Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#631 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 06 January 2015 - 09:53 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 06 January 2015 - 09:41 PM, a spus:

Ete fleoşc. Amu vrei să aduc staţia doar s-o vezi ? Să scapi de udeală ? Nu ţine. Încerci să te eschivezi ? Bineeee !!!!
Nu am adus staţia şi nu o aduc la club din motive foarte întemeiate. Unele le ştii, altele ... .
Mai ales că a mea e veche. Ce să mai ud la ea după 3 ani ? 8)

Sper sa ajung maine pe la club sa stam la o udeala.
Te rog totusi sa aduci un pic manualul de la statia ta ca sa-l studiez putin.
0

#632 Useril este offline   racasanud 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 28-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 January 2015 - 08:57 PM

Astazi mi-a sosit elicea de carbon (9*3). Acum modelul este apt de concurs.In linie de zbor are 103G.
Imagine atasata: F3P 1_resize.jpg Imagine atasata: F3P 2_resize.jpg Imagine atasata: F3P 3_resize.jpg
Primul meu zor rc 24.03.2012
My first 3D flight
Avioanele mele : MiniMag Multiplex
Trainer Termic
Aripa zburatoare styrofoam 1200 mm
Home made depron
F3A Olympus FMS
F3P Home made
Easy Star II
Statii : Tunigy 9x v2, E-fly 100B 4 ch
Clipurile Mele Video
0

#633 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 January 2015 - 10:15 PM

Daca poti schimba si servourile ca alea sunt pe duca, o sa vezi ca e diferenta mare.
0

#634 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 09 January 2015 - 06:48 PM

Noutati de la bunica:
http://dualsky.com/motor/typhoon.shtml

Partea cea mai buna este ca PT a inceput sa faca elici revers ,speram sa faca si de 10,11,12 inch :rolleyes:
0

#635 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 10 January 2015 - 12:24 AM

Trebuia sa apara pana la urma.
Tot inainte tovarasi!
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#636 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 10 January 2015 - 08:58 AM

Si probabil vor aparea si la HK.
0

#637 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 10 January 2015 - 07:03 PM

Am obtinut pentru maine accesul in sala de atletism.
Cei care vor sa vina sa-si aduca papuci de schimb(adidasi sau tenisi,obligatoriu de firma si foarte scumpi ca altfel nu sunteti boieri ;) ).

Aceasta postare a fost editata de dan 73: 10 January 2015 - 07:04 PM

0

#638 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 11 January 2015 - 11:49 AM

Vezi postareadan 73, la 10 January 2015 - 07:03 PM, a spus:

Am obtinut pentru maine accesul in sala de atletism.
Cei care vor sa vina sa-si aduca papuci de schimb(adidasi sau tenisi,obligatoriu de firma si foarte scumpi ca altfel nu sunteti boieri ;) ).

Si este interzisa intrarea in sala cu pantofi din 83 😜
0

#639 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 January 2015 - 01:20 PM

Vezi postareabogdan_bacau, la 11 January 2015 - 11:49 AM, a spus:

Si este interzisa intrarea in sala cu pantofi din 83 😜

Poti veni si cu aia daca nu-ti permiti altii.Conditia e sa fie cumparati din banii tai nu a soacrei.


La ora doua se poate intra in sala.
0

#640 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 11 January 2015 - 02:12 PM

Vezi postareadan 73, la 11 January 2015 - 01:20 PM, a spus:

Poti veni si cu aia daca nu-ti permiti altii.Conditia e sa fie cumparati din banii tai nu a soacrei.


La ora doua se poate intra in sala.

😂😂😂😂😂 aaaa avionul meu..nu zboara bine fara elicii 😃😃😃😃
0

#641 Useril este offline   lrbc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 14-September 13

Postat 11 January 2015 - 04:47 PM

Azi iar am avut bafta sa muncesc. Astept sa vad ce ati ispravit. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dirol.gif
0

#642 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 January 2015 - 06:25 PM

Am fost si am zburat aproximativ trei ore.Au fost doar doua modele asa ca am avut timp sa zbor/descarc zece acumulatori ,dar prea multe progrese nu se vad.Mai sunt doua saptamani pana la concurs dar sincer va spun nu sunt pregatit suficient pentru a concura la clasa Master.Mi-ar trebui macar cate o ora de zbor in fiecare zi ca sa reusesc sa zbor/evoluez mai bine fata de anul trecut,dar din pacate accesul in sala e foarte greu de obtinut.Faptul ca nu ma pot antrena in sala, ca intradevar sa fac progrese de la un concurs la altul,nu prea ma multumeste.
Voi incerca sa obtin accesul in sala si Duminica viitoare si sa ma intorc la programul Sport urmand ca daca voi mai putea intra in sala suficient pana la CN F3P din Martie sa particip la clasa Master.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00351.JPG

0

#643 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 11 January 2015 - 06:31 PM

Viorel a filmat si probabil va posta si un filmulet cu primul meu zbor de trimaj(de a ma obisnui) cu noua statie.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_00341.JPG

0

#644 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 11 January 2015 - 10:21 PM

Ai incercat simulatorul?
Merita invatate figurile cu viteza mica - 40%.

Ai de toate, esti prea dotat chiar. ;)
Ai dat o lectie tuturor de pragmatism si de cum sa fii echipat la maxim, ca pentru campionatul mondial.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#645 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 12 January 2015 - 12:28 AM

Vezi postareamvpricop, la 11 January 2015 - 10:21 PM, a spus:

Ai incercat simulatorul?
Merita invatate figurile cu viteza mica - 40%.

Ai de toate, esti prea dotat chiar. ;)
Ai dat o lectie tuturor de pragmatism si de cum sa fii echipat la maxim, ca pentru campionatul mondial.


Poate ajunge şi acolo. Cine ştie ? Zboară prea mult într-o sesiune şi dăunează. Având în vedere că un acumulator ţine cât pentru 2 - 3 programe şi el descarcă 10 ... la un moment intervine oboseala şi nu-ţi mai iese nimic, sau îţi ies figurile din ce în ce mai prost, plus că "PC-ul" de bord nu mai ştie ce mişcări să bage la hard. Trage prea tare. Măcar o pauză de o oră de ar face, dar na ... nu avem sala cât şi când vrem.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#646 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 13 January 2015 - 01:26 PM

O chestie super interesanta,protagonisti sunt Lantsov si Starostov in CN-ul din Rusia,modelele sunt identice Victory 1S considerat high-end -ul in materie de f3p cu preturi pe masura ...adica 500 kit-1500 rtf euro bre!
Va las pe voi sa trageti concluziile urmarind diferentele dintre zborurile celor doi.

https://vimeo.com/116466612

https://vimeo.com/116463219
0

#647 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 13 January 2015 - 06:07 PM

Vezi postareabicut, la 13 January 2015 - 01:26 PM, a spus:

O chestie super interesanta,protagonisti sunt Lantsov si Starostov in CN-ul din Rusia,modelele sunt identice Victory 1S considerat high-end -ul in materie de f3p cu preturi pe masura ...adica 500 kit-1500 rtf euro bre!
Va las pe voi sa trageti concluziile urmarind diferentele dintre zborurile celor doi.

https://vimeo.com/116466612

https://vimeo.com/116463219

Starostov face reclama modelului la cat e de rezistent,sau poate becului :D .
0

#648 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 14 January 2015 - 10:11 AM

Vezi Dane ? Ție îți era rușine cu zborul tău. Ăștia cu modele de top, cu antrenament când vor și ... aș avea destule de comentat la evoluția lui Lantsov, nu mai spun de celălalt. Băieții de la noi (vorbesc de România) sunt mult mai buni chiar cu modele mai "sărăcuțe". Dacă am avea posibilitățile de antrenament pe care le au ei, am face față cu succes unei competiții internaționale.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#649 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 14 January 2015 - 10:34 AM

Eu nu ma simt deloc mai bun decat baietii din film, ba dimpotriva. Fara zbor cu un model bun nu am cum sa devin mai bun. Cu sala, daca rusii se descurca, nu avem nici o scuza. Rusul a mesterit cu pasiune vreo opt ani la modele. Rezultatele au venit. Cine in Ro are 8 ani vechime in dezvoltarea unui acrobat, ca si pilotajul? Cu arf si kit nu impingi lucrurile inainte, ci esti impins de de altii. Trebuie sa mergi pe banii tai la competitii, sa tragi de limba concurenta, etc. Nu e pentru RO.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#650 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 14 January 2015 - 10:37 AM

Si nu este vorba de bani, ci de educatie. Acolo oamenii sunt educati sa aiba incredere in ei si sa dea curs pasiunii. La noi e invers. Familia si societatea iti dau la cap.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#651 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 14 January 2015 - 12:34 PM

Victore, cam 50% îți dau dreptate plus treaba cu meșteritul. Totuși 8 ani de meștereală sunt exagerați. E drept că F3P e foarte scump și majoritatea dintre noi nu ne permitem.
Totuși, cine este familia și/sau societatea ? Nu tot noi ?

P.S. Te-am sunat. Pachetul cu ... și unde trimit banii ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#652 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 15 January 2015 - 10:29 AM

Dupa filmele de mai sus si altele, concluzia mea e ca oricat ar fi de usor, un model fara frane in picaj tot are viteza mare.
Chiar daca am promis a n-a oara ca nu ma mai tin de deproane, ma straduiesc sa cumpar un Citrino: http://aerobertics.b...&cat=1&brand=34
E biplan si vreau sa-i fac eleroanele frane.
Mi-a placut cum zboara, e vopsit pe ambele parti si sper sa-l asamblez repede.
Evident, nu-l intaresc cu tijele lui, ci cu tuburi si nu-i pun franele. Dar trebuie 6 servo.
Daca merge bine, poate fac un biplan din tuburi. La toamna-vara. ;)
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#653 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 15 January 2015 - 11:05 AM

Vezi postareamvpricop, la 15 January 2015 - 10:29 AM, a spus:

Dupa filmele de mai sus si altele, concluzia mea e ca oricat ar fi de usor, un model fara frane in picaj tot are viteza mare.
Chiar daca am promis a n-a oara ca nu ma mai tin de deproane, ma straduiesc sa cumpar un Citrino: http://aerobertics.b...&cat=1&brand=34
E biplan si vreau sa-i fac eleroanele frane.
Mi-a placut cum zboara, e vopsit pe ambele parti si sper sa-l asamblez repede.
Evident, nu-l intaresc cu tijele lui, ci cu tuburi si nu-i pun franele. Dar trebuie 6 servo.
Daca merge bine, poate fac un biplan din tuburi. La toamna-vara. ;)

Uite aici;
http://www.rcfairpri...plane-1443.html

Transport mai ieftin si mai rapid.
0

#654 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 15 January 2015 - 03:34 PM

Vezi postareamvpricop, la 15 January 2015 - 10:29 AM, a spus:

Dupa filmele de mai sus si altele, concluzia mea e ca oricat ar fi de usor, un model fara frane in picaj tot are viteza mare.
Chiar daca am promis a n-a oara ca nu ma mai tin de deproane, ma straduiesc sa cumpar un Citrino: http://aerobertics.b...&cat=1&brand=34
E biplan si vreau sa-i fac eleroanele frane.
Mi-a placut cum zboara, e vopsit pe ambele parti si sper sa-l asamblez repede.
Evident, nu-l intaresc cu tijele lui, ci cu tuburi si nu-i pun franele. Dar trebuie 6 servo.
Daca merge bine, poate fac un biplan din tuburi. La toamna-vara. ;)


Din construcţiile făcute am tras următoarele concluzii :
Folierea reduce semnificativ viteza de evoluţie. La aceeaşi masă, un model frezat va avea viteză mai mare decât unul foliat.
Frânele care se folosesc actual pe eleroane diminuează eficienţa lor. Am revenit la un tip de frâne pe care l-am practicat prin 2008. Sunt puse pe modelul lui Cosmin. Eficacitatea lor e semnificativă, mai ales că la bracarea eleroanelor măreşte efectul lor.
Biplanul pe care l-am făcut anul trecut avea eleroane foarte mici şi fuselajul prea scurt.
Eleroanele trebuie să se bracheze maxim. În felul ăsta obţii şi frână şi răsucire eficientă în picaj. Practicat pe modelul lui Cosmin şi are o rată de răsucire semnificativ îmbunătăţită.
Dacă faci monoplan, soluţia canalizoarelor mobile pe care le are modelul lui Dan este super de eficientă în picaj. Mixate cu motorul, se brachează când reduci/opreşti motorul.
Biblanul are avantajul că reduce din efectul de cuplu motor dacă nu ai sau nu vrei să pui contrarotativă. Ăsta e motivul pentru care anul acesta voi zbura un triplan (SimeTriX) cu eleroane super de mari care îmi vor asigura şi frânarea necesară la picaj. Am lungit fuselajul semnificativ faţă de cel de anul trecut. Modelul e perfect simetric cu excepţia trenului de aterizare. Fuselajul este foarte înalt plus că voi pune canalizoarele pe verticală, paralele cu fuselajul, în spatele bordului de fugă al aripilor. Vroiam să-i fac biprofundor (ampenaj orizontal bi) numai că am proiectat greşit fuselajul şi am fost nevoit să îl fac normal, dar l-am mărit considerabil.
Biplanul şi triplanul vor avea din start viteză mai mică datorită rezistenţei la înaintare mai mare, asta nu înseamnă că nu au nevoie de ceva frâne. O frână pe direcţie cred că va fi de ajuns. Frâna o voi face în V.
De ce ai nevoie de 6 servo-uri ? Ia servo-urile Corona de 2,25 gr. de la Lindinger. Un servo ajunge să-mi accţioneze cele 6 eleroane ale triplanului. Am făcut calculul de efort pe servo şi toate cele 6 eleroane vor solicita doar maxim 80% servo-ul. Numai de ar ajunge pachetul ăla ... .

P.S. Frumos biplanul şi zboară şi bine. Nu am ce comenta. :rolleyes:
Rămân la construcţii proprii şi asta nu neapărat din cauza banilor.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 15 January 2015 - 03:36 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#655 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 16 January 2015 - 08:46 PM

Deci,cam asa ar trebui sa zbor si eu.
https://www.youtube....h?v=ULizqSkn42s

Astazi in sfarsit am reusit sa vorbesc cu Dragos de la Iasi.E posibil sa vina si el la concurs.
Intre timp,Catalin tace si face iar Victoras baietas asteapta un biplan-as.
Eu astept cu nerabdare ziua de Duminica sa intru in sala.
0

#656 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 January 2015 - 09:13 PM

Astazi am avut si prima problema cu coaxialul, dupa aproximativ 30 de ore de functionare ireprosabila m-am trezit astazi la sala ca a mancat o baterie abia incarcata in 3min adica un program in loc de doua,am aterizat si am constatat ca motorul era mai cald decat de obicei, am invartit elicea din fata si mergea greu .
Problema s-a rezolvat cu un puf de actvator pentru curatarea spatiului dintre axe si o picatura de ulei luata de pe joja de la masina.
Deci o picatura de ulei intre axe nu-i strica o data la 10 15 ore de zbor.
Axul de carbon nu prezinta uzura vizibila inca dar o sa il verific in continuare sa vad cam cat duce.
0

#657 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 January 2015 - 10:10 AM

Mă gândeam că o să apară probleme în lipsa rulmenților. Oricum, a ținut rezonabil. Problema cu tijele de carbon e ca sunt din depunere de praf de carbon pe suport de nilon. Tija e posibil să nu aibă o uzură foarte mare, dar cu siguranță s-a așchiat ceva praf de carbon care e foarte abraziv și uzează tubul de aluminiu, sau dural.
Părerea mea e că, înainte de concurs ar trebui să înlocuiești și tija de carbon și țeava de aluminiu, să nu ai probleme când ți-e lumea mai dragă.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#658 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 18 January 2015 - 11:50 AM

Sistemul are rulmenti.
Iar tijele si tuburile subtiri sunt din fibre pe lungime, in nici un caz din praf.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#659 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 18 January 2015 - 11:58 AM

Vezi postareamvpricop, la 18 January 2015 - 11:50 AM, a spus:

Sistemul are rulmenti.
Iar tijele si tuburile subtiri sunt din fibre pe lungime, in nici un caz din praf.


După câte am văzut la Dan şi la sistemul lui Bicuţ când a venit la Bacău, între axul ţeavă de aluminiu şi tija ax de carbon nu sunt rulmenţi. Posibil să mă fi înşelat ? Chestia despre tije o citisem undeva pe internet. Nu cunosc în detaliu procesul de fabricaţie. Chiar şi din fibre şi tot se aşchiază, iar praful rezultat e extrem de abraziv chiar în prezenţa lubrefianţilor.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#660 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 18 January 2015 - 02:49 PM

Rulmenti intre axe?
Vrei cam mult.

Am crezut ca sistemul Lantov nu are, dar pare sa aiba. Initial am scris ca nu are. ;)


Sistemul Kimmo are, ca sa fii multumit. ;)
Dar iese mai greu, ca tubul exterior e mult mai mare in diametru, ca si rulmentii.



Iote ce-am gasit, ca rezumat:
http://www.nij-e-bar...rs%20contra.pdf

Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 18 January 2015 - 02:52 PM

Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

Arata acest topic


  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »

46 useri citesc topicul
0 membri, 46 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu