Am luat de model masina mea preferata...

Am gasit un sasiu 4X4 (TAMIYA tl01) de ocazie cu motorul 20T Johnson Tamiya 540...
Sasiului i-am adus urmatoarele modificari :
Filetele portfuzetelor din fata deteriorate
Le-am facut filete majorate (M6)si am prelucrat bucse cu filet interior de M4 si exterior de M6. In acest fel suruburile (pivotii) se insurubeaza in metal.

Tija filetata am facut-o din otel pe strung...(sageata indica filetul initial)In portfuzeta am prelucrat filetul cu 2 tarozi din 3 ca sa obtin o strangere a asamblarii filetate

In cercul rosu se afla zona de prindere a surubului bieletei de directie crapata .... Am confectionat cate un "degetar" pentru fiecare bascula pe care le-am decupat ca sa "imbrace" presat zona respectiva (In poza inainte de decupaj, presaj)
Am inlocuit toate bucsele de la roti cu rulmenti
Am blocat diferentialul spate astfel:
Am inlocuit satelitii din diferential cu rondele de cauciuc in care am "scobit " conicitati in care sa se aseze pinioanele care fac legatura cu transmisiile rotilor