Modelism - RHC Forum: HELI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

HELI sfaturi de alegere, ce si cum

#31 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 16 January 2006 - 08:05 PM

Ady13, la 16 Jan 2006, 19:55, a spus:

vibratii vizibile puternice, se poate incerca un hovering. Acum mai trebuie corectata cursa comenzilor ....

Numai este mult de adaugat, de cat daca totul la sol este reglat bine si cand o dati turatie la motor si nu sa miste elicopterul la sol inspre vreo directie, atuns si hovering va face aproape singur.
Reglajul si programarea corecta sa reflecta in hovering aproape automat.

Si clar, cat mai mare este, cu atit mai stabil zboare elicopterul. Si unul electric, pentru ca sint si electrice lafel de mare de cat cu termic. Am 2 cu altceas marime , unul electric si unul termic.

Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 16 January 2006 - 08:06 PM

0

#32 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 January 2006 - 12:41 AM

Ok, am avut netul cazut dar acum sunt back si... sa vedem ce se pate spune.

Deci Adi13, chiar in prima pagina, a spus multe din ce trebuia spus.

Yak 52, oricit ai trima heli NU face hovering singur. Nici macar nu se poate spune ca pe aproape ! Cel care face hovering singur este jucarie ! :D

Dragut, platforma aia si hoveringul la 5 cm sunt o porcarie. Nu ajuta si nu o sa inveti nimic ! Cred ca este o mare pierdere de timp.

Radu, setarile la sol fara pale sunt super si consider ca obligatorii dar nu poti, de ex., sa faci setarea de anticuplu !

Hai sa spun ce am de spus...

Deci in primul rind se fac reglajele la sol fara pale.
Se obs. swashplate-ul care trebuie sa fie paralel cu solul in pozitie de repaos.
Se verifica actionare corecta a comenzilor : padel-surile se inclina fata/spate dreapta/stinga conform comenzi.
Atentie la throttle, mai ales la heli termice, sa nu fie comanda inversata si sa porneasca cu maxim !
Se echilibreaza palele. Adi a spus asta si este FOARTE IMPORTANT !!! Daca nu sunt ech. apar vibratii de nu poti sa decolezi heli-ul !!!
Dupa montarea palelor se pune trainerul in X. Este important si de un real folos pt incepatori !
La de colare hei are tendinta naturala sa faca la dreapta si sa se incline pe stinga !
Tendinta de rotire dispare, daca reglajele sunt corecte, cind ajunge in regim de hovering !
Din aceasta cauza nu se poate regla corect anticuplul la sol.
ATENTIE...nu privit coada in ce directie se duce ! Important este botul !
Ca un pilot adevarat ginditi din carlinga si nu de la sol ! :(

OKeiiiii...acum atzi ajuns la ridicare.
Se ridica usor si se obs tendintele de deplasare care se regleaza din trimeri.
Atentie doar la rotire care oricum trebuie tinuta din stick pt ca am spus ca deabea la hovering se poate vedea daca tinde sa aiba o rotire.
Daca tinde sa aiba o rotire foarte violenta atentie la gyro : nu functioneaza sau este prost setat !
Oricum daca rotirea la desprindere este violenta se compenseaza din trimer.

Ok, revin cu un nou episod cu ce se intimpla cind ne-am desprins :)

Oricine are de facut obs. sa spuna ca doar oamenii vor sa stie si...hai sa-i indrumam corect !

Bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#33 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 January 2006 - 06:15 AM

Charly, la 17 Jan 2006, 01:41, a spus:

Cel care face hovering singur este jucarie ! :D

asta e adanca!
flying is my life...
0

#34 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 17 January 2006 - 11:52 AM

SILVIU66, la 17 Jan 2006, 06:15, a spus:

Charly, la 17 Jan 2006, 01:41, a spus:

Cel care face hovering singur este jucarie ! :)

asta e adanca!

Scuze,

dar un elicopter tip trainer face hovering singur cand este reglat bine. Ma rog, nu sta inchuiat pe loc dar poti sa-l lasi cateva secunde singur daca nu este vint si nu o sa plece abrupt mai departe de cat cateva metri. Asa fac elicoptere mele si nu sint jucarii. (termic si electric clasa 60)
Inclusif si un Protech Zoom 400 sau Graupner Micro 400 poti trima astfel.

Pacat ca trebuie sa tot adaug ca vorbesc de practica...
ma straduiesc si va fac un filmulet ca dovada daca nu uit.

Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 17 January 2006 - 12:58 PM

0

#35 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 January 2006 - 08:27 PM

Yak,
ideea este ca in realitate cam tot timpul este macar un pic de vint. Daca heli este reglat bine o sa fie dispus sa plece in orice parte in fct. de conditiile atmosferice si distanta de la sol. Mai intii pleaca incetisor dupa care are o miscare accelerata pe directia aleasa. Daca heli este mai mare, clasa 60 cum spui tu, miscarea o sa fie mai lenta. Dar hovering nu inseamna 2sec. !!! Inseamna sa ti heli acolo unde vrei, stana de piatra, cit vrei !

Heli-ul lui Dan2 are centrul de greutate foarte jos fata de axa longitudinala. Din aceasta cauza poate sa stea in hover infinit. Daca vrei sa faci ceva trebuie sa fi hotarit pe comanda pt ca daca numai atingi stik-ul o sa faca ca un pendul. Este foarte bun pentru primul contact cu un heli si pentru deprinderea comenzilor. Concluzia este ca a fost sacrificata manevrabilitatea in favoarea stabilitatii.

Silviu,
adinca frate si tu trebuie sa sti mai bine ! :huh: Stiu ca baietii de pe heli adevarate dau din mansa la greu ca sa tina aparatul in hovering. Asta doar daca nu pun pe pilotul automat si se ocupa de copiloata blonda !!! :D

Ok, am ramas la decolare
Prima data ridicam foarte usor in asa fel incit heli nu se desprinde total de pamint.
O sa se "tarasca" pe trainerul in X pe dir. in care este detabilizat.
Deci face reglaje din trimere pina cind nu mai are tendinte.
In tot acest timp trebuie sa tinem sa nu se roteasca pt ca anticuplul inca nu compenseaza suficient.
Dupa toate acestea se trece la ridicarea heli-ului !
Ridicam cit mai putin pina in 30cm de la sol. Distanta asta permite o aterizare rapida si in general sigura.
Pina in 30 cm o sa mai avem efectul de sol ( adica tulburentele facute de pale pe sol ).
Ideea este ca zburind aproape de sol elicopterul o sa fie mai instabil dar...este FOARTE BINE ca doar vrem sa invatam sa-l tinem la pct. fix.
Daca se zbate mai tare avem de lucru mai multi si invatam mai repede ! :D
Tot timpul sa tineti coada inspre voi ca sa nu apara o dezorientare in caz ca se intoarce cu fata si se inv. comenzile.
Heli nu se comporta ca un avion !

Ok, in episodul urmator vorbim despre aterizare si situatii de urgenta

bafta
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#36 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 18 January 2006 - 08:40 PM

Charly, la 18 Jan 2006, 20:27, a spus:

Yak,
ideea este ca in realitate cam tot timpul este macar un pic de vint. Daca heli este reglat bine o sa fie dispus sa plece in orice parte in fct. de conditiile atmosferice si distanta de la sol. Mai intii pleaca incetisor dupa care are o miscare accelerata pe directia aleasa. Daca heli este mai mare, clasa 60 cum spui tu, miscarea o sa fie mai lenta. Dar hovering nu inseamna 2sec. !!! Inseamna sa ti heli acolo unde vrei, stana de piatra, cit vrei !

Vi la RR si vedem noi realitate. Totusi ciudat este ca spun ceva care fac cu elicopterul si imediat vine cineva si spune ca nu sa poate sau nu este asa sau impozibil etc. Stilul asta de discutii imi pare foarte anormal. Adica asa cum eu nu am zburat in ultimile 35 ani deloc si vorbesc numai theoretic.

Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 18 January 2006 - 08:42 PM

0

#37 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 January 2006 - 08:53 PM

Yak,
Stai frate si nu fii suparat !
Eu vorbesc de hover pe termen lung si nu de citeva secunde !
Si tot ce vorbesc este tot din experienta !!!
Deasemeni ai vazut ca am spus si de conditiile atmosferice. Deci vorbim de zbor in orice conditie !
Spert din tot sufletul sa vin la RR si sa stam la o tacla si o sticla de bere linga heliuri ! :huh:

Hai bafta si fii cool
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#38 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 January 2006 - 08:55 PM

Citeaza

yak
35 ani deloc si vorbesc numai theoretic.

teoria ca teorie, dar practica ne omoara. Cel putin pe mine...
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#39 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 18 January 2006 - 09:07 PM

Radu_, la 18 Jan 2006, 20:55, a spus:

Citeaza

yak
35 ani deloc si vorbesc numai theoretic.

teoria ca teorie, dar practica ne omoara. Cel putin pe mine...

Din contra, Yak a vrut sa spuna ca are 35 de ani vechime de zbor.
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#40 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 18 January 2006 - 09:52 PM

Charly
neaparat !
O sa fiim 2 din Bistrita cu aparatele cu pale rotative si inca 2 din germania si nu stiu cati vin din discutii astea in afara de ADY13.

Si adevarat , ca nu face hovering infinit, dar am vrut sa spun ca si elicopterul zboare singur daca este bine reglat.
0

#41 Useril este offline   marius10 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 591
  • Inregistrat: 01-January 06

Postat 18 January 2006 - 11:04 PM

Pentru Dragut !
Ai dreptate .Este nevoie de organizare si de cluburi de modelism adevarate .
Da sa stii ca si eu intrand intr-un club de modelism aici in strainatate am evitat aruncarea banilor pe fereastra cumparand raptorul 50 .
Fiind incepator in zburatul termic cum mi-am cumparat eliu-l am luat lectii de zbor cu o persoana experta (Maestru) folosind Raptorul sau care era foarte bine reglat din toate p.de vedere. Deci m-am antrenat timp de o luna cu Raptorul sau si pe urma tot cu ajutorul maestrului am pus in miscare eliul meu (reglajele mi le-a facut tot el cu explicatiile de rigoare ).
Deci totul a fost civilizat si cei 1000 de euro investiti imi dau mare satisfactie .
Zbor de trei ani cu Raptorul am avut doar un crash si sigur sunt mereu atent ca sa imbunatatesc stilul de zbor .
Cei care zboara inteleg ce vreau sa zic !
Oricum va urez mult succes in acest HOBBY minunat !!
cu stima MAPO

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 January 2006 - 08:44 AM

0

#42 Useril este offline   burlan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 118
  • Inregistrat: 22-April 05

Postat 18 January 2006 - 11:58 PM

fratilor ce parere aveti de Graupner Micro 400 ca l-am vazut pe un site concurent www.###### la 199 de euro?Este mai bun decat Dragon Fly si Viperul?
Yak 52 am vazut ca-l lauda.
BAFTA SI BURLAN
0

#43 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 January 2006 - 12:01 AM

Dar de Ikarus ce spuneti? De ce nu va plac? Au o gama destul de bogata de electrice. Si pot sa va ajut la cumparare.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#44 Useril este offline   Charly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 320
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 January 2006 - 02:07 AM

Yak,

Ok, inteleg ce vrei sa spui adica ca : daca heli este bine reglat zboara singur. Nu te-am contrazis aici !
Eu vorbeam de hovering adica zbor la punt fix ! In conditii reale in 1-2 sec incepe sa "alunece" pe o directie oarecare.
Oarecare deoarece este bine reglat si factorul disturbator o sa hotarasca directia de deriva.
Asta vream sa spun ! Cred ca vorbim de doua lucruri diferite. Eu vorbesc de hovering.

Bafta,

ps: Unde faceti intilnirea fratilor ?
Cu rotor, viata-i mai frumoasa-n zbor !
0

#45 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 19 January 2006 - 08:28 AM

Charly, la 19 Jan 2006, 02:07, a spus:

ps: Unde faceti intilnirea fratilor ?

La Rapa Rosie, evident! :)
AMR ~ 100 http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#46 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 19 January 2006 - 10:40 AM

Radu_, la 19 Jan 2006, 00:01, a spus:

Dar de Ikarus ce spuneti? De ce nu va plac? Au o gama destul de bogata de electrice. Si pot sa va ajut la cumparare.

Elicopter Ikarus ieftine sint de proasta calitate, adica jucarii din serie. Numai daca mai cumperi piese de "tuning" ajung sa functioneze bine. Asta iti dai seama numai DUPA ce ai cumparat si altele mai bune.
De exemplu un ECO 8 sau 16 ajung mult mai scump pana functioneza asa ca si de exemplu un Logo 10 as cum iese din fabrica fara tuning.
Cam asta este si politica de la Ikarus, si iar cu preturile de rezerva te frige Ikarus. Daca cumperi de exemplu un ax prinicipal de la un Picollo, te costa tot atit ca si un ax de un elicopter termic tip "60.


Graupner Micro Star sau Protech Zoom care acum costa numai 199 EUR peste tot sint Ok, dar tot pioti sa cumperi piese la ele. De fapt ambele sint de la altceas fabrica si mai sint si altele ca si Shogun care sint lafel si piese interschimbabile. Punctul slab la elicopterul sint rotite la rotor anticulpu care sa useaza repede daca nu aveti FOARTE mare grija la ele. In rest este Ok. Cred ca si firma asta faimoasa din BT are modelul sub alt denumire in programm chiar sub 199 EUR.

Dar daca doriti ceva calitate mai buna, cumparati Robbe Crown care este un Zoom putin marit cu imbunatatiri importante unde trebuie la altceas pret de 199 EUR. La moment dat modelul asta la clasa lui si la raport pret/calitate este cel mai buna oferta existenta. Chiar daca fac reclama la concurenta, dar asa este.
0

#47 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 January 2006 - 11:43 AM

Citeaza

Yak 52
Elicopter Ikarus ieftine sint de proasta calitate, adica jucarii din serie. Numai daca mai cumperi piese de "tuning" ajung sa functioneze bine.

aici te contrazic. Zboara f bine si in varianta de baza, dar numai dupa ce esti putin experimentat in ale pilotajului. Poti sa ma creszi din experienta ca am probat destule accesorii si elemente de upgrade si eu nu ma consider experimentat in ale pilotajului, dar oricum sunt expert in a da cu ele de Mama Terra si crede-ma ca am invatat cate ceva din fiecare buseala.
Nu am zburat cu multe heli, doar cu ce a adus Silviu
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#48 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 19 January 2006 - 12:06 PM

Iti incuragezi sa mai citesti odata ce am scris, sa zbori cu LOGO 10 de exemplu si dupa aia sa dai parerea mai la subiect. Si cred ca ai contrazis numai din dragoste de a contrazice.

Ziceam doar ca in comaparatie cu altele Ikarus iti vinde o relatie prosta intre calitate/pret. Si asta doar dupa ce am avut in mana.

Probabil in Romania mai are o renume deosebit ce face Ikarus sau produsele asemenea copiate si modificate de chinezi de altceas clasa, doar in alte tari este depasit technologic, de pret si calitativ de cativa ani si numai incepatori sau ne-experientati sau cei care nu stiu piata mai exact cumpere asa ceva.

De exemplu Ikarus A FOST primul care avea elicopter mic si ieftin, dar acum sint multe altele care sint mai bine facute, chiar si mai ieftin si mai usor de pilotat si de chinezi. Ikarus are renume acum cu simulatorul lor bun, dar sunt convins daca nu aveau asta, erau disparuti de mult tot din cauza chinezilor rapid cu copiere.

Si pentru ca acum o sa vine argument sigur ca sa vind "multe din astea" mai inca ceva. Nu este intodeuna adevarat, corect sau bine ce fac sau spun multi, de altfel era Dacia cea mai buna masina calitativ care circule prin Romania. Daca asa este, atuns chiar nu are rost sa mai pierd nervi cu effect zero sa va inveti ce adica calitate.

Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 19 January 2006 - 12:08 PM

0

#49 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 January 2006 - 01:36 PM

ok YAK 52 dar consulta si alte forumuri din state de ex . unde este f raspandit si nu potisa spui ca cei din state nu au de unde alege. Oricum lucru nemtesc este nemtessc . si la fel ca si Graupner ... si Ikarus este ....tot asa.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#50 Useril este offline   Yak 52 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 272
  • Inregistrat: 12-November 04

Postat 19 January 2006 - 02:25 PM

nu consult forumui pe engleza ci cei din europa.
clar ca SUA este mare, piata de modelism eset si mai mare si incepatori nepriceptuti sint si din astea mai multe.
intre in categoria, cum am zis. majoritate nu trebuie sa aiba dreptate. mai ales la americani.

si ce adica calitate in general si "lucruri nemtesc":
firmele astea mari in ultimile 15 ani numai au fost niciodata pe inaltimea technologiei si nici firme mici ca si ikarus etc.
adevaratele inovati vin de la modelisti , din comptetitii si de firme tip garaj care scot model deosebite si noi.
firmele mari de multi ani numai cumpere constructii si le fac in mod industrial.

ultimul exemplu bun era hidrofloater care a aparut prin primavara 2005 si sa vindeau multe. cam stiu cat de multe de la cei, care au inceput si au vindut sute de bucati pe luna.
in toamna, cand "moda" era deja disparut, au aparut si toate firme mari sa aiba asa ceva in program, doar numai le cumpere aproape nimeni, nici in romania...
asa in general, dinosauri sint cam 1-2 ani in urma si de data asta cu hirdofloater au cazut intre o capcana foarte mare, pentru ca asa ceva sa poate face oricine mai ieftin de cat kiturile lor cu pret de 50 eur .

Revenind la topic , si asta este ultimul lucru care eu mai scriu pe forum in afara pe rubrica de vinzari, mini elicpterul Zoom, care a aparut la Protech prima data in altceas timp ca si cel de la Graupner a pornit un val de noutati pe piata si un raid de producatori mari care acum sa bat cine are cel mai buna oferta si cea mai ieftina varianta de elciopter de marime asta. Ultimul eset Robbe Crown, care de adevarat pare foarte bine si foarte ieftin. Cu aparitia lui si a lui Zoom sau Shogun sau Micro400 sau cum sa mai numesc, jucariile alea tip Picollo numai au ce cauta pe piata de modelism.

Din pacate Ikarus asat din polistiren cu numar 7 a aparut 1,5 ani prea tirziu, de altfel era el probabil predecesor unui serie de elecoptere electrice mai marisoare si mai bune. Dar si aparatul aceasta este limitat si necesite multe imbunantatiri, care probabil Ikarus vindea sau vinde mai scump de cat alti.
0

#51 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 19 January 2006 - 03:00 PM

Yak 52, la 19 Jan 2006, 14:25, a spus:

Revenind la topic , si asta este ultimul lucru care eu mai scriu pe forum in afara pe rubrica de vinzari .....

Eu zic ca parerile TUTUROR conteaza.
Suntem prea TINERI in ale modelismului, vorbesc de unii dintre noi, ca sa cunoastem ISTORIE, fie ea scrisa sau nescrisa.
Un comerciant care a URMARIT PIATA, si care daca mai e si MODELIST si SINCER pe deasupra poate da o multime de sfaturi utile....
Nu sunt musai de urmat, dar macar NASC INTREBARI, sau clarifica uneori niste lucruri.... si atunci de regula te pui pe cautat.
In chestiunea cu Ikarus, lucrurile poate pot fi privite din doua puncte de vedere si anume:
1. Produs relativ "prost" dar relativ ieftin
2. Produs relativ SIMPLU si cu posibilitati mari de upgrade ptr cei care se pricep

Hai sa le analizam un pic pe fiecare:

Referitor la pret... un ECO8 in versiunea originala ajunge undeva la 139 euro fara motor.
http://www.ikarus-modellbau.de/onlineshop/...-without-Motor/

sau ECO 16: 279,00 €

http://www.ikarus-modellbau.de/onlineshop/...-without-motor/

Preturile sunt foarte JOS!

in schimb daca vrei upgrede-uri deja incep belelele, adica:
- sasiu carbon 76,20 €
- swashplate metal 91,50 €
- cap rotor: 169,00 €
.....
http://www.ikarus-modellbau.de/onlineshop/.../alist/cnid/222

deja valorile depasesc sau se apropie de valoarea heli-ului complet

Pentru cei care au posibilitatea sa faca prelucrari, garantat acest lucru e convenabil....
fiindca in afara de citeva piese mai complicate restul sint facubile!

In plus in materie de piese de schimb n-o sa suferi niciodata!

Intrebarea e alta:

E ACEST ELICOPTER DUPA TUNNING O SCULA BUNA SI DESTEAPTA?
sau alta:
CARE SUNT CARACTERISTICILE LUI DE ZBOR (ma refer la stbilitate si capabilitati de manevrare), inainte si dupa tunning?

Eu zic ca si aceste lucruri trebuie luate in seama...

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 19 January 2006 - 03:05 PM

0

#52 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 January 2006 - 03:54 PM

eu nu mai spun nimic despre ikarus si ECO 8 sau 16 dar va sfatuiesc sa consultati forumuri specializate despre asa ceva, sau piloti consacrati (vezi Silviu din BV) sa vedeti parerile lor. sunt to fellul de brand-uri tocmai ca sa ai de unde alege si sa poti sa-ti faci reclama daca vrei.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#53 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 19 January 2006 - 04:09 PM

@Radu
Ceea ce am scris anterior e pentru JUDECA O SCULA dupa mai multe criterii!
Eu zic ca fa parte din categoria celor care au norocul sa aiba acces la prelucrari, si mai zic ca tare m-ar bate gindul la un ECO16.
Faptul ca e relativ mai simplu da posibilitatea imbunatatirii unor solutii ....
0

#54 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 19 January 2006 - 09:43 PM

Ar trebui sa ne gindim si care este cel mai bun kit complet helicopter electric cu lungime max 55 cm sa spunem, nu doar fara motor si fara altele (deci cu telecomanda si tot gata de zbor), sa se spuna si un kit complet care e varf fie ca manevrabilitate, fie ca durabilitate, fie ca stabilitate fie ca toate trei (desi e cam greu).
Ptr cei ce construiesc si se pricep la asa ceva, sa se recomande kituri incomplete, ptr cei care vor doar sa le zboare sa se prezinte si kituri complete la cheie fara sa mai aiba omul supriza sa mai dea inca dublu pret pe restul de piese neincluse in kit.
Ciudat este ca Graupner nu are modele gen DragonFlyX10 sau ViperX04, sau ma insel ? Nu am vazut la ei asa ceva kituri complete si ieftine.

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 19 January 2006 - 09:46 PM

0

#55 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 19 January 2006 - 09:53 PM

@dan2
INTOTDEAUNA KIT = cel putin la RC probleme,
N-am vazut inca kit fara rabat la calitate.
KIT = de regula incepator, fara pretentii

Eu zic ca uneori e bine NUMAI sa INTREBI.... :lol:
0

#56 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 10:08 PM

incerc sa sintetizez simplu si eficient cel putin din punctul meu de vedere:

cunosc membrii de pe acest forum care zboara orice heli-model de orice categorie indiferent de pret la capabilitatile maxime ale modelului.
fara multe discutii ,fara tuning ,asa cum e modelul de la mama lui.
ASTA NU DA OARE DE GANDIT?

ca eu zic ca tijele nu sunt bune ,sau ala nu e de carbon,sau pala nu mai stiu ce are.....si vine cineva iti ia statia din mana si zboara cu modelul...asa cum e el!

deci degeaba prelucram ,si facem tuning sau orice altceva ca la final tot manutza conteaza.

numai aceasta persoana sau persoane pot judeca O SCULA ,cum zicea Dragutz mai sus dupa mai multe criterii.

in modul cel mai serios ,in acest subiect ar trebuii sa ne axam pe tehnici de reglaj,programare si pilotare

dupa cum spuneam un pilot bun si cu experienta zboara cu orice elicopter .
flying is my life...
0

#57 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 January 2006 - 10:32 PM

Dixit
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#58 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 19 January 2006 - 10:47 PM

Da Sivliu ai dreptate, de aia si spuneam ca profesionistii sa recomande si kituri prezentind exact rabaturile de calitate care exista cit mai exact, sa prezinte plusuri si minusuri (deci real nu reclama ca sunt satul de reclame gen Tele Shoping in toate ramurile), sa se prezinte modelul si atit nu si sursa ca sa nu se faca aici reclama firmelor concurente.
Pina la urma mai conteaza si tehnic caci daca tehnic nu prea e manevrabil heli-ul nu prea ai cum depasi capabilitatile lui oricit de experimentat ai fi.

Eu de ex amvazut filmuletul Hughes 500 Turbine Powered.wmv
de pe site-ul http://www.augustoheli.com/videostuff/vide...ine/default.asp

Dupa cum vad eu acolo acel heli asa de stabil este parca-i legat ! Nu am vazut asa ceva nici la termice de tot felul, se simte ca e alta lucratura sau doar mi se pare ?!
0

#59 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 11:00 PM

Dan2, la 19 Jan 2006, 23:47, a spus:

Pina la urma mai conteaza si tehnic caci daca tehnic nu prea e manevrabil heli-ul nu prea ai cum depasi capabilitatile lui oricit de experimentat ai fi.

nu am scris nicaieri ca se pot depasi capabilitatile tehnice.am scris doar ca pilotii experimentati il pot pilota la capabilitatile maxime!
din pacate acesti piloti sunt putini in tara ,si scriu FOARTE RAR pe forum.
flying is my life...
0

#60 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 January 2006 - 11:01 PM

Radu_, la 19 Jan 2006, 23:32, a spus:

Dixit

ce vrei sa spui ca nu-i asa??
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

52 useri citesc topicul
0 membri, 52 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu