Quadcopter DJI F450 Ajutor
#1
Postat 03 February 2013 - 02:07 PM
motor DJI 2212 / 920kW
regulatoare de 30A fara bec
controller KK v2.0
ce bec extern imi recomandati nu vreau nici scump
multumesc ptr ajutor
Y!M: dj.nfix
#3
Postat 03 February 2013 - 02:41 PM
ce zici ?? ca vroiam sa cumpar mai multe de pe pagina aia dar cei de la phoenix nu au anumite lucruri si de asta zic sa nu stau sa fac comanda din 2 locuri...
ce zici de becul extern care ma gandeam sal iau ??
EDIT: observ ca nu ma lasa sa adaug linku....:(
Aceasta postare a fost editata de dj.nfix: 03 February 2013 - 02:46 PM
Y!M: dj.nfix
#5
Postat 09 May 2013 - 12:26 PM
Si acum defectul am vrut sa-l pornesc in modul GPs unul din motoare porneste la puterea maxima.Bun am schimbat esc la fel. daca il pornesc in modul Manual totul e perfect .Daca vreau sa schimb din M in mod Ati sau GPs Ati la fel pleaca pe o parte.
#6
Postat 09 May 2013 - 03:55 PM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian Dughir: 09 May 2013 - 03:55 PM
#7
Postat 09 May 2013 - 04:11 PM
Ciprian Dughir, la 09 May 2013 - 03:55 PM, a spus:
:-)))) Domnu' Pricop.... trebuia să ştiţi zicala românească ... CUI PE CUI SE SCOATE ! :-)))
În acelaşi context, dacă vi se blochează accelerometrul la telefon mobil, scăpaţi-l pe jos, de preferat pe ceva tare :-)))
#8
Postat 09 May 2013 - 07:15 PM
Ciprian Dughir, la 09 May 2013 - 03:55 PM, a spus:
Multumesc oricum era vorba de un NAZA -M nu l-am trantit, urma am o placere deosebita sa fac experiente inainte de a avea un eveniment. Am tot reinstalat softul pe el si vad ca a luato .multumesc.
#9
Postat 10 May 2013 - 08:07 AM
Aceasta postare a fost editata de Pricop: 10 May 2013 - 08:07 AM
#10
Postat 10 May 2013 - 08:14 AM
Avem si noi chinezii nostrii ;)
Dar idea ramane: nu ridica in aer ce nu esti pregatit material si sufleteste sa aduni de pe jos... in bucati...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 May 2013 - 08:15 AM
#11
Postat 10 May 2013 - 08:59 AM
Ar mai fi si solutia unui tratament mai delicat, cu ciocan mai mic, cu varf de 0.2mm :)
Avem si noi chinezii nostrii ;)
Dar idea ramane: nu ridica in aer ce nu esti pregatit material si sufleteste sa aduni de pe jos... in bucati...
[/
Poate cineva ma opreste sa nu fac pasul acesta . noroc ca mai am un controlar pe un hexa care acesta deocamndata functioneaza.
#12
Postat 10 May 2013 - 11:14 AM
#13
Postat 10 May 2013 - 12:39 PM
Pricop, la 10 May 2013 - 08:07 AM, a spus:
Is cam mari bre valorile alea .... take a look at ..
mai studiati un pic diverse configuratii, si daca vreti adaugati pentru cunoasterea colectiva
#14
Postat 10 May 2013 - 12:47 PM
Eu zic ca treaba s-a intamplat asa: Acc belit din cauza socului. Daca ai umblat la soft si l-ai reincarcat, posibil sa fi calibrat accelerometrul cu probleme si sa ia de bune valorile acelea. Si cum acele valori numai bune nu sunt.... Tot solutia cu tranta de masa ramane. E pe rcgroups un topic intreg dedicat acestei probleme. Nu-l mai gasesc, dar poate ai tu mai mult noroc daca il cauti.
#15
Postat 10 May 2013 - 01:44 PM
Ciprian Dughir, la 10 May 2013 - 12:47 PM, a spus:
Foarte interesant. Eu zbor cu setarile default si zboara foarte bine - adica nu am ce sa-i reprosez... sunt de principiul daca merge nu te apuca sa il repari :-)
#16
Postat 10 May 2013 - 07:33 PM
Mihai Oprescu, la 10 May 2013 - 01:44 PM, a spus:
Eu sunt de parere ca trebuie sa faci multe experiente, sa poti afla cum se comporta si in situatii mai dificile. Deci: sincer am avut ce invata din proba cu trantitul de la 3 metri. 1-accelerometru a spus . resoftarea, si altele. acum , alta experienta necalibrarea bine ,nu vrea sa plece , dar am gasit si remediu .Pleaca si asa si chiar sta in aer. va urma si alte probe, dupa care voi vinde ambele Naza -M si voi trece ZERO wav.
Fisiere atasate
-
drona.jpg (56.16K)
Number of downloads: 71 -
420912_499258700140542_2119417365_n.jpg (45.26K)
Number of downloads: 70 -
163525_499258393473906_54548806_n.jpg (85.03K)
Number of downloads: 72
#17
Postat 10 May 2013 - 07:42 PM
#18
Postat 10 May 2013 - 08:47 PM
#19
Postat 11 May 2013 - 09:46 AM
renatoa, la 10 May 2013 - 07:42 PM, a spus:
daca incepi cu un sistem slabut e bine de stiut ,ca trebuie sa inveti in primul rand defectele,slabiciunile fiecaruia ,deaceea pentru ceea ce mi-am propus ,legat de activitatea mea FOTOGRAF, Ca.... ar trebui un sistem puternic stabil ,si sa ai increderea in el ca atunci cand il decolezi in locuri publice ,sa ai siguranta ca e un lucru profesional .deaceea eu mai intai fac probe cu toate astea chinezesti ca re cu siguranta a dovedit a fi practic HOBBY si 80% dintre noi se joaca pe camp foarte deschis. Eu insa asi dori sa am si profit.
#20
Postat 11 May 2013 - 09:55 AM
Si din ce scrii nu rezulta ca Naza ti-ar fi oferit toata aceasta siguranta.
As mai putea relata un caz chiar la noi in tara, la care am toata documentatia trimisa la dji pentru investigare si garantie, cu un s800 cu wk, setup care a luat-o razna taman la fix cand facea demonstratii pentru armata, dar mai sa nu speriem profesionistii. :)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 May 2013 - 09:56 AM
#21
Postat 11 May 2013 - 02:17 PM
renatoa, la 11 May 2013 - 09:55 AM, a spus:
Armata noastra se gandeste sa cumpere articole hobbistice ??!!?? Wow ! Tzzz...pai nu suntem bre in Nato ???? Vin aia cu tehnica militara multicopteristica de super calitate !!!! :-))))))) D-alea de merg cu un 4s aproape trei zile.
Romanica...
Aceasta postare a fost editata de Mihai Oprescu: 11 May 2013 - 02:18 PM
#22
Postat 11 May 2013 - 03:42 PM
renatoa, la 11 May 2013 - 09:55 AM, a spus:
Si din ce scrii nu rezulta ca Naza ti-ar fi oferit toata aceasta siguranta.
As mai putea relata un caz chiar la noi in tara, la care am toata documentatia trimisa la dji pentru investigare si garantie, cu un s800 cu wk, setup care a luat-o razna taman la fix cand facea demonstratii pentru armata, dar mai sa nu speriem profesionistii. :)
Acum na, cand vorbim de demonstratii ar trebui carmaciu sa fie si un expert nu? Pai eu care am 15-20 de ore de zbor sa incep sa fac demonstratii sau in cazul meu sa si catig ceva , zburatoarea sa o ia razna. De aceia , marele company, distrug masini, fac propriile experiente, si dupa ceva timp tot apar defecte.Poate ca unii o sa rada de mine sau o sa spuna ca asta arunca banii . Ce s-ar intampla la o filmare sau o sedinta foto, zburatoarea sa se infiga in capul unuia. va spun eu imediat in parlament apare o lege la urgenta si toti avem de suferit. deaceea un topic nu ne-ar strica sa avem si sa redam orice defect care apare si poate fi identificat ar fi de mare ajutor pentru noi incepatori ca mine si ca altii. inca vreau sa mai rup elicii pana cand am incredere in ceea ce fac.
Aceasta postare a fost editata de Pricop: 11 May 2013 - 03:45 PM
#23
Postat 11 May 2013 - 06:20 PM
Asa cum se vede mai acut prin alte parti, reflectat si la noi in topicul Rise of the Machines, hobby-ul nostru a inceput sa fie de la o vreme perceput drept periculos.
Factori care sunt "de vina" eu ii vad ca fiind iesirea tot mai agresiva din terenurile de zbor "de club" inceputa cu multi ani in urma de catre FPV, dar mai ales aparitia tot mai vizibila in spatiul public, datorata multicopterelor, in ultimii doi ani mai ales.
FPV-ul a inceput sa fie perceput la modul acesta datorita unor iesiri izolate, cea care a dat tonul fiind zborul lui Trappy deasupra Manhattan-ului si in jurul statui Libertatii, dar in schimb de multicoptere incepem sa cam fim invadati de la o vreme, si, cum scriam mai sus, prea la vedere, in spatiul public.
In alte tari asta incepe sa fie santionat, a se vedea experienta lui Nanok in Belgia.
Aceasta proliferarea a multicopterelor se datoreaza si aparentei de usurinta a pilotarii, aparenta foarte inselatoare, o stim multi din experienta personala, si din situatii unde FC nu a avut nici o contributie. "Mama ce stabil zbura... pana mi-a sarit o elice... sau au inceput aia de la televiziunea X transmisia HD taman in 2.4G cu emitatoare de 10W...etc."
Majoritatea celor care s-au apucat in ultima vreme "si de" multicoptere, au in spate cativa ani buni de pilotare avioane si experienta in electronica RC.
Parerea mea este ca acest domeniu este departe de a deveni un produs de uz general, si cu toate riscurile de a imi lua cateva injuraturi, vad mai necesara existenta (si mai dificil de luat) unui permis/autorizatii de pilotata asa ceva in public decat a unui permis de condus masina. Pe bune ! Vi se pare ca dupa 30 de ore de pilotat un multicopter, aveti garantia ca pe urma o viata / 100.000km nu veti mai avea nici un incident, asa cum destul de multi soferi pot demonstra ?
Cu toata spoiala de profesionalism care li se da, mai ales prin niste preturi exorbitante, astea sunt inca niste jucarii si de un nivel de amatorism al constructiei, si lipsa de fiabilitate, care numai cineva care lucreaza pe bune in domeniu il poate sesiza.
Pe rcgroups sunt multe topice unde apare cate un ... orice paralela este intamplatoare... :) fotograf, care tranteste o prima postare de genul: "nu am zburat niciodata, care setup ma face productiv in cel mai scurt timp?" Mama, si ce si-o ia... la primele 2-3 astfel de topice macar s-au distrat baietii, la urmatoare s-au plictisit si au postat link-uri direct la celelalte.
Concluzia la toata polologhia de mai sus ? Suntem intr-un forum de hobby totusi ;)
#24
Postat 11 May 2013 - 06:51 PM
renatoa, la 11 May 2013 - 06:20 PM, a spus:
Asa cum se vede mai acut prin alte parti, reflectat si la noi in topicul Rise of the Machines, hobby-ul nostru a inceput sa fie de la o vreme perceput drept periculos.
Factori care sunt "de vina" eu ii vad ca fiind iesirea tot mai agresiva din terenurile de zbor "de club" inceputa cu multi ani in urma de catre FPV, dar mai ales aparitia tot mai vizibila in spatiul public, datorata multicopterelor, in ultimii doi ani mai ales.
FPV-ul a inceput sa fie perceput la modul acesta datorita unor iesiri izolate, cea care a dat tonul fiind zborul lui Trappy deasupra Manhattan-ului si in jurul statui Libertatii, dar in schimb de multicoptere incepem sa cam fim invadati de la o vreme, si, cum scriam mai sus, prea la vedere, in spatiul public.
In alte tari asta incepe sa fie santionat, a se vedea experienta lui Nanok in Belgia.
Aceasta proliferarea a multicopterelor se datoreaza si aparentei de usurinta a pilotarii, aparenta foarte inselatoare, o stim multi din experienta personala, si din situatii unde FC nu a avut nici o contributie. "Mama ce stabil zbura... pana mi-a sarit o elice... sau au inceput aia de la televiziunea X transmisia HD taman in 2.4G cu emitatoare de 10W...etc."
Majoritatea celor care s-au apucat in ultima vreme "si de" multicoptere, au in spate cativa ani buni de pilotare avioane si experienta in electronica RC.
Parerea mea este ca acest domeniu este departe de a deveni un produs de uz general, si cu toate riscurile de a imi lua cateva injuraturi, vad mai necesara existenta (si mai dificil de luat) unui permis/autorizatii de pilotata asa ceva in public decat a unui permis de condus masina. Pe bune ! Vi se pare ca dupa 30 de ore de pilotat un multicopter, aveti garantia ca pe urma o viata / 100.000km nu veti mai avea nici un incident, asa cum destul de multi soferi pot demonstra ?
Cu toata spoiala de profesionalism care li se da, mai ales prin niste preturi exorbitante, astea sunt inca niste jucarii si de un nivel de amatorism al constructiei, si lipsa de fiabilitate, care numai cineva care lucreaza pe bune in domeniu il poate sesiza.
Pe rcgroups sunt multe topice unde apare cate un ... orice paralela este intamplatoare... :) fotograf, care tranteste o prima postare de genul: "nu am zburat niciodata, care setup ma face productiv in cel mai scurt timp?" Mama, si ce si-o ia... la primele 2-3 astfel de topice macar s-au distrat baietii, la urmatoare s-au plictisit si au postat link-uri direct la celelalte.
Concluzia la toata polologhia de mai sus ? Suntem intr-un forum de hobby totusi ;)
sunteti rautacios si ati distrus o mie de vise acum cu postul asta :D dar din pacate trebuie sa va dau dreptate 100%.au aparut acum caramizile astea zburatoare capabile sa duca dslr-uri de multe kilograme si care ele insasi au greutate considerabila(de la 3kg in sus ) si care scapate de sub control pot face ravagii. eu prefer acum sa ies din localitate si ma duc pe campuri cand zbor asa ceva pentru reglaje ca nu stii cum reactioneaza niciodata si fereasca dumnezeu sa atingi pe cineva cu asa ceva,acum nu ca astea mici ar fi mai putin periculoase cand sunt dotate cu elice de carbon ce taie ca laserul. am ajuns sa apreciez sculele gen phantom dar tinute cum sunt ele default adica elice moi si greutate scazuta sau de ce nu frame de la microkopter care iarasi sunt foarte usoare.
Aceasta postare a fost editata de worms: 11 May 2013 - 06:53 PM
#25
Postat 18 May 2013 - 12:52 AM
Inainte sa ma apuc de zburat "lampadare" practicam asiduu sportul numit airsoft. Echipament, armament, etc... O perioada a fost activitate de nisa, necunoscuta publicului larg... se mai speria cate o baba venita la cules de ciuperci in padure de armata dispusa tactic. Dupa care s-a umplut de comercianti de mizerii chinezesti, cat mai potente, cu bile cat mai periculoase, de sticla, aluminiu sau otel, cu magazine prin cartiere mai deocheate, ca poate vor bajetii care deschid usa la bemveu sa se auda maneaua pe toata strada sa impresioneze si cu o Beretta sau un Glock la vedere...
A urmat perioada de panica: isi scot astia ochii, jefuieste unu' o benzinarie c-o replica de airsoft, incep sa sparga parbrize la masini si alte alea, si ne scot replicile in afara legii.
Ei bine, nu s-a intamplat niciunul din scenariile negre pe care ni le imaginam, sau daca s-a intamplat, n-a fost mediatizat deloc.
Presupun ca la fel va fi si cu draciile noastre zburatoare: cate un incident joia si toamna, niciunul major, autoritati needucate care se uita la jucarii cu telecomanda, cate un parinte de tre' sa plateasca tinichigeria la o masina pe care a cazut un quad... in fine, nimic iesit din comun. Caci daca ne era frica de mutilari, sigur scapam de cainii vagabonzi. Iar un multicopter care intra in viteza, cu elicele de carbon macelarind un grup de oameni n-o sa vedem noi in rahatul asta de tara, ci poate pe CNN.