Modelism - RHC Forum: Sfaturi pentru incepatori - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sfaturi pentru incepatori

#1 Useril este offline   Marin Razvan 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 14-September 10

Postat 20 April 2014 - 10:12 PM

Salut! Sunt un incepator si detin un aeromodel A5 Seaplane luat de pe sierra, iar acesta este de tip "pusher". Nu stiu daca este cel mai bun model pentru inceput, dar as vrea niste sfaturi pentru avioanele din aceasta categorie, deoarece nu as vrea sa il prapadesc. Ma refer la pilotaj si la diferentele dintre "pusher" si cele clasice. Multumesc foarte mult!
0

#2 Useril este offline   Ciprian97 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 3951
  • Inregistrat: 19-August 12

Postat 20 April 2014 - 10:14 PM

Pai.. ar fi multe de zis.Faptul ca e pusher iti da un avantaj:cand o sa cada in bot motorul si elicea o sa scape.In rest...nu prea e model de incepatori dar te poti descurca cu el.Ia legatura cu cei mai experimentati din zona ta.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 20 April 2014 - 10:14 PM

0

#3 Useril este offline   Marin Razvan 

• Incepator
  • PipPip

Postat 20 April 2014 - 10:29 PM

Vezi postareaCiprian97, la 20 April 2014 - 10:14 PM, a spus:

Pai.. ar fi multe de zis.Faptul ca e pusher iti da un avantaj:cand o sa cada in bot motorul si elicea o sa scape.In rest...nu prea e model de incepatori dar te poti descurca cu el.Ia legatura cu cei mai experimentati din zona ta.

am observat ca atunci cand iau o curba, avionul are tendinta sa coboare, iar abilitatile mele in a folosi carma sunt limitate, si imi e frica sa intorc cu el :))
0

#4 Useril este offline   Ciprian97 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip

Postat 20 April 2014 - 11:10 PM