Grand Arena Off-Road Chalange Campionat Privat Automodele Off-Road Electric
#123
Postat 27 February 2013 - 01:23 PM
Pacat ca nu este filmare si de la 2wd buggy.
Aceasta postare a fost editata de Mad Max: 27 February 2013 - 01:25 PM
#125
Postat 28 February 2013 - 12:02 PM
1 Matei Catalin 200p
2 Manolache Ovidiu 190p
3 Editoiu Bogdan 181p
4 Bogdan Ionescu 173p
5 Cristian Ionescu 166p
6 Enache Cristian 160p
7 Romanenco Vlad 155p
8 Stoiciu Andrei 151p
9 Supeala Florin 147p
10 Vladescu Mihai 143p
11 Valeanu Adrian 133p
12 Rambet Radu 124p
13 Diaconu Alexandru 115p
14 Giger Ioel 106p
15 Rauca Cristian 97p
16 Puscasu Cristian 88p
17 Marineata Ionut 79p
18 Paun Florin 70p
Buggy 2WD
1 Matei Catalin 200p
2 Ionescu Bogdan 190p
3 Manolache Ovidiu 181p
4 Romanenco Vlad 173p
5 Nafornita Valentin 166p
6 Enache Cristian 160p
7 Fridrik Lucian 155p
8 Stefan Bogdan 151p
9 Crihan Liviu 147p
10 Valeanu Adrian 143p
11 Catalin Fernea 133p
12 Nafornita Romulus 124p
Short Course 2WD
1 Sulea Mihai 200p
2 Supeala Florin 190p
3 Andrei Suciu 181p
4 Necrelescu Mihai 173p
5 Pavel Costin 166p
6 Albu Aurelian 160p
ShortCourse 4WD
1 Matei Catalin 200p
2 Manolache Ovidiu 190p
3 Enache Cristian 181p
4 Romanenco Vlad 173p
5 Plavitu Florian 166p
6 David Gafita 160p
7 Dinu Busegeanu 155p
8 Diaconu Alexandru 151p
9 Tudor Lungu 147p
10 Nafornita Romulus 143p
#128
Postat 28 February 2013 - 04:17 PM
La Truck 2wd nu se pot lua in considerare rezultatele din moment ce s-au prezentat doar 2 si nici punctajul, daca se vor aduna la urmatoarea etapa minim 5 cum este postat se va face calculul pentru etapele la care se prezinta.
Cu truckul este aceeasi poveste de fiecare data este o clasa care nu se trage nicaieri si sustinuta doar de cativ,a va oferim sansa sa dezmortiti modelele.
Trebuie sa va concentrati pe clasele cu participanti unde va puteti dovedi calitatile de piloti. Oricum nu aveti cum sa faceti performanta pe 5 clase.
Va sfatuiesc foarte sincer sa va concentrati dor pe anumite clase, nu poti sa cresti cu 5 masini si 5 stiluri de condus diferite, sunt 2-3 piloti care pot face asta si au ani buni de experienta.
Decat sa aveti buget pentru o masina mai bine cu bani aceia sustineti si va antrenati la clasa care va place mai mult, daca bani investiti intr-o clasa noua ar fi canalizati in clasa existenta performantele personale nu au cum sa nu creasca.
Practic decat sa dau 10 mil pe o masina mai bine ma concenetrez sa am cel mai bun servo ceal mai bun variator sa am roti de schimb si sa am roti de antrenament si sa ma duc la sala sa ma antrenez.
Aceeasi greseala o faceam si eu cand ma duceam la EBO ma dadeam la 2 clase si nu aveam timp sa scot ce e mai bun dintr-o singura clasa, nu ai cum. Am renuntat la dorinta de a ma da la toate si am o singura clasa la care ma dau si la care maantrenez si la care sunt bun drept dova da Locul 3 la campionatul nationala 1/10 Touring Modified.
Orice clasa in plus iti iroseste timpul la clasa unde ai putea fi mai bun. Nu zic asta sa va descurajez va zic ca sa stiti cum sa cresteti si sa fiti mai buni.
#129
Postat 28 February 2013 - 04:51 PM
Clasa "truck" 2WD, aka StadiumTruck, este trecuta pe "linie moarta" in cam toata lumea. Ne-au "invadat" americanii cu SC-urile lor :D
Dar ...cu costuri nu foarte mari, se poate "converti" un ST in SC. Am inceput deja un "proiect" in sensul acesta. Voi face un thread separat cu conversia unui ST in SC.
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 28 February 2013 - 04:53 PM
#130
Postat 28 February 2013 - 04:57 PM
Clasa Truck nu a murit.Faptul ca la noi nu a castigat popularitate asta nu inseamna ca a murit.Acu ceva timp, erau mai multe truck-uri pe pista decat SC-uri.
Sunt campionate, curse pt stadium truck.
Sunt multi care au pe acasa Firestorm/T4/Rustler si alte ST dar problema e ca nu vin la concursuri.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 28 February 2013 - 05:00 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#131
Postat 28 February 2013 - 05:10 PM
Acum, in RC, aproape toti producatorii au cel putin un model SC. La ST-uri ...nu s-a mai "inventat" nimic in ultimii 2 ani.
Eu cred ca SC-ul este de fapt un ST cu un wheelbase marit, alte roti cu profil mai "agresiv" dar talon mai mic, bumpere si alta "carapace" mult mai mare ....parasuta, asa cum o denumesc unii pe buna dreptate :))
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 28 February 2013 - 05:11 PM
#132
Postat 28 February 2013 - 05:19 PM
Gresesti, dar ma rog.Nu ma bag.
Din punctul meu de vedere, un Truck va fi intotdeauna peste SC pt un incepator.Truck-ul nu iti iarta greseli asa de des precum SC.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#133
Postat 28 February 2013 - 06:09 PM
Pe noi nu ne incurca clasa, povestea mea nu era pentru a va descuraja sau a va convinge sa nu va dati acolo era un sfat sincer pentru cei care s-au dat la 3-4 clase si au iesit pe locul 4-5-6-7-8-9 etc.
Cine vrea sa inteleaga bine cine nu nu.
#134
Postat 28 February 2013 - 07:14 PM
Kata4, la 28 February 2013 - 05:10 PM, a spus:
Și atunci Team Asso T4.2 ce este? Este apărut de câteva luni, nu e vechi de doi ani.
Nu vreau să fiu răutăcios, dar vreau ca atunci când cineva spune ceva, să spună corect.
#135
Postat 28 February 2013 - 11:59 PM
Va rog sa punctati si clasa TRUCk 2wd pt ca sunt destule masini in Romania , doar ca nu au aflat de concurs .
Data viitoare cred ca o sa fie mai mult mai multi , poate chiar decat SC.
Este o clasa interesanta .
Important este sa fie separata de SC pt ca sunt stiluri diferite de comportament pe circuit.
#136
Postat 01 March 2013 - 01:28 AM
Pe de alta parte de 1 luna de cand ma dau cu Buggy am ajuns in situatia descrisa de Flo.
Cu truck-ul ma dau mult mai prost ca inainte iar cu buggy nu sunt constat si in final obtin un rezultat jenant.
Daca Mishu a castigat la SC imi amintesc zilele in care ma bateam cu el la IMGB. Acum fie a crescut el fie merg eu mult mai prost .
In concluzie chestia este alta , cind trec de pe buggy 4wd pe truck si invers ma adaptez greu la masina si evident in regim de concurs merg aiuristic.
Am sa incerc sa trec la 4x4 SC si buggy macar sunt mai apropiate ca mod de actiune. Nu este perfect dar pot sa spun cu mana pe inima ca Flo are dreptate 100% . truck 2WD vs Buggy 4wd nici o legatura. Zero. Ca si popularitatea clasei.
Chiar si la Mures am vazut ca erau mai multe SC 2wd decat truck . De ce ? beats me , nu conteaza, ne inscriem la clasele care conteaza si asta este.
Aceasta postare a fost editata de rama: 01 March 2013 - 01:29 AM
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#137
Postat 01 March 2013 - 09:40 AM
Chiar daca tu ai o masina AE, asta nu inseamna ca ca aceasta companie este "Dumnezeu". Stiu ca este greu ca la varsta ta sa fii mai obiectiv, dar este bine sa te gandesti ca poate unii oameni, in afara de impresiile proprii, se mai documenteaza putin inainte sa faca o afirmatie.
Sunt de acord cu vgeorge, ca un ST este mult mai neiertator cu un incepator decat un SC. Ce am vrut sa spun este ca de fapt, succesul SC-ului, se datoreaza mai mult "look-ului" si mai putin performantelor tehnice. Majoritatea clientilor de automobile isi aleg o masina ori pentru ca arata fain, ori pentru ca poarta pe "bot" o sigla cunoscuta si apreciata de prieteni. Putini isi aleg o masina gandindu-se la ce se potriveste pe nevoile, temperamentul, bugetul lor, etc.
Eu am un amarat de ST, pe care vreau sa il transform in SC tocmai pentru a putea participa la o clasa care am vazut ca "traieste", la noi in tara, la noi in oras, la noi in cartier. In rest, totul e can-can. Discutii interminabile despre ce si cum ii place fiecaruia.
#138
Postat 01 March 2013 - 09:47 AM
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 01 March 2013 - 09:47 AM
#139
Postat 01 March 2013 - 10:01 AM
#140
Postat 01 March 2013 - 10:25 AM
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#143
Postat 09 March 2013 - 02:58 PM
Exista posibilitatea ca sa pot participa din a doua etapa la clasa 4wd? Dupa cum vedeti rezultatele mele, eu nu tind dupa un loc pe podium si o fac din placere.Astfel, daca se poate, chiar si fara a conta in clasamente, sa pot participa la 4wd.
multumesc
#144
Postat 09 March 2013 - 03:04 PM
aiurica, la 09 March 2013 - 02:58 PM, a spus:
Exista posibilitatea ca sa pot participa din a doua etapa la clasa 4wd? Dupa cum vedeti rezultatele mele, eu nu tind dupa un loc pe podium si o fac din placere.Astfel, daca se poate, chiar si fara a conta in clasamente, sa pot participa la 4wd.
multumesc
Nu conteaza la ce clasa ai participat concursul trecut. Nu este o regula daca vi spre exemplu la sc2wd data viitoare sa fi obligat sa vi tot la sc2wd. Poti sa te inscri la ce clasa vrei tu, indiferent de cea la care ai participat in etapa precedenta.
#145
Postat 09 March 2013 - 03:35 PM
ma trec de acum pe lista de 4x4 sc?
ma sterg de pe lista 2wd?
de vor face liste si pt concursul din 31? altele?
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 09 March 2013 - 03:36 PM
#146
Postat 09 March 2013 - 03:40 PM
Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.
#147
Postat 09 March 2013 - 05:18 PM
credeam ca e un campionat cu 3 etape.
multumesc
#148
Postat 09 March 2013 - 06:08 PM
Flo234, la 29 January 2013 - 04:39 PM, a spus:
Clasele de participare:
1: 1/10 Buggy 4wd
2: 1/10 Buggy 2wd
3: 1/10 Short Course 4WD
4: 1/10 SC/Truck 2wd
5: 1/10 Open (Truggy 1/10 si alte variatii)
Minimul de participanti pentru desfasurarea unei clase este de 5 piloti.
La 1/10 Truck si SC 2wd la 5 participanti din oricare parte se vor imparti clasele.
Nu exista limita de motorizare la nici o clasa.
Etape:
Etapa 1 24 Februarie 2013
Etapa 2 31 Martie 2013
Etapa 3 14 Aprilie 2013
Taxe de participare:
Taxa pe clasa 40.00lei(25 lei pentru deținătorii de abonament)
Taxa transponder 10.00lei
Organizatori: AutoRC.ro SpeedRC.ro
Concursul se va desfășura în structura standard a unui campionat național 3manșe de calificare si 3 finale. O manșă are durata de 5 minute. Din cele trei calificări se punctează cea mai bună manșă.Din cele 3 finale se punctează cele mai bune 2 finale.
Înscrierile se fac în acest topic sub formatul următor:
NUME PRENUME/CLASA DE PARTICIPARE/ AUTOMODELUL.
Ultima înscriere este acceptată în vinerea/joia premergătoare concursului ora 18:00.
Taxa de participare se achită la organizatorul concursului.
Taxa se achita pana la ora 10:00
Startul curselor se dă la ora 10:30-11:00.
Orice neregula neintelegere a regulamantului, parere opinie se poate confirma/raporta la adresa de mail.
florin.popescu@autorc.ro
Deci daca vrei sa continui la clasa inceputa sau nu e alegere personala, te inscrii si la etapa urmatoare sau poate nu. Daca vrei sa schimbi clasa de asemenea.
Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 09 March 2013 - 06:10 PM