Modelism - RHC Forum: HELI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

HELI sfaturi de alegere, ce si cum

#91 Useril este offline   vlad1 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 05 March 2007 - 11:09 AM

Daca vrei sa inveti, incepe cu un simulator. (da corect legat la statie)
N-ar strica sa te uiti si prin DEX.
0

#92 Useril este offline   dan_mitea 

• nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03

Postat 05 March 2007 - 02:38 PM

Vladutz-Petru, la 5 Mar 2007, 10:02, a spus:

Salut is nou pe acilea....Ma cheama Vladutz sunt din galatzi shi as vrea dak se poate sa ma ajutati shi pe mine....sunt incepator shi vreau shi eu un HELI bun cu care sa invat sa zbor...dak avetzi sugestii va rog raspundeti...(PS:Banii nuconstiutuie o problema:D)....MERCI ANTICIPAT!!!

Daca banii nu constitue o problema ar fi bine sa faci meditatii la limba romana.
0

#93 Useril este offline   Vladutz-Petru 

• Nou venit
  • Pip
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 05-March 07

Postat 05 March 2007 - 06:55 PM

ehh....may ce sa spun???mai greseste shi omul ma grabeam ca eram la ora de informatica cand am postat mesajul...ca dak ma vedea profa...ma alegeam cu un 2.......;)
0

#94 Useril este offline   Vladutz-Petru 

• Nou venit
  • Pip

Postat 05 March 2007 - 06:59 PM

da din galatzi nu nimeni?mi-ar fi mai ushor dekat sa fak comanda pt heli....????
0

#95 Useril este offline   Dexter_Jr 

• Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06

Postat 05 March 2007 - 07:06 PM

Vladutz-Petru, la 5 Mar 2007, 18:59, a spus:

ushor; dekat; fak;

la asta se refereau cei de mai sus cand ti-au zis sa iei meditatii....incearca sa scrii normal...sara sh, tz, k si alte alea....
acum...ce suma esti dispus sa investesti?
Experimental Rocketry
The only way to fly...

0