2012/2013 European Offroad Series - Etapa 3 1/10 Electric - 8-10 Martie - Austria
#31
Postat 13 March 2013 - 11:09 PM
A fost un concurs foarte greu din punct de vedere al concurentei cat si al complexitatii traseului, dar extrem de bine organizat. Obositor nu pot spune ca a fost decat datorita drumului, dar din punct de vedere organizatoric a fost lejer programul , fiecare avea timp pt tot ce avea nevoie si chiar nu aveai de ce sa te plangi ca nu ai apucat sa faci ceva anume la masina. Pilotii de uzina Team Durango, Hupo si Neumann ne-au ajutat pe cei care am cerut sfaturi, dar si pilotii de la Xray inclusiv Juray Hudy si Gherhard Binder ne-au dat sfaturi.
Acomodarea cu pista desi au fost multe manse a fost lenta pt ca dificultatea pistei in comparatie cu ce avem noi era foarte mare. Noi fara o pista asemanatoare pe care sa ne antrenam si fara spiritul de competitivitate nu avem nici o santa. Chiar daca am reusit in ultima mansa sa ma apropii la doar o tura de primul clasat nu ma pot mandrii cu asta.Acolo conteaza secundele iar in cateva secunde erau ordonate cateva finale. Vreau sa spun ca nivelul din Romania este foarte foarte slab inclusiv primele 2-3 pozitii in clasamentul general cum a fost cel de la Bucuresti.
Consider odata cu acest concurs ca etapele cu 2-3 rampute amarate cu aterizare in plat pe pista nu sunt concursuri de offroad ci mai degraba niste miute de hai sa mai tocim niste cauciucuri.
Sper sa ne strangem tot asa si la urmatoarele etape de EOS, a fost o echipa placuta si multa distractie , pe linga multa invatatura. :drinks:
am sa pun si poze.
#34
Postat 14 March 2013 - 01:29 PM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#35
Postat 14 March 2013 - 02:11 PM
Fxpower, la 14 March 2013 - 01:29 PM, a spus:
Fiecare din deplasarile trecute sau viitoare, au avut sau vor avea nevoie de ajutorul distribuitorilor de articole de modelism din tara. Pana acum, singura companie care a oferit sprijin pentru iesirea "in lume" a echipei noastre a fost HPI - Team Durango. Deoarece la aceste evenimente participa si masini ale altor brand-uri, ar fi binevenit suportul distribuitorilor respectivi.
#36
Postat 14 March 2013 - 05:33 PM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#37
Postat 14 March 2013 - 05:53 PM
Fxpower, la 14 March 2013 - 05:33 PM, a spus:
Interesant puctul de vedere si exprimarea unui distribuitor de articole de modelism. Bravo d-l Fridrik.
#38
Postat 17 March 2013 - 08:21 PM
Uitandu-ma la rezultate vad ca nivelul de la noi tinde spre zero.
Cred ca cel mai important aspect asa cum a spus si Bogdan la un moment dat este sa avem circuite , cat mai gdificile astfel incat sa te poti antrena si sa te duci acolo cu experienta. ceea ce facem noi cu rampele astea pe care oricum abia le sarim este o gluma .
Cred ca pasul 1 ar fi sa crestem nivelul d edificultate al circuitului si pe urma sa ne mai plangem de sponsori..
Vad ca bunavointa exista insa unde sa te antrezezi.?
Oriucm felicitari pariticpantilor si celor ce tin in viata pistele de la noi asa cum sunt ele.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#39
Postat 17 March 2013 - 10:56 PM
rama, la 17 March 2013 - 08:21 PM, a spus:
Uitandu-ma la rezultate vad ca nivelul de la noi tinde spre zero.
Cred ca cel mai important aspect asa cum a spus si Bogdan la un moment dat este sa avem circuite , cat mai gdificile astfel incat sa te poti antrena si sa te duci acolo cu experienta. ceea ce facem noi cu rampele astea pe care oricum abia le sarim este o gluma .
Cred ca pasul 1 ar fi sa crestem nivelul d edificultate al circuitului si pe urma sa ne mai plangem de sponsori..
Vad ca bunavointa exista insa unde sa te antrezezi.?
Oriucm felicitari pariticpantilor si celor ce tin in viata pistele de la noi asa cum sunt ele.
Sunt de acord si eu cu tot ce zici tu aici, dar hai sa vedem putin si realist treaba. Oamenii aia fac tot ceea ce fac de mici. Antrenamente peste antrenamente de ani si ani de zile. De partea financiara nu mai aduc vorba ca nu are sens. Vezi tu...e o mare diferenta sa te apuci de modelism de 1-2-3 ani si sa ai pretentii sa te bati la un nivel european sau chiar mondial. Trebe si aici ca si in orice domeniu multa munca, mult antrenament si in timp vor veni si rezultatele. Gandesti precum patronii din fotbal, am bagat ceva bani in echipa/echipament, vreau rezultate sezonul asta! Nu le obtin, ma las de sportul asta/vand clubul/schimb antrenorul :)
Iar cu pista, iarasi total de acord cu tine, dar hai sa mergem noi de 2-3 ori pe saptamana cel putin la pista/pistele pe care le avem, sa ne antrenam acolo pana le facem pe alea cu ochii inchisi si obtinem timpi din ce in ce mai buni dupa care sa incepem sa tipam ca vrem ceva mai complex. Eu ajung odata pe saptamana acolo, destul de rar daca incepi sa ceri performante de la automodelism si incepi sa-l privesti ca si sport nu doar ca pe un hobby. Odata pe saptamana este mult sub limita pentru a obtine ceva performanta, parerea mea, iar tu, ajungi chiar mai rar de atat.
Cred eu ca aspectele de mai sus sunt valabile in orice domeniu/sport pe care vrei sa-l practici la un nivel competitional. Nu ma refer aici la fotbalul pe sintetic care-l facem probabil toti cu brigada de la bloc o data pe saptamana, sau o data pe luna. Ma refer la ceva de la care ai pretentii. Indiferent ca e sport, ca este o avansare in cariera, ca e vorba de gaming pe calculator la un nivel competitional...ablosult in orice domeniu ai nevoie de munca/antrenament ca sa ai ceva rezultate notabile.
Eu unul asa gandesc, poate o fac bine, poate n-o fac bine....
In concluzie, hai sa ne vedem din ce in ce mai des la piste (sala, parc, etc) sa progresam si sa visam frumos, ca poate pana ajungem noi la nivelul de a ne bate cu lumea pe la europene/mondiale o sa avem si pistele necesare pentru antrenament :)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#40
Postat 19 March 2013 - 12:05 AM
Am intrebat un reprezentant extern de la una din marcile de renume daca poate sa ma ajute cu un pilot de viitor sa il ajute cu sponsorizarea in concursuri si m-a intrebat urmatorul lucru : " La ce clasa se antreneaza in fiecare zi ?"
Bineinteles ca am inghitit in sec si am lasat-o mai moale cu pretentiile .
cand o sa avem un pilot care face chestia asta , putem sa avem pretentii la titluri si sponsorizari .
Eu ca reprezentant al unoor marci bune din domeniu incerc sa ajut unii piloti , si o sa o fac in continuare , dar trebuie sa fim relaisti si sa punemm osul la munca ...
Oricum, este important ca acesti prieteni ai nostri, au fost acolo ca sa ne informatii si noua si sa ne dam seama cum sta treaba .
Sunt sigur ca vor face treaba mai buna data viitoare , si din ce in ce mai buna .Bafta in continuare si pe cine are posibilitatea, il indemn sa incerce sa ajunga acolo , ca noi il vom sprijini chiar daca nu e printre primii, important este sa incerce sa fie din ce mai bun .
Bafta
#44
Postat 26 March 2013 - 01:09 PM
#45
Postat 27 March 2013 - 03:08 AM
Pt unul ca mine este insa evident ca si pt cei buni (de la noi) este greu la acel nivel.
Tot ce spuneam era in sens admirativ.
Oricum este absolut evident ca daca nu faci orice sport in mod sistematic rezultatele nu apar. De aceea da probabil ca rezultaele sunt mai aproape de cei mici , juniori care ar putea sa se pregateasca zilnic pentru ca au mai mult timp la dispozitite.
Noi evident ca suntem la nivel de fotbal pe "gazon sintetic" pt ca probabil nici nu are nimeni in target sa ajunga campion mondial. :rolleyes:
Ma rog si nici echipa de fotbal nu are vre-unul din noi ? Cred .. :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de rama: 27 March 2013 - 03:09 AM
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#46
Postat 27 March 2013 - 09:00 AM
Jos cu palaria in fata voastra Bucurestenilor, voi v-ati facut rost de piste unde sa va puteti antrena
Eu daca as putea sa-mi permit sa-i finantez, as face-o! Dar deocamdata ma bucur daca imi pot plati chiria, facturile si daca imi mai pot lua una alta necesara pentru a concura, si plati inscrierea la concurs.
(haideti sa punem bani laolalta si sa jucam la lolo :pardon: )
Scuze daca eram tare off topic, dar nu am putut abtine aceste cateva ganduri :)
O zi placuta lume!
#47
Postat 27 March 2013 - 10:35 AM
Nu "ne-am facut rost de pista".
Pistele au fost facute cu bani de catre AutoRC si SpeedRC.
Este investitia magazinelor de profil sustinuta de noi cei care le folosim prin taxa si prin produsele cumparate...
Deci solutia exista...
#48
Postat 27 March 2013 - 10:40 AM
cristake, la 27 March 2013 - 10:35 AM, a spus:
Nu "ne-am facut rost de pista".
Pistele au fost facute cu bani de catre AutoRC si SpeedRC.
Este investitia magazinelor de profil sustinuta de noi cei care le folosim prin taxa si prin produsele cumparate...
Deci solutia exista...
BRAVO!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#49
Postat 27 March 2013 - 11:33 AM
Abia in momentul in care vom reusi sa strangem 100 - 150 inscrieri la fiecare concurs ( Campionat National sau concurs privat, la Bucuresti, Pucioasa, Cluj, Arad, Vaslui, Mures sau oricare alta locatie ), vom putea spune ca suntem pe drumul cel bun, vom putea avea pretentii de noi piste ( distribuite uniform pe tot teritoriul Romaniei ).
Asa cum spunea Cristi, solutia exista.
Haideti sa ne adunam cat mai multi la concursurile planificate in acest sezon si, cu siguranta, in viitor, vor aparea noi investitii ( de genul celei din Grand Arena ) din partea distribuitorilor RC. Asa cum o parte importanta a echipei de piloti din Bucuresti se deplaseaza la aproape toate concursurile automodelistice din tara, cred ca si echipele din Cluj, Mures, Vaslui, Pucioasa ar fi binevenite la Grand Arena ( aici ma refer doar la cei care inca nu au reusit inca sa fie parte a acestei competitii ).
Toate cele bune
EugenS
#50
Postat 30 March 2013 - 08:25 PM