cei de la hobbytech au pus suruburi mai lungi decat necesar si acestea inaite sa stranga motorul pe suporti se blocau pe sina suportului, dand impresia ca sunt stransi la max, cel ce tine clopotul e greseala mea, nu l-am verificat si nici loctite nu am pus pe el.
dupa 4 rezervoare nu se mai accelera normal, cand am adus-o la stand :D ce sa vad, clopotul mancat, noroc ca am observat la timp ca distrugeam si spurul, care din fericire a scapat cu semne minore din experianta asta.
ajuns acasa am desfacut tot, curatat, scurtat cu 2mm suruburile, pus loctite permanent pe ele si pe surubul de la clopot, montat un clopot nou, nu am avut de 13t cum era standard si am pus 14t, pus si pe suruburile de reglaj loctite, starns bine si asta e, mai multa atentie data viitoare..
am scapt ieftin. clopot aveam de rezerva de la ofna.
cu ocazia asta am schimbat si bacurile ambreajului cu unele din aluminiu, dat jos volanta am scos distantierul de dupa con-ul pe care sta volanta pt ca rulmentul din exterior statea si pe 6 saibe ce erau in prelungirea axului motorului.
acum motorul vine cu 4mm mai in fata si folosesc doar 2 saibe mari pe ax nu in continuarea lui.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 11 February 2013 - 11:26 PM