Modelism - RHC Forum: AEROMODELE CAPTIVE - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

AEROMODELE CAPTIVE INJECTIA LETALA

#1 Useril este offline   andu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 14-August 08
  • Gender:Male
  • Location:PUCIOASA
  • Interests:AEROMODELISM















    (Tot ce se ridica dupa Terra) R/C sau Captiv

Postat 26 March 2012 - 04:52 PM

SPRE MAHNIREA ME A :p SI A MAI MULTOR :p 'CAPTIVISTI' DIN TOATA TARA:

DOMNII PROFESORI CARE AR TREBUI SA FACA NOI GENERATII DE PILOTI AU ADMINISTRAT INJECTIA LETALA :)
AEROMODELELOR CAPTIVE DE LA CONCURSUL DE AEROMODELE PT ELEVI.
LENEA COMODITATEA VINE :lazy: DIN PARTEA CELOR CARE AU ANI BUNI DE MODELISM STAU SI MA INTREB CE SE INTAMPLA CU NOI 8)

PACAT EU UNUL AM FACUT SI VOI FACE ACEASTA CLASA CAT VOI FI IN STARE PSIHO-FIZICA.

:cray:ANDU DIA
0

#2 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 26 March 2012 - 05:59 PM

Eu nu am treaba cu aero, dar 'comunicatul' de mai sus presupun ca vreti sa fie unul serios. D-abia dupa ce l-am citit cu atentie am inteles asta, nu de alta dar mi-am benoclat ochii la toate smileyurile si fetele pocnitoare puse de dvs in anunt. Va felicit ca dvs o sa faceti in continuare captive, dar n-am inteles din context cine a facut injectia. Se desfiinteaza aceasta clasa, sau au venit unele mai noi si trebuie "adaptata" maniera de modelism?
0

#3 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 26 March 2012 - 08:58 PM

Parca am auzit si eu ceva, am inteles ca anul asta nu e aia letala, e una cu glucoza, dar tot prin ac venita... Si daca situatia nu se imbunatateste, se schimba continutul dar abia de la anul. Parca zicea cineva ca nu va mai fi campionat national. Cica din cauza slabei calitati a competitiei. Nu stiu daca se facea referire la numarul mic de participanti, sau la calitatea evolutiei.

Nu fiti trist, in dupa cum evolueaza treburile, in urmatorii 20 de ani vom reveni cu totii la captive, doar ca le vom face electrice.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 26 March 2012 - 08:58 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#4 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2012 - 11:03 AM

Pacat ca nu a reusit sa se exprime concret pana la sfarsit. Probabil ce a zis el are legatura cu campionatul national de machete captive care se tine in fiecare an in Pucioasa, de obicei pe la inceputul lunii iunie.

Imi pare rau sa aud ca nu se va mai tine concursul de la Pucioasa. Inca mai tin minte vremurile de demult, cand erau foarte multi participanti si se zbura neintrerupt 3 zile la rand.

Din pacate, interesul pentru machete captive a scazut, iar anul trecut au intrat in concurs 3 sau 4 echipe. Sa vedem ce o sa fie si anul acesta :p o sa fac tot posibilul sa ma prezint cu P-40E-ul meu finisat si gata de zbor :) (pentru cei curiosi, exista in semnatura un link "(Video cu primul zbor)" catre zborul de anul trecut din cadrul concursului de la Pucioasa)

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 27 March 2012 - 11:04 AM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#5 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 March 2012 - 11:28 AM

Nefiind direct interesat, am uitat repede ce am auzit. Am inteles ca doar a fost "degradat" de la numele de Campionat National dar ca evenimentul va avea loc. Nu stiu sub ce titulatura. Ar trebui sa intervina cu completari cineva care a fost atent la discutie.

Daca pacientul nu-i mort, se revine la vechea denumire, altfel se pune punct.
Sper ca n-am inteles eu gresit.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 27 March 2012 - 11:29 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#6 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 27 March 2012 - 11:37 AM

Vezi postareabitex, la 27 March 2012 - 11:28 AM, a spus:

Nefiind direct interesat, am uitat repede ce am auzit. Am inteles ca doar a fost "degradat" de la numele de Campionat National dar ca evenimentul va avea loc. Nu stiu sub ce titulatura. Ar trebui sa intervina cu completari cineva care a fost atent la discutie.

Daca pacientul nu-i mort, se revine la vechea denumire, altfel se pune punct.
Sper ca n-am inteles eu gresit.


Nu a fost degradat nimic; nationalul de machete captive se tine la Pucioasa;nationalul de captive F2ABCD se tine in iulie la CSTA Bucuresti.
No brain, no headache.....
0

#7 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 March 2012 - 11:42 AM

Asta-i bine.
Rog o ultima precizare.
Pana la urma cum va fi? Daca nici anul asta nu se constata schimbari, se renunta definitiv la el, de la anul?
Parca s-a discutat putin despre slaba activitate si ca asa nu mai poate continua. Dar n-am inteles ce masuri se vor lua.

Multumesc pentru lamuriri!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 27 March 2012 - 11:44 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#8 Useril este offline   nicajohn 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 20-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-Codlea / Vâlcele-Covasna
  • Interests:aeromodele

Postat 28 March 2012 - 11:23 PM

Nu trebuie să neglijăm faptul că interesul tinerilor pentru captive este din ce în ce mai scăzut datorită performanțelor și spectacolului oferit de modelismul rc. Asta înseamnă progres. Sincer, e greu de ales între un Trabant și un autoturism modern. Dar și bătrânul Trabi are fanii săi...
pasarile fac oua si din ele ies pui iar avioanele fac oua de aluminiu si ies aeromodele....din intelepciunile lui fiu-meu<span style='font-size:8pt;line-height:100%'> </span><!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro--> <!--colorc--></span><!--/colorc-->
0

#9 Userul este online   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2658
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 29 March 2012 - 07:26 AM

Daca tot vreti sa promovati captive intre modelisti: ia haideti si zburati toata ziua intr-un colt la Ripa Rosie la intilnire. Poate va ajut si eu cu citeva zboruri.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 29 March 2012 - 07:27 AM

0

#10 Useril este offline   andu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 14-August 08
  • Gender:Male
  • Location:PUCIOASA
  • Interests:AEROMODELISM















    (Tot ce se ridica dupa Terra) R/C sau Captiv

Postat 31 March 2012 - 05:21 PM

NU AM MAI INTRAT DE MULT DAR NU ERA VORBA AICI DE MACHETE CAPTIVE.
AICI SUNT MULTE DE SPUS PT NOTIUNE A DE MACHETA,SI CALITATEA LOR.

TOPICUL SE REFEREA LA AEROMODELELE CAPTIVE PT COPII .
1. VITEZA
2.ACROBATIE
CAND ERAM NOI COPII....SI VOI... ...PROFESORII FACEAU SELECTII PT PILOTI.

NUMAI CINE NU A PUS MANA PE MANSA UNUI CAPTIV NU ARE CUM SA VORBEASC LA OBIECT .
ASA CA CIOCU MIC!!!!:)
stima,:rolleyes:
0

#11 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 31 March 2012 - 06:45 PM

Nu cred ca e bine sa intram in discutii legate de "cine n-a facut...", pentru ca foarte multi n-au facut.
Ar fi bine de aflat ce hotarari s-au luat pentru 2013 sau ce se mai poate face pentru a mentine probele. Am inteles dintr-un mesaj de mai devreme ca anul asta ramane ca si pana acum, dar nu ar fi existat discutia fara anumite motive.
A existat si o oarecare tentativa de desfiintare a automodelelor captive, dar cel putin anul asta nu vor fi probleme. Concursul fiind in Bucuresti, nu solicita prea mult pe cei de aici desi rezultatele obtinute incurca multe cluburi care nu fac captive. E greu sa investesti in ceva care stii ca va fi desfiintat. Degeaba as obtine rezultate bune sau as investi in modele daca sunt putini concurenti. Si degeaba s-ar inscrie mai multi sportivi, daca sunt putine cluburi care pot face captive. Nu poti cumpara modelele, trebuie sa le faci. Si nu se fac usor.

Ce-i captiv e proba grea, iti trebuie mult antrenament pentru a te atinge de model. Nu poti baga de multe ori un captiv in "bordura", asa cum poti face cu un auto. Daca se rastoarna, il pui pe roti si ai sanse sa poti continua. La captive nu ai posibilitatea asta. Am tot respectul pentru cei care piloteaza captive. Eu nu am reusit niciodata o aterizare cu modelul intreg.
Ca sa nu mai spun ca am vazut doar in filme simulator de aero captive, cu mansa...

Aceasta postare a fost editata de bitex: 31 March 2012 - 06:51 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#12 Useril este offline   RobertBalhuc 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 07-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa
  • Interests:Modelism

Postat 01 May 2012 - 10:17 AM

Imi pare rau ca s-a ajuns la asa ceva...chiar imi placea.
- Ce îţi fac copiii, frate?
- Sunt toţi trei aviatori.
- Au fost şi la facultate?
- Nu, dar sunt cu capu-n nori.

Pentru majoritatea oamenilor, cerul înseamnă limita. Pentru aceia care iubesc aviaţia, cerul înseamnă acasă. "Charles Lindbergh"
0

#13 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 22 May 2012 - 08:27 AM

Chiar daca nu m-a atras niciodata disciplina asta, o inteleg si o apreciez. Am avut ocazia sa vad evolutii frumoase dar mult prea putine.
E evident de ce dispar captivele, nu inteleg de ce te intrebi asa vehement ...libertatea data de o radiocomanda bate de fiecare data sentimentul ala descris de captivisti in care chiar simti aeromodelul in mansa/cabluri .

Totusi ca sa poti sa atragi ceva fani catre aceasta latura a aeromodelismului ar trebui eliminati din concursuri cei care fac aeromodele ca in pozele de mai jos... Si poate daca iti place asa mult disciplina asta un post scris cu litere mari si ...incerc sa nu fiu rau... si un pic ciudat nu cred ca te ajuta.

Fisiere atasate


DT
0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2012 - 09:09 PM

Vezi postareaZOD, la 22 May 2012 - 08:27 AM, a spus:

Totusi ca sa poti sa atragi ceva fani catre aceasta latura a aeromodelismului ar trebui eliminati din concursuri cei care fac aeromodele ca in pozele de mai jos...



Cred ca pozele sunt de la concursul "Aeromodele captive facute pe genunchi din mila vecinilor si cu materiale de la punctele de reciclaj" Nu ai si poze in care se vede coaja de banana?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2012 - 05:46 PM

sunteti un pic rautaciosi in privinta captivelor :)

Prima poza este cu un captiv de viteza, care are un singur scop: sa zboare cat mai repede....deci normal ca arata ca 2 scanduri lipite...
In a doua poza, captivul are un motor diesel. Combustibilul ataca foarte usor vopseaua si lacul de pe avion, si capata aspectul acela negricios. Am un captiv cu motor diesel pe care l-am zburat de 2 ori si arata de parca l-am tinut in subsol 10 ani. Iar partea cu infolierea cu scotch, este cunoscuta ca o metoda de carpire rapida in competitie, unde nu ai timp sa faci altceva intre doua manse...

Eu zic, ca se poate si mai bine :)

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  4.jpg (255.32K)
    Number of downloads: 177
  • Fisier atasat  5.jpg (238.5K)
    Number of downloads: 176

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#16 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2012 - 09:06 AM

Nu le mai cauta scuze, ca nu merita. Ai avea curaj sa zbori vreunul din modelele alea si sa ai spectatori ?

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 26 May 2012 - 09:07 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#17 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 May 2012 - 03:10 AM

Ca nu merita scuze e una, dar ca obiectele alea nu pot fi zburate in siguranta e alta. Ce treaba are aspectul modelului cu siguranta zborului? De regula, cine poate zbura modelele alea zboara orice alt model captiv, ca mai rau nu se poate. Din moment ce cablurile sunt sigure, modelul nu pleaca din ele si nu accidenteaza pe nimeni. Riscul de accident este acelasi in toate cazurile la captive, indiferent ca-i simpla scandura sau macheta adevarata.
Din nefericire atragi copiii cu machete frumoase dar ii inveti sa zboare pe scanduri. Si dupa ce invata, isi construiesc singuri ca prin pozele de aici.

Accept insa ca e inadmisibil sa se ajunga la un concurs cu ce ai postat la inceput. Asta inseamna ca pilotul ori nu are, ori nu merita ceva mai mult (nu poate pilota ceva mai scump) si asta nu este bine. Daca tot ai pus pozele, poti preciza la ce concurs au fost facute si ale cui sunt modelele alea? Mai mult de curiozitate intreb.

Interesul pentru captive scade nu din cauza evolutiei (progresului) modelismului RC. Comparatia corecta este intre un drugster (nu Trabant) si un autoturism modern. Nu-l alegi pe primul ca nu poti face mare lucru cu el.

Sar la auto captive cu o intrebare sugestiva pentru subiect.. Cate piste de automodele captive exista acum in Romania? Oare mai sunt 4? Nu cred.
Cat s-a fi putut dezvolta auto RC cu doar cateva locuri in care sa te "dai" cu masina, in toata tara, cate unul pe pista?
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#18 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2012 - 09:51 AM

La cum arata alea, oricand se poate rupe ceva, inclusiv sistemul de care se prind cablurile.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#19 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 May 2012 - 12:35 PM

La asta incercam sa ajung, e usor de vorbit doar cu pozele in fata. Ca o prananteza, iti dai seama ca nu mi-e usor sa fiu de partea cuiva care are astfel de modele, dar la limita pot intelege situatia.

Poate raspunde cineva care participa permanent la AERO captive si a trecut prin concursuri: cam cate incidente se cunosc cu model iesit din coarda pe motiv de elemente rupte in model?. Am auzit de mansa rupta, model scapat din mana cu mansa cu tot, de cate ceva rupt prin model si bagat in pamant, dar nu stiu de model desprins din cablu din vina lui.

Daca aveam un polistiren sau o masinuta RC ieseam si eu azi in curtea Politehnicii asa cum fac multi. Ba mai mult, daca aveam cu ce (inclusiv varsta potrivita).impresionam si vreo 2-3 gura casca. Dar la auto captive sunt legat de o pista si de cel putin inca un om. Plus ca absolut nimic dintr-un model nu poate fi cumparat, cu exceptia motorului (care este inaccesibil ca pret doar pentru joaca) si a elementelor standardizate (rulmenti si suruburi). Si nici nu e spectaculoasa o rulare de 2 minute. Presupun ca si la aero e nevoie de 2 oameni si maxim o singura greseala. Daca nu gresesc tare, nici la concursurile frumoase de aero RC nu prea este asistenta. Cu atat mai mult asistenta cata o fi nu e atrasa de performantele tehnice ci de aspectul modelelor sau indemnarea pilotilor. Aproape as crede ca mai multa reclama face modelismului activitatea dezorganizata de prin parcuri sau cate un model de jucarie lasat sa functioneze printre rafturile magazinelor gen Cora....

Si ca tot m-am lungit la vorba, am descoperit anul asta un nou si adevarat captivist. E un junior de la Bacau, Silion Delian. Mereu sunt tentat sa cred ca nu mergea tasta M cand s-a nascut tipul, dar e un nume de care o sa mai auzim. Sper sa ramana la auto, are vocatie. Imi pare bine ca exista!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#20 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 27 May 2012 - 02:01 PM

Si eu m-am ingrozit cand m-am uitat la mumiile alea . Eu am facut captive la 16 ani dar nu prea imi amintesc sa fi vazut asa ceva . Daca atunci era foarte greu sa gesesti materiale , acum poti lucra si ieftin si sa iasa si ceva frumos . Captivele au farmecul lor , eu inteleg . Pun o poza cu o macheta captiva facuta de mine cand aveam 16 ani , eram elev la Liceul de Aviatie .

Fisiere atasate


0

#21 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8337
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2012 - 02:07 PM

George, erai chipes. Si modelul era frumos. L-ai zburat ?

Vezi postareagicosu, la 27 May 2012 - 02:01 PM, a spus:

Si eu m-am ingrozit cand m-am uitat la mumiile alea . Eu am facut captive la 16 ani dar nu prea imi amintesc sa fi vazut asa ceva . Daca atunci era foarte greu sa gesesti materiale , acum poti lucra si ieftin si sa iasa si ceva frumos . Captivele au farmecul lor , eu inteleg . Pun o poza cu o macheta captiva facuta de mine cand aveam 16 ani , eram elev la Liceul de Aviatie .

0

#22 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 27 May 2012 - 03:18 PM

Da , l-am zbuarat si am participat si la concursuri cu el . Nu puteam sa-l tin singur de mansa pentru ca ma tragea dupa el si din cauza asta eram amendat la puncte , altfel as fi iesit mereu pe locul unu , arata bestial in aer modelul . Pe atunci aveam ca antrenori pe Elvira Purice si George Craioveanu . Mergeam cu trenul la concursuri , cu avioanele prin troleibuze .
0

#23 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2012 - 03:30 PM

A nu se intelege ca am ceva cu captivele, doamne fereste! Ba pot spune ca, decand am vazut acum 25 de ani captive la turnul de parasutism din parcul 23 August, mi s-a aprins beculetul pt. aeromodelism. Nu pot fi deacord cu parnaile alea din poze, nu au nici o legatura cu modelele postate de Gicosu si Screamer , modele care arata f. bine, si aici nu ma refer la design sau model, ci la modul in care sunt construite.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#24 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 27 May 2012 - 05:56 PM

Si eu intervin cu o afirmatie asemanatoare, sa nu se inteleaga ca am ceva cu aero captive. As completa ca nu am nimic, nici pro nici contra. Eu inca mai rezist la auto captive si nimic mai mult. La fel i-as aprecia si pe cei care fac veliere, care construiesc diorame.
Ca sa trec direct la concluzie, as nuanta formularea de la inceputul topicului. Cam e momentul in care seringa a ajuns in mana captivistilor, mai mult de ei depinde daca isi fac injectia sau nu.
Partea rea e ca exista destui care ajuta de la spate evenimentul, erau si niste bancuri cu briciul ciobit si cu scula prinsa in menghina.

Daca tot ne jucam cu poze puse la nimerala (au si ele rolul lor, nu neg asta), gasim lucruri interesante peste tot.
Fisier atasat  RC.JPG (132.1K)
Number of downloads: 191 Modelul asta este RC si cred ca a zburat la un eveniment RR. Poate ar trebui sa cerem mai mult si sa ajutam, fiecare cum poate, nu sa ne gandim sa dispara...
Si sa nu uitam tehnologiile la fel de moderne din "tavite de mici" pentru indoor. Acolo, banda adeziva e la ea acasa.

Revenind la captive, lucrurile evolueaza si la noi. Ramane valabila partea aia cu "omul sfinteste locul".
Fisier atasat  DSCF6169.jpg (43.59K)
Number of downloads: 205
Nu din intamplare, manusa aia neagra e a lui Screamer, folosita la captive si are in ea electronica mai multa decat in jumate din statiile RC de la noi.
Si nu e de aruncat nici cealalta mansa.
Fisier atasat  handle1.gif (37.3K)
Number of downloads: 188
Oare daca-i punea un display mare schimba cu ceva situatia? Tot zbor circular o sa ramana si mereu se va gasi undeva cate o poza cu doua lemne vopsite aiurea. Eu ma feresc sa fiu totdeauna categoric ca stiu sigur ca lucrurile nu sunt numai cum le vad eu.

PS. Era sa uita sa scriu, tot Screamer a terminat si verificat anul asta la captive auto un sistem de cronometrare electronic, ceva cam in genul celor folosite in probele RC. Adica pana la urma softul iti afiseaza tot ce trebuie, transmisie de la centru prin radio... Pot fi excluse problemele vechi de interpretare ale "cronometrului". Si asta zic eu ca ar putea fi doar un inceput. Pana la urma depinde de noi ce si cum facem treaba.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 27 May 2012 - 06:21 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu