Modelism - RHC Forum: Prima Masina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Prima Masina Incepator vreau prima masina astept sfaturi

#1 Useril este offline   Raul15 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 18-April 12
  • Interests:Aero

Postat 18 April 2012 - 05:22 PM

Salut tuturor si bine v-am gasit pentru ca sunt incepator nu vreau sa bag prea multi banii in prima masina asa ca m-am hotarat sa imi ia acest Mini Recon http://www.autorc.ro...range-blue.html nu este cine stie ce dar merge. Mai am o intrebare pot sa o upgradez ?
0

#2 Useril este offline   Tudor Daniel 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 18 April 2012 - 06:04 PM

Upgrade-uri la mini recon nu vei gasi. E o masinuta low cost. Cu 500 lei ti-ai putea lua un losi mini-t, la care gasesti tone de upgrade-uri sau, daca mai maresti bugetul, un team associated rc18t. Sa le iei din afara. O sa fie mai bine pentru portofel.

Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 18 April 2012 - 06:04 PM

0

#3 Useril este offline   DanB 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 April 2012 - 06:41 PM

Cred ca intii tre sa-ti pui niste intrebari, pe linga "cit de mare vreau sa fie"

- vrei 2wd sau 4wd (nu e chiar tot aia)
- vrei sa incepi cu upgrade-uri (mai bagi o gramada de bani in ea) sau vrei intii sa te joci cu ea
- te impaci cu telecomanda in 27mhz sau nu
- o vrei pe termen lung sau iti faci pofta, si daca mai vrei scapi de ea si treci pe ceva mai bun

si mai sint destule
USER BANNED BY ADMIN
0

#4 Useril este offline   Tudor Daniel 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
    Baschet
    Limbi straine

Postat 18 April 2012 - 07:09 PM