sandrei, la 27 May 2015 - 05:34 PM, a spus:
Gasesti sau gaseai la HOT RACING sau modifici pinioanele de la un model TRAXXAS, insa nu mai stiu cu exactitate (gasesti tutoriale pe youtube)
Pe HOT RACING nu mai au acel pinion. Il vazusem si eu la ei, dar nu era pentru diferentialul clasic, lucra numai impreuna cu un diferential blocat facut tot de ei cu o coroana cu mai putini dinti, ceea ce nu ma avantajeaza. Acel pinion avea gatul mult mai lung si intra mai adanc in caseta diferentialului.
Varianta de pinionului de la Traxxas necesita multa munca de frezare/prelucrare si la cat de dur este acel otel, chiar e de lucru si-ti trebuie scule bune ca sa obtii tolerante mici pentru a nu te trezi cu jocuri in transmisie. Plus ca pinionul celor de la Traxxas are numarul de dinti diferit. Ma gandeam totusi la varianta asta, dar cand am facut un calcul, mi-a iesit un cost de achizitie nejustificat de mare si multa munca de prelucrare, plus ca daca la sfarsitul muncii toleranta de lucru este nu chiar mica, apar jocuri in transmisie nedorite si toata munca si banii sunt in zadar. Ma asteptam totusi ca HPI sa isi respecte clientii si sa produca ei alternativa metalica a acelui pinion. Sau macar alti producatori sa prezinte ceva respect si interes fata de firma HPI si sa produca ei acel pinion metalic. Dar inca mai caut...