Modelism - RHC Forum: problema avion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

problema avion

#1 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 July 2014 - 10:03 PM

Salut ... Vreau sa imi dati un sfat . Tocmai am construit un avion destul de marisor .. Cu tot cu electronica are 700g . Prima data cand l-am aruncat , sa ridicat cam 50 de metri sa inclinat si praf ... Acuma dupa ce l-am reparat imi e frica sa-l arunc , ca daca se face praf .. Ce ar putea sa aiba ?

Niste data tehnice :

Motor Turnigy 3536/910 kw , care trage 1200 g
Regulator Hk 60a Sbec
Servo 9g
Acumulator turnigy 3s 2200mh

Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 18 July 2014 - 10:04 PM

Parfenov Razvan
0

#2 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 18 July 2014 - 10:12 PM

Vezi postareaParfenov, la 18 July 2014 - 10:03 PM, a spus:

Salut ... Vreau sa imi dati un sfat . Tocmai am construit un avion destul de marisor .. Cu tot cu electronica are 700g . Prima data cand l-am aruncat , sa ridicat cam 50 de metri sa inclinat si praf ... Acuma dupa ce l-am reparat imi e frica sa-l arunc , ca daca se face praf .. Ce ar putea sa aiba ?

Niste data tehnice :

Motor Turnigy 3536/910 kw , care trage 1200 g
Regulator Hk 60a Sbec
Servo 9g
Acumulator turnigy 3s 2200mh

ce statie ai?
0

#3 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 July 2014 - 10:17 PM

Turnigy 6x Fhss , dar nu vad ce treaba are statie , se comporta foarte bine
Parfenov Razvan
0

#4 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2014 - 10:56 PM

Din ce detalii ai dat sfatul meu este ca atunci cand se inclina sa compensezi pe partea opusa inclinarii. Niste sfaturi off topic ar fi sa incerci un esc de 30A si un motor in gama 28xx (22xx) adica ceva intre 50-70 grame, kv in jur de 1000, elica 10x5, intelegi ideea. Daca vrei sa il lasi asa overkill verifica CG cu atentie sa fie pe la 1/3 de la bordul de atac. Succes.
0

#5 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 18 July 2014 - 11:00 PM

Vezi postareaEdiV12, la 18 July 2014 - 10:56 PM, a spus:

Din ce detalii ai dat sfatul meu este ca atunci cand se inclina sa compensezi pe partea opusa inclinarii. Niste sfaturi off topic ar fi sa incerci un esc de 30A si un motor in gama 28xx (22xx) adica ceva intre 50-70 grame, kv in jur de 1000, elica 10x5, intelegi ideea. Daca vrei sa il lasi asa overkill verifica CG cu atentie sa fie pe la 1/3 de la bordul de atac. Succes.


Centru de greutate e bun .. L-am verificat de multe ori
Parfenov Razvan
0

#6 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 July 2014 - 07:21 AM

Cuplu motor/torsiune a aripii/unghi de incidenta inegal/dezechilibru de greutate pe axa latitudinala/eleroane "out of trim".

Nu prea faci mare branza daca esti singur fara cineva sa te ajute si mai vrei si sa inveti pe ceva cu motorul in bot.Incepe cu verificarea comenzilor,cantareste aripile,verifica sa nu faca una unghi cu normala mai mare decat cealalta.Verifica unghiurile motor.Alege o zi fara vant si cu iarba deasa sa amortizeze impactul(daca gasesti un lan de grau e ideal)

Orice avion musca din tarana la un punct asa ca da-i inainte.Si alea mari tot in tarana/compactor ajung.

Nu ne-ai zis si ce fel s-a inclinat,pe stanga pe dreapta in jos/sus...e greu sa faci neurochirurgie pe net.O poza/film ceva?

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 July 2014 - 07:23 AM

0

#7 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 08:51 AM

Sa inclinat in dreapta jos
Parfenov Razvan
0

#8 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 July 2014 - 09:09 AM

CG in fata/profundor stramb/out of trim/unghi motor prea accentuat/panica si mestecat in stickuri.

Cauta pe cineva sa te ajute sa-ti trimezi modelul si sa te invete una alta.O zi la camp face 10 pagini de forum.
0

#9 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 19 July 2014 - 09:09 AM

Da ce avion e? :rolleyes:
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#10 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 09:39 AM

E homemade , un fel de cessna ...
Parfenov Razvan
0

#11 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 09:40 AM

Ce inseamna out of trim ?
Parfenov Razvan
0

#12 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 19 July 2014 - 09:48 AM

Pacat ca nu l-ai filmat. Cand vezi e mai usor sa dai sfaturi. Asa nu se poate decat dat cu parerea. Verifica in primul rand distanta la care merge statia. Si verifica totul inainte de al 2-lea zbor sa nu fii patit ceva electronicele din cauza prabusirii. Pune niste poze sa vedem si noi cat de cat despre ce este vorba. :)
Trim este reglarea curselor suprefetelor de control. Eleroane, profundor directie. Nu e bine sa se miste foarte mult pentru ca nu e acrobat.

Aceasta postare a fost editata de catamures: 19 July 2014 - 09:50 AM

Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#13 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 09:48 AM

Mda .. Am vazut ca joaca putin profundoru .. Am sa-l intatesc oleaca
Parfenov Razvan
0

#14 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 09:51 AM

Vezi postareacatamures, la 19 July 2014 - 09:48 AM, a spus:

Pacat ca nu l-ai filmat. Cand vezi e mai usor sa dai sfaturi. Asa nu se poate decat dat cu parerea. Verifica in primul rand distanta la care merge statia. Si verifica totul inainte de al 2-lea zbor sa nu fii patit ceva electronicele din cauza prabusirii. Pune niste poze sa vedem si noi cat de cat despre ce este vorba. :)


Statia verifica pe acelasi camp .. 700 metrii on capat ..electronica e intacta . Si ce sa filmez ca in 4 sec a fost jos :)) nici nu am apucat sa virez

Azi fie ce o fi .. Ma duc si il arunc , daca merge ii bun daca nu ma kk pe el :))
In primul crash sa rupt doar elicea si ata..

Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 19 July 2014 - 09:55 AM

Parfenov Razvan
0

#15 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 19 July 2014 - 10:01 AM

Trimul nu e jocul profundorului. Nici jocurile nu sunt bune dar aia e din constructie. Vezi ca la statie, langa fiecare stick ai cate un butonas. Probeaza la sol sa vezi ce se intampla cu suprafetele de control cand dai de ele. De acolo poti regla fin pozitia fiecarei suprafete de control. Ai eleroane la aripa ?

Aceasta postare a fost editata de catamures: 19 July 2014 - 10:02 AM

Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#16 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 19 July 2014 - 10:50 AM

Vezi postareaParfenov, la 19 July 2014 - 09:40 AM, a spus:

Ce inseamna out of trim ?


Adica, modelul nu este trimat. Suprafetele de comanda nu sint la 0 sau, nu sint compensate. Verifica eleroanele, directia si profundorul sa fie la 0. Suprafetele de comanda nu trebuie sa aibe joc. Grupul motopropulsor este supradimensionat...

O zi buna!
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#17 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 11:58 AM

Vezi postareaaeromax, la 19 July 2014 - 10:50 AM, a spus:

Adica, modelul nu este trimat. Suprafetele de comanda nu sint la 0 sau, nu sint compensate. Verifica eleroanele, directia si profundorul sa fie la 0. Suprafetele de comanda nu trebuie sa aibe joc. Grupul motopropulsor este supradimensionat...

O zi buna!


Toate suprafetele de control sunt reglate la mm.. Si da am eleroane ,
Parfenov Razvan
0

#18 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 12:10 PM

Ciprian , ma-s duce pe camp dar nu am unde ... In toata suceava sunt 5 aeromodelisti...
Parfenov Razvan
0

#19 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 03:25 PM

Poftim si video ; va rog sa nu radeti ? E primu homemade.

Am sa mai postez unul indata .. in celalalt nu a facut chiar asa de urat
Parfenov Razvan
0

#20 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 19 July 2014 - 03:53 PM

Vezi postareaParfenov, la 19 July 2014 - 03:25 PM, a spus:

Poftim si video ; va rog sa nu radeti ? E primu homemade.

Am sa mai postez unul indata .. in celalalt nu a facut chiar asa de urat


Ai avut un plan pentru a construi acest model sau este o creatie proprie ? Pare, mai degraba, un "boomerang". Ai mai pilotat aeromodele ? Ce dimensiuni are ?.
"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#21 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 03:56 PM

Plan jumate si cealalta jumate creatie .. D. Am mai pilotat dar mai micute ..

60 anvergura si 50 lungime

Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 19 July 2014 - 03:57 PM

Parfenov Razvan
0

#22 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 04:05 PM

Eu as fi vrut sa fie un trainer nu un acrobat :))))
Parfenov Razvan
0

#23 Useril este offline   EdiV12 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 07-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2014 - 04:21 PM

la 60 anvergura si 700gr cu motorul ala al tau.... Nu prea o sa ai sanse cu el, eu credeam sa e cava spre 1m. Fa altul mai maricel sincer, si fa-l cumva sa iasa tot la greutatea asta, nu e imposibil.
0

#24 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 04:32 PM

Aha , deci daca ii mai mare are stabilitate mai buna ?
Parfenov Razvan
0

#25 Useril este offline   aeromax 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 12-May 11
  • Gender:Male
  • Location:ITALIA
  • Interests:Aeromodelism, Aeronautica, Aviatie, Desen, Muzica (chitara)

Postat 19 July 2014 - 04:35 PM

Vezi postareaParfenov, la 19 July 2014 - 03:56 PM, a spus:

Plan jumate si cealalta jumate creatie .. D. Am mai pilotat dar mai micute ..

60 anvergura si 50 lungime


Nu am inteles cum este cu : jumate jumate. Pentru a proiecta sau a modifica un plan avem nevoie de anumite cunostinte de aerodinamica si nu numai. Invatam cu adevarat, sa pilotam, cu modele avind o anvergura ce depaseste 1000 mm .
Modelul de dimensiuni mici motorizat cu un propulsor supradimensionat poate avea comportamentul celui din inregistrarea video. Incearca o reducere a bracarii eleroanelor ( cit mai mica) EPA sau DR iar gazul la max. 40%, sau schimba motorul - max. 150W.
Poate fi si o problema de pilotaj : modelul este rapid iar lipsa de experienta isi spune cuvintul...
Ai o singura cale de urmat : PERSEVERENTA.

O zi buna !

Aceasta postare a fost editata de aeromax: 19 July 2014 - 04:39 PM

"Odata ce ai cunoscut zborul...vei pasi pe pamint privind spre cer...pentru ca acolo ai fost si acolo...ai vrea sa te intorci" -Leonardo Da Vinci
0

#26 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 04:47 PM

Iti multumesc pentru sfat , am sa fac unul mult mai mare ..
Parfenov Razvan
0

#27 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 04:58 PM

Imi puteti sugera un motor pentru aeromodelul de mai sus . 700gr cu tot cu motor .
Parfenov Razvan
0

#28 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 05:06 PM

Vezi postareaaeromax, la 19 July 2014 - 04:35 PM, a spus:

Nu am inteles cum este cu : jumate jumate. Pentru a proiecta sau a modifica un plan avem nevoie de anumite cunostinte de aerodinamica si nu numai. Invatam cu adevarat, sa pilotam, cu modele avind o anvergura ce depaseste 1000 mm .
Modelul de dimensiuni mici motorizat cu un propulsor supradimensionat poate avea comportamentul celui din inregistrarea video. Incearca o reducere a bracarii eleroanelor ( cit mai mica) EPA sau DR iar gazul la max. 40%, sau schimba motorul - max. 150W.
Poate fi si o problema de pilotaj : modelul este rapid iar lipsa de experienta isi spune cuvintul...
Ai o singura cale de urmat : PERSEVERENTA.

O zi buna !


Poti detalia putin acolo la cabrarea eleroanelor ?am cautat ce inseamna si zice inclinarea suprafetelor de control.. Ce inseamna Epa ?
Parfenov Razvan
0

#29 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 July 2014 - 06:12 PM

EPA=ceva ce tu n-ai pe cartoful ala de statie.Vezi c-am dat eu o explicatie in alt topic,bag si aici:
EPA(end point adjustment,adica ajustarea punctului de maxim).Cel mai bine dau exemplu urmator:avem un servo cuplat la profundor.In aer zburam repede si n-avem nevoie de curse lungi deci setam low-rates(curse mici) pana la un nivel care ne place in zbor.Insa la aterizare parca ne-ar prinde bine sa mai avem de unde trage de profundor asa ca setam un high-rate care sa permita sa tragi de profundor mai tare decat ai putea in low-rates.In zbor n-ai vrea atata cursa ca-i prea mult si n-ai finete in comenzi.EPA are autoritate peste orice alt mix/setare si o sa explic de ce.Sa zicem ca avem un servo super fortos care ar putea sa traga profundorul ala prea tare si sa-l rupa.Nu vrem asta deci setam un EPA care sa opreasca servoul sa se duca peste un anume nivel si nivelul ala e sfant.Nu il schimba niciun mix sau orice alta setare a statiei.Chiar daca ii dai un high rate de 125% daca EPA e setat la 70% atunci nu trece in veci de 70% ca-mi rupe profundorul in 2.


Baga nene 9X+bixler ca tot dai comanda si lasa fabricatul pe mai incolo,dupa ce stii sa zbori poti sa iti construiesti ce vrei.



Edit:in film cuplul motor e de vina.Uitati-va cu viteza .25 pe YT si vedeti ca imediat dupa ce il arunca se roteste in sens invers acelor de ceasornic si o ia in sus.Elicea se invarte in sensul acelor de ceasornic si cuplul rezultant e spre stanga->chestia din video.

Peste asta motorul ala e overkill,trebuie ceva de 1,5m pentru ala.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 19 July 2014 - 06:16 PM

0

#30 Useril este offline   Parfenov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 737
  • Inregistrat: 25-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 July 2014 - 06:26 PM

Vezi postareaCiprian97, la 19 July 2014 - 06:12 PM, a spus:

EPA=ceva ce tu n-ai pe cartoful ala de statie.Vezi c-am dat eu o explicatie in alt topic,bag si aici:
EPA(end point adjustment,adica ajustarea punctului de maxim).Cel mai bine dau exemplu urmator:avem un servo cuplat la profundor.In aer zburam repede si n-avem nevoie de curse lungi deci setam low-rates(curse mici) pana la un nivel care ne place in zbor.Insa la aterizare parca ne-ar prinde bine sa mai avem de unde trage de profundor asa ca setam un high-rate care sa permita sa tragi de profundor mai tare decat ai putea in low-rates.In zbor n-ai vrea atata cursa ca-i prea mult si n-ai finete in comenzi.EPA are autoritate peste orice alt mix/setare si o sa explic de ce.Sa zicem ca avem un servo super fortos care ar putea sa traga profundorul ala prea tare si sa-l rupa.Nu vrem asta deci setam un EPA care sa opreasca servoul sa se duca peste un anume nivel si nivelul ala e sfant.Nu il schimba niciun mix sau orice alta setare a statiei.Chiar daca ii dai un high rate de 125% daca EPA e setat la 70% atunci nu trece in veci de 70% ca-mi rupe profundorul in 2.


Baga nene 9X+bixler ca tot dai comanda si lasa fabricatul pe mai incolo,dupa ce stii sa zbori poti sa iti construiesti ce vrei.



Edit:in film cuplul motor e de vina.Uitati-va cu viteza .25 pe YT si vedeti ca imediat dupa ce il arunca se roteste in sens invers acelor de ceasornic si o ia in sus.Elicea se invarte in sensul acelor de ceasornic si cuplul rezultant e spre stanga->chestia din video.

Peste asta motorul ala e overkill,trebuie ceva de 1,5m pentru ala.


Ms cipi , ti-am zis ca in toamna trec pe 9x :D , nici nu vreau sa ma gandesc la alta statie ..
Parfenov Razvan
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu