Modelism - RHC Forum: HELI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

HELI sfaturi de alegere, ce si cum

#61 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 20 January 2006 - 01:17 AM

Da limitele tehnice nu prea ai cum sa le depasesti. Pina la urma toate heli-urile merg pe acelas principiu si deci comenzile sunt cam la fel, depind doar de reglaje micile diferente deci un Pilot avansat cum este Charly raspunde si pe forum ptr ca e baiat bun plus de asta ridica cam orice helicopter daca isi pune mintea doar sa-l regleze la inceput.

Eu deocamdata sunt varza :lol:)))))))))).
0

#62 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 26 January 2006 - 01:41 PM

Intrebare:
Care ridicare coborire este mai fina, mai precisa, modificind turatie doar (si deci pas fix), sau turatie constanta si variem pitch-ul ?
Chiar ma rodea intrebarea aceasta ieri cind m-am dat cu dragonul, cind dau turatie mai mica cu sau fara directii...ajunge chiar la pamint citeodata si sare ca mingea, abia apoi se stabilizeaza, dupa parerea mea de incapator, banui ca altitudine reglata din turatie e cam grosolana, normal ar trebui unde dai cam la altitudinea aia sa ramina nu sa vina in jos de tot, astept parerea voastra.
0

#63 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 January 2006 - 02:26 PM

E o diferenta foarte mare intre elicoptere, din toate punctele de vedere. Nu ma crede, uita-te pe simulator sa te convingi singur.
O cantitate enorma de energie este stocata in rotor (cinetica evident), din acest motiv (plus efectul giroscopic care intervine din plin la un obiect in echilibru), elicopterene cu diametru mai mare si ansamblu de rotatie mai amplu (raport masa in miscare / masa statica) prezinta inertie mult mai mare. Aceste modele (mai mari) sunt mai usor de pilotat, sunt mai stabile inertial, mult mai putin influentate de turbulente, din cauza energiei cinetice stocate (in stare de functionare) si a momentului giroscopic, sunt mult mai stabile spatial. La aeromodele este considerata o axioma (in sensul ca nu mai trebuie demonstrata ca sa fie acceptata ca adevarata), aeromodelele mai mari sunt mai stabile si mai usor de pilotat.
0

#64 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 26 January 2006 - 04:20 PM

Perfect adevarat insa raspunsul tau nu are nici o legatura cu ce am intrebat eu mai sus, te rog citeste din nou ce am intrebat daca vrei sa dai o parere.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 26 January 2006 - 04:20 PM

0

#65 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2006 - 09:11 AM

Pai... ti-a cam raspuns!
In sensul ca intrebarea ta nu poate primi decat un raspuns la modul general, atat timp cat nu se face referire la un anume elicopter, concret!
Pt. ca "E o diferenta foarte mare intre elicoptere, din toate punctele de vedere"!!

Trebuie sa tii cont de faptul ca unele "elicoptere" nici macar nu au pas variabil. Si atunci "coborarea mai fina, mai precisa" nu o faci decat din variatia turatiei motorului, ca atat ai la dispozitie.
La altele, pasul este variabil dar general si pe deasupra, nu ai comanda individuala de pas, ci pasul e legat/mixat cu motorul...

Asadar, intrebarea ta e super grosolana (adica generalista) si nu poate primi decat un raspuns general.
Detalierea comportamentului fiecarui tip de actionare a pasului/gazului, ar necesita dizertatii de pagini intregi.
Daca ai o durere concreta, punctuala, atunci puncteaz-o concret.

Incerc sa ma apropiu io de raspuns, dar nu tre luat de buna ceea ce zic io:
De principiu, este de dorit o coordonare perfecta intre pas si gaz. Greu de obtinut, reglaje profesioniste, meshter priceput...
Na!
Raspunsul asta ti-l putea da oricine, cu putin bun simtz...
Nu cred ca te ajuta prea mult.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#66 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 07:40 PM

In numarul din martie 2006 al revistei Backyard Flyer (sunt grabiti...) Sunt comparate ii mini elicoptere RTF cu rotorul mai mic de 21de inci si mai ieftine de 350$.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138470040.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 January 2006 - 10:32 PM

0

#67 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 07:42 PM

pag. 2

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138470132.jpg

0

#68 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 07:43 PM

pag. 3

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138470181.jpg

0

#69 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 07:44 PM

pag. 4

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138470246.jpg

0

#70 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 07:44 PM

pag. 5

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138470291.jpg

0

#71 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 07:45 PM

pag. 6
Pe ultimul....cel de la Hirobo....l-am vazut pilotat pe tejghea in magazin. Practic patronul magazinului i l-a pus clientului in fata la 10 cm de el. L-a cumparat imediat. Probabil ca isi inchipuia ca va putea face si el asa ceva in casa.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138470336.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 January 2006 - 10:30 PM

0

#72 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 28 January 2006 - 08:26 PM

Se poate si asa ?, la 28 Jan 2006, 19:45, a spus:

... Probabil ca isi inchipuia ca va putea face si el asa ceva in casa.

Asta-i ca si faza cu cumparatu' skiurilor !! :D
Vanzatoru' nu zice ca tre' sa stii sa mergi cu ele... doar pe el il intereseaza sa le vanda, nu ?
Numa' ca ala cu heli era MESE' !! Si nu i-a spus clientului ca pt a ajunge a faza aia el a exersat XXX ore !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#73 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 10:30 PM

Poate i-o fi spus....ca-i baiat de baiat.....dar toti credem ca suntem un pic mai talentati decat in realitate. Natura umana.....
0

#74 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 28 January 2006 - 11:20 PM

Da, Valteras are dreptate si anume am pus problema prea grosolan, dar sigur am sa ma refer exact la o anume categorie doar, am primit si un raspuns de la Charly dar e bine sa aud si alte pareri:

Ma refer deci la helicoptere mici electrice maxim 55 cm lungime, Charly mi-a spus ca pasul e mixat cu turatia dar...ma intreb daca exista si separat (sa am turatie constanta si doar din pas sa reglez altitudinea) sau sigur daca vreau si invers sa reglez pasul sa stea fix si sa variez doar turatia, dar dupa cum spunea Charly ca altitudinea obtinuta din reglarea pith-ului e mult mai fina si precisa decit varierea turatiei in general, e de preferat heli care are pitch separat si pas separat (Asa mi se pare profesionist caci asa e si la heli reale). Astept parereri dar si cu modele din categoria la care m-am referit mai sus, care au pas si turatie separat de reglat.

Mersi Se poate si asa, ptr articol.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 28 January 2006 - 11:27 PM

0

#75 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 January 2006 - 11:37 PM

Cu multa placere.
0

#76 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 January 2006 - 04:32 AM

Se poate si asa,

Cei din articolul tau au facut un top numai pentru heli mici cu pas fix.
Cele cu 2 rotoare mari ( in loc de anticuplu pe coada ) sunt foarte stabile si deci tocmai bune de facut demonstratii pe tejghea ! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Cu putina indeminare dai clientul pe spate.

Dar...sub 350$ sunt si mini heli cu pas variabil care sunt alta mincare de peste. Cu alea poti sa ai un zbor in adevaratul sens al cuvintului.
Numai ca acolo ... antrenament frate ca nu mai tine ! :D

Stima
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#77 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 29 January 2006 - 01:57 PM

Deci se sacrifica stabilitate ptr manevrabilitate, dar ma refeream la stabilitate nu in sensul ca e pilotul sau nu neexperimentat, ma refeream daca cu un pilot bun este heli-ul stable deci daca tehnic e facut sa fie si f stable si f manevrabil DACA pilotul e bun ca asa ...daca pilotul este slab nu e mai nimic stabil.
Ptr ca sunt heli care nu-s stabile nici cu un profesionist la manse, ideea asta era daca un heli cu pitch variable care e f manevrabil, poate fi si super stable in conditii de experienta multa ptr ca daca e vb doar de experienta, aia se face in timp, daca e vb de tehnica ca e facut prost, atunci nu are sens achizitionarea lui.
0

#78 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 29 January 2006 - 02:37 PM

Nu exista pilot bun sau rau, pui problema gresit. Exista pilot (persoana) care are sau nu formate reflexele necesare pentru a pilota elicopter. Cu cit e mai mic cu atit e mai dificil de pilotat, dar si la ala mare trebuie sa ai ACELEASI reflexe. Cei mai vechi recomada ca la masini, e mai bine sa ai servo directie (ca sa se invirta volanu mai usor), servo frina (ca sa nu trebuiasca sa apesi tare), si daca se poate si cutie automata (atunci precis nu ciriie cind schimbi viteza si iti ia grija asta de pe cap), atunci cind inveti. Dupa ce ai invatat, te descurci cu orice masina da de invatat inveti mai bine p'aia scumpa. Adica dupa ce ai invatat (ti-ai creat reflexele) poti sa te descurci bine cu orice elicopter, asta nu e o problema de curaj sau reponsabilitate, e o problema de capacitate (adica poti sau nu), si n'a sa scrie pe fruntea cuiva apt sau nu, ce obiectu are sau nu incidente de zbor (vezi matale ce ti-a mai ramas dupa zece zboruri, si atunci stii, apt sau nu).
0

#79 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 January 2006 - 04:56 PM

@Charly. Am crezut ca nu este necesar sa scanez....si deci sa incarc serverul....si cu prima pagina a articolului.
Aici explica cum au ales modelele.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-27-1138546574.jpg

0

#80 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 29 January 2006 - 10:48 PM

Pai da Vlad1 aia inseamna pilot rau sau bun :lol:) e sens figurat, "rau" adica ala care nu are reflexele formate si bun cel cu experienta, era f clar la ce m-am referit. Dar sigur dupa ce ai experienta pilotezi cam de toate felurile heli, la inceput se incepe cu cel cu 2 elicii principale fara anticuplu in spate.
0

#81 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 30 January 2006 - 10:10 AM

Da de unde stii matale ca se incepe cu doua elici? Asta evident e aportul dumitate, toti cei care piloteaza elicopter zic alt ceva. In principiu ai nevoie de urmatoarele:

Un elicopter BUN. Da bun in sensul care te ajuta (ca incepator) nu neaparat RTF.
Ai nevoie de experienta. (cu asta nu te nasti, ori o dobindesti prin studiu ori chemi un ajutor care o detine)
Ai nevoie de o anumita abordare (rigurozitate). Pilotarea (in particular a elicopterului) presupune un nivel sustinut si ridicat de atentie.


Din pacate acestea sunt conditii obiective. (adica functioneaza din plin fara parerea cuiva). Daca oricare din conditii nu sunt indeplinite (fie si o fractiune de timp), atunci pilotarea devine un sport foarte, foarte costisitor. (viper 04 vine perfect construit pentru sute de ore de zbor!)
0

#82 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 January 2006 - 12:26 PM

Se poate si asa,

Era doar o observatie la ce se vede ! :o
Nu stiam de ce si cum au ales dar evident era o clasificare DOAR pt heli cu pitch fix.

Toate cele bune
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#83 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 30 January 2006 - 01:56 PM

Da vlad, ceea ce ai spus este corect in totalitate, dar faza ca de unde stiu eu ca se incepe cu 2 elici este f simpla:

Cei care vor heli mici si electrice vor incepe taman cu acestea ptr ca exact cum ai spus "care sa te ajute ca incepator", astea cu 2 elici sunt cele mai stabile din clasa mici si electrice, este exact ceea ce un incapator are nevoie, mai stable ca astea nu-s, uite eu, cum am reusit ? 25 minute adunate la Charly m-am chinuit sa ridic heli-ul pe un spatiul 2/2 dar sincer nu prea am reusit mai mult de 30 cm si dupa aia repede jos, apoi inca 10 minute mi-a explicat el in politehnica ce si cum, mi l-a trimat si POC am reusit sa-l ridic si asa mai departe destul de simplu, fa tu asta cu unu fara 2 elici principale, retine, eu aveam 0 ore simulator, 0 ore zbor real.
Stii f bine ce mi s-a recomandat pe forum la inceput "fara ore si ore de simulator ca altfel n-ai sanse" si uite ca a fost exact inversul, culmea simulatorul l-am frecat abia dupa ce am pilotat ala destul de bine :o))))))).

Intreaba-i pe cei..cu ViperX04 ce au patit...cind l-au startat fie afara fie in casa, nu neg ca e bun, dar nu ptr cei cu 0 ore de zbor sau simulator. Se intimpla si la mine exact la fel daca luam VIper si nu DragonFlyX10.
0

#84 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 February 2006 - 02:45 PM

Referitor la alegerea unui elicopter, vreau sa fac urmatoarea remarca legata de greutate:

Sa presupunem ca avem 2 elicoptere, un ULM (sa zicem Dragon sau Viper sau Zoom etc) deci sub 400g in linie de zbor, si un termic de 10cmc, deci sub 4Kg in linie de zbor. Amindoua evolueaza (virtual) in aceleasi conditii. Vine o rafala (turbulenta) laterala. Dupa cum ar trebui sa se stie F=m*a, ceea ce inseamna ca micutul va avea o acceleratie (perceputa ca instabilitate laterala) de 10 ori mai mare. Asta e cumplit, e exact diferenta de acceleratie dintre o Dacie (veche) si F18 pe catapulta. Unul atinge suta in 18s celalalt in 1.8s.

Concluzia:

Daca tot va luati elicopter, luati-l p'al mai greu pentru ca are o stabilitate inertiala mai mare (e mai usor de pilotat).
0

#85 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 24 February 2006 - 12:12 AM

Salutare baieti !
A-ti vazut ce a aparut pe site-ul de la Robbe in materie de giroscopi ?
HELLICOMAND 3A
Uitati-va un pic la filmatul produsului respectiv !!
Stiam eu ca pana la urma toti tembelii vor putea ridica un eli in aer ....!!!!!!!!!!!!!
Cu toate tehnologiile astea ....dehhhhhhhhhh !!!
Cu stima !
0

#86 Useril este offline   elco 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 04-January 07

Postat 04 January 2007 - 05:08 AM

Am si eu cateva heli... incepand cu lama v2 pana la T-rex 600, Raptor, etc... (din fericire banii nu sunt o problema)

Am ceva.. ore de zbor, dar nu ma pot considera "profesor".

Acest thread este despre incepatorii in heli si sfaturi pentru incepatori. Va voi impartasi si eu cate ceva din propria experienta.


Pentru cei ce nu dispun de prea multe fonduri si vor sa vada elicopterul "repede" in aer, recomand un elicopter coaxial (cu 2 elici pe acelasi ax) gen:
1.Lama V3- se comporta foarte bine indor si outdor, dar cea mai mica adiere de vant il ia ca pe o pana.

2. Dragonfly X10- ceva mai mare decat Lama si rezista binisor la vant slab.

Elicopterele coaxiale sunt considerate "jucarii" de unii. Eu cred ca ajuta foarte mult in deprinderea instinctului de orientare si "manevrare" pentru un elicopter.

In momentul in care puteti ateriza lejer Lama V3 pe o masuta ingusta, suteti pregatit sa treceti la un heli cu platou ciclic.

Ca elicoptere cu platou ciclic, eu recomand T-rex 450. Este un elicopter cu o mecanica exceptionala si poate fi setat usor atat ca trainer cat si 3D.Pilotilor experimentati le recomand sa incerce cel putin o data un Trex 450 SE cu pack de 2200ma/18C, trotle 100% pich -10/+10. Dupa parerea mea e cel mai "nervos" heli care l-am zburat vre-odata (si am zburat multe)

Data viitoare voi atasa si un filmulet cu T-rex-ul meu din Timisoara.

Unii au mai pomenit despre zoom 400 si alte heli din aceeasi clasa. Eu personal am avut numai dezamagiri cu aceste tipuri de aparate.

Sa va feriti de aparatele cu ax pentru actionarea rotorului anticuplu (coada).Acel ax aduce numai probleme.


Daca vreti sa incepeti cu un heli cu platou ciclic, va recomand Helicommand. Veti avea satisfactia zborului mult mai repede decat invatand in mod traditional. Este FOARTE IMPORTANT ca elicopterul sa fie bine trimat si helicommand sa fie setat corect.

Puteti incerca o decolare cu helicommand apoi sa il dezactivati in aer si sa exersati. Cum am mai spus, elicopterul trebuie sa fir FOARTE BINE TRIMAT!!! altfel o va lua razna cand dezactivati copilotul.

Helicommand bine setat va va scuti de multe crash-uri si implicit de bani dati pe piese. Eu il folosesc pe mai multe elicoptere. Daca la un moment dat nu imi pot da seama de pozitia elicopterului in aer , sau vreau sa stabilizez rapid dupa o figura 3D, pornesc helicommand pe modul orizontal si elicopterul ia pozitia normala de zbor. Apoi il manevrez cum vreau eu.

Nu vreau sa fac reclama la helicommand... dar eu chiar sunt impresionat de ce poate acest device.

Oricum... nu e prea distractiv pentru un pilot cu ceva experienta sa zboare cu HC pornit tot timpul. Dar e cea mai buna masura de prevenire a "crashurilor" cauzate de greselile de pilotaj.

Un elicopter ieftin, cu platou ciclic (H1) este X36 de la Walkera. Mecanica de la rotor head nu este exceptionala, dar permite un zbor decent. Nu este recomandat pentru prea multe figuri 3D... eventual looping.

Avand multe drumuri prin Asia, am cumparat si testat mai toate modelele fabricate de Walkera, E-sky, etc... si X36 mi s-a parut cel mai bun.
Un alt model ce se comporta binisor ar fi SJM. Mai ales ca e full aluminium si are o mecanica inconfundabila.

Despre modele mari... ce sa spun... T-rex 600 este un model exceptional, dar da mari dureri de cap cand vine vorba de acumulatori si incarcarea lor.

Elicoptere cu motor termic: RAPTOR!!! si... cam atat. doar ca... e cam lenes in comparatie cu T-rex 600, la aceleasi dimensiuni.

Aceasta postare a fost editata de elco: 04 January 2007 - 05:09 AM

0

#87 Useril este offline   mugurg 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 09-January 07

Postat 21 February 2007 - 12:39 AM

Jde' multumiri pt threadul asta. Dupa ce l-am citit de 2 ori am ajuns la o concluzie: O sa imi iau cel mai mare si mai scump model pe care mi-l pot permite. Dupa cum ma chitesc io cred ca pe la T-REX 600 mi se infunda :( Statie am luat deja o Futaba 6EX PCM (sta in cutia ei momentan) si sper sa ma tina macar pana trantesc elicopterul de cateva ori...

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 21 February 2007 - 05:48 AM

Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
0

#88 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 February 2007 - 01:33 AM

dupa cite stiu iti trebuie o statie de 9 canale ..minim 7 ..pt t-rex 600.
ADOR VITEZA!!!
0

#89 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2007 - 09:02 AM

Turok, de unde sti de 9, minim 7 ch? Ca eu stiu doar de 6 cind ai giro cu control prin telecomanda sau chiar 5ch cind giro este simplu, fara acel control.
Pai sa le recapitulam: ch1 = roll-axis (aileron, ruliu), ch2 = pitch-axis (elevator, tangaj), ch3 = controlul turatiei motorului (throttle), ch4 = rudder (directia, pasul rotorului de la spate), ch5 = controlul giroului (giro gain, giro mode, cind e cazul), ch6 = pasul colectiv (collective pitch).
Ar mai fi 2 la primarie si unu' in fata blocului, da, ai dreptate, 9canale.


0

#90 Useril este offline   Vladutz-Petru 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 05-March 07

Postat 05 March 2007 - 10:02 AM

Salut is nou pe acilea....Ma cheama Vladutz sunt din galatzi shi as vrea dak se poate sa ma ajutati shi pe mine....sunt incepator shi vreau shi eu un HELI bun cu care sa invat sa zbor...dak avetzi sugestii va rog raspundeti...(PS:Banii nuconstiutuie o problema:D)....MERCI ANTICIPAT!!!
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

46 useri citesc topicul
0 membri, 46 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu