Modelism - RHC Forum: Ajutor la un aeromodel model termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ajutor la un aeromodel model termic

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 May 2013 - 10:46 AM

Vezi postareaAdrianDim, la 11 May 2013 - 06:32 AM, a spus:

Si iata ca am rezolvat si problema asta .Am inteles . Va multumesc inca o data tuturor pentru bunavointa aratata. Multa stima tuturor! Aterizari line! Voi pune si poze cu "impricinatul" cu fazele in care se afla , apoi vor urma poze si filmari sper eu cat mai multe si mai frumoase!


Daca tot ce au prezentat colegii au fost lamurite ( electronica, rezervor ) .. acum vine parte importanta cu pornirea si rodajul motorului ( asta daca este nou ) dupa care reglajele pentru zbor care in timp pe masura ce se mai " lasa " motorul vor fi reajustate .

Este o etapa importanta caci exista riscul deteriorarii motorului sau scurtarii perioadei de viata si atunci geaba electronica O.K. rezervorul O.K. daca nu mai merge motorul ....

Aici bine ar fi daca te poate consilia cineva dar face to face .. mai greu prin net , nu strica un termometru , un turometru si rabdare .. nu e greu si nici operatie pe creier doar putina informatie si atentie ..

Bafta !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 11 May 2013 - 12:02 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 11 May 2013 - 10:46 AM, a spus:

Daca tot ce au prezentat colegii au fost lamurite ( electronica, rezervor ) .. acum vine parte importanta cu pornirea si rodajul motorului ( asta daca este nou ) dupa care reglajele pentru zbor care in timp pe masura ce se mai " lasa " motorul vor fi reajustate .

Este o etapa importanta caci exista riscul deteriorarii motorului sau scurtarii perioadei de viata si atunci geaba electronica O.K. rezervorul O.K. daca nu mai merge motorul ....

Aici bine ar fi daca te poate consilia cineva dar face to face .. mai greu prin net , nu strica un termometru , un turometru si rabdare .. nu e greu si nici operatie pe creier doar putina informatie si atentie ..

Bafta !


:) Da. E nou motorul . Turometru nu , termometru nu , consilier ......slabut..... deci urmeaza o noua etapa de lamuriri . :).Aici am gasit multa intelegere combinat cu prietenul Google , sper sa nu o dau in bara .Rabdare am , dorinta de intelegere si invatare exista , materia cenusie inca e o.k. :)) Multumesc de sfaturi si urari . Stima tuturor !
P.S.
(cu rabdarea....asa si asa...) :))

Aceasta postare a fost editata de AdrianDim: 11 May 2013 - 12:03 PM

Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#33 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 11 May 2013 - 05:26 PM

Era sa uit un lucru aparent minor, dar care a distrus multe modele, probabil si pe cel despre care am pomenit putin mai in urma:
MARE ATENTIE LA CALITATEA, REZISTENTA ELECTRICA SI CEA LA VIBRATII a intrerupatorului folosit la comenzi. Motoarele termice zdruncina serios toata structura si componentele modelului. Daca nu esti sigur ca este de calitate, e preferabil sa cuplezi manual packul cu o mufa XT de exemplu, ca sa fii sigur de legatura. ASIGURA-TE ca toate mufele intra un pic fortat si eventualele contacte slabe la orice mufa sa fie rearcuite sau inlocuite daca e cazul. Asigura cablurile de prelungire cu sigurante de plastic specializate - prelungitoarele de la servourile eleroanelor. Toate componentele din model trebuie bine asigurate contra deplasarii accidentale in timpul zborului sau aterizarilor.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#34 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5157
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 May 2013 - 06:23 PM

subscriu.

Frumusetea de Zlin a lui Oachi s-a belit din cauza unor fire prost lipite!. (a cazut la Pucioasa, la fun fly-ul organizat acolo anul trecut).
Yak-ul (de la RR2013) ala a facut o vrie plata pe spate excelenta, si toti la un moment ne-am zis - pune-i motor...dar a cazut! - powerBox-ul prajit.

Ideea e ca cea mai mica piesa de 2 centi poate dobora aveonul de sute de coco. (Noi romanii avem a zicala cu buturugile si carele).

Adica trebuie verificat si rasverificat si inainte de primul zbor cat si dupa primul zbor. numai bine si asteptam vesti!.
0

#35 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 14 May 2013 - 06:51 PM

Deci voi fi foarte atent . Va tin la curent . Momentan nu mai pot face nimic deoarece astept furtune pentru benzina (modelul a venit cu cele de metanol) .Multumesc de sfaturi!
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

#36 Useril este offline   AdrianDim 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 29-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Deva
  • Interests:aeromodelism

Postat 19 May 2013 - 08:38 AM

Zborul inaugural !

Multumesc inca odata tuturor celor ce m-au ajutat cu sfaturi !

Zboruri line si frumoase !
Adrian Dimitriu
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu