ALL IN ONE PRO Flight Controller v1.0 Multiwii sau MegaPirate
#512
Postat 08 February 2013 - 11:00 AM
#513
Postat 08 February 2013 - 12:31 PM
renatoa, la 08 February 2013 - 10:24 AM, a spus:
Putin.. :D acum vreau sa filtrez canalul 6 de input de la TX/RX dar cica doar in 2.9 se poate face..
Plus ca inca nu am testat AltHold bazat pe ACC si FailSafe-ul declansat de tensiunea pack-ului :)
@adioperator: Abia acum incepe distractia :)
Aceasta postare a fost editata de icsss: 08 February 2013 - 12:31 PM
#514
Postat 08 February 2013 - 03:04 PM
Acum dupa cate am trecut cu acest AIO, pot spune cu mana pe inima: KK2-ul este cel mai simplu controller posibil, din cateva apasari pe butoane il faci de nu se poate. E drept ca nu are atatea optiuni precum dracia asta de la Crius, asa ca opriunile costa bani, timp si nervi :D
#515
Postat 08 February 2013 - 03:49 PM
adioperator, la 08 February 2013 - 03:04 PM, a spus:
Acum dupa cate am trecut cu acest AIO, pot spune cu mana pe inima: KK2-ul este cel mai simplu controller posibil, din cateva apasari pe butoane il faci de nu se poate. E drept ca nu are atatea optiuni precum dracia asta de la Crius, asa ca opriunile costa bani, timp si nervi :D
Mda, am vazut la camp KK2.0 si zboara foarte bine plug and play.. totusi, doar modul level si acro nu-mi sunt suficiente :)
AIO PRO e complicat de setat.. cel putin pentru cineva care pleaca de la zero (cazul meu) dar se poate.
Exista documentatie "la greu" pe net, tutoriale, forumuri cu sute de pagini si.. renatoa :D
Aceasta postare a fost editata de icsss: 08 February 2013 - 03:50 PM
#516
Postat 08 February 2013 - 04:16 PM
In el se explica destul de clar, pentru un neinitiat ca mine, ce si cum trebuie facut.
Ar fi fost util daca in primul post se puneau linkuri catre tutoriale de instalare softuri, tuning, samd.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 08 February 2013 - 04:17 PM
#517
Postat 08 February 2013 - 06:39 PM
adioperator, la 08 February 2013 - 04:16 PM, a spus:
In el se explica destul de clar, pentru un neinitiat ca mine, ce si cum trebuie facut.
Ar fi fost util daca in primul post se puneau linkuri catre tutoriale de instalare softuri, tuning, samd.
La momentul primului post abia aparuse AIO PRO.. pdf-ul a aparut si s-a maturizat pe parcurs.
Ar fi util sa parcurgi topicul dedicat de pe rcgroups si Arducopter:
http://www.rcgroups....d.php?t=1677726
http://code.google.c.../wiki/AC2_First
#518
Postat 10 February 2013 - 05:17 PM
http://youtu.be/zL_nrXt7X6k
Aceasta postare a fost editata de icsss: 10 February 2013 - 05:19 PM
#519
Postat 10 February 2013 - 05:25 PM
motoare cu CF10x4.5 - http://www.hobbyking...less_Motor.html
ESCuri resoftate simonk - http://www.hobbyking...ue_Series_.html
~1,8kg
motoarele cica trag max 21A.. e normal sau e o problema cu senzorul de curent? :D
Aceasta postare a fost editata de icsss: 10 February 2013 - 05:28 PM
#520
Postat 10 February 2013 - 08:33 PM
#521
Postat 10 February 2013 - 09:49 PM
renatoa, la 10 February 2013 - 08:33 PM, a spus:
din practica? :)
asa cum am scris si dincolo o sa masor si cu alt instrument. Daca timpul de zbor (si componente) conf. calculatorului este apropiat, concluzia mea e ca si consumul ar trebuie sa fie cam acelasi... Deci e posibil sa fie o eroare de citire.. nu? :unsure:
#522
Postat 11 February 2013 - 11:11 AM
#523
Postat 11 February 2013 - 11:22 AM
adioperator, la 11 February 2013 - 11:11 AM, a spus:
Refa pasii de la First-time Setup
Pot fi mai multe cauze: calibrare esc-uri, ordine si sens motoare, calibrare statie in mp, incerci sa pornesti cu LOITER, etc
Aceasta postare a fost editata de icsss: 11 February 2013 - 11:24 AM
#524
Postat 11 February 2013 - 11:25 AM
#526
Postat 11 February 2013 - 02:18 PM
#527
Postat 12 February 2013 - 09:13 AM
Jetix, eu mai inserez intre pack si pdb un wattmetru hobbyking, daca n-am telemetria frsky cu fas-100, si-l setez sa pastreze valoarea maxima. Am vazut 70A maxim in zbor, pe hexa, desi aceeasi combinatie motor/elice pusa pe banc trage 24A in blana.
#528
Postat 12 February 2013 - 10:04 AM
#531
Postat 16 February 2013 - 05:05 PM
Se da:
- putin vant, peste 10km/ora;
- RATE_i setat oriunde in intervalul [0, (2xRATE_P)].
- zbor inainte, contra vantului.
Observ ca la eliberarea stick-ul in pozitie neutra, quad-ul se inclina in spate dupa care revine la orizontala.
In alte cuvinte, e ca si cum ar vrea sa anuleze inertia (se intampla numai pe vant si numai la zborul impotriva vantului).
Singurul paramentru care pare sa influenteze comportamentul asta este RATE_i.
La voi cum e?
Aceasta postare a fost editata de icsss: 16 February 2013 - 05:06 PM
#532
Postat 16 February 2013 - 05:09 PM
Nu pare logic ?
#533
Postat 16 February 2013 - 05:18 PM
renatoa, la 16 February 2013 - 05:09 PM, a spus:
Nu pare logic ?
Asa am crezut si eu initial, dar nu-i asa.. "franeaza" numai impotriva vantului..
In rest, revine la orizontala si isi continua miscarea data de inertie..
Aceasta postare a fost editata de icsss: 16 February 2013 - 05:18 PM
#535
Postat 16 February 2013 - 06:20 PM
El nu stie ca e vant, tu cand dai mansa inainte pentru el inseamna inainteaza si asta face... fata de fluxul de aer el inainteaza, nu conteaza ca fata de alte obiecte este stationar, pentru ca e vant.
Cand eliberezi stick-ul, o simpla revenire la orizontala nu e de ajuns, trebuie sa si franezi, altfel pe calm plat ar continua sa gliseze inainte nedefinit, pana la o oprira datorata frecarii cu aerul.
Mie cel putin imi face cabrarea asta si pe calm, mai ales pe calm, pe vant mai putin pentru ca vantul il franeaza instant, iar comanda cabrarii o da aceelerometrul pana cand simte acceleratie zero.
Banuiesc ca din soft se poate scoate, dar nu e normal sa o scoti... parerea mea
#536
Postat 16 February 2013 - 06:32 PM
Logica ei o gasesti in inertia.pde
#537
Postat 16 February 2013 - 06:48 PM
renatoa, la 16 February 2013 - 06:32 PM, a spus:
Logica ei o gasesti in inertia.pde
Dar, o face numai impotriva vantului.. in rest aluneca pana-l opresc eu..
O sa testez si maine si o sa arunc o privire si la INERTIAL_NAV.
Totusi, eu prefer sa gliseze si sa franez eu inertia. Asa m-am obisnuit la KK si mwii..
#538
Postat 16 February 2013 - 10:34 PM
deci nu-i de aici...
#539
Postat 17 February 2013 - 11:23 PM
Eu am gasit 3 moduri, netestate inca..
1. Land speed (LAND_SPEED)
Pare ca se refera la faza finala a RTL-ului, care coboara la RTL_ALT_FINAL. Nu's sigur.
2. Auto pilot's max vertical speed in cm/s (AUTO_VELZ_MAX)
The maximum vertical velocity the autopilot may request in cm/s
Intuiesc ca e viteza verticala maxima, folosita la WP in modul AUTO.. Asa o fi?
3. Pilot maximum vertical speed (PILOT_VELZ_MAX)
The maximum vertical velocity the pilot may request in cm/s
Probabil se refera la viteza verticala maxima din modul ALT_HOLD
Ramane sa le testez pe toate 3 dar poate stie cineva ce face exact fiecare parametru..
O coborare prea rapida, destabilizeaza copterul.. azi a muscat putin din zapada :)
Aceasta postare a fost editata de icsss: 17 February 2013 - 11:23 PM
#540
Postat 17 February 2013 - 11:32 PM
Minus ceva frecare cu aerul, nesemnificativa :p