Postat 19 November 2012 - 09:16 PM
Nuuu! :D ...Acela este electric, este cel de 1.520 mm de la Phoenix (e un pic mai mare) dar nu are la fel de multe detalii "scale" ca al meu...
...Piper-ul meu inca nu a fost zburat, pt. ca am tot mesterit la el...Am vrut sa-l fac sa arate cum trebuie...
...Sant toate sansele sa zboare la fel de bine ca acela din filmare, pt. ca este perfect centrat!!!...Nu exista diferentza de 1 mm intre varfurile aripilor si coada...Nu are abateri de paralelism intre aripa si profundor...si s-a echilibrat perfect cu motorul de 2,5cc...Eleroanele sant suficient de mari pt. a avea control suficient...Iar aripile au un pic de diedru (0,5...1 grd) exact cum trebuie...
...Cred ca va fi interesant de zburat, mai ales ca este destul de bine motorizat...La aprox. 800 gr. are un motor care da cam 1.100...1.200 gr. tractiune... Totul pe o sarcina alara (37,9 gr/dmp) rezonabila pt. dimensiunea asta de aeromodel...:good:
...Un plus in favoarea Piper-ului meu...Motorizarea termica, cu un motor OS Max " Made in Japan" nou nout (nepornit...nerodat...). :good:
Messersmitt ME 109 G - Parkzone - 1100mm
Magister-MULTIPLEX - 1630mm
Ryan NY-P - 1600mm
Piper Cub J3- 2310 mm - 28cc benzina
Diamond 1800mm
P40-Warhawk mini (645mm)
.......................
W-Fly-Flaspeed 2,4 GHz