mig 29 romanesc
#31
Postat 11 June 2005 - 10:21 PM
Exist[ tehnici de vopsit cu pensula (se dilueaza vopseaua in anumite proportii) si nu se cunoaste. Dar nu poti da linii drepte, etc. Cel mai sfant este aerograful (adica suflaiul) ca eu aerograf nu am si cu ala le vopsesc. Am ajuns sa scot linii de 3-5 mm difuze, si este o performanta.
Mai nou vreau sa perfectionez suflaiul meu cu un ac de stomatologie (subtire rau) dar daca se infunda nu stiu cu ce mai scot vopseaua din el.
#32
Postat 12 June 2005 - 01:52 PM
Daca ai si indicatii speciale, sint binevenite.
Multumesc.
Tocmai am vazut ca ai promis chiar tu pe subiectul "Niste machete" al lui Jester, asa ca eu doar te bat la cap. B)
Aceasta postare a fost editata de navigator: 12 June 2005 - 02:07 PM
#33
Postat 12 June 2005 - 02:20 PM
Secretul este ca in acul (de seringa) prin care iese vopseaua sa bagi o sarma care dozeaza vopseaua.
Sa vad eu ce bag in acul de stomatologie care este jumate cat un ac de seringa.
#34
Postat 12 June 2005 - 08:01 PM
Coarda de chitara electrica (la Carefour nu e scumpa). Am masurat "SOLO II SI" = 0,34mm. Poate or fi si mai subtiri.
Acele dintr-un cap de imprimanta antica au 0,30mm (62mm lungime).
Coarda monofilara pentru aeromodele captive, cred ca e de cca 0,2mm.
Globurile vechi de pom de iarna aveau o sirmulita pentru prindere.
#35
Postat 13 June 2005 - 12:35 AM
#36
Postat 13 June 2005 - 07:53 AM
navigator, la 12 Jun 2005, 20:01, a spus:
Solo I - Mi, este si mai subtire. De fapt este cea mai subtire coarda de chitara.
Bafta!

#37
Postat 13 June 2005 - 08:30 AM
Citeaza
Probabil din cauza ca intorceam privirea de la el cind a fost cazul.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sleep.gif
Am vazut in oferte de aerografe in general, ca cele mai fine aveau duza de 0,2mm.
N-am crezut ca te incumeti la unul atit de fin sau chiar mai fin ! :rolleyes:
Am masurat si coarda pentru captive si are 0,25mm.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 13 June 2005 - 08:34 AM
#38
Postat 13 June 2005 - 08:45 AM
Stiu ca am facut o tentativa de cap de inscriptor cam de tip Rotring pentru 0,15 si am gasit si tija pentru interior. Caut si-ti spun rezultatul cat de curand.
Telefon: 0721 385365
#39
Postat 13 June 2005 - 09:52 AM
In privinta "aerografului", mai bine zis suflaiului, problema nu e chiar asa de simpla. "Forma" jetului de vopsea nu sta numai in cantitatea de vopsea, ci ea depinde si de "conul" cu care iese aerul din ajutajul suflaiului, precum si de distanta dintre ajutaj si tevusca prin care vine vopseaua.
Dispozitivul are totusi limitari! Pentru treburi serioase e nevoie de un aerograf in adevaratul sens al cuvintului Si, va spun, merita investitia cind lucrezi la scara mica. Daca e vorba de machete la scara mare (peste 1/24, cum e cazul la zburatori) nu mai este nici o problema in realizarea unui suflai.
Si ca veni vorba: de unde faceti rost, fratilor, de ace de seringa subtiri, ca eu intrebind la o tehnica medicala de asa ceva, dupa o cautatura lunga din cap in picioare, am primit un raspuns hotarit : NU AVEM Trebuia sa- i arat si bratele??? :rolleyes:
In privinta MIG-29. Macheta este bine lucrata si vopsita. Dar atit. (spec ca autorul sa nu se supere). Reiau parte din textul trimis lui jester:
machetele arata destul de bine avind in vedere ca sint lucrate din pensula. Am de facut citeva mici observatii
- apoi, nici un avion nu arata ca "scos din cutie", decit eventual la expozitie! Intotdeauna pe el vor fi urme de fum, praf, ulei, sare (!) zgirieturi si pete de vopsea frecata sau chiar sarita. Apoi, la dimensiuni asa mici, ochiul, care este cea mai proasta camera de luat vederi, (noroc cu "softul") nu poate percepe corect umbrele si luminile care dau relief obiectului, ca atare ele trebuie facute de machetist prin diverse tehnici. Ai pe macheta o serie de detalii care nu se vad din cauza ca nu sint scoase in evidenta!
Alexandru
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 13 June 2005 - 09:58 AM
#40
Postat 17 June 2005 - 03:10 PM
- laterala dreapat a unui Spitfire Mk V (in constructie) vopsita cu Humbrol 78
Imagini atasate
#41
Postat 17 June 2005 - 03:12 PM
notati ca imaginile sint "in soare" deci cu oarece umbre!
Imagini atasate
#42
Postat 17 June 2005 - 03:14 PM
Imagini atasate
#43
Postat 17 June 2005 - 03:16 PM
Se poate remarca usor: chiar si in lumina plata, detaliile ies usor in evidenta!
Imagini atasate
#44
Postat 17 June 2005 - 08:37 PM
Z-mare, la 13 Jun 2005, 09:52, a spus:
Am uitat sa spun fratilor ca machetele nu le lucrez pt mine.............. ci pentru sefi dar pe banuti.....asa ca nu se merita prea mult sa intru in detalii.....insa nici sa ma fac de rusine........
Ca doar nu am o pasiune pt MIG-uri 29
#45
Postat 01 July 2005 - 12:28 PM
Imagini atasate
#46
Postat 01 July 2005 - 12:30 PM
Imagini atasate
#48
Postat 01 July 2005 - 01:40 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#49
Postat 02 July 2005 - 08:18 AM
#50
Postat 02 July 2005 - 12:55 PM
Initial am vrut sa o umplu cu aer de la instalatia care alimenteaza avionul real dar m-am gandit ca a baga 150 atm in chestia aia este bomba curata.....si periculos. Asa ca " dau la pompa...."
#51
Postat 03 July 2005 - 11:31 AM
#52
Postat 22 July 2005 - 10:53 AM
E-mail: al3xgo@yahoo.com
Aceasta postare a fost editata de alexu`: 02 September 2006 - 04:08 PM
#53
Postat 07 August 2005 - 04:37 PM
scuze pt intarziere...................
Imagini atasate
#54
Postat 07 August 2005 - 06:07 PM
O sa am nevoie si de oarece explicatii!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#55
Postat 08 November 2005 - 06:27 PM
Imagini atasate
#56
Postat 08 November 2005 - 06:32 PM
Macheta asta este tot revell 1:32 modificata si vopsita tot cu suflaiul minune.
Intre timp m-am luat un aerograf chiar foarte bun de la Lindinger (cred ca asa se scrie) si sufla undeva la 2mm grosime. Testul va fi pe alte doua tevi pe care le mai am de facut (ca si asa cu doua picioare rupte, acum altceva nu am de facut).
Mai revin cu poze......
Imagini atasate
#57
Postat 08 November 2005 - 07:17 PM
Pe la noi costa in jur de 8€ dar am vazut si in Ro la magazinele de piese auto.
Dezavantajul ar fi ca nu poti sa-l lasi sa functioneze mai mult de 5-1o min dupa care trebuie sa astepti sa se raceasca.
Stima
Imagini atasate
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#58
Postat 08 November 2005 - 07:54 PM
a aparut acum un minicompresor de umflat cauciucuri de camioane
are aceleasi dime3nsiuni cat unul de 8 euroi dar este mult mai trainic
este complet metalic si solid
si costul este ceva mai mare 30 euroi dar cred ca o sa-mi cumpar unul ca tare ma ajuta
se gasesc la carrefourr in buc
Aceasta postare a fost editata de setal: 08 November 2005 - 07:55 PM
#59
Postat 08 November 2005 - 08:06 PM
Eu cred ca merge si mai mult de 5 - 10 minute , cel putin al meu nu are probleme cu supraincalzirea. Motoru folosit este la 12V , din seria 540 si consuma 5-6 A.
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 08 November 2005 - 08:10 PM
#60
Postat 14 January 2006 - 05:32 PM