rachetoplane
#1
Postat 27 October 2005 - 12:36 PM
#2
Postat 27 October 2005 - 12:42 PM
acuma io am vazut pi la Tehnice ca e lumea interesata de mini actuatori adica un fel de servo doar ca e o bobinutza cu un magnet neodim in ea nu ar merge la rachetoplane folosit ca e f usor si mult mai ieftin decat nano servourile
#3
Postat 27 October 2005 - 12:44 PM
e motor de rahat. dupa cateva documentari am aflat ca au randament mic, nu prea functioneaza bine plus ca ai nevoie de otel refractar pt valvele alea si la asa "subtirime" atelu refractar fff greu se gaseste dar parca avea Marineru un model cu ceva valve care nu mai trebe din otel refractar.
daca incerci un puls jet vlavless(dela ca o tzeava indoita) vei obtina ff mult zgomot dar putere mititica. asa ca mai bine o miniturbina pusa pe un avion si te-ai rezolvat
#6
Postat 28 October 2005 - 05:41 PM
#7
Postat 28 October 2005 - 05:45 PM
http://www.esteseduc..._files/2266.pdf
#9
Postat 28 October 2005 - 11:00 PM
otonel, la 28 Oct 2005, 22:29, a spus:
Nu ca vreau sa par carcotas, dar problema ghidarii prin telecomanda a rachetelor e reala. Adica exista si e urata de tot. Mai degraba rachetoplan...
Telefon: 0721 385365
#10
Postat 28 October 2005 - 11:54 PM
@D3xt3r_Jr. daca erau motoare proste nu ajungeau V1 sa scrie istorie, din cate stiu sunt doar un pik pretentzioase la materiale si pot exploda daca nu sunt proiectate sau exploatate corespunzator.
Marinarul stie multe despre ele caci a facut si sa jucat cu asa ceva, dar este carcatos si nu ne spune, dar daca ne unim mai multzi la un asemenea proiect si mergem pe capul lui cu neste beri sigur mai scoatem cate ceva de la el :)
#11
Postat 29 October 2005 - 07:37 AM
o microturbina are puterea mult mai mare si daca ii adaptezi si un after-burner decolezi in2 metrii cata forta dezvolta
#12
Postat 29 October 2005 - 11:23 AM
pulsoreactoarele stiu ca ar fost imbunatatite mult de americani dupa razboi dar nu am gasit un plan mai nou de asa ceva ,toate ce le-am gasit sunt din perioada anilor 50.
valve stiu ca a reusit cineva sa faca din tabla refractara luata din fuselajul posterior de la mig ,care are rol de protectie termica
#14
Postat 30 October 2005 - 06:39 PM
#15
Postat 30 October 2005 - 07:04 PM
#16
Postat 30 October 2005 - 07:24 PM
http://www.vhp.co.uk.../pulsejet.shtml
Vezi k am postat si eu un subiect Motor cu reactie .
daca avetzi ceva idei de un mot cu reactie le astept cu placere
Imagini atasate
#17
Postat 31 October 2005 - 07:55 AM
contine multe detalii despre pulsoreactoare precum si o lucrare in format .pdf publicata de NACA (actuala NASA):http://naca.larc.nasa.gov/reports/1945/naca-wr-e-269/naca-wr-e-269.pdf
Distractie placuta!
MIG-29
P.S.: un avantaj incontestabil al pulsoreactoarelor este faptul ca nu au piese in miscare... instabilitatea arderii si de fapt controlul proceselor respective sunt printre dezavantajele acestui tip de motor.
#18
Postat 31 October 2005 - 07:59 AM
One of the biggest drawbacks of traditional pulsejet designs is the rate at which they consume fuel.
Whereas a modern high-bypass turbofan engine of the type used in passenger uses just 0.3-0.4lbs of fuel for every lb of thrust generated, a traditional pulsejet will consume over ten times that amount (3-4lbs) for every lb of thrust it generates.
This means that a pulsejet generating 100lbs of thrust will consume over 300lbs of fuel per hour. If that fuel is regular gasoline, we're talking about using 55 (US) gallons per hour!
By comparison, even a humble piston engine driving a propeller can generate the same amount of thrust at a cost of just 2 gallons per hour or less.
Obviously this appalling inefficiency is one of the reasons that pulsejets are seldom ever considered to be a practical powerplant for anything other than small models.
#19
Postat 31 October 2005 - 08:35 AM
http://www.airtoi.com/pulse.htm
Cred ca seamana mult cu rachetoplanele pe care vreti sa le construiti ! Bafta
#20
Postat 31 October 2005 - 10:33 AM
#21
Postat 31 October 2005 - 06:41 PM
de exploziv cu un aparat de zbor ieftin fara a pune in pericol viata personalului care-l deservea.Si care era cel mai ieftin motor de a propulsa un asemenea aparat
de zbor, pulsoul.Kit ca consuma de 3-4 ori mai mult ca si un turboreactor dar pretul nu reprezinta nici macar 1/10 din pretul motorului amintit.Nepunind la socoteala
ca asemenea aparate de zbor aveau bilet numai dus.
Si in zilele noastre se mai folosesc asemenea motoare pentru a echipa avioane tinta fara pilot care trebuie sa aiba un pret cit mai redus daca se pierd oricum.Deci daca
faci comparatie la consum fa si la pretul de cost si la timpul de functionare.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.