Modelism - RHC Forum: Perii motor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Perii motor

#1 Useril este offline   Misu199774 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 358
  • Inregistrat: 02-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 August 2013 - 04:45 PM

Salut! Am un motor Firebolt 15T la care mi s-au rupt periile.
Este vreo sansa sa ii pun alte perii?

FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
0

#2 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 16 August 2013 - 04:58 PM

Nu pre sunt sanse mai bine iei unul nou!
0

#3 Useril este offline   Misu199774 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 358
  • Inregistrat: 02-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 August 2013 - 05:10 PM

am luat deja unul nou, de 35T de data aceasta, dar speram ca poate se mai poate face ceva stiind ca nu e ars :blush:

FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
0

#4 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 16 August 2013 - 06:03 PM

Se pot face perii noi, e mai greu, dar se pot. Cumperi un set de perii pentru motoarele de schimb si le polizezi sa fie precum cele originale. Decapsezi motorul si le schimbi.

stima,
Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#5 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 16 August 2013 - 06:30 PM

Poti sa iei un motor de calitate, rebuildable (se poate desface, curata, unge, se pot schimba periile dintr-o miscare). Bonus o sa vina cu rulmenti nu cu bucse. E mai scump dar macar nu-l arunci cu totul din cauza periilor.
USER BANNED BY ADMIN
0

#6 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 18 August 2013 - 10:53 AM

Si ce vrei sa faci cu cel de 35T ? Crawling , trail?
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#7 Useril este offline   Misu199774 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 358
  • Inregistrat: 02-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 18 August 2013 - 11:45 AM

Vezi postareahamsterik, la 18 August 2013 - 10:53 AM, a spus:

Si ce vrei sa faci cu cel de 35T ? Crawling , trail?


all terrain

FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
0

#8 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 04 September 2013 - 09:46 AM

Salutare!
Eu am achizitionat de curand un HPI E Savage. Am considerat-o o oportunitate, fiind lajumatate din pretul de vanzare al magazinului si fiind aproape noua. Intrebarea pe caredoresc sa o pun este daca pot schimba motoarele cu unelele mai performante si care ar fi acelea.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#9 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 September 2013 - 10:25 AM

Desigur,poti schimba motoarele. Un exemplu ar fi Lrp Monster Special ,sar tine minte ca va trebui NEAPARAT sa schimbi si pinioanele, altfel vei arde toata partea electronica de la supraincalzire
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#10 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 04 September 2013 - 07:37 PM

Vezi postareasandrei, la 04 September 2013 - 10:25 AM, a spus:

Desigur,poti schimba motoarele. Un exemplu ar fi Lrp Monster Special ,sar tine minte ca va trebui NEAPARAT sa schimbi si pinioanele, altfel vei arde toata partea electronica de la supraincalzire

Am inteles - cred ca trebuie sa ma mai informez si sa mai invat. Sper ca te pot deranja din cand in cand cu un mesaj PM?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#11 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 17 September 2013 - 03:58 PM

Sa inteleg ca trebuie sa pun pinioane mai mari?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#12 Useril este offline   STE_FAN13 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 133
  • Inregistrat: 04-June 13
  • Gender:Male
  • Location:Constanta nr. 0726934045
  • Interests:automodelism

Postat 17 September 2013 - 07:46 PM

Poti pune mai mici ca nu se supraincalzeasca motorul si sa iti arzi si esc si tot.
Daca gresesc corectati-ma

Stima, Stefan
0

#13 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 18 September 2013 - 11:02 PM

Un sfat bun , te gandesti la transmisia de la bicicleta. Toata lumea are sau a avut o bicicleta cu ''viteze''.
Pinion=foi si spur=pinioane. Cu cat pinionul e mai mic cu atat motorul trage mai usor si accelereaza mai repede dar nu are top speed mare si invers , daca e mai mare soliciti mai mult motorul , pleaca mai greu(nu chiar) dar ai top speed mare. Cu spurul nu te prea poti juca deoarece nu sunt chiar asa universale , gasindu-se in putine marimi si fiind diferite de la model la model.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#14 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 19 September 2013 - 07:30 AM

Ce este interesant- faptul ca cei de la LRP, recomanda cu caldura motorul Monster Special, fara a aminti nimic despre schimbarea pinioanelor. Spun ca este un motor special, destinat modelelor ce au in dotare 2 astfel de motoare la 14,4 v, spun ca este mai puternic, spun ca este mai calitativ, spun ca se intretine mai usor, bla,bla, povestea cu ready to run, dar nimic despre protectia esc-ului prin schimbarea pinioanelor. Absolut nimic....
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#15 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 19 September 2013 - 09:16 AM

In modelism, ca in orice alt domeniu, se presupune ca ai niste cunostinte de baza, ca iti urmaresti masinutza cind faci modificari etc.

Nu e o jucarie sa-i dai in gura pina o rupi si dupa aia sa plingi la tata sa-ti cumpere alta

Una din verificarile de baza, daca umbli la motor / raport / tensiune baterie / esc e sa iti urmaresti temperaturile de la motor si esc

Nici pe becuri nu scrie ca te arzi daca pui mina pe ele cind sint aprinse, nici pe prize nu scrie ca te curentezi daca bagi surubelnita in ele

In unele din manualele de masinutze rtr sint scrise chestii din astea, ca sa fie ei acoperiti
USER BANNED BY ADMIN
0

#16 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 19 September 2013 - 09:41 AM

Oricum ca si concluzie la discutia asta; motoarele acelea sunt un rahat. Daca nu svhimbi si mergi pe pinioane de 17t cu ele,le aRzi si pe ele si escul, daca pui pinioanele corecte si folosesti nimh,duoa max 3 4 iesiri packurile de nichel metal vor lua foc. Foarte proaste acele motoare.
Am avut am vandut am testat am montat...deci cam stiu ce si cum despre ele
The
Scuze de oetografie: scriu de pe telefon
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#17 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 19 September 2013 - 08:59 PM

Vezi postareasandrei, la 19 September 2013 - 09:41 AM, a spus:

Oricum ca si concluzie la discutia asta; motoarele acelea sunt un rahat. Daca nu svhimbi si mergi pe pinioane de 17t cu ele,le aRzi si pe ele si escul, daca pui pinioanele corecte si folosesti nimh,duoa max 3 4 iesiri packurile de nichel metal vor lua foc. Foarte proaste acele motoare.
Am avut am vandut am testat am montat...deci cam stiu ce si cum despre ele
The
Scuze de oetografie: scriu de pe telefon

In esenta am inteles mesajul. Dar.....intodeauna exista un dar.
Aceasta este masina pe care am dobandit-o acum. Varianta este stock. Pinioanele sunt originale de 20 T. Motoarele originale GT 550. Pack-urile se incing, asa este. La cele originale o celula mi-a plesnit. Erau si mai vechi, ce-i drept.
In cazul de fata, avand aceasta varianta stock- care este cea mai buna varianta pentru a obtine un model fiabil, rezistent si destul de rapid la un cost rezonabil.
Asta pentru a face un training normal, pentru ca usor, usor odata cu experienta si forta financiara sa trec la un nivel superior.
Dar asta am acum, asta pot in acest moment, dar usor, usor vreau sa merg inainte.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#18 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 30 September 2013 - 02:22 PM

Vezi postareasandrei, la 04 September 2013 - 10:25 AM, a spus:

Desigur,poti schimba motoarele. Un exemplu ar fi Lrp Monster Special ,sar tine minte ca va trebui NEAPARAT sa schimbi si pinioanele, altfel vei arde toata partea electronica de la supraincalzire


unde gasesc aceste motoare - stiti vreo sursa care are pe stoc aceste motoare? - pe site-ul lor, aceste motoare nu mai sunt pe stoc.
Daca stiti de unde le pot achizitiona, va rog sa imi comunicati - si de asemenea ce pinioane sunt recomandate pentru aceste motoare LPR Monster Special?
De 17 sunt bune?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu