AdrianDim, la 11 May 2013 - 06:32 AM, a spus:
Si iata ca am rezolvat si problema asta .Am inteles . Va multumesc inca o data tuturor pentru bunavointa aratata. Multa stima tuturor! Aterizari line! Voi pune si poze cu "impricinatul" cu fazele in care se afla , apoi vor urma poze si filmari sper eu cat mai multe si mai frumoase!
Daca tot ce au prezentat colegii au fost lamurite ( electronica, rezervor ) .. acum vine parte importanta cu pornirea si rodajul motorului ( asta daca este nou ) dupa care reglajele pentru zbor care in timp pe masura ce se mai " lasa " motorul vor fi reajustate .
Este o etapa importanta caci exista riscul deteriorarii motorului sau scurtarii perioadei de viata si atunci geaba electronica O.K. rezervorul O.K. daca nu mai merge motorul ....
Aici bine ar fi daca te poate consilia cineva dar face to face .. mai greu prin net , nu strica un termometru , un turometru si rabdare .. nu e greu si nici operatie pe creier doar putina informatie si atentie ..
Bafta !