O idee interesanta si sunt curios ce pareri aveti. In teorie mi se pare OK, ce neajunsuri vedeti?
Pagina 1 din 1
Refacerea cilindrului sau re pinch A facut-o cineva?
#2
Postat 30 October 2012 - 08:26 AM
Nu-ti arata exact esentialul: Centrare perfecta la nivel de microni, modul de prelucrare pentru refacerea cilindrului si esentialul, cum aduci pistonul la noua cota! Nu e imposibil, dar mult mai simplu si rentabil este sa inlocuiesti componentele uzate cu altele noi, sau tot motorul.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3
Postat 30 October 2012 - 09:28 AM
Cred ca e doar o deformare la rece a cilindrului, o presare a zonei in acel inel elastic. Pistonul nu sufera nici o prelucrare si nu sunt alte probleme complicate. Singura problema o vad legata de experienta meseriasului ca operatia se face manual si e important sa stii cand sa te opresti. Poate era mai potrivit un universal cu 4 bacuri, sau un inel mai gros. Nu stiu daca ramane cilindric, sau trece spre prismatic. Tinand cont de urmatorul pas nici nu prea conteaza. N-am facut asa ceva la cilindri. E o carpeala rapida, storci tot ce poti din set pana sa-l inlocuiesti (integral. de data asta). Zic si eu...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Telefon: 0721 385365
Arata acest topic
Pagina 1 din 1