Campionat Rc Drift Grand Arena Rc Drift
#61
Postat 28 March 2014 - 08:51 AM
Un alt aspect ar mai fi legat din punctul meu de vedere si de motorizarea folosita de concurenti plus cauciucuri (ori e lege ori e tocmeala), asa cum spunea si Suciu pe mansa mea daca va amintiti (dragster de 400 hp vs 250hp), oricat de bun pilot ai fi gradul de superioritate/agresivitate/viteza oferit de motorizarea superioara a adversarului nu il poti recupera/remonta si deci cred ca a sosit momentul sa creem si ceva clase in functie de motorizare (cu 13,5T ever nu te poti tine dupa un 8,5T oricat de profi ai fi) iar daca cel agresiv de 400hp nu face driftul cursiv dar ia avans si mai rateaza si checkpointuri dar este mai bine punctat la final ca are stil superior de condus....
Idei sunt o gramada dar cred ca cel mai bine ar fi sa stabilim o intalnire cu totii la pista, luam un flipchart, le punem pe tabla, sortam ce pare interesant si voila regulamentul pe placul tuturor.
Cu respect.
#62
Postat 28 March 2014 - 09:13 AM
Daca vrei poti studia regulamentele care se aplica pe afara si ai sa vezi ca al nostru e soft.
Impartirea pe clase nu cred ca e posibila deocamdata.
#63
Postat 28 March 2014 - 11:21 AM
Impartirea pe clase de motoare mi se pare un lucru inutil si care nu isi gaseste aplicarea in aceasta categorie de concurs, spre deosebire de celelalte clase.
Frustrarile legate de submotorizarea unuia sau altui sasiu pot fi rezolvate doar prin UPGRADE si trecerea la ceva mai bun si mai puternic cand pilotul se simte pregatit.
Regulamentul actual cum spun si geicsu este pregatit in 2009 raportat la regulamentele din strainatate si si mie mi se pare deja prea SOFT, dar din pricina numarului relativ redus de participanti nu il putem inaspri.
In alte locuri - lovirea mantinelei = mansa pierduta, insa la 20 de participanti,nu poti aplica atat de drastic regulamentul.
Pentru cei dezamagiti ca nu au castigat, le dau sfatul suprem: A N T R E N A M E N T E.
Daca colegul nostru Mircea nu a fost de acord cu rezultatul pe care l-a primit, asta este, juriul a considerat altceva, de asemenea mi se pare absurd sa dezbatem hotararea mea ca si juriu la concurs, pentru ca nu are sens.Tot timpul vor fi oameni invinsi si invingatori. Insa de a incepe sa dezbatem concursurile si regulamentul din acest motiv mi se pare o aberatie.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 28 March 2014 - 11:23 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#64
Postat 28 March 2014 - 02:07 PM
Orice decizie poate fi contestata insa in regulamentul antic nu scrie nimic despre asta. (si nu este absurd deloc)
Eu consider ca am fost defavorizat si descalificat intr-un mod eronat pentru ca ai/ati jurizat modul de a face drift cand trebuia sa se jurizeze tandemul in sine.
Daca nu as fi avut dreptate as fi fost doar eu si parerea mea... insa daca mi-a confirmat-o si adversarul meu de pe podium, Jet, la momentul respectiv... a fost indeajuns sa stiu ca este gresita decizia juriului ...
Si daca tot nu puteam face nimic ... legal... am preferat sa plec .... la o bere cu "baietii"... (baietii in cazul de fata erau: eu si toti nervii mei :))))
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 28 March 2014 - 02:07 PM
#65
Postat 29 March 2014 - 08:39 AM
Partea de calificări pare a fi ok in schimb partea cu battle-ul cred ca mai trebuie discutata in sensul ca daca masina din fata se distanteaza si refuza/evita battle-ul este din inferioritate nu superioritate de pilotaj cum este considerat acum. Esti superior in pilotaj atunci cand te poti adapta la orice viteza ar avea concurentul, fie ca esti cel din fata sau urmaritorul nu s-o tai la sănătoasa cu cei 400 de cai sub capota si urmaritorul de 250 sa bajbaie dupa tine pentru ca mansa va fi pecetluită pe alte principii care lasa loc de interpretare. Cred ca ar fi mult mai placut ochiului daca ar incerca toata mansa sa meargă numai in tandem.
Inca un alt punct de mentionat Andrei, daca venim cu cateva idei pe care sa le putem discuta (bune sau rele) nu inseamna ca participantii la aceste discutii sunt frustati in vre-un fel sau altul.
Frustati erau daca aruncau cu masinile dupa concurs pe acolo, asa cum am vazut cativa colegi.
#66
Postat 29 March 2014 - 10:11 AM
#67
Postat 29 March 2014 - 10:37 PM
Aceasta postare a fost editata de FilipMarchis: 29 March 2014 - 10:38 PM
#68
Postat 29 March 2014 - 11:10 PM
Multumim pentru intelegere? Degeaba
Yokomo DRB
MST FXX-D VIP RWD
Yokomo DIB 275
Tamiya TA-05 VDF II
Hot Bodies TCXX
#69
Postat 29 March 2014 - 11:25 PM
florin plavitu, la 29 March 2014 - 11:10 PM, a spus:
Multumim pentru intelegere? Degeaba
Imi cer scuze Flo. Ai dreptate
#70
Postat 30 March 2014 - 09:46 AM
Acest topic va ramane pentru discutii ,etc.
Rog un Moderator sa il scoata din sectiunea Important Topics
Multumesc
Yokomo DRB
MST FXX-D VIP RWD
Yokomo DIB 275
Tamiya TA-05 VDF II
Hot Bodies TCXX
#71
Postat 28 April 2014 - 07:14 AM
Nu uitati ca premiile se vor inmana in urmatoarea etapa a concursului.
Calificari :
Aceasta postare a fost editata de geicsu: 28 April 2014 - 07:16 AM
#72
Postat 28 April 2014 - 07:17 AM
Clasamentul Etapei :
Locul 1 : Feri Razvan
Locul 2 : Alex Stroia
Locul 3 : Antonesei Robert
Locul 4 : Marchis Filip
Locul 5 : Caragea Alexandru
Locul 6 : Liviu Romaniuc
Locul 7 : Plavitu Florian
Locul 8 : Adrian Tesana
Locul 9 : Tudor Popa
Locul 10 : Balasi Filip