O parere HPI E-Firestorm 10T Flux Brushless vreau sa l cumpar
#2
Postat 04 March 2012 - 11:41 AM
liviuene, la 04 March 2012 - 10:36 AM, a spus:
Din moment ce ai comandat masina,nu mai are rost sa intrebi parerea celorlalti.La sectiunea automodelism este topic pt firestorm!
#4
Postat 04 March 2012 - 03:23 PM
off-road, la 04 March 2012 - 11:41 AM, a spus:
pentru tine poate nu mai are rost ,pt mine conteaza orice parere ,e bine ,nu e bine,ai grije la asta sau la asta. imi cer scuze daca am deranjat cu intrebarea mea.Oricum multumesc pt raspunsuri
#5
Postat 04 March 2012 - 04:28 PM
Eu personal am echipat cele doua modele ale mele de-a lungul timpului cu diverse motorizari, de la periat 20T pana la brushless 8.5T, si s-au comportat admirabil, nu a cedat nimic la ele. Imi aduc aminte ca pe la inceputuri pusesem chiar un brushless 5.5T pe unul, pe principiul "am cel mai tare motor, ii fac pe toti" dar mi-am revenit repede ca statea cam mult cu botul spre cer si parca nici nu prea lua curba :yahoo: .
Un thread prin care merita sa te uiti, chiar daca nu e extrem de informativ (cel mentionat si de baietii de mai sus) gasesti aici: http://www.rhcforum....-firestorm-10t/
In principiu:
- pentru concurs:
- schimbat uleiul in amortizoare (20wt-45wt, tot in functie de pista)
- trebuie folosite seturile corecte de arcuri, se pot lua optionalele de la HPI sau se potrivesc cele de Team Associated, cu avantajul ca pe cele de la Team Associated le gasesti la set si automat ai la dispozitie toata gama de la cel mai tare la cel mai moale
- poate servo-saver-ul mai trebuie strans un pic, are obiceiul sa se mai desfaca. Daca e strans directia devine mai precisa, cu dezavantajul ca servo-ul poate ceda daca lovesti obstacole cu rotile fata
#7
Postat 05 March 2012 - 07:35 AM
Eu am un firestorm flux , a mers 2zile si s-a ars ESC-ul , asa ca l-am trimis in service pe garantie si azi imi ajunge. Asa ca , sper sa nu ai accelasi ghinion.
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#10
Postat 05 March 2012 - 09:18 AM
sonyk, la 05 March 2012 - 07:35 AM, a spus:
Eu am un firestorm flux , a mers 2zile si s-a ars ESC-ul , asa ca l-am trimis in service pe garantie si azi imi ajunge. Asa ca , sper sa nu ai accelasi ghinion.
pfff....un inceput bun..m ai demoralizat. garantia ar fi in Anglia si sa mai astept alte 3 saptamani pffff... eu astept sa ajunga cred ca in 7 8 zile ar trebui sa apara
#11
Postat 05 March 2012 - 03:25 PM
sonyk, la 05 March 2012 - 07:35 AM, a spus:
Eu am un firestorm flux , a mers 2zile si s-a ars ESC-ul , asa ca l-am trimis in service pe garantie si azi imi ajunge. Asa ca , sper sa nu ai accelasi ghinion.
Tot asa am patit si eu, insa la mine a tinut 25 de minute :(
#13
Postat 05 March 2012 - 04:39 PM
virtualmind, la 05 March 2012 - 03:25 PM, a spus:
Cumva zapada, ignoranta crasa si faptul ca era second hand au avut si ele o contributie?
off-road, la 05 March 2012 - 03:44 PM, a spus:
Wow, minunat, stai linistit, nu esti deloc offtopic. Sunt convins ca si la ala curbele de acceleratie si franare sunt complet configurabile.
Mie o data la Savage Flux mi s-a rupt o bascula. O sa uit sa spun ca am fost un bou si mergeam cu 80 pe asfalt si am intrat intr-o bordura. Concluzia? XSTAR e cel mai bun ca towerul se indreapta cu mana.
#16
Postat 05 March 2012 - 05:35 PM
Cumva zapada, ignoranta crasa si faptul ca era second hand au avut si ele o contributie?
Pai era zapada, dar nu m-am jucat cu ea prin zapada, m-am jucat pe unde era uscat. Faptul ca este second hand ? Nu cred ca a avut o contributie, deoarece baiatul de la care am luat-o a avut grija de ea, a protejat-o, si in plus este un baiat foarte de treaba. :(
Aceasta postare a fost editata de virtualmind: 05 March 2012 - 05:35 PM
#17
Postat 05 March 2012 - 09:19 PM
off-road, la 05 March 2012 - 03:44 PM, a spus:
Am vazut si auzit multe probleme cu ESC-urile celor de la Castle Creations, mai ales pe masinile celor de la HPI, chiar saptamana trecuta am vazut un combo abia scos din cutie care nu mai mergea. Concluzia ? or fi ele bune cand merg dar nu prea merg.
#19
Postat 06 March 2012 - 08:35 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#20
Postat 06 March 2012 - 09:00 AM
Aceasta postare a fost editata de sonyk: 06 March 2012 - 09:01 AM
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#21
Postat 06 March 2012 - 09:12 AM
Dupa ce ieri m-am jucat cu ea vreo ora , am ajuns la concluzia , ca daca ar fi sa aleg din nou , tot firestorm flux as alege. De ce? Pentru ca e foarte rezistenta.
PS. eu as lua din RO masinuta .
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#25
Postat 06 March 2012 - 11:54 PM
Stiu ca iarasi unii vor rade de mine dar trebuie sa intreb
Am ajuns in posesia masinutei numarul 2 primita de la prietni de data aceasta. Am un E Firestorm T10 cu motor brushed de aceasta data.
Intrucat mai am un XStr PRO cel putin am scapat de nebunia bateriilor le voi folosi pe aceleasi LIPO de 5800 mah din fericire se potrivesc si ESC ul stie de LIPO cu toate ca este Brushed.
La prima vedere fata de Xstr masinuta este mult mai plasticoasa dar pare mai bine lucrata. Cel mai important este ca nu se dezmembreaza de la vibtatii si merge ok. Rotile mult mai mari si geometria acestora mai ok in suspensii insa ce nu inteleg sunt urmatoarele
- ce e aia stadium truck ?
- desi este 4x2 si nu nu 4x4 ca XSTR rotile si ecratamentul sunt uriase fata de xtr desi este tot 1/10 care este logica ?
- intretinerea masinii pare fi mult mai scumpa in sensul ca la xstr piesele sunt citiva dolari la asta citeva zeci si nici nu se gasesc
- multe repere de fapt aproape totul este dn plastic , rezista , rezista , rezista ?
- este 4x2 inteleg ca nu este musai sa ai 4x4 ?
- vireaza destul de larg din cauza rotilor mari nu este un dezavantaj ?
Si in final sa vand Xstr si sa imi iau un drift ? ptca a 3-a masina nu cred ca mai rezista nimeni cu ea in casa , ma da nevasta afara direct :-)
Cam multe intrebari si infantile poate unele insa inafara de "pilotatul" in parc al unui XSTR mare lucru nu prea stiu desi am citit 'jde forumuri .
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#26
Postat 07 March 2012 - 12:10 AM
-intretinerea masinii pare fi mult mai scumpa in sensul ca la xstr piesele sunt citiva dolari la asta citeva zeci si nici nu se gasesc:
Piese se gesesc si in tara si afara la preturi relativ mici si intretinerea e relativ ieftina(depine si de iesiri)
- multe repere de fapt aproape totul este dn plastic , rezista , rezista , rezista ?
masina este foarte rezistenta.. multi alearga cu ele la concurs(cu putine upgrade-uri)
- este 4x2 inteleg ca nu este musai sa ai 4x4 ?
nu e musai 4x4 si o sa te obisnuesti repede cu 2wd(4x2)!
- vireaza destul de larg din cauza rotilor mari nu este un dezavantaj ?
eu zic ca e un avantaji!acum vezi si tu cum obisnuesti cu masina!
#27
Postat 07 March 2012 - 12:29 AM
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
Masina la scara 1:1 nu exista in realitate, practic modelul este derivat dintr-un Trophy Truck 1:1 dar cu caroseria mai "adunata", expunand astfel rotile si basculele. Similar, si Buggy-urile 1:1 sunt complet diferite fata de automodelele Buggy :blush:.
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
1/10 inseamna doar ca automodelul este o reprezentare a masinii reale, micsorata de 10 ori (imagineaza-ti de exemplu un Tico si un Hummer la scara 1/10, cred ca ar fi aceeasi situatie cu ceva diferente de ecartament, ampatament, marime roata etc, nu?).
Deoarece nici Buggy, nici Stadium Truck nu sunt reprezentari fidele ale unei masini reale...fiecare are ampatament, ecartament si roti cu dimensiuni cum s-a nimerit (initial). Ulterior dimensiunile automodelelor s-au standardizat, de exemplu clasa 1/10 Buggy are un ecartament de maxim 250mm, etc.
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
Ceva exemple concrete?
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
Plasticul e bun ;), o sa te convingi singur.
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
Comportament diferit, fiecare tip de tractiune are farmecul ei.
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
Verifica sa fie capetele de cursa bine reglate din radiocomanda, cu setarile corecte vireaza suficient de strans sa faci si slalom cu ea :good:.
rama, la 06 March 2012 - 11:54 PM, a spus:
Nu stiu ce sa-ti iei, dar eu X-Star-ul l-as da ;).
#28
Postat 07 March 2012 - 12:54 AM
On : intotdeauna e bine sa iti cumperi un automodel mai cunoscut gen hpi pentru calitatea pieselor si disponibilitatea lor.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
#29
Postat 07 March 2012 - 01:03 AM
hamsterik, la 07 March 2012 - 12:54 AM, a spus:
:good: da, imi place sa scriu mult, e adevarat :blush:. Oricum, poti sa-ti dai seama usor de cei care posteaza, de obicei le apare numele in italic (cu caractere inclinate) jos in pagina, cam asa:
2 User(s) are reading this topic
ovidiugm, hamsterik
#30
Postat 07 March 2012 - 10:03 AM
ovidiugm, la 07 March 2012 - 12:29 AM, a spus:
Poti fi putin mai explicit? :)
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team