Modelism - RHC Forum: Campionat Rc Drift Grand Arena - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Campionat Rc Drift Grand Arena Rc Drift

#61 Useril este offline   vvrest 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 907
  • Inregistrat: 29-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2014 - 08:51 AM

Eu cred ca ar merita sa facem o incercare la unul din concursuri de genul ceilalti concurenti sa puncteze/arbitreze pentru cei doi de la mansa evident avand si avantajul ca se pot raspanditi pe toata lungimea pistei iar media punctajelor acumulate astfel dupa vot/punctajele individuale sa reprezinte punctajul efectiv al concurentului pe mansa respectiva. In felul asta nu vor mai exista ever discutii de subiectivitate sau mai stiu eu ce locuri de interpretare....
Un alt aspect ar mai fi legat din punctul meu de vedere si de motorizarea folosita de concurenti plus cauciucuri (ori e lege ori e tocmeala), asa cum spunea si Suciu pe mansa mea daca va amintiti (dragster de 400 hp vs 250hp), oricat de bun pilot ai fi gradul de superioritate/agresivitate/viteza oferit de motorizarea superioara a adversarului nu il poti recupera/remonta si deci cred ca a sosit momentul sa creem si ceva clase in functie de motorizare (cu 13,5T ever nu te poti tine dupa un 8,5T oricat de profi ai fi) iar daca cel agresiv de 400hp nu face driftul cursiv dar ia avans si mai rateaza si checkpointuri dar este mai bine punctat la final ca are stil superior de condus....

Idei sunt o gramada dar cred ca cel mai bine ar fi sa stabilim o intalnire cu totii la pista, luam un flipchart, le punem pe tabla, sortam ce pare interesant si voila regulamentul pe placul tuturor.

Cu respect.
0

#62 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 28 March 2014 - 09:13 AM

Partea cu votul la gramada nu a fost aplicata niciodata pentru ca nu va functiona, iar setarea masinii depinde de fiecare concurent in parte.
Daca vrei poti studia regulamentele care se aplica pe afara si ai sa vezi ca al nostru e soft.
Impartirea pe clase nu cred ca e posibila deocamdata.
RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#63 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 28 March 2014 - 11:21 AM

Razvan, nu te opreste nimeni sa nu pui un motor mai puternic pe modelul tau, daca consideri ca il poti controla la viteze mai mari in derapaje controlate.

Impartirea pe clase de motoare mi se pare un lucru inutil si care nu isi gaseste aplicarea in aceasta categorie de concurs, spre deosebire de celelalte clase.

Frustrarile legate de submotorizarea unuia sau altui sasiu pot fi rezolvate doar prin UPGRADE si trecerea la ceva mai bun si mai puternic cand pilotul se simte pregatit.

Regulamentul actual cum spun si geicsu este pregatit in 2009 raportat la regulamentele din strainatate si si mie mi se pare deja prea SOFT, dar din pricina numarului relativ redus de participanti nu il putem inaspri.

In alte locuri - lovirea mantinelei = mansa pierduta, insa la 20 de participanti,nu poti aplica atat de drastic regulamentul.

Pentru cei dezamagiti ca nu au castigat, le dau sfatul suprem: A N T R E N A M E N T E.

Daca colegul nostru Mircea nu a fost de acord cu rezultatul pe care l-a primit, asta este, juriul a considerat altceva, de asemenea mi se pare absurd sa dezbatem hotararea mea ca si juriu la concurs, pentru ca nu are sens.Tot timpul vor fi oameni invinsi si invingatori. Insa de a incepe sa dezbatem concursurile si regulamentul din acest motiv mi se pare o aberatie.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 28 March 2014 - 11:23 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#64 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 28 March 2014 - 02:07 PM

Nu stie toata lumea de ce am facut si ce am facut eu, insa...
Orice decizie poate fi contestata insa in regulamentul antic nu scrie nimic despre asta. (si nu este absurd deloc)
Eu consider ca am fost defavorizat si descalificat intr-un mod eronat pentru ca ai/ati jurizat modul de a face drift cand trebuia sa se jurizeze tandemul in sine.
Daca nu as fi avut dreptate as fi fost doar eu si parerea mea... insa daca mi-a confirmat-o si adversarul meu de pe podium, Jet, la momentul respectiv... a fost indeajuns sa stiu ca este gresita decizia juriului ...
Si daca tot nu puteam face nimic ... legal... am preferat sa plec .... la o bere cu "baietii"... (baietii in cazul de fata erau: eu si toti nervii mei :))))

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 28 March 2014 - 02:07 PM

0

#65 Useril este offline   vvrest 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 907
  • Inregistrat: 29-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2014 - 08:39 AM

Din punctul meu de vedere daca ce fac pe parcursul unei manse nu imi încântă ochiul este egal cu zero, indiferent de punctajul obtinut avand in vedere ca nu am atins manta, am luat toate check pointurile , cu alte cuvinte m-am mulat regulamentului existent. Scopul meu intr-un concurs este si va fi sa iasa show, daca iese si un loc bun in clasament este partea a doua...
Partea de calificări pare a fi ok in schimb partea cu battle-ul cred ca mai trebuie discutata in sensul ca daca masina din fata se distanteaza si refuza/evita battle-ul este din inferioritate nu superioritate de pilotaj cum este considerat acum. Esti superior in pilotaj atunci cand te poti adapta la orice viteza ar avea concurentul, fie ca esti cel din fata sau urmaritorul nu s-o tai la sănătoasa cu cei 400 de cai sub capota si urmaritorul de 250 sa bajbaie dupa tine pentru ca mansa va fi pecetluită pe alte principii care lasa loc de interpretare. Cred ca ar fi mult mai placut ochiului daca ar incerca toata mansa sa meargă numai in tandem.
Inca un alt punct de mentionat Andrei, daca venim cu cateva idei pe care sa le putem discuta (bune sau rele) nu inseamna ca participantii la aceste discutii sunt frustati in vre-un fel sau altul.
Frustati erau daca aruncau cu masinile dupa concurs pe acolo, asa cum am vazut cativa colegi.
0

#66 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 29 March 2014 - 10:11 AM

Deci partea cu motorizarea nu mi se pare cel mai bun argument ... Nimeni nu te opreste sa-ti dotezi modelul cu un motor peste toate celelalte pe care le detin ceilalti. Daca tu crezi ca poti tine in frau un motor de 4T cu un pinion de 25 nimeni nu iti spune NU. Nu am fost la ultimul concurs si nu stiu exact ce nedreptati s-au comis (daca s-au comis), dar in orice concurs jurizat pot exista scapari ale juriului sau in acelasi timp vor exista nemultumiti care contrazic juriul. Asta e...nu concuram pe bani si daca ne simtim neindreptatiti luam exemplul lui Diesel si bem o bere :D
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#67 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2014 - 10:37 PM

Ii dau dreptate lui Razvan mai sus. La prima etapa din sezonul asta am fost eliminat din finala deoarece arbitrul a considerat masina mea ca fiind mai inceata decat a adversarului. Desi din punctul meu de vedere am mers mai bine decat adversarul meu s-a pus foarte mare accent pe viteza masinii si distanta dintre cele doua masini. Nu am nimic cu arbitrul, un om pe care il respect mult si de la care am multe de invatat dar consider totusi ca viteza nu este o metoda de departajare. Duelul sau battle-ul cum spune si Razvan mai sus ar trebui sa fie tandem pentru ca acolo se vede intradevar valoarea pilotului.

Aceasta postare a fost editata de FilipMarchis: 29 March 2014 - 10:38 PM

0

#68 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2014 - 11:10 PM

Se pare ca acest topic a devenit un topic de discutii si neintelegeri. La inceputul topicului am mentionat faptul ca AICI NE INSCRIEM SI ATAT. Se pare ca am reusit sa il facem varza.

Multumim pentru intelegere? Degeaba



MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

#69 Useril este offline   FilipMarchis 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 09-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2014 - 11:25 PM

Vezi postareaflorin plavitu, la 29 March 2014 - 11:10 PM, a spus:

Se pare ca acest topic a devenit un topic de discutii si neintelegeri. La inceputul topicului am mentionat faptul ca AICI NE INSCRIEM SI ATAT. Se pare ca am reusit sa il facem varza.

Multumim pentru intelegere? Degeaba

Imi cer scuze Flo. Ai dreptate
0

#70 Useril este offline   florin plavitu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 212
  • Inregistrat: 15-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2014 - 09:46 AM

Sau dat drumul la inscrieri pe pagina de Facebook. https://www.facebook...76934115855476/

Acest topic va ramane pentru discutii ,etc.

Rog un Moderator sa il scoata din sectiunea Important Topics


Multumesc
MST XXX-D VIP HT

Yokomo DRB

MST FXX-D VIP RWD

Yokomo DIB 275

Tamiya TA-05 VDF II

Hot Bodies TCXX
0

#71 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 28 April 2014 - 07:14 AM

Etapa 4 a concursului a luat sfarsit, mai jos avem punctajul din calificari si clasamentul etapei.
Nu uitati ca premiile se vor inmana in urmatoarea etapa a concursului.

Calificari :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Punctaj Calificari Etapa 4..jpg

Aceasta postare a fost editata de geicsu: 28 April 2014 - 07:16 AM

RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

#72 Useril este offline   geicsu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 801
  • Inregistrat: 26-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto, Constructii

Postat 28 April 2014 - 07:17 AM

Clasamentul etapei 4 :

Clasamentul Etapei :

Locul 1 : Feri Razvan
Locul 2 : Alex Stroia
Locul 3 : Antonesei Robert


Locul 4 : Marchis Filip
Locul 5 : Caragea Alexandru
Locul 6 : Liviu Romaniuc
Locul 7 : Plavitu Florian
Locul 8 : Adrian Tesana
Locul 9 : Tudor Popa
Locul 10 : Balasi Filip


RWD - R 31-FM / GOLD, Spektrum DX3R Pro

Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu