inaltat,traiectorie aproape dreapta,stabila(contrar parerilor a multi de pe forum.,dar la 50 de metri unul dintre motoare ia facut poc ajutajul si imediat la altul end capu.Dupa ce am gasit racheta(jumate din ea in pamant) am aflat ca unu din motoare nu se pornise.. si habar nu am de ce a mers stabil cu doar 2 motoare.Deci am 2 puncte care trebuie sa le fac:
1)Sa fac rost de motoare comerciale sau sa le fac motoarele mele cum trebuie(am niste banuieli de ce nu o mers bine)
2)Si sa fac ignitere mai bune(toate rachetele cu un motor mi so aprins cu igniter de genu asta da se pare ca acuma nu)

Racheta este aproape intacta,un pic murdara si atat.Ma pun sa o curat si urmeaza a doua lansare saptamana viitoare.


Ps:Uite cum arata sa stie tot poporu despre care este vorba:

Death Bullet

Aceasta postare a fost editata de Tza rocket: 24 March 2007 - 09:12 PM

Fiber glass is the best!!!!
0

#297 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 25 March 2007 - 06:17 AM

Quote
"Racheta sa inaltat,traiectorie aproape dreapta,stabila(contrar parerilor a multi de pe forum.,....am aflat ca unu din motoare nu se pornise.. si habar nu am de ce a mers stabil cu doar 2 motoare."

1. Faptul ca intr-un mesaj de pe forum s-a scris ca nu va zbura din cauza ca e prea scurta nu ineamna "multi".
Daca corpul e scurt si pozitia centrului de presiune este mai coborata, iar daca aripille sunt suficient de mari racheta scurta e stabila, fara greutate suplimentara. E o tehnica foarte mult folosita la rachetomodele in trecut, cand nu erau restrictiile de lungime si diametre la competitii. Se intalneste frecvent si azi, mai ales la treapta 2 sau 3. Nu intru in detalii, puteti verifica teoretic si practic. Depinde de fiecare caz in parte si constructii de genul acesta nu trebuie "condamnate" din start.
Sigur ca daca corpul e scurt ramane putin loc pentru parasute dar asta este iar foarte relativ, tinand cont ca se poate pune o parasuta de 1 metru care sa ocupe spatiu cat un deget. Exista si din acelea.
2. Faptul ca un motor nu s-a aprins n-are legatura cu echilibrarea, chiar cu un motor putea zbura stabil presupunanad ca avea destula forta sa imprime viteza minima pentru ca aripile sa creeze moment de echilibrare. In cazuri din acestea in care un motor nu se aprinde traiectoria este doar curbata si atat, cu atat mai curbata cu cat motoarele ramase functioneaza mai mult. Stabilitatea -in sensul obisnuit in care folosim termenul - depinde de alti factori.
Nu dimensiunea si forma generala a rachetei prezentate este problema, ci evident forma varfului cu acele discontinuitati sau trepte extrem de daunatoare aerodinamicii si stabilitatii.
Cat despre folosirea mai multor motoare in manunchi parca e cam devreme, este deja un pas spre rachete zise complexe sau la care se cere mai multa atentie decat la cele obisnuite.
3. Aprinderea simultana fiind esentiala (vezi si arhiva forumului), calitatea amorselor devine f. importanta.
As zice sa incerci sa faci cateva incercari statice, inainte de a folosi motoare, cu amorse cat mai apropiate constructiv, identice daca se poate, cu firul de nichelina cat mai scurt posibil, 2 mm daca poti, folosind o baterie tare, de masina. Daca observi cea mai mica diferenta in timpul de aprindere sau marimea flacarii, schimba tehnologia sau fa-le mai atent, pana iese. Aseaza amorsele exact in pozitia care trebuie ca si cand ar fi puse in motoare, foloseste exact aceeasi lungime de cablu ca cea de care vei folosi pe camp si pune o foaie de hartie mai groasa la o distanta de 10-15 mm deasupra amorselor. Dupa ardere vezi spoturile, petele sau gaurile de pe hartie daca sunt cat de cat apropiate ca dimensiuni.
Poate pare un pic exagerat la prima vedere dar daca chiar vrei sa mearga jucaria, trebuie sa faci tot ce poti pentru asta.

Succes in continuare.
0

#298 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 25 March 2007 - 06:56 AM

Ai dreptate,dar faza e ca nu am modificat nimic la ea.Oricum o sa fac alte ignitere,alte motoare si o sa o mai lansez odata saptamana viitoare,cu o mica modificare care sper sa ajute.
Numai bine ,liviule.
Fiber glass is the best!!!!
0

#299 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 25 March 2007 - 09:46 AM

liviu...
sa vad eu cine cositoreste o bucata de nikelina de sa zicem 5mm(sa ramana 2mm parte "utila") de 2 fire.... aici excludem persoanele cu lupa si statie de lipit cu varf pt smd-uri...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#300 Useril este offline   liviu123 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 15-October 06

Postat 25 March 2007 - 05:49 PM

Cine zice de cositorit ???
Pentru contact electric nu trebuie neaparat asa ceva. Simplu infasurat, rasucit si presat, sau numai presat daca aveti la dispozitie tabla sau tub subtire din aliminiu sau alama. Niciodata nu am folost cositorire, bataie de cap for nothing.
Dupa aceea capetele se imobilizeaza unul fata de celalalt astfel ca sa nu se miste si sa se rupa firul de nichelina sau sa se desptinda pasta. Imobilizarea se face cu tub de plastic, scoci, cu ce vreti doar sa nu fie contact intre fire. Este simplu, in juma de ora se pot face 5-6 amorse.
Toate se verifica cu ohmetrul sau cu "LED" pentru continuitate dupa fabricare si imediat inaintea utilizarii.
Daca lasati firul de nichelina mai lung, nu e o problema, doar ca trebuie un curent mai mare si timpul de raspuns va fi mai mare. Pentru ca discutam de aprindere simultana, cu cat este firul mai scurt cu atat se "aprinde" mai repede si de evita problemele de aprindere simultana a motoarelor.
P.S. Exista si alte feluri de amorse decat cu fire.
0

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu