Modelism - RHC Forum: DJI Naza pentru fotografie aeriana - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

DJI Naza pentru fotografie aeriana

#31 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 09 January 2013 - 01:19 PM

Vezi postarearenatoa, la 09 January 2013 - 01:14 PM, a spus:

Pai arata... sa vedem si noi :)

Probabil vei cara 100 grame in plus pentru 10$ economie... asa imi trebuie, eu va invat ca ce e ieftin e bun :) Nu asteptati sa ajungem la lectia cu evaluarea in bani a diferentelor intre doua lucruri.


http://www.rctimer.c...05&productname=

Special offer !

Aceasta postare a fost editata de Mihai Oprescu: 09 January 2013 - 01:21 PM

0

#32 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 January 2013 - 01:29 PM

Adica ce ti-am oferit si eu ... si de ce ai mai zis ca nu e full carbon ?
Nu stiu cine ti-a luat-o de a suportat de la el taxele PP, vreo 2.5$, de care nu ai cum scapa, si tracking-ul optional dar super util, de 1.5$. Deci 64$ pretul.
Daca mai stateam la discutie la 65$ ti-o dadeam si eu si era aici, o aveai deja. Asteptare placuta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#33 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 09 January 2013 - 01:43 PM

Vezi postarearenatoa, la 09 January 2013 - 01:29 PM, a spus:

Adica ce ti-am oferit si eu ... si de ce ai mai zis ca nu e full carbon ?
Nu stiu cine ti-a luat-o de a suportat de la el taxele PP, vreo 2.5$, de care nu ai cum scapa, si tracking-ul optional dar super util, de 1.5$. Deci 64$ pretul.
Daca mai stateam la discutie la 65$ ti-o dadeam si eu si era aici, o aveai deja. Asteptare placuta.


Nu știu de ce discuții private devin brusc publice, dar țin de altceva ... spălatul rufelor în public e sport național în România...
0

#34 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 09 January 2013 - 02:11 PM

Domnule Renatoa, am cumpărat destul de multe lucruri din impuls și am ajuns la concluzia că nu le folosesc la adevărata valoare (fiind un hobby probabil mulți se regăsesc într-o situație similară). Deci testez piața, citesc, mă documentez, analizez oferte... e ceva rău în asta ?
Stimă !
0

#35 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 March 2013 - 03:53 PM

Am apucat sa scot F450-ul afara, cat a fost vreme buna anul asta, si a mers foarte bine in configuratia standard.
Adica NAZA+GPS, kitul F450 original si elici Graupner 10x5, plus baterii de 4.0A. Pacat ca vremea nu permite mai mult exercitiu. :)
A avut un drift dubios initial, dar cred ca i-a trecut dupa recalibrare. Daca il reglam intre blocuri, statea in loc, daca il scoteam in camp, iar incepea cu drift si trebuia recalibrat. Sper sa fi fost ceva normal.

Partea a doua ar fi ca din hexa-ul mare pe care vroiam sa il fac la inceput, nu am luat decat 6 ESC-uri SimonK de 40A si un Turnigy 9X.
Intrebarea care urmeaza este cum as putea sa fac un al doilea multicopter cu ce am, insa sa obtin ceva mai bun decat F450-ul, pe care vreau sa il pastrez cum e pentru exercitiu?

Naza nu as mai lua, as incerca un YS-X4, cum a fost recomandat aici pe forum.
Raman vechile probleme, frameul si motoarele, sper sa pot folosi ESC-urile pe care le am.

Aveti vreo recomandare de frame, pot sa merg pe frameul de hexa de 60E de la quadframe.com, de exemplu?
http://quadframe.com...s/mwsix_12x12mm
Iar ca motoare/elici? AX2810Q, AX-4008Q, Roxxy?
As vrea sa ajung cat mai aproape de comportamentul F450, sa fie cat de cat echilibrat..

Mersi.

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 30 March 2013 - 03:58 PM

0

#36 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2013 - 08:37 PM

Atasez doua incercari de calcul cu ecalc, in configuratia de hexa:

Frame / 750g
Avroto 2814-11S / 120g
40A ESC / 50g
4S1P, 3.0A, 40C / 360g
APC 12x4.5

Am facut ceva gresit? Iese un timp foarte scurt. Am incercat sa ma joc cu dimensiunile elicilor, dar nu iese diferenta mare..

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (176.6K)
    Number of downloads: 52
  • Fisier atasat  2.jpg (51.02K)
    Number of downloads: 40

0

#37 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 31 March 2013 - 08:45 PM

10 min din 4000mAh la 2200grame este normal, nu e putin.
Adica tot 10 minute trage multa lume din 2200mAh la 1200 grame.

Ce e aberant este sa pui asa motoare pentru asa sarcina si cadru... adica ai 1/3 din greutatea totala numai motoarele !!! Care sunt de 350W si dumneata nu tragi din ele nici 50W !!! Dar de cantarit cantaresc 120 grame fiecare si invartirea lor va produce alte vibratii decat un motor de 70 grame maxim cat s-ar fi pretat la greutatea asta.

Nu in ultimul rand, hover-ul la 32% gaz crezi ca usor de controlat ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 31 March 2013 - 08:47 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#38 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2013 - 09:01 PM

Vezi postarearenatoa, la 31 March 2013 - 08:45 PM, a spus:

10 min din 4000mAh la 2200grame este normal, nu e putin.
Adica tot 10 minute trage multa lume din 2200mAh la 1200 grame.

Ce e aberant este sa pui asa motoare pentru asa sarcina si cadru... adica ai 1/3 din greutatea totala numai motoarele !!! Care sunt de 350W si dumneata nu tragi din ele nici 50W !!! Dar de cantarit cantaresc 120 grame fiecare si invartirea lor va produce alte vibratii decat un motor de 70 grame maxim cat s-ar fi pretat la greutatea asta.

Nu in ultimul rand, hover-ul la 32% gaz crezi ca usor de controlat ?


Asta a fost motivul pentru care am intrebat, sa aflu ce trebuie sa urmaresc..
Hoverul am vazut ca se regleaza din elici destul de usor, dar acum am realizat problema mai mare cu motoarele.
Le alesesem stiind ca sunt de calitate si ca pot ridica pana la 1.7 kg/buc, in cazul ca o sa am nevoie, daca ii adaug tren de aterizare si gimbal plus aparat foto.
Dar m-a nedumerit timpul foarte scurt - ma uitasem la timpul de zbor si timpul mixt, nu la cel de hover.

In concluzie configuratia ar fi ok pentru o greutate mai mare, impreuna cu o baterie de 5000 de exemplu?
O sa caut alte motoare mai mici oricum, si o sa fac o simulare si mai cer o parere aici, daca e in regula. :)

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 31 March 2013 - 09:02 PM

0

#39 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 April 2013 - 10:03 AM

Reteta mea e urmatoarea:
- incerc sa estimez cat mai aproape de realitate o greutate totala, de aici va rezulta tractiunea pe fiecare brat
- avand dimensiunea cadrului, vad ce elice maxima suporta
- cu un calculator propriu realizat in excel, cele online merg la fel de bine, aflu RPM-ul necesar ca sa obtin tractiunea respectiva la 50% din throttle. De la RPM si bateria care intentionez sa o folosesc aflu kv-ul
- estimez puterea totala pentru hover, mergand pe 150W/kg, apoi de aici am puterea pe fiecare motor in parte.
- elimin din lista de candidati motoarele mai mari de 4x putere in hover
- deja in faza asta, avand kv-ul si puterea, lista se reduce la maxim 2-3 motoare.

Ca idee in we am facut calculul asta cu un amic pentru un quad de 2.5kg si cadru care permitea elici de 11", si au ramas doar doua motoare in calcul: ax2810q si sunnysky 2216, ambele varianta de 900kv, in jur de 20$ fiecare.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#40 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 April 2013 - 11:58 PM

Ai dreptate, cel mai bine se porneste invers.

Am mai facut doua incercari, m-am jucat din setari sa obtin hoverul cat mai aproape de 50%.
Daca nu e in regula nici asa, o iau invers cum ai spus tu, desi e mai complicat.

Ca tot ai zis de 2216, din cate stiu Sunnysky e tot Tiger Motor rebranduit, asa ca am facut cateva teste cu el, in varianta de 750kv si 900kv, cum ai zis si tu.
La 750kv, e nevoie de elici de 12x4.7, altfel hoverul e foarte sus, pe la 80%, iar la 900kv, cu elici de 10x4.7 e suficient, insa parca timpii sunt cam mici.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  test1.jpg (156.94K)
    Number of downloads: 49
  • Fisier atasat  test2.jpg (152.07K)
    Number of downloads: 43

0

#41 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 April 2013 - 08:40 AM

la 900kv ai pus 2216 si la 750 kv ai pus 2212, e 20 grame intre ele, deci ai 120 grame in plus la 6 motoare, asta e unul din motive.
Pe urma, elicea mai mare se simte intradevar, timpul e cam proportional cu diametrul, la 12" din teorie ai 15% mai mult decat daca ai folosi 10", si ai scade kv corespunzator.
Incearca 900kv cu 11"

Pe de alta parte, de ce e asa greu cadrul? 750 grame...intra si o camera in greutatea aia?

Ia uite cum te-am mai optimizat schimband o singura chestie... marunta, ia sa vedem daca ghicesti :)

http://ecalc.ch/xcop...ch=4.7&blades=2

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 April 2013 - 08:45 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#42 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2013 - 01:08 PM

Acum am vazut, cred ca era ora de vina. :)
Am crezut ca sunt variantele aceluiasi motor..

Ai schimbat bateria, ESC-urile si tipul de elice..a scazut si greutatea si hoverul.
Nu imi dau seama ce impact are descarcarea mai mare a bateriei in toata ecuatia..load-ul e aproximativ 20C.

La frame-uri ma uitasem aici:
http://quadframe.com/
Si am luat datele de acolo, dar intr-adevar cadrele lor sunt cam grele. Inca mai caut alternative..

Am mai facut o simulare cum ai zis, 900kv cu 11", dar de ESC-uri nu pot scapa, pentru ca le am prin casa.

O intrebare scurta, daca vreau sa ii mai adaug camera si gimbal, presupun ca intra la Add Payload, unde acum e 1557g. Sa inteleg ca implicit hoverul va creste, pentru ca el isi face calculul cu AUW-ul de baza?

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  test3.jpg (154.23K)
    Number of downloads: 32

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 17 April 2013 - 01:11 PM

0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 April 2013 - 01:22 PM

Bateria nu e schimbata propriu zis, pentru ca are aceasi greutatea, am pus primul 3300 care era in lista.
Tipul de elice la fel, te poti juca cu Electric sau SF sa vezi ca nu variaza mult. Eu pun Electric pentru ca este mai apropiata de Graupner.
Schimbarea radicala a fost la ESC-uri, de unde a scazut 150 grame !!!
Inca odata, pentru cine vrea sa asculte, nu va mai aruncati la ESC-uri mari si grele doar ca "sa fie acolo rezerva, nu strica, de siguranta" si alte argumente servite de diversi guru-isti.
Sa pui 40A ESC in orice multicopter care nu cara naveta de bere este aberant cand unul de 20A iti sustine 1 kg per bratz in conditii de siguranta totala ! Arunci o privire si vezi ca ai maxim 11A consum si 3A in hover si te inchini de ce sa pui ESC de 40A, care iti ingreuneaza totul cu 10% !
Am mai vazut aceasta preconceptie pe PM/YM zilele astea cand ma intrebau diversi de ce pune Para ESC de 10-12A pe quad-urile alea mici de la vinde, care au un kg. De aia, ca atat este optimal ! Orice in plus inseamna grame in plus carate degeaba.

Referitor la payload, valoarea care apare in ultima coloana dreapta inseamna cat mai poti sa pui cat sa nu creasc throttle peste 80%, ceeace iarasi e aberant, eu nu as zbura cu hover peste 60% sub nici o forma. Deci e o valoare mult umflata si nerealista.
Cel mai cinstit este sa pui sus in frunte greutatea totala a cadrului si a incarcaturii, fara electrica si baterii, si sa simulezi pentru acel scenariu.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2013 - 01:40 PM

Ma aruncasem la 40A pentru ca DJI 450-ul are 30A, si am luat-o proportional..stiu ca si 450-ul e greu pentru dimensiunea lui, dar nu ma asteptam ca un hexa sa iasa la fel sau mai usor.
La elici, electric din aceeasi cauza puneam si eu, tot pentru Graupner E-prop. :D

Am facut o simulare cu greutatea cadrului la 1500g si hoverul e la 56%.
Deci marja la greutatea cadrului intre 750g-1500g pentru hover e de 36-56%.

E in regula?

PS: http://www.rhcforum....k-40a-rc-timer/ :)

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  test4.jpg (155.8K)
    Number of downloads: 21

0

#45 Useril este offline   Para 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 20-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Ghencea

Postat 17 April 2013 - 10:19 PM

Eu am pus de 40A pe un hexa din motiv de BEC. De la 40A incep cele in comutatie, si cum aveam pe gimbal niste servo-uri fomiste cu 2.5A curent de blocaj, am alocat cate un ESC fiecaruia. Plus ca, fiind in comutatie, am umblat la rezistentele comparatorului si am urcat tensiunea la 7.4V.
Alt motiv de 40A ar fi 5S, pe motoare cu kV mic...

Pe jucariile alea mici am ESC-uri de 10A, pentru ca sub 10A nu prea sunt care sa fie SimonK-izabile si sa suporte 3S. Altfel motoarele Park300 cu 8x4.5 in forja maxima trag 8.1A
0

#46 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2013 - 03:45 PM

Pana mai departe, am incercat sa scot F450-ul afara.

La prima decolare, nici n-a apucat sa se ridice de jos, ca a tras intr-o parte si s-a rostogolit.
Pagube: 2 elici Graupner.
Stie cineva de la ce ar putea face asta?
E adevarat ca l-am testat intr-o alta zona, eram si langa un gard metalic lung (la ~1.5 metri). Sa trebuiasca recalibrat mereu?
Parca nu e prima oara cand incerc sa il ridic si da sa se rastoarne.

I-am inlocuit elicile si am incercat sa il mai zbor o data, am contrabalansat din telecomanda cand a mai incercat sa o ia aiurea, iar atunci cand ajunge in aer, parca oscileaza foarte mult, desi sta locului. Era si vant, dar parca nu facea asa inainte..

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 21 April 2013 - 03:47 PM

0

#47 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 21 April 2013 - 05:00 PM

Prea mult gain pe basic?
0

#48 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2013 - 05:24 PM

M-am gandit la gainuri, ca de obicei asta e cauza oscilatiilor, dar inainte nu facea asa.
O sa mai fac verificari zilele urmatoare, iau laptopul cu mine si incerc sa ii mai scad gainul sa vad ce obtin.
0

#49 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 21 April 2013 - 05:34 PM

Cel mai simplu e sa pleci cu valorile default (cele din manualul dji naza) si apoi sa le cresti din 10 in 10 pana intra in oscilatie. Cand ai ajuns la oscilatii, scade 15 din valoarea gasita si asta e tot.
Vezi ca pe vant la naza ai nevoie de gain-uri ceva mai mari, altfel nu va fi deloc stabil.
0

#50 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 April 2013 - 06:40 PM

Adica voi nu faceti treaba asta in casa inainte de a iesi la zbor ?
Si se modifica de la un zbor la altul ? :o
Parca Naza era ceva minune, care sta singur in aer :unsure:...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#51 Useril este offline   rookie 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 17-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 21 April 2013 - 06:50 PM

Vezi postareapaul_e88, la 21 April 2013 - 05:24 PM, a spus:

M-am gandit la gainuri, ca de obicei asta e cauza oscilatiilor, dar inainte nu facea asa.
O sa mai fac verificari zilele urmatoare, iau laptopul cu mine si incerc sa ii mai scad gainul sa vad ce obtin.



Chiar daca crezi ca ai pus bine eliciile (sens) sau cablurile de la esc-uri in controller iti recomand sa le verifici inca o data cu atentie. Prima data cand am zburat naza eram convins ca toate erau in pozitia potrivita, insa quad-ul tragea intr-o parte exact ca al tau. S-a dovedit ca aveam 2 motoare inversate in controller. A, si poti sa tii quad-ul intr-o mana iar cu cealalta sa misti stick-ul inainte/inapoi, stanga/dreapta sa vezi daca raspunde corect la miscari.
Verifica si configuratia aleasa din softul dji (quad x)
0

#52 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2013 - 07:38 PM

Cabluri conectate gresit sau setari eronate in soft nu cred ca e cazul sa fie, l-am zburat asa cum e pana acum si a mers.

Nici la gainuri nu i-am umblat, si mi s-ar parea ciudat sa trebuiasca acum reglat de acolo.
Cum am zis, era si vant puternic - l-am testat intre blocuri si cam oscila.

Oricum, la decolare face ceva de genul asta:
VIDEO

Adica se inclina usor intr-o parte.
Doar ca azi l-am pus pe niste picioare mai inalte, care probabil au inrautatit inclinarea la decolare si asa s-a dus in cap, din pacate in pamant, nu in iarba, de unde si elicile rupte.

O sa fiu mai atent la decolari, vad ca e ceva comun sa dureze putin pana isi ia orizontala corect.
Insa sper sa nu persiste problema cu oscilatiile, si sa fie doar din cauza vantului.

Aceasta postare a fost editata de paul_e88: 21 April 2013 - 07:43 PM

0

#53 Useril este offline   Ciprian Dughir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 564
  • Inregistrat: 30-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Multicoptere

Postat 21 April 2013 - 08:29 PM

Renato: naza chiar zboara excelent cu setarile default, nu e nici o minune in asta. :)
Paul: Intra in meniul de calibrare si vezi starea senzorilor. Daca inainte l-ai zburat pe vant zero si acum il zbori pe vant si se comporta altfel, e chestie de reglaj de gain-uri. Am patit-o si eu. Eu prefer sa-l reglez afara pe vant, si dupa aia bat setarile in cuie. Dupa faza asta zboara bine in orice conditii. Daca ai gain-ul mare la basic, trebuie sa reduci gain-ul la attitude mode. Altfel risti sa apara oscilatii de la gain-ul prea mare pe atti.

Pentru siguranta, mai verifica odata sensul de rotatie si elicile.. Azi am constatat ca zburasem o saptamana cu un Trez 250 cu o pala pusa invers. De zburat zbura, ba faceam cu el chiar si ghidusii, dar parca era ceva in tinuta de zbor care nu era in regula.... :-)
0

#54 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2013 - 09:02 PM

Am verificat in casa motoarele, sensul de rotatie, nasul quadului si faptul ca e pus in X.
Totul pare in regula.

Ce mi s-a parut ciudat si am observat la final e ca VU-ul se aprindea, in modul ATTI, de doua ori portocaliu si trei ori rosu, iar in GPS, de doua ori verde si de trei ori rosu. Partea cu rosu o inteleg, dar de ce de doua ori portocaliu sau de doua ori verde? :blink:
0

#55 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2013 - 09:09 PM

Nu mai pot sa editez, din pacate.
Am fost paranoic, mi s-a parut ca nu e trecut in manual, dar e in regula treaba cu ledurile, au mentionat ca se aprinde de doua ori daca stickurile nu sunt centrate.

Deci in casa e totul in regula, ramane de vazut pe teren.
0

#56 Useril este offline   naica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 29-January 11

Postat 07 May 2013 - 01:52 PM

Vezi postareapaul_e88, la 17 November 2012 - 03:02 AM, a spus:

Salut,

As dori sa intru in domeniul multicopterelor si intr-un final sa incerc si fotografia aeriana. Sper eu, avand in vedere bugetul, sa realizez fotografie aeriana tot cu primul multicopter ce va fi cumparat, pentru ca nu prea imi permit si alte aparate pentru training. Evident ca ma refer la fotografie la nivel de amator, dar sper eu, decenta. Din cate am cautat pe internet, multa lume recomanda pentru inceput DJI, pentru ca ar fi usor de setat si destul de stabil.

Avand in vedere ca nu ma pricep, si vazand ca este lume aici pe forum care are DJI, de la Naza si pana la Wookong, ce recomandari aveti?
E vorba de un buget de maxim 3000 ron, ce ar trebui sa acopere kitul multicopterului, fara statie si fara aparat foto/video.

Ca statie am un Spektrum DX7 cu AR-7000, iar ca foto/video un Sony NEX-5 si un GoPro HD2. Lucruri care sper sa eficientizeze bugetul pt multicopter.

In vedere as avea, din cate am putut cauta, kitul F550 (182£), cu DJI Naza GPS (245£), deci cam 427£, plus suportul de camera(nu am cautat inca recomandari).
As vrea sa adaug si partea de FPV, care probabil nu intra in bani, insa poate mai tarziu, daca totul o sa fie in regula..

Ce parere aveti?
Multumesc

0

#57 Useril este offline   naica 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 29-January 11

Postat 07 May 2013 - 02:01 PM

Salut

Pt inceput mergi cu DJI Phantom. Vine cu toate accesoriile pt gopro2. Este o platforma super misto, practic zboara singura si este foarte robusta. Eu am luat-o de la Sierramodellsport.ro. Nu necesita asamblare decat suportul de camera iar radio comanda este inclusa.te complici cu f450 sau f550. Sunt doar unpic mai mari si pot cara un payload mai substantial. In rest nimic. Phantoma este absolut geniala, am zburat cel putin 20 de ore cu ea, fara nicio problema. Mai mult, daca pierde semnalul cu radio comanda vine singura inapoi acasa.

Sper sa te ajute cu ceva. Daca mai ai intrebari, feel free to ask!!!
0

#58 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 08 May 2013 - 09:32 AM

Vezi postareanaica, la 07 May 2013 - 02:01 PM, a spus:

Salut

Pt inceput mergi cu DJI Phantom. Vine cu toate accesoriile pt gopro2. Este o platforma super misto, practic zboara singura si este foarte robusta. Eu am luat-o de la Sierramodellsport.ro. Nu necesita asamblare decat suportul de camera iar radio comanda este inclusa.te complici cu f450 sau f550. Sunt doar unpic mai mari si pot cara un payload mai substantial. In rest nimic. Phantoma este absolut geniala, am zburat cel putin 20 de ore cu ea, fara nicio problema. Mai mult, daca pierde semnalul cu radio comanda vine singura inapoi acasa.

Sper sa te ajute cu ceva. Daca mai ai intrebari, feel free to ask!!!


Poate omul vrea sa devina modelist, sa bibileasca nitel, sa invete, nu doar sa zboare pasaroiul. Si numai fa reclama de unde ai luat-o ca poate fi cumparata si de alte magazine de profil din Romania.
0

#59 Useril este offline   criminalistic_ro 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 26-April 12
  • Gender:Male

Postat 10 June 2013 - 08:20 PM

Salutare,
Foloseste cineva gimbal brushless pe dji phantom? Daca da, ce recomandari aveti si pareri despre asta?Multumesc!
0

#60 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 16 June 2013 - 03:47 PM

Vezi postareacriminalistic_ro, la 10 June 2013 - 08:20 PM, a spus:

Salutare,
Foloseste cineva gimbal brushless pe dji phantom? Daca da, ce recomandari aveti si pareri despre asta?Multumesc!


mai ai rabdare un picutz ... Phantom

apare in curand h3-2d @ dji

Aceasta postare a fost editata de Mihai Oprescu: 16 June 2013 - 03:47 PM

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu