Pretul lui a fost 300 de lei, la care se adauga folia.

Number of downloads: 131

Number of downloads: 133
Pozele sunt inainte de primul zbor. S-a dovedit ca motorul ales e prea mic. I-ar trebui ceva de genul 2830 cu un kw de 1000. La prima lui aterizare i-am smuls trenul de aterizare, si l-am ranforsat cu fibra. I-am ajustat si unghiul motor, pentru ca din constructie era gresit. Al doilea zbor a fost mai bun, dar mai mult chinuit, fiind mult submotorizat.
Povestea lui, aici
De cat sa stea pe perete, mai bine il zboara altcineva. De zburat, zboara bine, dar nu e pentru incepatori, fiind foarte fasnet.
Modelul se da chel, fara nici un fel de electronica.
Ce vreau la schimb?....poate fi si O statie Hitec optic 6, fie si cheala, sau alt model.
Pentru schimburi pot pune la bataie si un motor SC .25 nou. (fostul proprietar zice ca l-a pornit, dar nu-mi vine sa cred, caci nu se vede, si nu era incleiat de ulei cum ar sta un motor la cateva zile dupa pornire...).
Ps - daca nu se da pana pe 10 ianuarie, ma apuc de el, si-l fac termic. (dar ar fi pacat sa-l operez asa adanc, partea din fata nefiind proiectata pentru vibratiile unui motor termic, dar totu-i posibil...).