cateva sfaturi pentru un incepator....
#31
Postat 13 November 2011 - 09:07 PM
E bun si simulatorul, da' parerea mea e ca nu suporta comparatie cu ce inveti de la un profesor, desi, nu sunt de gasit profesori pe toate drumurile!
Cel mai bine, este sa investesti intr-un drum la un aeromodelist experimentat, poate doua, poate mai multe si sa inveti de la el!
Oricand m-as duce la Tulcea, sau la Bucuresti, daca n-ar fi zburatori experimentati si pe meleagurile constantene de la care sa fur meserie, decat sa ma omor cu simulatorul!
Na, ca iar ii dau dreptate lui @Maverik si tuturor celor care sustin ca simulatorul te invata mai ieftin ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#32
Postat 14 November 2011 - 08:39 AM
#33
Postat 14 November 2011 - 08:57 AM
Inainte nu se zbura ? Simulatorul e bun pentru incepatori, dupa aceea nu foarte. Un "profesionist", "sportiv" sau cum vreti voi sa-i spuneti nu prea foloseste simulator, adica nu il foloseste deloc. Acesta ori bibileste modelele ori le zboara mult, mult de tot.
Am fost anul trecut la Campionatul European F3C (zbor precizie heli) - baietii aceia nu foloseau simulator deloc (stiu pentru ca am intrebat).
Simulatorul e minunat, te invata orientarile, cand e prima oara modelul pe cer nu confunzi stanga cu dreapta dar de aici pana la a petrece ore in fata lui e cale lunga. Prefer (precum Paun) sa petrec orele respective pe camp sau pe forum.
De fapt am alergie maxima la simulator, am facut o supradoza de jocuri cand am pus mana pe primul HC-85 si acum pornesc simulatorul doar cand vreau sa fac ceva nou si la camp nu iese. E adevarat ca progresele mele au viteza melcului dar asta nu ma supara.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 14 November 2011 - 08:58 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#34
Postat 14 November 2011 - 04:45 PM
#35
Postat 14 November 2011 - 10:02 PM
Este aeromodelist din vechime si stie lucruri si aplica lucruri intr-un mare fel! Are una bucata planor sagita de-o frumusete rara, care zboara intr-un mare fel si e de-o rezistenta ceva ce eu nu mai vazusem pana la el (borduri de atac intarite cu lemn de nu stiu de care, structuri de rezistenta ...etc.)
Spor la treaba si multa, multa bafta!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#38
Postat 15 November 2011 - 08:05 PM
Din cate am inteles de la el si cat m-a dus mintea pe mine sa inteleg din planuri, Sagita este planor de acrobatie si are suprafetele de comanda proportionate ca atare. Acuma, cand faci acrobatie cu "monstrul" la joasa inaltime mai dai si cu el de pamint.
Oricum, omul stie ce si cum, fiind aeromodelist de pe vremea lu' impuscatu'
@Dragos Avramescu, esti chiar rau, ca din otel masiv ... doar sa-mi dau cu el in cap si ... sa nu mai sufar!
Zau am o problema cu rezistenta, nu numai la crash, da' si la copaci, tulpini de balarii sau floarea-soarelui, etc. N-am incercat inca geamuri, parbrize, lunete sau portbagaje de masini, dar nu-i timpul trecut! Apripa si capota de masina am testat - aveonul rezista, rezista, rezista ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#39
Postat 15 November 2011 - 09:40 PM
Ai dreptate, am exagerat. Ideea e ca nu trebuie sa faci un model mai rezistent decat e strict necesar.
Apropos, am vazut mai demult un filmulet cu un planor pt zbor la panta, facut din lemn masiv (nu balsa). Deci nu m-am dus prea departe :clapping:
#40
Postat 16 November 2011 - 09:47 PM
#42
Postat 17 November 2011 - 04:07 AM
Cu cat este mai usor, cu atat va zbura mai bine si va ateriza cu viteza mai mica. Asta vrei.
Vei fi surprins, la final, cat de rezistent va fi.
Multa, multa bafta.
#45
Postat 17 November 2011 - 04:25 PM
#46
Postat 17 November 2011 - 07:09 PM
Multa, multa bafta.
#47
Postat 17 November 2011 - 07:52 PM
Abia astept sa vad rezultatul final!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#48
Postat 19 November 2011 - 04:52 PM
#51
Postat 19 November 2011 - 05:03 PM
#52
Postat 20 November 2011 - 04:47 PM
si "waldopepperaxel channel :
http://www.youtube.c...opepperaxel#g/u
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#53
Postat 20 November 2011 - 06:33 PM
Un exemplu:
http://www3.towerhob...p?&I=LXHZ30&P=7
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 November 2011 - 06:34 PM
#54
Postat 23 November 2011 - 09:04 AM
#55
Postat 23 November 2011 - 09:41 AM
mike007, la 23 November 2011 - 09:04 AM, a spus:
Partea mobila a cozii este elevatorul sau profundorul,depinde ce varianta vrei si directia pentru deriva.Poti folosi cu succes un film de la o radiografie mai veche,sau poti cumpara balamale de genul asta: balamale
Flapsurile sunt parti mobile ale aripii.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#56
Postat 23 November 2011 - 02:10 PM
http://www3.towerhob...p?&I=LXK113&P=7
Materialul si, in special, forma le detaseaza clar. Pentru lipit este excelent adezivul poliuretanic.
Multa, multa bafta.
#57
Postat 23 November 2011 - 02:24 PM
Kavan supertextil de exemplu, am asa ceva pe planor de 2.7m si 1.5kg si nu cred ca vor avea probleme vreodata.
Balamaua cu boltz e pentru chestii grele, la propriu. Si culmea... vad solicitari la care plasticul rigid al unei balamale cu boltz ar putea crapa, in timp ce una flexibil ar face fata. Trebuie sa mai si cedezi in fata fortei cateodata :D