700e DFC HV stretch la 800
#1
Postat 01 August 2014 - 05:06 PM
Am facut totalul pentru piesele de schimb si.. nu am dat click pentru finalizarea comenzii.
Am zis "Cat ar costa daca l-as lungi la 800?" Surpriza, diferenta a fost neglijabila (procentual :D ).
Kitul de stretch contine tail boom, torque tube si tija de control pentru coada. Piese care oricum se prapadisera la aterizare.
Diferenta de pret la main blades a fost neglijabila (Align).
Deci ce am constatat ca este necesar pentru stretch cu cheltuieli minime:
1. Stretch kitul mentionat mai devreme.
2. Pale principale Align 3G 780.
3. Pale coada de 800 - Align, modelul vechi (sunt mai ieftine).
4. Set tren de aterizare pentru Trex 700 F3C - este mai scund decat cel standard - il voi inlocui doar in partea din fata, in acest fel elicopterul va sta la sol cu coada putin ridicata.
5. Trex 800 vertical tail fin - eu nu l-am cumparat ca mi s-a parut cam scump, in schimb l-am prelungit pe cel de 700 cu o placuta de carbon de la un tail fin de 500.
6. Motor cu KV mai mic - aici am scapat usor umbland la raportul de transmisie:
Aveam achizitionat deja suport de motor ajustabil (standard vine cu suport fix) si un pinion de 11 dinti (standard vine cu 12), astfel incat am schimbat raportul de transmisie incat sa echivaleze inlocuirea motorului.
Teoretic e chiar mai bine, governorul va putea sa tina mai usor turatia motorului constanta in aceste conditii.
Iata si cifrele:
Pastrand raportul de transmisie si setarea in governor (fixed RPM):
Pinion standard (12T)
Motor actual 750MX
530KV
RPM 2150
Motor ideal
750MX
450KV
RPM 1825
Schimband raportul de transmisie si pastrand acceasi setare in governor):
Pinion mai mic (11T)
Motor actual 750MX
530KV
RPM 1970
Mentionez ca acel 2150 RPM este fixat imediat sub zona "galbena" in governor, deci mai pot sa cobor lejer turatia, dar nu cred ca o sa fie cazul - palele nu sunt chiar de 800mm, ci de 780.
Pe scurt, daca nu umblu la setari in governor, doar din schimbarea pinionului se obtine:
Pinion 12T
normal 1700 RPM
idle-up1 1950 RPM
idle-up2 2150 RPM
Pinion 11T
normal 1558 RPM
idle-up1 1787 RPM
idle-up2 1970 RPM
#2
Postat 01 August 2014 - 06:21 PM
Sunt curios cat o sa cantareasca gol si cu pakuri.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 01 August 2014 - 07:09 PM
Pana ma intorc (peste 2 saptamani) poate n-o sa mai fie singurul :)
#4
Postat 01 August 2014 - 07:40 PM
AXUL, la 01 August 2014 - 07:09 PM, a spus:
Pana ma intorc (peste 2 saptamani) poate n-o sa mai fie singurul :)
Hmmm, care e celalalt ?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#5
Postat 01 August 2014 - 09:09 PM
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
#6
Postat 01 August 2014 - 09:37 PM
#7
Postat 17 August 2014 - 01:36 AM
E gata.
E mare.
A primit si porecla pe masura: "Macaraua" :)
Surprize neprevazute:
a. Trenul de aterizare F3C e fix la fel de inalt ca cel initial - puteam sa nu il cumpar. Nu-i bai pentru ca il voi monta pe 550 fiindca trenul de 700 F3C are gauri pentru 2 cote.
Ca sa il fac sa stea cu coada mai sus am pus 2 distantiere intre trenul de aterizare din spate si frame.
b. Palele de 800 sunt mai late decat cele de 700! Au intrat foarte greu in suportul de pale (cel care se prinde de tail boom, pentru transport) :)
Setarile actuale sunt:
Governor:
normal 1500 RPM
idle-up1 1700 RPM
idle-up2 1900 RPM
Unghiuri:
Collective: 12 grade
Cyclic: 9.5 grade
Intentionez sa-i fac proba maine.
Aceasta postare a fost editata de AXUL: 17 August 2014 - 01:37 AM
#9
Postat 23 August 2014 - 06:53 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 August 2014 - 07:04 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 24 August 2014 - 07:38 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/