Va rog frumos sa-mi spuneti si mie daca la platoul unui hk 450 ,servourile trebuie sa fie de aceasi marca. Cred ca as ar trebui, dar daca pe pici si eleron sunt sg 90 , iar profundorul este de ex. Artech. Sunt probleme? Va multumesc
Pagina 1 din 1
servo hely
#2
Postat 05 November 2014 - 10:33 PM
Absolut aceeasi marca si acelasi model. Nu este recomandat sa combini modele diferite.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#3
Postat 05 November 2014 - 10:41 PM
Cele 3 servouri de platou ciclic tb sa se miste in tandem(toate in acelasi timp si la fel de mult) atunci cand dai gaz/throttle. Daca servourile au viteze diferite, atunci elicopterul se va inclina intr-o directie sau alta, in loc sa ramana pe pozitie si sa castige altitutdine.
V977
T-rex 450 se
hitec optic 6 sport
T-rex 450 se
hitec optic 6 sport
#7
Postat 07 November 2014 - 04:41 AM
ieri am facuat cteva incercari in a ridica hely, dar am constatat ca slyderul de la coada se misca foarte greu. sa excludem ca ar fi stramb, cam care ar mai fi alte probleme ? iar la aproape 25 la suta turatie cam vibreaza in zona rotorului . totul este strans si arata bine la prima vedere, dar cred ca totusi exista ceva probleme. servourile la platou sunt aliniate perfect. sa fie axul stramb ? va multumesc
#8
Postat 07 November 2014 - 07:59 AM
davinci, la 07 November 2014 - 04:41 AM, a spus:
ieri am facuat cteva incercari in a ridica hely, dar am constatat ca slyderul de la coada se misca foarte greu. sa excludem ca ar fi stramb, cam care ar mai fi alte probleme ? iar la aproape 25 la suta turatie cam vibreaza in zona rotorului . totul este strans si arata bine la prima vedere, dar cred ca totusi exista ceva probleme. servourile la platou sunt aliniate perfect. sa fie axul stramb ? va multumesc
Ce as face eu:
Sliderul: Trebuie sa mearga perfect. Usor, fara sa agate, daca axul nu e strimb, probabil are mizerie sau ulei. Poate sa agate si tija de la servo de coada.
Vibratiile: (posibil si rezonantele)
1) daca heli e nou, absolut nou:
- echilibrare (centrul de greutate) si apoi balansare (greutate totala) la palele principale
- unghiuri si echilibrare dinamica (in mers) la rotor (fara pale)
- tracking
- intindere curea (daca e cazul)
2) daca heli a zburat deja si nu avea vibratii:
- indreptare (sau inlocuire daca-ti permiti) pentru cele 3 axe metalice (4 cu bara stabilizatoare). Indreptarea atenta pe sticla este absolut suficienta.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1