Modelism - RHC Forum: Pitts Special - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pitts Special Little Spinker

#1 Useril este offline   SpeedFreak 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 18-August 03

  Postat 30 August 2005 - 11:06 PM

Sunt pe cale de a achizitziona un kit de model biplan care se numeste little spinker.... e un model vechi ca si conceptie dar a fost tinut in cutie si nefolosit... am incercat in zadar sa gasesc pe net planuri sau cat de cat o idee despre ce fel de servouri ar fi potrivite sau macar o idee despre acest model... de aceea apelez la forum daca vreunul dintre dumneavoastra are vreo idee unde as putea gasi cateva informatii despre acest model varsta e cam incerta ca nici vanzatorul nu are idee de cand e ci l-a gasit in pod... :mellow: ... oricum daca avtei idei sau sugestii legate de acest subiect as fi recunoscator sa le impartasiti.

Am atasat si o imagine cu respectivul model poate ajuta

Fisiere atasate


Ad astra per aspera..
0

#2 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 31 August 2005 - 10:21 AM

pai ceva dimensiuni....? greutate.....
ca servourile cam asa se aleg.....

Aceasta postare a fost editata de jester: 31 August 2005 - 10:22 AM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#3 Useril este offline   SpeedFreak 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 18-August 03

Postat 31 August 2005 - 04:08 PM

Anvergurile sunte de 50" (127cm) pentru aripa de sus 43" (109cm) pentru aripa de jos. Lungmea e de 41" (104cm) de coada pana la varful conului.
Din pacate nu zice nimic de greutate.
Ad astra per aspera..
0

#4 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 31 August 2005 - 05:23 PM

motor? termic sau electric? presupun ca termic. la dimensiunea asta, ar trebui servo standard.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#5 Useril este offline   SpeedFreak 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 18-August 03

Postat 31 August 2005 - 06:06 PM

persoana nu vinde decat kitul tot ce tine de rest motor elice rezervor servouri va trebui sa le pun eu am majoritatea pieselor inclusiv un motor de 6.5cc insa nu stiu daca nu va fi prea mare pt tipul asta de model... de aceea ma interesa daca cineva are vreo idee despre biplane de genul asta... cum am mai spus pe net nu gasesc nimic despre acest model in particular...
Ad astra per aspera..
0

#6 Useril este offline   SpeedFreak 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 18-August 03

Postat 31 August 2005 - 06:13 PM

inca o poza cu aripile montate

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de SpeedFreak: 31 August 2005 - 06:15 PM

Ad astra per aspera..
0

#7 Useril este offline   SpeedFreak 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 18-August 03

Postat 31 August 2005 - 06:14 PM

si inca una cu piesele de rezerva

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  piese.jpg (21.64K)
    Number of downloads: 85

Aceasta postare a fost editata de SpeedFreak: 31 August 2005 - 06:16 PM

Ad astra per aspera..
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 August 2005 - 06:14 PM

jester, la 31 Aug 2005, 17:23, a spus:

motor? termic sau electric? presupun ca termic. la dimensiunea asta, ar trebui servo standard.

Aceeasi parere.
0

#9 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 31 August 2005 - 07:13 PM

modelul arata bine, mi se pare simpatic.
la dimensiunea aia nu stiu daca trebuie motor asa mare. eu am un cessna 177, la 110cm anvergura si cam 1m lungime si am motor de 2,5 pe el, mergea chiar si 2. deci, vezi daca iti intra motor asa mare pe el, dar, repet, nu stiu daca e nevoie chiar de 6,5, mai ales ca e biplan.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#10 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 31 August 2005 - 07:42 PM

jester, la 31 Aug 2005, 19:13, a spus:

modelul arata bine, mi se pare simpatic.
la dimensiunea aia nu stiu daca trebuie motor asa mare. eu am un cessna 177, la 110cm anvergura si cam 1m lungime si am motor de 2,5 pe el, mergea chiar si 2. deci, vezi daca iti intra motor asa mare pe el, dar, repet, nu stiu daca e nevoie chiar de 6,5, mai ales ca e biplan.

Jester spui din experienta asta ?

Sunt de acord cu silviu. Minim 6.5 ... daca asa a recomandat producatorul. Stiu model de 1000m cu 960 care merge cu 10cc-15 cc
DT
0

#11 Useril este offline   mobi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 27-May 04

Postat 31 August 2005 - 07:48 PM

Daca 6.5-ul e modern, eu cred ca e exact ce trebuie. Servourile standard sunt suficiente. La biplane in general trebuiesc motoare umpic mai maricele, rezistenta la inaintare este mai mare. La modelul asta totusi, alegerea motorului e si in functie de unde pica centrul de greutate. Sa nu cumva sa trebuiasca sa-l ingreunezi cu prea mult plumb.

Modelul e frumos, eu mi-am facut un biplan dintr-un monoplan, i-am mai pus o aripa sus, surprinzator a fost faptul ca a trebuit sa pun foarte mult plumb pe bot dupa ce i-am pus a doua aripa.

Cred ca asta o sa fie pentru tine problema mai acuta: stabilirea cg-ului!
0

#12 Useril este offline   SpeedFreak 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 18-August 03

Postat 31 August 2005 - 11:47 PM

Tocmai pentru asta am deschis subiectul sa aflu caum sa rezolv probleme de genul asta cu greutatea si altele de la altii care cunosc problema biplanelor sau cuonsc modelul in sine... pana acum se pare ca tot asa a ramas un model cam fantoma... dragut cum zice jester dar inca tot nimic despre el pe net... mai asteptam si alti participanti si pareri http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Ad astra per aspera..
0

#13 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 01 September 2005 - 08:10 AM

Am gasit un Pitt cu urmatoarele caracteristici Anvergura: 1350 mm Supr. portanta: 70 dmp
Greutate : aprox. 2600 g (neechipat) motor recomandat 15 cc
Am avut si eu un Pitt cel din imagine din polistiren cu motor brushless 11.1 V 40 A anvergura 1000 mm greutate 1300 gr, iar din experientza acestuia iti recomand, SpeedFreak, pentru al tau motor de 10 cc
Am si cateva planuri de Pitt daca te intereseaza centrajul mai povestim. Sper sa te bucuri de model

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de old-boy: 01 September 2005 - 08:11 AM

Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#14 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 September 2005 - 12:08 PM

Motor:
-in cel mai rau caz, de zgarcit ce esti, 4,5;
-poate 6,5 e OK;
-cel mai bine 10.
-electric: gama e mai larga dar si decizia e mai complicata!

Servouri:
-standard

Obs:
Nu e trainer! Sa nu te astepti sa zbori relaxat cu el!

Sfat:
Get an electric turbine F16 to start with! (Kyosho)
IlPadrino stie de ce!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#15 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 01 September 2005 - 01:28 PM

@mobi:

Citeaza

Daca 6.5-ul e modern, eu cred ca e exact ce trebuie. Servourile standard sunt suficiente. La biplane in general trebuiesc motoare umpic mai maricele, rezistenta la inaintare este mai mare. La modelul asta totusi, alegerea motorului e si in functie de unde pica centrul de greutate. Sa nu cumva sa trebuiasca sa-l ingreunezi cu prea mult plumb.


Corect! La biplane TREBUIESC MOTOARE MAI MARICELE. Biplanele sunt niste caramizi cu motor! Poate nu te astepti dar zboara repede si sunt greu de controlat! Nu-mi dau seama din poza dar un mic diedru te-ar ajuta mult. Daca n-are, asta e, te inveti cumva cu el.
In ceea ce priveste portanta este aproape dubla (un calcul aproximativ ar fi 0,8 X suprafata totala). Daca distanta dintre cele doua aripi este mai mica de 25% - 30% din aripa mare (de sus) si aripa de jos este aproximativ egala cu cea de jos (un pic mai mica), atunci cele doua aripi se influenteaza reciproc. Adica: cu cat cele doua aripi sunt mai apropiate cu atat suprafata portanta scade. Pentru a folosi toata suprafata aripii, una dintre aripi trebuie sa fie mai in fata fata de cealalta (de obicei cea de sus). CG se calculeaza la aprox 20-30% fata de suprafata ambelor aripi (de la bordul de atac al aripii din fata pana la terminarea aripii de mai in spate)
Bineinteles ca daca CG este mai in fata modelul va fi mai stabil dar si cade ca o caramida daca nu mai trage motorul....

Modelul este unul reusit. Sa dea Domnul sa te bucuri de el cat mai mult timp.
0

#16 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 01 September 2005 - 01:55 PM

Ma bag si eu in vorba: Nu cred ca putem estima motorul necesar fara a sti o greutate (macar) aproximativa. Eu banuiesc ca echipat va fi in jur de 3 Kg.
Pana la o cantarire prefer sa nu ma exprim asupra motorului chit ca 10 mi se pare mare iar 6,5 mic. In schimb un motor mare nu strica niciodata. Problema este ca va trebui sa pui plumb in partea opusa in caz ca nu este facut pentru 10. @mobi:

Citeaza

Sa nu cumva sa trebuiasca sa-l ingreunezi cu prea mult plumb.


In ceea ce priveste zborul unui biplan am construit unul electric (au fost poze pe forum) si am dorit sa-l fac sa zboare doar cu aripa de sus sau numai cu cea de jos sau cu ambele. Ei bine, zboara cu aripa de sus (trainer), cu cea de jos DELOC (nu are suprafata portanta suficienta), in schimb daca pui ambele aripi are nevoie de distata mare de decolare si viteza. Aripa de jos nu este grea deci problema nu este ca ar creste mult greutatea..... Biplanele se comporta tare diferit. Acum ma tot gandesc sa-l trec pe termic de 2.5. ... Gata! Nu e subiectul meu si mi-e ca-l fac praf...

Fisiere atasate


0

#17 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 02 September 2005 - 12:10 PM

pentru anv. 1200, la Pitts, MUSAI 10cmc MINIMUM!!!
Avionul asta are o gramada de suprafata frontala (carenajul motorului, carenajele rotilor, cele doua aripi groase-aia de sus MAI groasa-montantii, hobanele, jambele trenului-toate astea insumate si raportate la anvergura mica dau un raport al dreaq de nefavorabil).....
Avionul asta nu stie sa zboare cu motor la relanti....CADE la relanti!...doar daca este careva istet sa faca un reductor supermisto care adaugat la un 10-15 cmc, sa-i dea tractiunea de care are nevoie......altfel, daca vorbiti de motor de 6,5........e nasol!!!!......chiar daca il ridici in aer dupa 100m pe asfalt, la primul viraj, ALELUIA!.......credeti-l pe veteranu'! ;)
No brain, no headache.....
0

#18 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 September 2005 - 03:31 PM

io le-am spus da nu m-au bagat in seama.
flying is my life...
0

#19 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 03 September 2005 - 07:26 AM

......si e Pitts Little STINKER, nu Spinker...........primul avion construit de neica Pitts......
No brain, no headache.....
0

#20 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 03 September 2005 - 07:28 AM

"dar, repet, nu stiu daca e nevoie chiar de 6,5, mai ales ca e biplan.
"......iar ????.......
No brain, no headache.....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu