Diferential spate - blocare sau ulei vascos ?
#1
Postat 05 December 2012 - 11:07 AM
M-am hotarat sa ii dau o sansa Traxxas-ului Rally Ken Block pt drift. Am o nelamurie. Ce mai bine? sa ii pun ulei diferential sau sa il bochez. Din fabrica el vine cu 30.000W pe spate si 50.000w pe fata. Exista niste sisteme de blocat diferential si intrebarea este. Sa il blochez sau sa schimb vascozitatea diferentialului ?
#2
Postat 05 December 2012 - 01:22 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3
Postat 05 December 2012 - 02:03 PM
vgeorge, la 05 December 2012 - 01:22 PM, a spus:
Daca se poate sa fie folosita... ar fi si mai buna! De la tine nu ma asteptam la sfaturi d-astea... Bravo!
Ori schimbi uleiul cu 100.000, 300.000 sau 500.000 sau mai mare... ori bagi in diff cleaning gum ca altii, dar nu recomand, ori poxipol dar cu multa grija... pentru ultima te-as ruga sa ma contactezi pe privat sa iti explic exact cum!
#4
Postat 05 December 2012 - 03:05 PM
Chestia cu hartie am folosit-o cu succes pe diferential de sprint 2.
Nu spun sa pui sampon in amortizoare sau ulei bunica, dar chestia asta eu am incercat-o.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 05 December 2012 - 03:07 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#5
Postat 05 December 2012 - 03:16 PM
Mai banuiesc la faza cu poxipol ca ungi inainte cu un strat subtire de ulei/vaselina zona si dupa aia torni poxipol, dar il las pe Diesel sa explice
Probabil e mai bine cu ulei extrem de viscos (300k) in ideea ca daca vreodata blocheaza roata scurt la un impact sau ceva, sa poata totusi sa miste un pic diferentialul inainte sa rupa transmisia
#6
Postat 05 December 2012 - 03:25 PM
Puteam foarte frumos sa iti spun sa pui ulei foarte gros, dar am dat o metoda prin care te poti descurca cu ceea ce ai prin casa.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#7
Postat 05 December 2012 - 03:30 PM
-se scurge uleiul din diferential si se lasa stratul ce ramane... in caz ca difful este nou, se unge intr-adevar cu ulei de diff;
-se pregateste o bucata de poxipol, de dimensiuni apreciabile cat sa blocheze satelitii din diff NU sa umple difful sa dea pe afara... si sa fie si mai usor, se scot barele ce tin satelitii, dar satelitii se lasa pe pozitiile lor normale;
- se inchide difful cu atentie, iar in cazul in care simtiti ca este prea mult poxi, il desfaceti si mai scoateti din el... sau invers.
Eu am testat, probat si chiar folosesc in continuare, ba chiar am revenit la varianta de diff normal, cu aceleasi piese, scoase din mulajul de poxi...
#8
Postat 05 December 2012 - 07:03 PM
Pe scurt .... am curatat diferentialul de ule, dar nu l-am degresat, doar sters excessul. Am scos cele 3 rotite din coroana si le-am pus intr-o pungulita la pastrat. Iar inauntru am pus cu glue gun ... niste baton de plastic topit. Stiu ca daca domane fereste o sa iau un drift roller iar pe asta mica o pun la rally dinou, batonul de plastic se v-a desprinde . Am pus suficient de mult incat atunci cand am pus capacul si l-am strans, tot excessul sa mi-l dea afara,.. asa ca voi sti sigur ca a luat forma rotitelor zimtate.
Am ales sa il blochez deoarce vad ca toti cei care fac drift, recomanda acest lucru. Doamne ajuta :) Intrebarea buna este, daca e nevoie si diferentialul fata sa fie blocat sau nu .
#10
Postat 06 December 2012 - 07:59 AM
Apoi daca nu iti place, poti incerca si diff blocat pe fata,dar nu recomand, acu depinde doar de mana pilotului
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#11
Postat 06 December 2012 - 08:31 AM
#13
Postat 09 December 2012 - 10:53 PM
1. Ne degresarea completa a pieselor
2. Lipiciul nu l-am lasat sa se inchinga suficient cat sa adere.
O sa mai fac o proba si o sa va spun daca o recomand :D
#14
Postat 10 December 2012 - 08:59 AM
traxxas 1/16 cred ca e un sasiu generic de joaca, dar asta nu te impiedica sa pui roti de drift pe el si sa te distrezi un pic
Eu am facut misto de mini slash-ul meu (inainte sa-l convertesc in rally) intr-o zi, profitind de faptul ca are hex-uri de 12, si am fost placut surprins
#15
Postat 10 December 2012 - 09:43 AM
#16
Postat 10 December 2012 - 10:23 PM