Omenirea in general a evoluat si deci implicit si aeromodelismul.
F3P - ul a evoluat si el.
Nu pot uita intalnirile de acum cativa ani cand abia se descoperise tehnica frezarii si cam atat .
Aproape toata lumea isi cumpara modele de la Donuts Models cu echiparile stas recomandate de producator.
Cu timpul criza dar si pasiunea de a construit a adus modelele din depron home made .. copii sau nu ale unor modele
consacrate, taiate manual sau profi , frezate manual sau pe routter.
Cine se antrena zbura super, cine nu ..... varza .. sala mica , prea putin inalta , peretii prea grosi
Daca nu te antrenezi poti sa ai model si la jumatate din greutatea celui mai performant si tot degeaba ... nu strica insa daca poti, daca ai timp si pricepere sa aduci imbunatatiri modelului tau .
La fel nu strica daca ai posibilitati sa iti iei unul, doua din ultima generatie de modele existenta in piata ..
Ajuta foarte mult sfaturile , review-urile colegilor cu experienta ( sunt super detaliate constructiile lui Allen ..... mai mai ca imi venea sa imi fac si eu unul .. numa ca nu am model taiat, frezat .. ) si postul de fata al lui Bicut uimeste prin ingeniozitate ..... nu ma gandeam in veci ca se poate usura un motor in felul asta .. nici sa gauresc elicea nu ma gandeam .. super ..
Eu daca nu am zburat niciodata F3P in sala nu pot sa ma apuc sa imi dau cu parerea despre elice , motor, esc si alte
alea .. dar pot sa ma uit daca ma intereseaza subiectul ce fac cei care sunt meseriasi si de la noi si de la altii ..
..
Echiparea unui F3P insa nu cred ca are treaba cu echiparea unui microcopter .. daca intamplator sunt similare este O.K.
dar daca insa un CAMPION ( ca tot imi place mie ) are o echipare TOTAL diferita .. eu zic sa o lasam asa ca el stie mai bine .. si in plus daca mai toti CAMPIONII cam pe acolo se invart atunci e clar ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 February 2013 - 05:05 PM
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !