sfantu' Ilie la borcea ziua aviatiei militare
#41
Postat 20 July 2005 - 05:37 PM
am avut vreme superba ,conditii excelente (mici ,bere :D wodka :D ,chioscuri ,umbrelute,mese ,scaune )cam tot ce iti poti dori.
multumim Mamutele de invitatie MAI VENIM SI LA ANU. :D
poze a mai facut si ady13 si julius sa mai bage si ei.
io mai am o groaza dar ce am pus aici cred ca e deajuns sa va dati seama cam ce s-a intamplat azi la Borcea.
multumim Mamutele de invitatie MAI VENIM SI LA ANU. :D
poze a mai facut si ady13 si julius sa mai bage si ei.
io mai am o groaza dar ce am pus aici cred ca e deajuns sa va dati seama cam ce s-a intamplat azi la Borcea.
flying is my life...
#46
Postat 20 July 2005 - 10:12 PM
mai... frumos. organizare kalumea, vreme jos palaria. dar parca lipseste ceva. ce miting a fost acum 5 ani al timisoara, ce miting acum 4 ani la constanta, si acum, toata aviatia miliatara s-a rezumat la 5 mig-uri 21 si un puma. :) :( oricum celelalte numai cu tirul le puteau aduce si se puteau ridica doar cu macaraua. pacat. asta e.....
in fine, mi-as fi dorit sa fiu si eu pe acolo, macar sa privesc, daca sa zbor nu am destula experienta, nu as pierde nici o ocazie de a vedea un avion sau elicopter real. mi se ridica parul pe maini.
in fine, mi-as fi dorit sa fiu si eu pe acolo, macar sa privesc, daca sa zbor nu am destula experienta, nu as pierde nici o ocazie de a vedea un avion sau elicopter real. mi se ridica parul pe maini.
I feel the need, the neeed for speeed.....
#50
Postat 21 July 2005 - 07:56 AM
Julius, la 20 Jul 2005, 22:30, a spus:
si daca apas pe butonul rosu?!...
Nu se intampla nimic! Am si io unul pe mansha de la Cieloo. Fara bashcalie. Numa' ca il tzin sigurantzat...
Acuma ce sa zic? Bravos Mamutzele, bravos la participanti, sictir ca nu am putut sa vin. Si cand ma gandesc ca asta a cam fost initziativa mea...
Bravos inca o data la pilotii mari, la pilotii ULeMishti, la pilotii aeromodelishti, la Dom' Comandant, sa traiasca nashu' mare, etc...
Fain tare...
Stiti voi... Sictir!
Orice pas inainte e un shut in fund!
#51
Postat 21 July 2005 - 10:01 AM
Abia m-am trezit azi dupa o zi f. incarcata.
In primul rand tin sa-i multumesc lui Mamutel pt. invitatie. Altfel as fi pierdut o zi extrem de reusita.
Dupa cum a spus si Silviu totul a fost excelent. Vreme buna, mici, bere, sucuri, mese, scaune, umbra. Spectacolul aerian nu a fost foarte deosebit, deoarece multe elemente de acrobatie pe care le-au avut in plan organizatorii, le-au fost interzise in urma cu 3 zile de catre Bucuresti.
Ce ma impresionat cel mai tare a fost faptul ca dupa aterizare toate cele 5 miguri au venit in mars la sol pana in fata asistentei la cativa metri. Apoi pilotii s-au ridicat in picioare in bolizii lor si au salutat imnul tarii.
Au urmat poze cu pilotii, cu avioanele, a fost lasata lumea sa se urce in avioane, intr-un cuvant: BRAVO
Apoi a urmat parada ULM-urilor care au zburat in formatie, apoi au fost lasati pilotii sa ia pasageri pt. tururi de pista contra cost.
Acolo printre ULM-uri mi-am si petrecut restul timpului pt. ca erau si doi cunoscuti de la Tuzla.
In capu celalalt al pistei Silviu si Bogdan si-au facut si ei datoria si au zburat si ei cu "micile" lor avioane profitand de faptul ca decolarile si aterizarile le faceau de pe pista de beton care - dupa cum imi spunea Silviu - nu de compara cu iarba. Finalul a fost pt. mine spectaculos pt. ca m-am intors acasa cu un ULM (noroc ca pilotul venise singur).
Ziua s-a incheiat, cum era firesc, la un pahar de vorba cu pilotii, care cand se apuca de povestit la un sprit, habar nu ai cand te prinde miezul noptii.
Ce sa spun in incheiere? Daca toate zilele ar fi asa de reusite sigur as prinde suta de ani. :D
P.S. Poze nu am facut, dar cele puse de Silviu sunt mai mult decat relevante.
In primul rand tin sa-i multumesc lui Mamutel pt. invitatie. Altfel as fi pierdut o zi extrem de reusita.
Dupa cum a spus si Silviu totul a fost excelent. Vreme buna, mici, bere, sucuri, mese, scaune, umbra. Spectacolul aerian nu a fost foarte deosebit, deoarece multe elemente de acrobatie pe care le-au avut in plan organizatorii, le-au fost interzise in urma cu 3 zile de catre Bucuresti.
Ce ma impresionat cel mai tare a fost faptul ca dupa aterizare toate cele 5 miguri au venit in mars la sol pana in fata asistentei la cativa metri. Apoi pilotii s-au ridicat in picioare in bolizii lor si au salutat imnul tarii.
Au urmat poze cu pilotii, cu avioanele, a fost lasata lumea sa se urce in avioane, intr-un cuvant: BRAVO
Apoi a urmat parada ULM-urilor care au zburat in formatie, apoi au fost lasati pilotii sa ia pasageri pt. tururi de pista contra cost.
Acolo printre ULM-uri mi-am si petrecut restul timpului pt. ca erau si doi cunoscuti de la Tuzla.
In capu celalalt al pistei Silviu si Bogdan si-au facut si ei datoria si au zburat si ei cu "micile" lor avioane profitand de faptul ca decolarile si aterizarile le faceau de pe pista de beton care - dupa cum imi spunea Silviu - nu de compara cu iarba. Finalul a fost pt. mine spectaculos pt. ca m-am intors acasa cu un ULM (noroc ca pilotul venise singur).
Ziua s-a incheiat, cum era firesc, la un pahar de vorba cu pilotii, care cand se apuca de povestit la un sprit, habar nu ai cand te prinde miezul noptii.
Ce sa spun in incheiere? Daca toate zilele ar fi asa de reusite sigur as prinde suta de ani. :D
P.S. Poze nu am facut, dar cele puse de Silviu sunt mai mult decat relevante.
Orice om are.... un dram de nebunie!
#54
Postat 22 July 2005 - 11:57 AM
Intr-adevar, totul la superlativ, de la vremea care a tinut cu noi la -cel mai important- oamenii de acolo! O adevarata zi a portilor deschise (am intrat prin turn, copiii s-au urcat in MIG-uri, pe tunuri, practic peste tot).
Multe multumiri Domului General Victor Strimbeanu, Comandantul bazei, care -impreuna cu toti colegii lui- ne-au facut pe toti sa ne simtim niste oaspeti bineveniti.
Nu in ultimul rand, multumiri lui Mamutel pentru invitatie si pentru asistenta acolo, fara el nu am fi putut sa ne jucam si noi cu aeromodelele. Pentru Mamutel, casa de piatra, ca se nenoroceste si el in curand, ca multi dintre noi!
Multe multumiri Domului General Victor Strimbeanu, Comandantul bazei, care -impreuna cu toti colegii lui- ne-au facut pe toti sa ne simtim niste oaspeti bineveniti.
Nu in ultimul rand, multumiri lui Mamutel pentru invitatie si pentru asistenta acolo, fara el nu am fi putut sa ne jucam si noi cu aeromodelele. Pentru Mamutel, casa de piatra, ca se nenoroceste si el in curand, ca multi dintre noi!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#55
Postat 23 July 2005 - 11:25 AM
ma bucur pt cei care au dat curs invitatiei si imi pare sincer rau pt cei care au ales alt loc sa-si petreaca jumatatea saptamanii ! la anu o sa fie joi cred .... dar am io speranta(aproape certitudine) ca lucrurile o sa intre in fagasu normal si o sa fie o singura zi a aviatiei cum e si normal!
incerc sa va aduc intr-o zi normala de zbor sa putetzi vedea aviatia fara masca!
incerc sa va aduc intr-o zi normala de zbor sa putetzi vedea aviatia fara masca!
#57
Postat 24 July 2005 - 09:08 PM
despre ceea ce spunea jester... are si el dreptatea lui dar uita ca nici 5 miguri si un Puma nu-s chiar asa de usor de facut sa zboare in conditiile dramuirii kerosenului in stilu` caracteristic romanesc. Avem dreptate Mamutel?
In al doilea rand... personal tot ce stiu despre mig-21 reprezinta date culese de pe internet... unii exagereaza... unii nu exagereaza ba cauta sa denigreze.. asa ca imi tin gura inchisa si intreb pe mamutel...
domle poate mig-21 sa fie scapat in supersonic fara postcombustie? daca nu, pana unde se duce fara postcombustie? cam cat poate zbura cu postcombustie? adica cam ce rezerva de combustibil/autonomie are?
Mersi anticipat pentru raspunsuri,
MIG-29
In al doilea rand... personal tot ce stiu despre mig-21 reprezinta date culese de pe internet... unii exagereaza... unii nu exagereaza ba cauta sa denigreze.. asa ca imi tin gura inchisa si intreb pe mamutel...
domle poate mig-21 sa fie scapat in supersonic fara postcombustie? daca nu, pana unde se duce fara postcombustie? cam cat poate zbura cu postcombustie? adica cam ce rezerva de combustibil/autonomie are?
Mersi anticipat pentru raspunsuri,
MIG-29
#58
Postat 26 July 2005 - 08:34 PM
MIG-29, la 24 Jul 2005, 21:08, a spus:
domle poate mig-21 sa fie scapat in supersonic fara postcombustie? daca nu, pana unde se duce fara postcombustie? cam cat poate zbura cu postcombustie? adica cam ce rezerva de combustibil/autonomie are?
1. daca te sui la cucuietzi din deal(15mii m) si ai si motor clar ca se infige repede de-i dai drumu la vale
2 sub 10 mii e interzis supersonicu
3. 3-5min ad blanam
4.io zic sa mai ai rabdare ca ne intalnim odata si atunci spun tot !
acum cam atat!