AEROMODELE CAPTIVE INJECTIA LETALA
#1
Postat 26 March 2012 - 04:52 PM
DOMNII PROFESORI CARE AR TREBUI SA FACA NOI GENERATII DE PILOTI AU ADMINISTRAT INJECTIA LETALA :)
AEROMODELELOR CAPTIVE DE LA CONCURSUL DE AEROMODELE PT ELEVI.
LENEA COMODITATEA VINE :lazy: DIN PARTEA CELOR CARE AU ANI BUNI DE MODELISM STAU SI MA INTREB CE SE INTAMPLA CU NOI 8)
PACAT EU UNUL AM FACUT SI VOI FACE ACEASTA CLASA CAT VOI FI IN STARE PSIHO-FIZICA.
:cray:ANDU DIA
#2
Postat 26 March 2012 - 05:59 PM
#3
Postat 26 March 2012 - 08:58 PM
Nu fiti trist, in dupa cum evolueaza treburile, in urmatorii 20 de ani vom reveni cu totii la captive, doar ca le vom face electrice.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 26 March 2012 - 08:58 PM
Telefon: 0721 385365
#4
Postat 27 March 2012 - 11:03 AM
Imi pare rau sa aud ca nu se va mai tine concursul de la Pucioasa. Inca mai tin minte vremurile de demult, cand erau foarte multi participanti si se zbura neintrerupt 3 zile la rand.
Din pacate, interesul pentru machete captive a scazut, iar anul trecut au intrat in concurs 3 sau 4 echipe. Sa vedem ce o sa fie si anul acesta :p o sa fac tot posibilul sa ma prezint cu P-40E-ul meu finisat si gata de zbor :) (pentru cei curiosi, exista in semnatura un link "(Video cu primul zbor)" catre zborul de anul trecut din cadrul concursului de la Pucioasa)
Aceasta postare a fost editata de Screamer: 27 March 2012 - 11:04 AM
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#5
Postat 27 March 2012 - 11:28 AM
Daca pacientul nu-i mort, se revine la vechea denumire, altfel se pune punct.
Sper ca n-am inteles eu gresit.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 27 March 2012 - 11:29 AM
Telefon: 0721 385365
#6
Postat 27 March 2012 - 11:37 AM
bitex, la 27 March 2012 - 11:28 AM, a spus:
Daca pacientul nu-i mort, se revine la vechea denumire, altfel se pune punct.
Sper ca n-am inteles eu gresit.
Nu a fost degradat nimic; nationalul de machete captive se tine la Pucioasa;nationalul de captive F2ABCD se tine in iulie la CSTA Bucuresti.
#7
Postat 27 March 2012 - 11:42 AM
Rog o ultima precizare.
Pana la urma cum va fi? Daca nici anul asta nu se constata schimbari, se renunta definitiv la el, de la anul?
Parca s-a discutat putin despre slaba activitate si ca asa nu mai poate continua. Dar n-am inteles ce masuri se vor lua.
Multumesc pentru lamuriri!
Aceasta postare a fost editata de bitex: 27 March 2012 - 11:44 AM
Telefon: 0721 385365
#8
Postat 28 March 2012 - 11:23 PM
#9
Postat 29 March 2012 - 07:26 AM
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 29 March 2012 - 07:27 AM
#10
Postat 31 March 2012 - 05:21 PM
AICI SUNT MULTE DE SPUS PT NOTIUNE A DE MACHETA,SI CALITATEA LOR.
TOPICUL SE REFEREA LA AEROMODELELE CAPTIVE PT COPII .
1. VITEZA
2.ACROBATIE
CAND ERAM NOI COPII....SI VOI... ...PROFESORII FACEAU SELECTII PT PILOTI.
NUMAI CINE NU A PUS MANA PE MANSA UNUI CAPTIV NU ARE CUM SA VORBEASC LA OBIECT .
ASA CA CIOCU MIC!!!!:)
stima,:rolleyes:
#11
Postat 31 March 2012 - 06:45 PM
Ar fi bine de aflat ce hotarari s-au luat pentru 2013 sau ce se mai poate face pentru a mentine probele. Am inteles dintr-un mesaj de mai devreme ca anul asta ramane ca si pana acum, dar nu ar fi existat discutia fara anumite motive.
A existat si o oarecare tentativa de desfiintare a automodelelor captive, dar cel putin anul asta nu vor fi probleme. Concursul fiind in Bucuresti, nu solicita prea mult pe cei de aici desi rezultatele obtinute incurca multe cluburi care nu fac captive. E greu sa investesti in ceva care stii ca va fi desfiintat. Degeaba as obtine rezultate bune sau as investi in modele daca sunt putini concurenti. Si degeaba s-ar inscrie mai multi sportivi, daca sunt putine cluburi care pot face captive. Nu poti cumpara modelele, trebuie sa le faci. Si nu se fac usor.
Ce-i captiv e proba grea, iti trebuie mult antrenament pentru a te atinge de model. Nu poti baga de multe ori un captiv in "bordura", asa cum poti face cu un auto. Daca se rastoarna, il pui pe roti si ai sanse sa poti continua. La captive nu ai posibilitatea asta. Am tot respectul pentru cei care piloteaza captive. Eu nu am reusit niciodata o aterizare cu modelul intreg.
Ca sa nu mai spun ca am vazut doar in filme simulator de aero captive, cu mansa...
Aceasta postare a fost editata de bitex: 31 March 2012 - 06:51 PM
Telefon: 0721 385365
#12
Postat 01 May 2012 - 10:17 AM
- Sunt toţi trei aviatori.
- Au fost şi la facultate?
- Nu, dar sunt cu capu-n nori.
Pentru majoritatea oamenilor, cerul înseamnă limita. Pentru aceia care iubesc aviaţia, cerul înseamnă acasă. "Charles Lindbergh"
#13
Postat 22 May 2012 - 08:27 AM
E evident de ce dispar captivele, nu inteleg de ce te intrebi asa vehement ...libertatea data de o radiocomanda bate de fiecare data sentimentul ala descris de captivisti in care chiar simti aeromodelul in mansa/cabluri .
Totusi ca sa poti sa atragi ceva fani catre aceasta latura a aeromodelismului ar trebui eliminati din concursuri cei care fac aeromodele ca in pozele de mai jos... Si poate daca iti place asa mult disciplina asta un post scris cu litere mari si ...incerc sa nu fiu rau... si un pic ciudat nu cred ca te ajuta.
Fisiere atasate
-
P1110895.JPG (252.12K)
Number of downloads: 288 -
P1110903.JPG (226.56K)
Number of downloads: 301
#14
Postat 24 May 2012 - 09:09 PM
ZOD, la 22 May 2012 - 08:27 AM, a spus:
Cred ca pozele sunt de la concursul "Aeromodele captive facute pe genunchi din mila vecinilor si cu materiale de la punctele de reciclaj" Nu ai si poze in care se vede coaja de banana?
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#15
Postat 25 May 2012 - 05:46 PM
Prima poza este cu un captiv de viteza, care are un singur scop: sa zboare cat mai repede....deci normal ca arata ca 2 scanduri lipite...
In a doua poza, captivul are un motor diesel. Combustibilul ataca foarte usor vopseaua si lacul de pe avion, si capata aspectul acela negricios. Am un captiv cu motor diesel pe care l-am zburat de 2 ori si arata de parca l-am tinut in subsol 10 ani. Iar partea cu infolierea cu scotch, este cunoscuta ca o metoda de carpire rapida in competitie, unde nu ai timp sa faci altceva intre doua manse...
Eu zic, ca se poate si mai bine :)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#16
Postat 26 May 2012 - 09:06 AM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 26 May 2012 - 09:07 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#17
Postat 27 May 2012 - 03:10 AM
Din nefericire atragi copiii cu machete frumoase dar ii inveti sa zboare pe scanduri. Si dupa ce invata, isi construiesc singuri ca prin pozele de aici.
Accept insa ca e inadmisibil sa se ajunga la un concurs cu ce ai postat la inceput. Asta inseamna ca pilotul ori nu are, ori nu merita ceva mai mult (nu poate pilota ceva mai scump) si asta nu este bine. Daca tot ai pus pozele, poti preciza la ce concurs au fost facute si ale cui sunt modelele alea? Mai mult de curiozitate intreb.
Interesul pentru captive scade nu din cauza evolutiei (progresului) modelismului RC. Comparatia corecta este intre un drugster (nu Trabant) si un autoturism modern. Nu-l alegi pe primul ca nu poti face mare lucru cu el.
Sar la auto captive cu o intrebare sugestiva pentru subiect.. Cate piste de automodele captive exista acum in Romania? Oare mai sunt 4? Nu cred.
Cat s-a fi putut dezvolta auto RC cu doar cateva locuri in care sa te "dai" cu masina, in toata tara, cate unul pe pista?
Telefon: 0721 385365
#18
Postat 27 May 2012 - 09:51 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#19
Postat 27 May 2012 - 12:35 PM
Poate raspunde cineva care participa permanent la AERO captive si a trecut prin concursuri: cam cate incidente se cunosc cu model iesit din coarda pe motiv de elemente rupte in model?. Am auzit de mansa rupta, model scapat din mana cu mansa cu tot, de cate ceva rupt prin model si bagat in pamant, dar nu stiu de model desprins din cablu din vina lui.
Daca aveam un polistiren sau o masinuta RC ieseam si eu azi in curtea Politehnicii asa cum fac multi. Ba mai mult, daca aveam cu ce (inclusiv varsta potrivita).impresionam si vreo 2-3 gura casca. Dar la auto captive sunt legat de o pista si de cel putin inca un om. Plus ca absolut nimic dintr-un model nu poate fi cumparat, cu exceptia motorului (care este inaccesibil ca pret doar pentru joaca) si a elementelor standardizate (rulmenti si suruburi). Si nici nu e spectaculoasa o rulare de 2 minute. Presupun ca si la aero e nevoie de 2 oameni si maxim o singura greseala. Daca nu gresesc tare, nici la concursurile frumoase de aero RC nu prea este asistenta. Cu atat mai mult asistenta cata o fi nu e atrasa de performantele tehnice ci de aspectul modelelor sau indemnarea pilotilor. Aproape as crede ca mai multa reclama face modelismului activitatea dezorganizata de prin parcuri sau cate un model de jucarie lasat sa functioneze printre rafturile magazinelor gen Cora....
Si ca tot m-am lungit la vorba, am descoperit anul asta un nou si adevarat captivist. E un junior de la Bacau, Silion Delian. Mereu sunt tentat sa cred ca nu mergea tasta M cand s-a nascut tipul, dar e un nume de care o sa mai auzim. Sper sa ramana la auto, are vocatie. Imi pare bine ca exista!
Telefon: 0721 385365
#20
Postat 27 May 2012 - 02:01 PM
Fisiere atasate
-
la 16 ani.jpg (41.94K)
Number of downloads: 144
#21
Postat 27 May 2012 - 02:07 PM
gicosu, la 27 May 2012 - 02:01 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 27 May 2012 - 03:18 PM
#23
Postat 27 May 2012 - 03:30 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#24
Postat 27 May 2012 - 05:56 PM
Ca sa trec direct la concluzie, as nuanta formularea de la inceputul topicului. Cam e momentul in care seringa a ajuns in mana captivistilor, mai mult de ei depinde daca isi fac injectia sau nu.
Partea rea e ca exista destui care ajuta de la spate evenimentul, erau si niste bancuri cu briciul ciobit si cu scula prinsa in menghina.
Daca tot ne jucam cu poze puse la nimerala (au si ele rolul lor, nu neg asta), gasim lucruri interesante peste tot.

Number of downloads: 191 Modelul asta este RC si cred ca a zburat la un eveniment RR. Poate ar trebui sa cerem mai mult si sa ajutam, fiecare cum poate, nu sa ne gandim sa dispara...
Si sa nu uitam tehnologiile la fel de moderne din "tavite de mici" pentru indoor. Acolo, banda adeziva e la ea acasa.
Revenind la captive, lucrurile evolueaza si la noi. Ramane valabila partea aia cu "omul sfinteste locul".

Number of downloads: 205
Nu din intamplare, manusa aia neagra e a lui Screamer, folosita la captive si are in ea electronica mai multa decat in jumate din statiile RC de la noi.
Si nu e de aruncat nici cealalta mansa.

Number of downloads: 188
Oare daca-i punea un display mare schimba cu ceva situatia? Tot zbor circular o sa ramana si mereu se va gasi undeva cate o poza cu doua lemne vopsite aiurea. Eu ma feresc sa fiu totdeauna categoric ca stiu sigur ca lucrurile nu sunt numai cum le vad eu.
PS. Era sa uita sa scriu, tot Screamer a terminat si verificat anul asta la captive auto un sistem de cronometrare electronic, ceva cam in genul celor folosite in probele RC. Adica pana la urma softul iti afiseaza tot ce trebuie, transmisie de la centru prin radio... Pot fi excluse problemele vechi de interpretare ale "cronometrului". Si asta zic eu ca ar putea fi doar un inceput. Pana la urma depinde de noi ce si cum facem treaba.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 27 May 2012 - 06:21 PM
Telefon: 0721 385365