Modelism - RHC Forum: EasyStar II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...

#121 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 25 May 2012 - 11:55 PM

Dus editul fu..

Vezi postareaFlorinelu, la 25 May 2012 - 05:17 PM, a spus:

Am avut 3 easy star pana acum, unul era chiar muncit, niciodata nu i-a sarit vreo aripa http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/wink.gif desi jucau serios. Ce ai cu avionul asta de tot vrei sa faci inovatii la el?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/biggrin.gif. Zboara-l fara magneti ca un sare nicio aripa.

Ti-am zis ca sunt eu mai psihopat de felul meu :) Vreau magneti ptr ca mi se pare ca joaca cam mult aripile. Am avut o incercare de zbor we trecut. Fu intre 2 ploi si nu am avut chef sa ma aventurez prea mult pe camp ptr ca era noroi. Am stat mai langa o zona in care isi ducea linistit existenta un singur pom. In acel pom am intrat cu avionul :blink: Nu se putea sa il ratez :wacko: Cand am inceput sa scutur pomul (avea cred ca 5 crengi in total) a inceput si avionul sa se dezmembreze.. intai aripa stanga si dupa aia dreapta. Ca a inceput sa se dezmembreze fu un lucru bun in cazul asta - avionul a picat spre pamant dupa ce aripile au parasit fuselajul si nu mai statea agatat de ele.
Ma rog, avionul e reparat iar (ampenajul - ala intarit cu baghetica de carbon - a fost putin sectionat, doua ciupituri in aripi, cate una ptr fiecare), si e gata iar de zbor.
Acum, cu lectia de zbor invatata (fara copaci in jur), vreau sa ii pun magneti, sa nu inceapa aripile sa aplaude in zbor la o manevra mai fistichie :)
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#122 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 May 2012 - 08:23 AM

Vezi postareacostash, la 25 May 2012 - 11:45 PM, a spus:

...
Acum pe bune.. Condensatorul ala e pus acolo pe motiv ca nu strica sa-l ai. Am vazut si eu pi net ca ziceau niste neni ca e bun ptr "brownout". Ca e bun, ca e rau, nu stiu ce sa zic.. Am mai avut niste grame libere la unul din coletele venite din HK si am zis ca nu strica sa umplu spatiu cu el. Oricum, cica e bun ptr filtrare la semnal, bla bla. ...


Ce au uitat la HK sa precizeze, probabil din motive de "politically correctness", dar se regaseste in comentariile baietilor, este ca singurul loc unde isi gaseste trebuinta acel condensator este la sistemul spectrum. Restul nu prea au trebuinta de asemenea peteceli.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#123 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 26 May 2012 - 08:36 AM

Eu nu stiu cum sa usurez aeromodelul si tu nu stii cum sa-l ingreunezi :)
De cand cu echipamentul FPV incerc sa elimin fiecare gram in plus, asa o sa ajung sa zbor cu acumulator de 1600 fata de 2200 mAh, am scos cabluri inutile (cel de alimentare a camerei si cel verde) de pe la video Tx, tantarii morti nevinovati pe elice, furnicile omorate la aterizare si ramase pe fuselaj :blink:
0

#124 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 26 May 2012 - 11:16 AM

Vezi postareacostash, la 25 May 2012 - 11:55 PM, a spus:

... si avionul sa se dezmembreze.. intai aripa stanga si dupa aia dreapta. Ca a inceput sa se dezmembreze fu un lucru bun in cazul asta - avionul a picat spre pamant dupa ce aripile au parasit fuselajul si nu mai statea agatat de ele.
vreau sa ii pun magneti, sa nu inceapa aripile sa aplaude in zbor la o manevra mai fistichie :drinks:


La aterizari dure oricarui avion de spuma (si nu numai ) ii sar aripile. De fapt in cazul tau aripile erau sarite inainte de a scutura tu pomul. Pe timpul zborului zona de imbinare se afla sub greutatea fuselajului si aripile stau mai fix dacat crezi tu. Incearca sa sustii EZ-ul tinandu-l cu ambele maini de undeva dinspre extremitatile aripilor. Eeh, ce zici, parca nu se misca nimic la imbinare? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/wink.gif
Manevrele fistichii, poate niste G in plus la un looping violent sunt suportate de bagheta de fibra care uneste aripile si de cat de bine ai lipit tu bucatile de elapor care o mascheaza.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 26 May 2012 - 11:16 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#125 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 26 May 2012 - 11:37 AM

Vezi postareaFlorinelu, la 26 May 2012 - 11:16 AM, a spus:

... si de cat de bine ai lipit tu bucatile de elapor care o mascheaza.


Acolo am avut și eu ceva probleme la primul EStar ... :drinks: Acum sunt la al doilea și totul e perfect.
Zboruri line !
0

#126 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 26 May 2012 - 08:00 PM

Eh, condensatorul ala e aiuristic pus, stiu. O sa zboare si el de acolo cand o sa instalez sist de FPV :rolleyes:
Ala fu luat in plus cand nu mai aveam ce sa pun sa completez greutatea la colet.
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#127 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 28 May 2012 - 12:08 AM

Am fost azi la zbor.. M-am dus pe terenul de la Metro Berceni cu el. Terenul era plin de baltoci, dar tot m-am bagat la un zbor :D
M-am intalnit acolo cu Ovidiu si Trex-ul lui 600 nitro.. Nu l-am vazut zburand, se pregatea de plecare. Cred ca mi-a vazut fata de incepator si s-a oferit sa stea cu mine sa ma ajute nitel :) Ma bucur ca a facut, m-a invatat cate ceva util si mi-a trimat si avionasul :drinks:

De zbor.. hmm.. 2 decolari si 2 crashuri :rolleyes: Primul a fost mai nasol, a rupt partea de deasupra imbinarii a aripilor. A sectionat complet spuma, dar aripile stateau :D Sincer, nu ma asteptam sa il mai gasesc intreg. Am facut bine ca i-am pus pe bot niste banda cu fibra de sticla, direct in el a cazut :) I-am pus aripile la loc si am facut al doilea zbor cu el asa, rupt.. A ZBURAT MIRIFIC! :blink: Cu motor, fara, pe vant, a fost super!
L-am reparat iar acum :yahoo: si abia astept sa ies cu el la un nou zbor :) Deja sunt dependent de microb :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de costash: 28 May 2012 - 12:12 AM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#128 Useril este offline   monaco 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 27-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 03 June 2012 - 10:42 PM

- intr-adevar zboara super, pacat de asa pilot =@( - am gresit grav ca l-am zburat in spate si mai ales atunci cind eram in toiul unei ghidusii incurajat de cele anterioare =@ (inaltimea maxima atinsa azi 376m cind l-am pierdut din vedere citeva secunde dupa ce am privit display-ul sa vad inaltimea))
https://vimeo.com/43353036

Aceasta postare a fost editata de monaco: 03 June 2012 - 10:45 PM

0

#129 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 06 June 2012 - 11:55 PM

Ca ex-posesor de easy star 1 nu m-am putut abtine sa nu imi strang bani si de un easy star2.L-am primit acum doua zile si sunt foarte multumit de imbunatatirile aduse, singura problema ar fi ca stabilizatorul orizontal este cam moale, in rest...nici o problema, totul impecabil.
Si daca tot au scos versiunea 2(mult imbunatatita fata de v.1) de ce sa nu ne asteptam si la o versiune 3 in viitor :excl: Vin cu o propunere (defapt este o idee mai veche pe care la un moment dat as fi vrut sa o materializez printr-un model home-made dar am tot amanat) si anume: fuselaj "telescopic"(cred ca asa l-as putea numi) pentru partea subtire a fuselajului incepand de la elice si pana la stabilizator + aripi pliabile :lol: Scopul principal bineinteles: transportul intr-un rucsac (mai ales pentru cei care vor sa faca FPV si in munti :lol:, mie cel putin mi-ar placea).

Si daca tot veni vorba de FPV as vrea sa va cer o parere in special FPV-istilor.Pe acest easy star 2 urmeaza sa montez un echipament fpv + o minicamera pentru inregistrare la o calitate mai buna.As iesi undeva la 850-900g cu avionul RTF-FPV.Intrebarea este ce motor ar fi cel mai bine sa aleg, tinand cont ca sunt limitat la o elice de 7*6(bineinteles, pot trece la 7*4 fara probleme, as putea pune si 8*4 dar ar insemna sa mai tai din fuselaj ceea ce nu prea ma bucura).Dupa ce kv/tractiune/putere ar fi bine sa ma uit?Cam la ce raport de tractiune-masa avion este recomandat sa se zboare FPV (daca exista vreo recomandare) pentru un zbor cat mai econom?

Multumesc anticipat.

PS: La fel ca si la versiunea 1, eu am reusit sa lipesc easy starul 2 cu super glue normal fara ca super glue-ul sa imi atace materialul.Puteti incerca pe bucatica care uneste cele doua capace de la servo ca sa fiti siguri ca poate depinde de super-glue :clapping: .

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 06 June 2012 - 11:58 PM

0

#130 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 June 2012 - 05:17 AM

Nici o schimbare !
Daca il scoti in 900 grame, motorizarea originala este aproape de mai bine nu se poate.
Ca o idee generala, cand ai un spatiu limitat pentru elice nu poti mari tractiunea, prea mult.
Nu motorul in sine tracteaza, ci elicea. Cand diametrul e limitat, tractiunea (statica) nu se mai poate mari decat marind pasul ori turatia. Ambele forteaza cresterea vitezei, ori orice platforma de zbor e proiectata pentru un set de viteze optima: de angajare, de croaziera si una maxima, viteze la care nu poti umbla. Pe de alta parte, cresterea vitezei implica automat scaderea eficientei propulsiei.
Asa ca singurul factor care ramane la indemana ta este sa il scoti cat mai usor, daca nu vrei sa umblii la structura.
Ah, si cea mai simpla si ieftina metoda sa cresti tractiunea cand ai spatiu limitat, o vedem din plin la avioanele reale, sa maresti numarul de pale la elice ! Una cu trei pale ar trebui sa iti dea propulsie sa nu ai ce face cu ea. Atentie, propulsie/tractiune din plin si eficienta nu inseamna racheta ! Multi fac greseala sa judece asa...

Pentru cei care nu au luat inca, sincer, daca luati acest model cu FPV in gand, mai bine orientati-va catre Sirius, parerea mea.
Anvergura mai mare, spatiu pentru elice de 8" din start, si spatiu din plin. Fara 3300 mAh nici nu isi face CG.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 June 2012 - 05:19 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#131 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 07 June 2012 - 08:07 AM

@ktalyn15bn Indicatiile domnului Renato sunt foarte bune. Eu am mers initial pe un motor ce avea 1000 kv, apoi am cumparat un alt motor de 1200 kv, duce fara probleme aeromodelul cu tot cu echipament FPV si camera Bloggie, greutate totala 865 grame inclusiv acumulator LiPo 3S 1600 mAh (135 Grame). Folosesc un acumulator mai usor pentru a compensa surplusul de greutate adus de camera si echipamentul de transmisie video.
Cand zbor non FPV folosesc un alt LiPo 3S 2200 mah ce are 190 grame, se centreaza foarte bine cu acest acumulator si planeaza minunat.
0

#132 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 June 2012 - 07:02 PM

Multumesc pentru raspunsuri!

@renatoa Intr-adevar nu ma gandisem deloc la solutia: elice cu 3 pale, cea mai buna solutie care o gasisem era sa iau o elice de 7.3 inch diametru care ar incapea fara sa tai din fuselaj (acei 0.3" in plus ar da, conform calculatorului, 100g tractiune in plus). Cat despre motorizarea originala nu prea stiu care este aceea.
Sunt de acord, o elice cu 3 pale nu inseamna neaparat ca il fac racheta, daca aleg diametru potrivit si pas mic voi avea tractiune buna si viteza mica, in schimb nu voi mai beneficia de elicea pliabila care ar mai fi scazut din frecarea cu aerul la planare (oricum nu e asa mare tragedie).

Ca sa fim mai la subiect.Am un motor cu 1400kv, 205W putere pe care il voi alimenta bineinteles la 3S.
Cu elicea de 8" am obtinut undeva la 600-650g tractiune statica maxima(testat practic).Cu elicea de 7" nu am testat dar oricum va fi sub 500g.
Exista un calculator de tractiune pe net dar nu stiu ce valoare sa introduc la turatie pentru ca degeaba inmultesc eu 1400kv cu 11.1v ca motorul in mod real oricum nu se va tura la 15500 rotatii cu elicea pe el.Vreo idee? :unsure:

@adioperator La acel motor de 1200kv folosesti elicea de 7*6 pliabila care vine in pachet cu avionul?
0

#133 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 June 2012 - 07:28 PM

Exista pliabila 3 pale.
Nu, nu ma refer la Aero-naut, tatucul lor si singurul care il stiu ca mai produce, sunt prea scumpe.
Ci la un hub de genul:

http://www.electricw...ntre-piece.aspx

Care poate fi prins pe orice montura normala de motor.

Pacat ca le-au scos din oferta de la giantcod... erau ieftine si bune, la o treime din pretul celei de mai sus.

Dar asta e numai ca sa discutam in principiu, nu cred ca merita efortul pentru 100 grame tractiune in plus.

Motorizarea originala este un 2830, 1250kv parca, 230W, cu 7x6. Ce ai tu mi se pare OK.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 June 2012 - 07:30 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#134 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 June 2012 - 07:37 PM

Vezi postarearenatoa, la 07 June 2012 - 07:28 PM, a spus:

Exista pliabila 3 pale.
Nu, nu ma refer la Aero-naut, tatucul lor si singurul care il stiu ca mai produce, sunt prea scumpe.
Ci la un hub de genul:

http://www.electricw...ntre-piece.aspx

Care poate fi prins pe orice montura normala de motor.

Pacat ca le-au scos din oferta de la giantcod... erau ieftine si bune, la o treime din pretul celei de mai sus.

Dar asta e numai ca sa discutam in principiu, nu cred ca merita efortul pentru 100 grame tractiune in plus.

Motorizarea originala este un 2830, 1250kv parca, 230W, cu 7x6. Ce ai tu mi se pare OK.



Ok atunci, va multumesc.O sa pun motorul care il am cu elicea stock sa vad cum se comporta si eventual imi comand si o elice tripala de 7*4 si incerc si cu aceea.
0

#135 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 07 June 2012 - 08:25 PM

Folosesc elicea plianta. E de preferat pentru ca asa elimin orice sursa de vibratii in timp ce am motorul oprit + ca nu mai opune rezistenta la inaintare. Pune motorul tau cu elicea plianta si eu cred ca vei fi multumit :drinks:
0

#136 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 07 June 2012 - 10:20 PM

Vezi postareaadioperator, la 07 June 2012 - 08:25 PM, a spus:

Folosesc elicea plianta. E de preferat pentru ca asa elimin orice sursa de vibratii in timp ce am motorul oprit + ca nu mai opune rezistenta la inaintare. Pune motorul tau cu elicea plianta si eu cred ca vei fi multumit :p


Da, cum prind vreme buna si timp am sa ii fac un prim zbor in configuratia asta si revin cu pareri :drinks: Acum l-am terminat si eu de lipit si asamblat si a iesit la 605g RTF cu acumulator 3S de 2200mah (fara eleroane ca inca nu m-am hotarat daca ii pun sau nu si fara FPV bineinteles)

Daca tot e foarte simplu de scos motoru, a incercat cineva sa il zboare pe post de planor? :)

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 07 June 2012 - 10:22 PM

0

#137 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 08 June 2012 - 11:55 AM

Tot nu inteleg ce anume nu ai bagat in el de a iesit la "605g RTF cu acumulator 3S de 2200mah". Inteleg ca nu ai pus inca servourile pentru eeleroane, dar acestea la un loc cu prelungitoare nu cred ca sar de 30 grame. Eu zic sa le pui din start din moment ce le ai facute din fabrica.
Ca planor poti zbura si fara sa dai jos motorul, ba chiar te poate ajuta motorul in situatia in care sa zicem ca zbori la panta si aeromodelul din diferite motive ajunge prea departe de tine sau sa-l scoti dintr-o situatie limita.

Uite aici cum am zburat eu cu el la panta fata a porni motorul:


0

#138 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 June 2012 - 06:35 PM

@adioperator
Frumos zbor la panta ai avut :rofl: .Intamplarea cu copacul mi s-a intamplat si mie acum vreo 2 ani :good: doar ca eu am avut ghinionul sa nimeresc intr-un copac ceva mai inalt in care era imposibil sa te urci (tot asa avea crengi subtirele).Cred ca vreo 20 min m-am chinuit sa il dau jos fara sa il stric B)

Am uitat sa mentionez de ce sa ii dai motorul jos.Nu pentru zbor la panta (acolo unde nu trebuie sa fie nici prea usor ca il ia vantul) ci pentru termica, cateva grame in plus fac diferenta zic eu.Daca dai motorul jos (-50g) ii poti pune si un acumulator mai usor (-100g) si un UBEC in loc de regulator (-15g).Deci il usurezi de 170g aproape, diferenta enorma zic eu tinand cont ca RTF are 720g.

Si app de masa RTF, scuze am gresit, am uitat sa calibrez cantarul :lol: L-am cantarit azi si are exact cat scrie pe cutie (720g) cu tot cu eleroane.In prima faza nu vroiam sa pun eleroanele ca sa am canal liber pentru camera de FPV (stanga-dreapta) dar mi-am amintit ca am statie care stie mix :D O sa mixez eleroanele cu directia si am rezolvat problema.Mai am un canal liber (doar switch on-off) si acela o sa il folosesc pentru sus-jos la camera.
0

#139 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 June 2012 - 06:56 PM

Azi a fost vreme numai buna pentru zbor, vant 0, soarele in nori si cu ocazia asta am facut si eu botezul EZ2-ului :rofl:

Prima impresie: "Wooow ce frumos planeaza" (poate nu imi mai amintesc eu dar mi se pare ca planeaza mai frumos decat EZ1)
Apoi prima impresie negativa: Pasul elicei este prea mare pentru acest avion.Asa cum spunea si domnul Renato, apare acel bazait caracteristic.Pana cand avionul nu atinge o viteza mai mare elicea aia se cam invarte aiurea si consuma si in plus.O elice de 7*4 sau 7*5 ar fi mai potrivita zic eu.

In rest numai de bine despre el.Urca destul de repede cu motorul la 40%.Am zburat 20 minute si am consumat 500 mah.Cred ca mai mult au consumat servo-urile decat motorul B) Abia astept sa imi ajunga si sistemul FPV :lol:
Acumulatorul care il am este cam greu totusi (165g).Un acumulator de 1300 mah ar fi mai potrivit ca ar putea fi pus fix in bot ca sa fie si CG-ul unde trebuie.Acumulatorul meu vine pus cam la 4 cm fata de bot.Daca mai adaug si sistemul FPV cred ca voi fi nevoit sa pun acumulatorul aproape sub aripi :good:
0

#140 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 June 2012 - 07:35 PM

sau kv-ul motorului de 1400 este prea mare pentru 7x6 si 3s... dar e mai simplu de schimbat elicea decat motorul :good:
Sau, daca tot vrei sa usurezi bateria, ia in considerare una de 2s :rofl:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#141 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 June 2012 - 07:42 PM

Vezi postarearenatoa, la 09 June 2012 - 07:35 PM, a spus:

sau kv-ul motorului de 1400 este prea mare pentru 7x6 si 3s... dar e mai simplu de schimbat elicea decat motorul :good:
Sau, daca tot vrei sa usurezi bateria, ia in considerare una de 2s :rofl:


Da, mai bine schimb elicea si impac 2 lucruri: viteza mai mica, ca pentru FPV si consum mai mic :lol:
2S nu pot sa iau ca o sa am sistemul FPV la 3S si am apucat sa dau comanda deja.Dar la 2S cred ca ar fi cam lesinat motorul, sau in cel mai bun caz, la limita.
Daca as fi putut sa maresc diametrul elicei ar fi fost muuult mai bun un 2S si baterie separata pentru FPV, dar asa...

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 09 June 2012 - 07:45 PM

0

#142 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 June 2012 - 09:13 PM

Ar fi intersant de incercat o elice 7x5 sau chiar 7x4, mai ales ca ai 1400 kv.
Daca nu ma insel Tx-ul FPV poate fi alimentat si la 2s, daca e vorba de 5.8 Ghz.
0

#143 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 09 June 2012 - 11:03 PM

Vezi postareaadioperator, la 09 June 2012 - 09:13 PM, a spus:

Ar fi intersant de incercat o elice 7x5 sau chiar 7x4, mai ales ca ai 1400 kv.
Daca nu ma insel Tx-ul FPV poate fi alimentat si la 2s, daca e vorba de 5.8 Ghz.


Da, sunt sigur ca ar merge mult mai bine cu 7*5 sau 7*4 dar am apucat sa fac comanda si nu am luat de nici un tip.Am de 7*4 dar nu e pliabila, probabil o sa incerc doar asa sa vad cum trage.
TX-ul merge si la 2s dar camera doar la 3s
0

#144 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 03 July 2012 - 03:41 PM

Fiindca sunt un NUB imens si ma pierd uneori aiurea in orientari, i-am pus EZ-ului meu un stabilizator de zbor (Copilot FMA).

Urmeaza pietrele... :unsure:)

Si fiindca am cascheta de motociclist si sunt imun la pietre, continui cu relatarea...
Zboara singur acum :unsure: Daca ii dau din trim pana vireaza usor stanga sau dreapta, sta in aer pana te plictisesti (cu motorul pornit, bineinteles). Acum mai am sa il invat sa gaseasca singur si cate o termica si sunt aviator (pasiv, ce-i drept :unsure: )
E bun stabilizatorul ala daca inca n-ai incredere in orientari si chestii. Iti da timpul necesar sa reactionezi incepatoriceste. Ai timp sa bei chiar si o cafea in timp ce rasfoiesti manualul de zbor si afli ca trebuie sa tragi de stick atunci cand faci un viraj, sa nu intre saracu in picaj :)

Acum serios :) Poti sa inveti lucruri noi, sa incerci un trick pe care vrei sa il inveti (mai greu cu un motoplanor, dar nah), iar atunci cand pierzi controlul, dai de manetuta salvatoare pe pozitia ON si iei labutele de pe comenzi :)

Aceasta postare a fost editata de costash: 03 July 2012 - 03:43 PM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#145 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 03 July 2012 - 04:06 PM

Pai sa o zicem pe aia dreapta el oricum zboara singur, cu sau fara auto-pilot.Din fericire(sau din pacate,depinde de situatie) mai trebuie sa faci si niste viraje unde este nevoie sa atingi 2 secunde mansele, in rest poti sa :unsure: pana la urmatorul viraj. :unsure:

Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 03 July 2012 - 04:06 PM

0

#146 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 04 July 2012 - 09:02 AM

La ez 1 unde nu aveai eleroane, da. Aici, daca pui si eleroanele de la EZ2 + un NUB monumental, ai 3 zboruri - 3 aterizari "fortate" :yahoo: Mai pui si vant mai puternic si iesi la 3 aterizari si mai fortate :D

Anyhow.. nu imi pare rau ca mi-am pus stabilizatorul ala. Ma relaxeaza mai mult acum cand zbor :D Fiecare cu pasarelele lui :))

Aceasta postare a fost editata de costash: 04 July 2012 - 09:03 AM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#147 Useril este offline   sorr 

  • Dreamer
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 618
  • Inregistrat: 06-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:ReĆ®nvierea unei vechi pasiuni...

Postat 04 July 2012 - 06:05 PM

Easy Star II... superb. Din pacate eu nu am reusit sa fac rost de el cand mi-l doream si m-am consolat cu fratele lui, made in Germany, Up Stream. Cu camera M80 pe el si accu de 2500mAh (in loc de 1800 maxim-cum zice neamtu') a ajuns de la 650 la 750 g si zboara perfect.Am montat o elice 5"x4" cu trei pale si poate face cu mare usurinta loopinguri. Sper ca nu sunt chiar off topic, dar cand il zbor gau gandul stau tot la Easy Star.
Cand ai incetat sa mai fii copil, ai murit demult. (Constantin Brancusi)
0

#148 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 04 July 2012 - 10:11 PM

Eh.. important e ce ai in suflet :clapping:
Da si tu mai multe detalii despre ce motorizare folosesti, etc. :clapping:
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#149 Useril este offline   sorr 

  • Dreamer
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 618
  • Inregistrat: 06-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:ReĆ®nvierea unei vechi pasiuni...

Postat 06 July 2012 - 11:43 AM

Eu am pe el motorizarea standard, brushless- fabricantul e secretos, nu da decat greutatea: 45 g. Initial avea o elice de 5"x4,5" cu doua pale. Zboara super si cu ea, dar ingreunandu-l cu acumulator de 2500 (+55g) si camera (+50g), m-am gandit sa mai usurez sarcina motorului punand o elice cu pas mai mic dar cu 3 pale. Treaba pare OK, merge foarte bine, iar regulatorul si motorul nu se incalzesc. Cel mai mult am stat cu el in aer 40 min pentru ca m-am plictisit. Cand am pus acumulatorul la incarcat am observat ca ar mai fi mers binisor.
Cu stima tuturor!
Cand ai incetat sa mai fii copil, ai murit demult. (Constantin Brancusi)
0

#150 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 14 July 2012 - 12:00 PM

Imi mananca nervi elicea asta pliabila, produce vibratii minore ce devin vizibile pe filmarile facute cu camera montata pe aeromodel. Saptamana viitoare voi comanda doua elici normale (7x5 respectiv 7x6) sa vad daca reusesc sa scap asa de vibratii.
Imi este greu sa vad o metoda de a echilibra elicea originala plianta, ceva ideii ?

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 14 July 2012 - 12:00 PM

0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu