ALLEN, la 03 July 2014 - 02:10 PM, a spus:
Va multumesc pentru informatii.
Credeam ca s-a discutat si para discutat pe Rhc. Fac parte din cei care sunt cam bolovani cu limba engleza. Informatiile pe care le gasesc prin amabilitatea cunoscatorilor in acest topic si in general pe acest forum, ma ajuta.
renatoa, la 03 July 2014 - 02:12 PM, a spus:
Corect ce zice Zen, cateva precizari suplimentare...
Daca zbori in raza vizuala, si nu FPV la distante mari, chiar nu conteaza cum le pui... vei avea semnal suficient pentru orice scenariu.
Le-am pus si curbate si impletite cu firele de la servo, nu vrei sa stii in ce pozitii nerecomandatea am testat... semnalul monitorizat pe ecran si logat pe card a fost intotdeauna in limite de siguranta.
Chestia cu 90 grade si cat mai departate este numai pentru cand vrei sa atingi limitele, si atunci partea cu 90 grade nu mai e valabila. La limita regula de baza este ca sa ai una din antene paralela cu cea Tx si neobturata de nimic metalic din avion. Deci cea orizontala va fi degeaba, nu va receptiona nimic... doar daca nu te apuca un chef nebun sa faci hover la 3 km de baza :D
Asa ca, la limita ideal ar fi sa fie plasate cat mai departe una de alta, si verticale ambele, asa incat cand virezi daca intre una din ele si statie se intercaleaza ceva din avion, cealalta sa fie degajata, si invers.
Multumesc Renatoa pentru aceste lamuriri! Voi tine cont de ele.
Nu am FPV dar pentru ca tot am ajuns in posesia unui kit APM pe care l-am instalat , ma bate gandul sa testez si un zbor prin Mission Planner. Aici oricum apare si problema antenelor pentru kit-ul de date. Aceste antene sunt cele stock si cei de la HK spun ca ar avea un range de vreo 1500 m.
Aceasta postare a fost editata de AlexC: 03 July 2014 - 04:11 PM