Modelism - RHC Forum: Inceput de automodelism - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

Inceput de automodelism

#91 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 12 January 2013 - 08:15 PM

Acuma astept vremea buna, este frig, la nici un plastic nu prea i place asta, si devin mult mai tari, gata flexibilitate, daca se indoaie, se rupe. Oare cum ma mir ca numai atat am patit, nimic altceva dupa cum a zburat si aterizat din viteza respectiva.
Am in planuri un alt automodel electric de data asta, apoi sa strang bani ca acuma am de cheltuit destul, si asa am bagat 100 lei in masina numai din 2 rulmenti :unsure:
0

#92 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 12 January 2013 - 09:21 PM

si la ce firma,model te-ai oprit? la cea electrica?

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 12 January 2013 - 09:23 PM

mai fac o baie!
0

#93 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 12 January 2013 - 09:29 PM

am si eu in planuri sa imi achizitionez una electrica, dar ceva 1/10 4x4 sa functioneze cu 2s si sa nu consume mult.
mai fac o baie!
0

#94 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 12 January 2013 - 10:16 PM

Vezi postareae.cata, la 12 January 2013 - 09:21 PM, a spus:

si la ce firma,model te-ai oprit? la cea electrica?

Sincer, nu am nici o idee despre firma sau model, disciplina va fii drift/onroad 4x4 normal... restul depinde de bugetul disponibil.
Ori cum, intai vreau sa fac SC8 ul functional iarasi, dupa aia daca totul merge "uns" incep sa adun $$$ pt cel drift.

Aceasta postare a fost editata de RocketDog: 12 January 2013 - 10:16 PM

0

#95 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 12 January 2013 - 10:21 PM

Vezi postareae.cata, la 03 January 2013 - 07:08 PM, a spus:

hai sa iti spun ce am eu si costurile ce au implicat transformarea in electrica.
am tot o ofna ultra lx Atasament ofnalx1topid.jpg

Salut
Modelul tau seamana izbitor cu Kyossho Inferno Imagine atasata: feccd83668f7379f3bffa1e74f7a9c58.jpg
... am adunat si eu ceva piese din dezmembrari si am asamblat unul ... singura piesa pe care am vrut-o originala a fost suportul motor , care a venit bonus cu suportul pentru acumulator Imagine atasata: product_thumb.jpg.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ofnalx1topid.jpg

0

#96 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 12 January 2013 - 10:31 PM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 12 January 2013 - 10:21 PM, a spus:

Salut
Modelul tau seamana izbitor cu Kyossho Inferno Atasament feccd83668f7379f3bffa1e74f7a9c58.jpg
... am adunat si eu ceva piese din dezmembrari si am asamblat unul ... singura piesa pe care am vrut-o originala a fost suportul motor , care a venit bonus cu suportul pentru acumulator Atasament product_thumb.jpg.

da, layout-ul este cam acelasi, unele piese difera, dar, numai merita sa o transform financiar, cu banii aia pot cumpara un alt automodel RTR onroad, si evident, asa o sa si fac dupa calculele facute de colegi, nu se merita, asta pana functioneaza in parametrii normali.
0

#97 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 12 January 2013 - 11:25 PM

La automodele cum te invirti cum te sucesti scump este si asa si invers ,daca nu ai chef de bricolat atunci iti iei model pentru fiecare disciplina ,eu cind m-am hotarit sa iau masina am vrut una pentru toate operatiunile ... doar ca asa ceva nu exista ...chinuit am reusit sa imbin cele 4 variante doar de amorul pilotajului ... la driftuit aveam lipsuri din cauza diferentialului Imagine atasata: 06virus_ 112000002_differential_1.jpgcare nu era blocat ,pentru rally Imagine atasata: download.jpgtrebuia sa schimb siliconul din amortizoare Imagine atasata: Ulei siliconic amortizoare-600x600.JPG,la of road puneam rotile cu pini Imagine atasata: 214000004.jpg, destindeam arcurile Imagine atasata: amortizoare-fata-pentru-automodele-buggy-scara-1-8~l_2009588.jpgcomprimate pentru rally si schimbam siliconul din amortizoareImagine atasata: Ulei siliconic amortizoare-600x600.JPG ... o gramada de treaba ,si cum eram cu sasiul in pielea goala Imagine atasata: f3ba03d24895b21f6241cb4d4001c556.jpg trebuia sa ma dau wunderground ... nu mai spun ca am consumat un sul de folie stretch Imagine atasata: 40137.jpg sa fie automodelul waterproof ...dar nimic nu este deranjant pentru amorul artei

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2d1775d4fd3c5283a40e365fa05f0962.jpg
  • Imagine atasata: rs4 3.jpg
  • Imagine atasata: 1976-ford-mustang-gt-maisto~30485357.jpg

0

#98 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 13 January 2013 - 12:17 PM

Ori cum, acum caut prin eBay brat, sa vad unde este cel mai ieftin, ca probabil cine importa in tara, profita de ocazia ca am nevoie, si pretul o sa fie ridicol, dar aflam asta in curand. Numai vreau sa am un plan de rezerva.
0

#99 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 13 January 2013 - 12:37 PM

Va salut si eu!
Desi am asteptat cam mult sa ma pot bucura de un automodel , se pare ca a venit vremea !
Astfel dupa ce am cautat diverse, m-am hotarat catre un HPI Truggy 4,6 !
Momentan nu regret deloc investitia! E o combinatie perfecta pt mine intre off road , viteza , asfalt etc
Dupa ce in prima zi s-a desfacut o fuzeta , azi am iesit cu ea prin zapada! Distractie maxima!
De precizat ca nu rulam eu cu ea!

Bine v-am gasit!


0

#100 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 13 January 2013 - 01:07 PM

Vezi postareaaiurica, la 13 January 2013 - 12:37 PM, a spus:

Va salut si eu!
Desi am asteptat cam mult sa ma pot bucura de un automodel , se pare ca a venit vremea !
Astfel dupa ce am cautat diverse, m-am hotarat catre un HPI Truggy 4,6 !
Momentan nu regret deloc investitia! E o combinatie perfecta pt mine intre off road , viteza , asfalt etc
Dupa ce in prima zi s-a desfacut o fuzeta , azi am iesit cu ea prin zapada! Distractie maxima!
De precizat ca nu rulam eu cu ea!

Bine v-am gasit!



FElicitari! Sa te bucuri cat mai mult de ea! Numai sa ai grija acuma iarna, e pic mai diferit comportamentul materialului si pieselor,invata de la mine..., da, cateodata se strica chestii, acuma asta nu trebe sa ne dea inapoi sau sa renuntam, ai un automodel foarte practic, s-al stapanesti sanatos! Si sa ai grija la electronice, sa nu ia apa, ca o sa ia razna toate comenzile, altfel, atrage lumea ca magnetul, si eu cand ies, apar oameni pe strada din nimic, plus ca e rapid si accelereaza si are sunet specific, le place tuturor sa se uita :drinks: :good:
Poti posta ori ce eveniment pe topic, is bineveniti ori ce automodelisti!

Aceasta postare a fost editata de RocketDog: 13 January 2013 - 01:09 PM

0

#101 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 13 January 2013 - 02:16 PM

salut. felicitari. truggy e o masina foarte distractiva si in acelasi timp stabila.
ai grija insa ca dupa urechea mea, merge mult prea lean, adik ai prea putin combustilbil amestecat cu aerul, de aceea cand o accelerezi nu merge, da in nas, acuma iarna nu cred ca ajunge la temperaturi sa ii dauneze masinii, dar vara.. atentie.
si te-as mai sfatui sa tai o soseta si sa pui pe radiatoru de la motor si motor cat poti, ca zapada ce intra in contact cu el, sa nu afecteze materialul direct. (motorul fierbinte se contracta pe suprafata ce intra in contact cu zapada)
mai fac o baie!
0

#102 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 14 January 2013 - 12:08 AM

Multumesc!
Orice sfat este mai mult decat bine venit! Pana acum 5 zile eram un mega necunoscator, azi vreau sa schimb servo pt ca vad diferenta chiar si in filme.... Ce usor pare...:)
Amestecul asa este avea prbl si intradevar era prbl greait ales ca scoate ulei pe teava.
La prima pornire va fi reglat conform dvd primit .
Ce mi sa intamplat azi, un lucru f ciudat.... Am observat ca bieleta stanga era una de dreapta pusa invers!
Lucrurile stau asa... Eu clar asa am luato pt ca atunci cand un coleg a rupt fuzeta, bieleta deja freca pe interiorul jantei.... ( pusa inver ea Tinge pe interior si bratul bieletei nu mai e paralel cu cel din dreapta)
Rezolvare pana cumpar altele... Am scos bila si am intors-o , astfel devenind una de stanga.
Va rog sa imi explicati de ce un astfel de model are nevoie de un astfel de unghi la roti si nu unul normal:) adica paralele...

Si poze din timpul operatiunii


http://img.tapatalk.com/d/13/01/14/asa2ajas.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/01/14/u4y6avym.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/01/14/y8avata6.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/01/14/naperaqa.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/01/14/u2yqy9at.jpg
0

#103 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2013 - 12:29 AM

Cea mai mare greseala ar fi sa-ti inchipui ca in 5 zile ai devenit mega cunoscator. Ai emis doua ipoteze si ambele sunt gresite. Una e ca nu ar trebui sa scoata ulei pe teava si alta e ca rotile, in mod normal, ar trebui sa fie paralele. Uleiul TREBUIE sa iasa pe teava, el face si ungerea si, la fel de important, racirea. Daca nu ar iesi ulei pe teava inseamna ca amestecul este prea sarac, ceeace duce si la uzura prematura prin frecare si la distrugerea foarte rapida prin incingere exagerata. Ideea principala este ca uleiul trebuie sa iasa din motor tot in stare fluida, nu sa arda acolo. Doar asa poate face racirea. Un amestec prea bogat nu iti va da performanta maxima, dar nici nu iti va strica nimic!!!! Cat despre unghiul rotilor, ORICE masina are NORMAL rotile neparalele, fie ea adevarata sau RC. Cu cat sunt mai deschise (toe out), cu atat masina va avea directia mai responsiva. Iar cu cat unghiul de cadere este mai mare (negative camber), cu atat mai bine va lua curbele. Bineinteles, totul intre anumite limite. Nu ai observat la Formula 1 cum le stau alora rotile?
Deci, pana una-alta, ai grija ce faci cu amestecul, acela iti poate da cele mai mari batai de cap si iti poate provoca cele mai mari pagube.

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 14 January 2013 - 12:30 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#104 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 14 January 2013 - 12:44 AM

Suport spusele lui Tzicul in legatura cu uleiul care iese pe esapament, si mie imi curge o gramada, mai ales la acceleratie brusca care solicita motorul, asta e normal, poate am putin reglajul pe bogat, foarte rar mai ezita motorul la acceleratie foarte brusca, in privinta unghiului de fuga, convergenta rotilor, din poza macar, pare unpic prea mare, comparat cu a mea, marog....Nu is expert, dar asa mi se pare mie.

Aceasta postare a fost editata de RocketDog: 14 January 2013 - 12:44 AM

0

#105 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2013 - 12:47 AM

Vezi postareaRocketDog, la 14 January 2013 - 12:44 AM, a spus:

convergenta rotilor, din poza macar, pare unpic prea mare


Cum spuneam, totul intre anumite limite :)
Si, in principiu, toate datele referitoare la reglajele de orice fel ar trebui sa le gasesti in cartea masinii
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#106 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 14 January 2013 - 12:51 AM

Vezi postareaTzicul, la 14 January 2013 - 12:47 AM, a spus:

Cum spuneam, totul intre anumite limite :)
Si, in principiu, toate datele referitoare la reglajele de orice fel ar trebui sa le gasesti in cartea masinii

Da, la asta ma refer, ca in halul asta, o sa fie ros toata interiorul rotilor.
0

#107 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 14 January 2013 - 08:34 AM

Departe de mine sa cred ca am devenit expert.....
Constat inevitabil ca acumulez cunostinte pe are acum 5 zile le consideram "fenomene astrale" ,desi nu sunt deloc o persoana atehnica.
Azi se pare ca un bun amic isi cumpara si el aceiasj masina deci distractia va fi mai mare in 2
In alta ordine de idei, amestecul este acum pe 0 la baza inelelor si in prima zi cu asfalt o sa refacem setarile. M-am uitat pe o gramada de filmulete cu setari ai cred ca am inteles cu si cum.
Multumesc inca odata pt sfaturi
0

#108 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 16 January 2013 - 07:32 PM

mda...s-ar putea sa stiu ce s-a intamplat.
acum alt link...la acelasi film.Astept totusi un camp mai larg si cu ceva denivelari.


0

#109 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 19 January 2013 - 02:41 PM

In urma bratului rupt, am observat un joc mare in piston, si ceva ulei care a udat burduful respectiv, am dezfacut si am observat treaba urmatoare, plsticul care centreaza pistonul sa largit, acuma am un joc mare pe o directie, plus ca scapa si putin ulei :( rog ajutorul unui coleg, daca are asaceva sau unde se poate gasi saibele sau ce o fii, e din plastic, evident...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image00001.jpg

Aceasta postare a fost editata de RocketDog: 19 January 2013 - 02:41 PM

0

#110 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2013 - 02:46 PM

Probabil ca s-au uzat simeringurile, de aceea curge ulei. Vezi ce cod de comanda au cele originale, nu prea gasesti inlocuitoare la dimensiunile astea, plus ca ce gasesti nu prea rezista la ulei. In poza ta, din cate imi dau seama, chestia aceea rosie e simeringul, iar partea neagra care s-a largit e un fel de capac-protectie-opritor care ar trebui sa tina simeringul in loc. Si probabil ca nu il mai tine suficient de strans

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 January 2013 - 02:50 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#111 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 19 January 2013 - 03:57 PM

Vezi postareaRocketDog, la 19 January 2013 - 02:41 PM, a spus:

In urma bratului rupt, am observat un joc mare in piston, si ceva ulei care a udat burduful respectiv, am dezfacut si am observat treaba urmatoare, plsticul care centreaza pistonul sa largit, acuma am un joc mare pe o directie, plus ca scapa si putin ulei :( rog ajutorul unui coleg, daca are asaceva sau unde se poate gasi saibele sau ce o fii, e din plastic, evident...


un sg lucru poti sa incerci, dar nu garantez ca o sa faca mare diferenta...
ai doua plastice si doua semeringuri siliconice, daca uzura celui de al doilea plastic e mai mica, le poti schimba intre ele.
poti sa iti faci din ceva, uleiul siliconik nu ataca plasticul.
ele se uzeaza din cauza unghiului, inclinatia prea mare a amortizorului, incearca daca ai posibilitatea sa pui amortizoarele cat mai paralele intre ele.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 19 January 2013 - 04:01 PM

mai fac o baie!
0

#112 Useril este offline   RocketDog 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 344
  • Inregistrat: 06-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:ShortCourse/Off-Road/Drift/Aero

Postat 19 January 2013 - 08:04 PM

Vezi postareaTzicul, la 19 January 2013 - 02:46 PM, a spus:

Probabil ca s-au uzat simeringurile, de aceea curge ulei. Vezi ce cod de comanda au cele originale, nu prea gasesti inlocuitoare la dimensiunile astea, plus ca ce gasesti nu prea rezista la ulei. In poza ta, din cate imi dau seama, chestia aceea rosie e simeringul, iar partea neagra care s-a largit e un fel de capac-protectie-opritor care ar trebui sa tina simeringul in loc. Si probabil ca nu il mai tine suficient de strans

Pana acum nu aveam probleme cu curgeri, deci evident, cauze e asta, acuma nu vreau sa comand un kit complet pt o saiba banala, cumva rezolv, e plastic, cumva tot produc unu in dimensiunile originale.

Vezi postareae.cata, la 19 January 2013 - 03:57 PM, a spus:

un sg lucru poti sa incerci, dar nu garantez ca o sa faca mare diferenta...
ai doua plastice si doua semeringuri siliconice, daca uzura celui de al doilea plastic e mai mica, le poti schimba intre ele.
poti sa iti faci din ceva, uleiul siliconik nu ataca plasticul.
ele se uzeaza din cauza unghiului, inclinatia prea mare a amortizorului, incearca daca ai posibilitatea sa pui amortizoarele cat mai paralele intre ele.

De schimbat intre plastice nu se poate, cel interior se afla intre cele doua simeringuri, si e mai lunga, dar mai subtire ca diametru, deci, singura sansa, sa fac eu unu cumva....am vreme pana astept doua saptamani pana imi ajung bratele noi.
0

#113 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 19 January 2013 - 09:19 PM

Vezi postareaRocketDog, la 19 January 2013 - 08:04 PM, a spus:

Pana acum nu aveam probleme cu curgeri, deci evident, cauze e asta, acuma nu vreau sa comand un kit complet pt o saiba banala, cumva rezolv, e plastic, cumva tot produc unu in dimensiunile originale.


De schimbat intre plastice nu se poate, cel interior se afla intre cele doua simeringuri, si e mai lunga, dar mai subtire ca diametru, deci, singura sansa, sa fac eu unu cumva....am vreme pana astept doua saptamani pana imi ajung bratele noi.


la mine la ofna sunt la fel, si ca grosime si ca diametru. bafta.
mai fac o baie!
0

#114 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 January 2013 - 06:40 PM

Copac la ora doua :))))))
Planetara si fuzeta spate din ce pare la prima vedere....
http://img.tapatalk.com/d/13/01/21/dyta8ahy.jpghttp://img.tapatalk.com/d/13/01/21/ynezu7yt.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#115 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 20 January 2013 - 08:44 PM

usor de remediat, si piesele sunt si in ro.
de vreo doua saptamani nu am mai avut timp si chef sa ies cu ale mele, plus ca si vremea e urata si prea umeda pt termice.
in schimb am avut ceva treaba prin Bucresti, si mi-am luat vreo 10l de nitro optifuel 20% si rapicon 25% :D
am ales optifuel si rapicon pt ca au o concentratie de ulei mai mare decat tornado.
cred ca o sa imi ajunga tot anul.
bafta.


Aceasta postare a fost editata de e.cata: 20 January 2013 - 08:45 PM

mai fac o baie!
0

#116 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2013 - 08:46 PM

De unde le-ai luat? Si mie imi plac cele mai "unsuroase", de aceea folosesc Byron

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 January 2013 - 08:48 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#117 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 20 January 2013 - 08:55 PM

optifuel e luat de la model maniac
rapicon, nu imi aduc aminte cum se numea firma, dar revin cu amanunte.
mai fac o baie!
0

#118 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 20 January 2013 - 08:58 PM

Vezi postareae.cata, la 20 January 2013 - 08:55 PM, a spus:

optifuel e luat de la model maniac
rapicon, nu imi aduc aminte cum se numea firma, dar revin cu amanunte.


am si byron luat de la 2 rc, numai ca a trebuit sa il schimb in alt bidon. am observat ca nu mai tine ermetic capacul, plus ca e doar 3.7L cam la acelasi pret cu 5L de la rapicon sau optifuel.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 20 January 2013 - 08:59 PM

mai fac o baie!
0

#119 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2013 - 08:59 PM

Vezi postareae.cata, la 20 January 2013 - 08:58 PM, a spus:

am si byron luat de la 2 rc, numai ca a trebuit sa il schimb in alt bidon. am observat ca nu mai tine ermetic capacul, plus ca e doar 3.7L cam la acelasi pret cu 5L de la rapicon sau optifuel.


Scrie cu pauze sau puncte numele, altfel nu merge :angry2:

:good:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 20 January 2013 - 09:00 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#120 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 20 January 2013 - 09:00 PM

done
mai fac o baie!
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

24 useri citesc topicul
0 membri, 24 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu